علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

رنگ بندی رژ لب لاکچری کوین بیز

اگر به دنبال مطلوب ترین و درعین حال سبک ترین رژلب و محصولات آرایشی لاکچری کوین در ایران می گردید بد نیست سری به محصولات آقای بیز که نمایندگی شرکت دکتربیز می باشد بزنید. رژ لب مایع لاکچری کوین 143 یکی از رنگ های خاص است که کیفیت بسیار بالا و منحصر به فردی دارد.

رنگ بندی رژ لب لاکچری کوین بیز

رژ لب مایع لاکچری کوین در فروشگاه آنلاین آقای بیز

رژ لب مایع لاکچری کوین بیز یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی بیز در بین خانم‌ها است که می‌تواند تاثیر به سزایی در زیبایی صورت و چهره آنها داشته باشد. تنوع بالا در این محصولات گاهی منجر به سردرگم شدن مصرف کنندگان می‌شود؛ از این رو لازم است قبل از خرید ماتیک به نوع و مدل آن توجه کنند. رژ لب مایع لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز دارای مدل‌های مختلف و متنوعی است که متناسب با سلیقه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند.

جذب سریع، زیبایی و کیفیت عالی، عدم استفاده از مواد سرطان‌زا در ترکیب محصولات از مشخصات اصلی این رژها است. کاربرد این محصولات در سالن میکاپ‌های حرفه‌ای، استفاده شخصی و… بی‌نظیر و تست شده است. رژ لب های موجود در فروشگاه در رنگ‌بندی متنوع و در مدل‌های مختلف قابل سفارش است. این محصولات فاقد تست حیوانی بوده و  به صورت کاملا ارگانیک تهیه و تولید می‌شوند.

میزان سرب به کار رفته در این رژها ریز 3% است و به منجر به ایجاد حساسیت نمی‌شود. رژ لب‌ لاکچری کوین «Luxury Coin» در فروشگاه با بسته‌بندی شیک و محکم ارائه می‌شود که در برابر ضربه مقاوم است. همچنین سری تعبیه شده در محصولات از نفوذ گردوغبار و آب به دورن رژ لب جلوگیری می‌کند. یکی از نکات مهم توجه به رنگ پوست است. با توجه به رنگ پوست شما می توانید یک رژ لب زیبا را انتخاب نمایید.

افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند، رژلب قرمز، بژ، قهوه‌ای، طلایی، نارنجی، بنفش، زرشکی و مسی مناسب پوستشان خواهد بود. کسانی که پوست سفید یا روشن دارند می‌توانند از رژلب کالباسی، صورتی، آلبالویی، شرابی، بنفش کم‌ رنگ و رژلب هلویی می توانند استفاده کنند. افرادی که پوست گندمی و میانه دارند، می‌توانند از بیشتر رنگ‌های رژلب استفاده کنند. در مرحله بعدی اندازه لب ها نیز بسیار تاثیر گذار است.

نوع پوست لب حایز اهمیت است. چرا که اگر برای لب های خشک رنگ مات انتخاب نمایید رژ برروی لب پوسته پوسته می شود. بهترین انتخاب، رژلب مایع برای این لب ها می باشد. تاریخ انقضای رژلب نیز بسیار مهم است. چرا که در خیلی از مواقع ما با آرایش غذا یا نوشیدنی میل می کنیم. احتمال اینکه به همراه غذا وارد بدن شود بسیار است. از این روباید مراقبت هاب لازم را انجام داد. این رژ لب ساختاری بسیارنرم را دارا می باشد. که باعث شده رنگ دانه های این رژلب مایع روی لب خودنمایی زیبایی بکند و خط لب را به صورت کامل کاور کند.

ویژگی های خاص رژ لب مایع لاکچری کوین 143:

سوپر مات

رنگ ثابت و پایدار

پوشش دهی بسیار بالا

واتر پروف 100% (استخری)

بدون دون و زبری و همچنین پوسته شدن

بدون چسبندگی قبل و بعد از خشک شدن روی لب

زمان خشک شدن رژ لب کوین کمتر از 30 ثانیه می باشد.

رژلب مایع لاکچری کوین خیلی سبک بوده و بدون چربی می باشد.

ماندگاری بسیار بالایی دارد. بیشتر از 12 ساعترژ لب مایع لاکچری کوین 126 یکی از 30 مدل رنگ بندی رژلب های لاکچری کوین است. این محصول تولید کشور فرانسه بوده و پایه گیاهی دارد. سرب به کار رفته در محصولات آرایشی این برند زیر 3 درصد می باشد. که نشان از یک رژلب سالم است. جهت خرید و دریافت اطلاعات رژ لب ها می توانید با پشتیبانی تماس گرفته یا در مشاهده گالری محصول پس از انتخاب رنگ مورد نظر در قسمت سبد خرید داخل توضیحات نوع شماره رژ لب خود را بیان کنید.

این رژ لب بی رنگ هست. طعم دار و حجم دهنده هست.

در خرید رژلب نکاتی هست که باید رعایت شود تا بهترین رنگ را برای لب های خودانتخاب نمایید. در این مطلب اشاره کوتاهی به این موارد می کنیم.

یکی از نکات مهم توجه به رنگ پوست است. با توجه به رنگ پوست شما می توانید یک رژ لب زیبا را انتخاب نمایید.

افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند، رژلب قرمز، بژ، قهوه‌ای، طلایی، نارنجی، بنفش، زرشکی و مسی مناسب پوستشان خواهد بود.

کسانی که پوست سفید یا روشن دارند می‌توانند از رژلب کالباسی، صورتی، آلبالویی، شرابی، بنفش کم‌ رنگ و رژلب هلویی می توانند استفاده کنند.

افرادی که پوست گندمی و میانه دارند، می‌توانند از بیشتر رنگ‌های رژلب استفاده کنند.

در مرحله بعدی اندازه لب ها نیز بسیار تاثیر گذار است.

نوع پوست لب حایز اهمیت است.چرا که اگر برای لب های خشک رنگ مات انتخاب نمایید رژ برروی لب پوسته پوسته می شود. بهترین انتخاب رژلب مایع برای این لب ها می باشد.

تاریخ انقضای رژلب نیز بسیار مهم است. چرا که در خیلی از مواقع ما با آرایش غذا یا نوشیدنی میل می کنیم وابن امکان دارد به غذا خورده شود و به داخل بدن ومعده نفوذ کند.

این رژ لب ساختاری بسیارنرم را دارا می باشد. که باعث شده رنگ دانه های این رژلب مایع روی لب خودنمایی زیبایی بکندو خط لب را به صورت کامل کاور کند.

ویژگی های خاص رژ لب مایع لاکچری کوین 126:

سوپر مات

رنگ ثابت و پایدار

پوشش دهی بسیار بالا

واتر پروف 100% (استخری)

بدون دون و زبری و همچنین پوسته شدن

بدون چسبندگی قبل و بعد از خشک شدن روی لب

زمان خشک شدن رژ لب کوین کمتر از 30 ثانیه می باشد.

رژلب مایع لاکچری کوین خیلی سبک بوده و بدون چربی می باشد.

ماندگاری بسیار بالایی دارد. بیشتر از 12 ساعت بر روی لب دوام دارد.

جهت دریافت شماره بندی و اطلاعات بیشتر و قیمت رژ لب مایع لاکچری کوین می توانید با پشتیبانی تماس و یا در واتساپ و اینستاگرام آقای بیز عکس بقیه شماره بندی ها را دریافت نمایید.

 بر روی لب دوام دارد.

جهت دریافت شماره بندی و اطلاعات بیشتر و قیمت رژ لب مایع لاکچری کوین می توانید با پشتیبانی تماس و یا در واتساپ و اینستاگرام آقای بیز عکس بقیه شماره بندی ها را دریافت نمایید.

قیمت رژ لب مایع لاکچری کوین در وبسایت آقای بیز

رژ لب‌های بسیاری در بازار  وجود دارند اما برخی از آنها نه تنها جذابیتی به چهره نمی‌دهند بلکه با ترکیبات خطرناکی که دارند برای پوست لب مضر هستند. بنابراین در هنگام خرید رژ لب بهتر است به این نکته دقت کنید که رژ لب با کیفیت و  بدون ضدحساسیت انتخاب و خریداری نمایید. رژ لب مایع کوین لاکچری در فروشگاه آقای بیز با آدرس aghayebiz.com از جمله با کیفیت‌ترین و سالم‌ترین رژ لب‌های موجود در بازار است که دارای مدل‌های متنوع و با کیفیت متناسب با انواع سلیقه‌ها می‌باشد.

از موارد مهم در خرید این محصولات توجه به قیمت و عوامل تاثیرگذار بر آن است. قیمت ماتیک لاکچری کوین باتوجه به تعداد سفارش شما عزیزان و مدل انتخابی تعیین و محاسبه می‌شود. با انتخاب مدل مد نظر خود و بررسی مشخصات تخصصی ذکر شده در صفحه مربوط به آن، می‌توانید نسبت به نهایی کردن سفارش خود اقدام نمایید و مرسوله خود را در کوتاه‌ترین زمان از طریق اداره پست دریافت کنید. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره می‌توانید با شماره‌‌های موجود در فروشگاه تماس گرفته و با تیم پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا