علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

معرفی 15 مدل از بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی عالی + قیمت

6 ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا + معرفی کامل و قیمت

بهترین عطر مردانه با پخش بوی عالی کدام است؟ در بازار عطر و ادکلن تعداد زیادی ادکلن با بوی عالی برای مردان وجود دارد. با این حال، برخی از آن عطرهای خارق‌العاده ، اصلا ماندگاری چندانی ندارند و در عرض چند ساعت از پوست تبخیر می‌شوند. این عطر ها همچنین پخش بوی خوبی نداشته و پشت سر شما رد بوی زیادی باقی نمی گذارند. داشتن یک عطر واقعاً جذاب چه برای زنان و چه مردان ، اغواگر و تازه ،عالی است، اما در نهایت چه فایده ای دارد که تا زمانی که از خانه بیرون می روید کاملاً از بین رفته باشد یا فقط یک رایحه پوستی داشته باشد؟

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، الیسا پرفیوم یک لیست به روز شده از ادکلن هایی تهیه کرده است که تمام روز دوام می آورند و پخش بوی و سیلاژ عالی دارند. این ادکلن ها قهرمانان ماندگاری بو می باشند و شامل ادکلن هایی هستند که کاربردهای متنوعی دارند. از دفتر کار گرفنه تا یک شب بیرون رفتن در بارو مهمانی ها. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک پوش، انتخاب بهترین عطر و ادکلن مردانه خوشبو و اغواگر با خط بوی بالا و ماندگاری طولانی در زمستان یا پاییز است.این عطرها توجهات را جلب و سر ها را به سویشان بر می گرداند.

مقاله پیشنهادی: بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی

1-فتیش پرفیوم – روژا پرفمز مردانهROJA PERFUMES- Fetish Pour Homme

فتیش پور هوم روژا داو عطری است مردانه که در سال 2012 روانه بازار شد. عطار و سازنده این عطر روجا داو است. نت های ابتدایی شامل رایحه ی لیمو، ترنج و لیمو و نت های میانی متشکل از رایحه ی انجیر، نرولی، یاس و بنفشه هستند. نت های پایه نیز عبارتند از رایحه ی چرم، کرچک، دارچین، لبدانیم، هل، خزه بلوط، عنبر، سنجد، فلفل، وتیور، بنزوئین، نعناع هندی، مشک و وانیل.

معرفی 15 مدل از بهترین عطرهای مردانه با پخش بوی عالی + قیمت

این عطر از روژا پرفیومز دارای کلاهکی است که با کریستال سواروسکی تزیین شده است. فتیش پور هوم روژا داو دارای رایحه ای گرم و اغواگر، خشک، شیرین، تند، چرمی ، بسیار حسی و منحصر به فرد است. چرم می تواند آنقدر اجباری باشد که برای بسیاری تبدیل به نوعی طلسم و بت شود. سپس به چرم در دنیای مردانه فکر کردم. چیزهایی که او خود را با آنها احاطه کرده است. مراقب باشید، زیرا من عطری خلق کرده ام که یک باربا طلسم آن بازگشتی وجود ندارد” – روژا داو

پخش بوی آن در فاصله ی 4 فوتی (1/2 متر) بسیار خوب است و در 5 فوت (1/5 متر ) پشت شما سیلاژ خوبی دارد.

فتیش پور هوم روژا داو عطری مجلل با پخش بو و ماندگاری بسیار عالی است.

2- فردریک مال د مون   FREDERIC MALLE – The Moon

فردریک مال د مون   عطر گلی کهربایی زنانه و مردانه است  که در سال 2019 عرضه شد. عطار و سازنده این عطر جولین راسکوینت است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی تمشک، لیچی و زعفران و رایحه میانی متشکل از رایحه ی رز ترکی، الیبانوم، مویز قرمزو بنفشه هستند و نت های پایه عبارتند از آگاروود(عود)، چرم، نعناع هندی، عنبر و چوب صندل سفید .

این عطر شامل رایحه های متضاد و غنی از میوه ها، ادویه ها و رزین ها، ترکیب رز عود با کندر و توت قرمز رسیده است. شیرینی و ظرافت‌های قرمز گرم نت‌های میوه‌ای حاصل از تمشک و توت قرمز را فراهم می‌کند که گل‌های بنفشه و گل‌های رز را در آغوش گرفته‌اند و رایحه ای که از گیاه نعناع هندی، چوب صندل و چوب آگار بدست می آید ،بوسیله رایحه های کهربا گرم می شود. این عطر به صورت ادوپرفیوم 50 و 100 میلی لیتری موجود است.

روجا پرفیوم فتیش پرفیوم پور هوم دارای رایحه ای لوکس و گران قیمت متشکل از روایح :

ترنج، لیمو، لیموترش، انجیر، یاس، نرولی، بنفشه، عنبر، بنزوئین، هل، کرچک، دارچین، الیمی، لابدانیوم، چرم، مشک، خزه بلوط، نعناع هندی، فلفل، فلفل صورتی، وانیل، وتیور می باشد.

شما فقط با چند اسپری از این عطر با رایحه ی دودی میوه ای تند و مردانه و بی نظیر می توانید سیلاژی عالی در فاصله ی 5 فوتی(1/5 متر ) از خود داشته باشید .ماندگاری این عطر بیشتر از 5 ساعت می باشد .بهترین زمان برای استفاده ا ز این ادکلن روزهای سرد اوایل بهار و پاییز و زمستان است.

3- ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل ادو تویلت Jean Paul GAULTIER – Ultra Male

ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل عطری است مردانه که در سال 2015 روانه بازار شد. این نسخه جدیدتر از عطر  له میل  است که در سال 1995 منتشر شد. این عطر دارای نت های ابتدایی مرکباتی از ترنج، اسطوخودوس سیاه، نعناع، لیمو و گلابی است. . نت میانی تند آن از زیره، دارچین و مریم گلی تشکیل شده است. پایه آن دارای نت هایی از نعناع هندی، سدر، کهربا و پوسته وانیل سیاه است. این عطر دارای رایحه ی سنگین و ماندگاری طولانی است.

سازنده این عطرژان پل گوتیر است. او یک طراح مد از فرانسه است که اولین مجموعه خود را در سال 1976 منتشر کرد. اگرچه او هیچ آموزش رسمی ندیده بود، اما طرح های خود را برای طراحان مشهور ارسال می کرد که اینکار به او در شروع کار کمک کرد. خانه او اولین عطر زنانه خود را در سال 1993 منتشر کرد. عطر مردانه این برنددر سال 1995 به بازار عرضه شد. عطرهای این طراح به دلیل بسته بندی و ترکیبات منحصر به فرد خود شناخته شده اند.

ژان پل گوتیر (گوتیه) اولترا میل عطری با مشخصات منحصر به فرد و سیلاژی خیره کننده است.

رد بو و سیلاژ آن 5 فوت(1/5 متر ) است و ماندگاری بالای 6 ساعت دارد .بهترین زمان استفاده از این عطر بعد از ظهر های روزهای سرد پاییز و زمستان است و زمانیکه قصد دارید در محلی بسیار جلب توجه کرده و توجهات را به سمت خود سوق دهید. می توان گفت عطری شیرین و مردانه و بی نظیر و دارای عملکردی فوق العاده در جلب توجه دیگران است.

4- مونتال بلک آعودMontale – Black Aoud

مونتال بلک آعود عطری دراماتیک و چوبی مردانه بسیار اغواگر و جذاب است اما آن را با عطر بسیار قوی اشتباه نگیرید. این ادکلن معجون حباب زا از گل رز مخملی و احساس چرم قدیمی لبدانوم، مخلوط با روغن های عرفانی درخت عود است . یک سفر نادر به جایی است که احتمالا هرگز نرفته اید و بسیار مشتاق خواهید بود که به آن بازگردید… تنها چیزی که لازم دارید کمی از این اکسیر شگفت انگیز و کمیاب است. اگر به دنبال عطری با بوی رز و چوب صندل هستید، بویی که بالش‌های رنگارنگ حرمسرا را معطر می‌کرد، دیگر نیازی به جستجو نیست.

M مونتال بلک آعود عطری بی نظیر است که در سال 2006 عرضه شد و رایحه ای ماندگار با سیلاژ باورنکردنی دارد. عنصر ستاره ای و برجسته آن عود است، روغن کمیابی که توسط درختان آگار که دارای کپک خاصی هستند تشکیل می شود. تعداد بسیار کمی از درختان عود تولید می شود که این امر  آن را به یکی از ارزشمندترین مواد تشکیل دهنده عطر در جهان تبدیل کرده است. برخی از مردم حتی به رزین به عنوان “طلای مایع” اشاره می کنند. از دیگر نت های این عطر احساسی و تند می توان به مشک، گیاه پاتچولی اندونزیایی، پرتقال ماندارین، رز و لبدانوم فرانسوی اشاره کرد.

این رایحه نمادی از کل مجموعه عطر پیر مونتال است. مونتال با این عطرها و عطرهای دیگر، سنت فرانسوی عطرسازی را با ترکیبات مجلل شرق ترکیب کرد. در حالی که او تا سال 2003 خانه عطر خود را افتتاح نکرد و او سال ها تجربه ایجاد رایحه برای ملکه ها و پادشاهان در عربستان سعودی دارد. او مطمئن می شود که از بهترین مواد اولیه در ساخت عطرهایش استفاده می شود و ساخته های خود را در بطری های آلومینیومی می فروشد تا از برخورد نور خورشید به عطر محافظت کند.

این عطر تک جنسیتی است و هم مردان و هم زنان می تواننداز این رایحه مشکی گلی چوبی لذت ببرند. این ترکیب از عطرهای دیگر که در مونتال خلق شده است متمایز می شود. رایحه ی آن تیره ، پررنگ ، غیر معمول و هم قابل توجه است. ماندگاری آن فوق العاده (حدود 8 ساعت) و سیلاژ استثنایی آن 6 فوت (1/8متر ) است .در زمان استفاده از این عطر بی نظیر نگران تاثیر لایه های لباس در پخش بوی آن نباشید زیرا این عطر در پخش بو مانند رادیو اکتیو عمل می کند .

5- عطر تام فورد عود وود اینتنس Tom Ford Oud Wood Intense

عطر تام فورد عود وود اینتنس عطری کهربایی زنانه و مردانه است که در سال 2017 به بازار عرضه شد.

تام فورد عود وود اینتنس ابعاد جدیدی از عود را در غنی‌ترین و مجلل‌ترین حالت اشباع آن معرفی می‌کند. عود وود کلاسیک تام فورد با اینکه اغلب کپی می‌شود، هرگز تکراری نمی‌شود، تمام قدرت خود را از طریق تشدید جسورانه‌ای آشکار می‌کند. چنگ زدن به ریشه گلپر و سرو.”

عود وود اینتنس از دسته عطرهای چوبی شرقی است. یک چوب صمغی تیره که به دلیل عطر آن، عود یا چوب آگار ارزش دارد، نت مشخص این ترکیب جذاب که سر ها را برمی گرداند از عود، گلپر، کرچک، سرو، زنجبیل و ارس است. نتیجه ی عطری بسیار ماندگار با رایحه ای بسیار قوی ، غنی و مجلل، به ویژه برای استفاده در شب در ماه های پاییز و زمستان نیمکره شمالی مناسب است.

آکوردهای تند و خاکی گلپر، زنجبیل و کاستوروم (عصاره ای رزین مانند که از غددی در نزدیکی مقعد سگ آبی استخراج میشود و در عطر سازی و صنایع غذایی کاربرد دارد ) نت اشباع شده عود را تثبیت می کنند و با آکوردهای چوبی سرو و ارس به زیبایی تعادل برقرار می کنند. اگر به دنبال عطری جسورانه و بی پروا می‌گردید که حاوی برخی از هیجان‌انگیزترین ترکیبات زمین باشد، این عطر برای شما مناسب است.

تام فورد، طراح مد و کارگردان فیلم آمریکایی، این عطر را در سال 2017 منتشر کرد. این ادو پرفیوم در حجم 50 و 250 میلی لیتری موجود است و بالای 8 ساعت ماندگاری دارد.

6- عطر مارلی اوجان Parfums de Marly Oajan

ادکلن مارلی اوجان در سال 2013 عرضه شد که یک ادکلن گرم و تند و شرقی برای مردان با رایحه ای  شیرین و کاملاً مردانه است. این عطر با نت های ابتدایی گرم از عسل، دارچین و اسمانتوس باز می شود. نت‌های میانی از آرتمزیا، عنبر، بنزوئین و لبدانوم تشکیل شده است. نت های پایه ی آن خاکی و شامل رایحه ی نعناع هندی، وانیل، مشک و دانه تونکا برای پایانی حسی می باشد. عطر ادکلن مارلی اوجان دارای رایحه مجلل با ماندگاری طولانی همراه با سیلاژ سنگین شما را در تمام طول روز دنبال می کند و هاله ای از اعتماد به نفس در اطراف شما ایجاد می کند که به راحتی اطرافیان شما را مجذوب خود می کند.

پارفومز د مارلی یک خانه عطر لوکس فرانسوی است که در سال 2009 تأسیس شد. اگرچه این شرکت مدرن به تازگی تأسیس شده است، اما از عطرهایی که پادشاه لوئیس پانزدهم خلق کرده بود الهام گرفته شده است.

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس ‌ترین و مشهورترین کمپانی ‌های فرانسوی تولید عطر در جهان است .این برند عطرسازی سطح بالا، که توسط جولین اسپریچر تأسیس شده است، حالتی رویایی را با رایحه‌های بی نظیرو موقعیتی قوی و مفاهیم کوتاه و چشمگیر تداعی می‌کند و همچنین بی‌وقفه تحت تأثیر تاریخ کاخ و باغ‌های ورسای در نزدیکی محل تولد و بزرگ شدنش قرار  داشت. پارفومز د مارلی به صورتی خلاقانه بیانگر یک سبک زندگی معاصر است، اما مطابق با قوانین و میراث دربار سلطنتی فرانسه در قرن 18.

خانه پارفومز د مارلی در بزرگداشت مسابقات اسب دوانی در زمان لويي 15 عطرهاي خود را توليد كرد درست مربوط به زمانی که بهترین عطرهای جهان برای پادشاهان ساخته مي شد. قرن هجدهم به عنوان عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئی پانزدهم به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. لوگوی برند تصویری از اسب های مارلی را نشان می دهد که توسط گیوم کوستو در سال 1743 ساخته شده است. نام تجاری از قلعه و کاخ  د مارلی می آید که در آن شاه لوئیس اسب های مسابقه ای با ارزش نگهداری می کرد. همین اسب‌ها نماد برندی هستند که روی هر بطری زیبایی یافت می‌شود.

عطر مارلی اوجان بالای 6 ساعت ماندگاری دارد و سیلاژ آن تا 6 فوت (1/8 متر ) پشت شما بسیار قوی است.پخش بوی آن نیز بسیار قوی است و در 1/5 متر اطراف شما بسیار برجسته است.

منبع:

vioralondon

دکمه بازگشت به بالا