فرهنگ و هنرمدیریت کسب و کار

فرشخونه تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی

فرشخونه تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی: اگر شما هم دنبال خرید یک تابلو فرش با قیمت مناسب و جدید هستید و نمی دانید چه طرحی را باید انتخاب کنید تا با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما همخوانی داشته باشد. از این رو فروشگاه تابلو فرش فرشخونه بهترین مکان برای انتخاب و خرید اینترنتی شما خواهد بود. پس در گوگل سرچ کنید تابلو فرش فرشخونه یا مستقیم به این آدرس اینترنتی https://farshkhooneh.com مراجعه کنید.

فرشخونه تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش فرانسوی جدید

تابلو فرش فرانسوی از پرفروش ترین طرح های تابلو فرش ماشینی است که غالبا هم نقاشی های اروپایی و غربی را شامل می شود. پیش از این تابلو فرش خیابان پاریس، شاعر جوان، شام آخر، رقص در مهمانی و بدرقه عروس، جزو معروف ترین و پرفروش ترین طرح های تابلو فرش فرانسوی به شمار می آیند.

اما فرشخونه با شناخت سلیقه مخاطبان خود اقدام به جمع آوری کلکسیونی از نقاشی های فرانسوی نمود و آن ها را متناسب با نوع سلایق مشتریان عزیز به تابلو فرش ماشینی تبدیل کرده است. برخی از این طرح ها از نقاش آمریکایی توماس کینکید انتخاب شده که تابلو فرش چاه آب از همین هنرمند بسیار پرفروش بوده است. بعضا عکس های هنری را هم به صورت تابلو فرش فرانسوی تولید می کنند که از محصولات جدید به شمار می رود.

تابلو فرش مینیاتوری جدید

تابلو فرش مینیاتوری هم طرح های بسیار محدودی از نگارگری های استاد فرشچیان را شامل می شد در حالی که استاد فرشچیان آثار هنری بسیار زیبای دیگری هم دارد که به تابلو فرش تبدیل شده بود و فرشخونه مجموعه متنوعی از آثار این هنرمند را به صورت تابلو فرش ماشینی تولید کرد تا علاقمندان به هنر شرقی و ایرانی هم بتوانند طرحی مطابق با سلیقه خود در میان طرح های تابلو فرش پیدا کنند.

از جذابیت های تابلو فرش مینیاتوری همان طور که می دانید رنگ های منحصر به فرد و بسیار زیبایی است که با کنار هم قرار گرفتن طرح بسیار چشم نوازی را رقم می زنند. بنابراین تولید تابلو فرش مینیاتوری با کیفیت بالا و وضوح رنگ عالی برای نمایش زیبایی و اصالت این محصول تعیین کننده است که تنها در فروشگاهی تخصصی مثل فرشخونه به آن توجه می شود.

تابلو فرش ورزشی فرشخونه

تابلو فرش ماشینی همیشه طرحی هنری به حساب می آمده که از آن انتظار می رفت در فضا آرامش ایجاد کند اما فرشخونه طرح هایی تولید کرده که به فضای زندگی شما هیجان هم تزریق کنند. این طرح ها معمولا طرح های ورزشی را شامل می شوند که مهمترین آنها تابلو فرش فوتبالی است.

در نتیجه شما علاقمندان به فوتبال و بازیکنان فوتبال می توانید طرح های جذاب تابلو فرش را مشاهده کنید و به خانه خود هیجان و انرژی بالایی اضافه کنید. این طرح ها معمولا با رنگ های بسیار پرانرژی و جذابی هم تولید میشوند تا با موضوع و طرح تابلو فرش ورزشی همخوانی داشته باشند.

فرشخونه تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش خوشنویسی (کالیگرافی)

تابلو فرش هایی که طرح هنری داشتند مثل تابلو فرش فرانسوی و تابلو فرش مینیاتوری مورد استقبال بسیار زیادی از طرف خریداران قرار گرفتند. از این رو تابلو فرشی تولید شد که هنر شرقی دیگری را نیز به نمایش بگذارد. آن هم تابلو فرش خوشنویسی یا کالیگرافی است که اشعار معروف کلاسیک و نو و همین طور عبارات و شعرهای عاشقانه را دربرمی گیرد. تابلو فرش خوشنویسی بعضا با طراحی گرافیکی مدرن و رنگ بندی شیک و به روزی تولید می شود که می تواند در دکوراسیون های مدرن بسیار زیبا جلوه کند.

شعرهای محبوبی که می توانید تابلو فرش آن را در فرشخونه تهیه کنید: از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر، من غلام قمرم غیر قمر هیچ نگو، تو مرا جان و جهانی، ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ، در کوی عشق شوکت شاهی نمی خرند، بی همگان به سر شود، تو را من چشم در راهم.

تابلو فرش طرح تندیس

تندیس ها و مجسمه ها یکی دیگر از سوژه های قدیمی تابلو فرش ماشینی بودند که مجسمه های رمانتیک و دراماتیک اروپایی و تندیس ها و کتیبه های باشکوه ایرانی را شامل می شدند. فروشگاه تخصصی فرشخونه به سراغ مجسمه هایی رفت که کمتر دیده شده بودند و بسیار زیبا هستند مثل مجسمه عشاق، مجسمه عدالت، تندیس رقص، طاق نصرت پاریس و…

فرشخونه تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش سفارشی فرشخونه

فرشخونه به دلیل برخورداری از واحد طراحی متخصص و به روز این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید هر طرحی را که دوست دارید به صورت تابلو فرش چهره در اختیار داشته باشید. شما می توانید از چهره خود، نقاشی که دوست دارید، عکسی که در اینستاگرام دیده اید و … تصویر با کیفیتی برای فرشخونه ارسال کنید تا در کمترین زمان به صورت تابلو فرش ماشینی دریافت کنید.

منبع: تابلو فرش ماشینی فرشخونه  (https://farshkhooneh.com)

دکمه بازگشت به بالا