خرید و قیمت فوم epdm بصورت مستقیم از کارخانه

فوم پلی اتیلن یکی از فرآورده های نفتی و پلیمری محسوب می شود. این ساده و ارزان را با علامت اختصاری pe نمایش می دهند.ساختار فوم پلی اتیلن از ترکیب کردن حباب های ریز هوا با پلی اتیلن فشرده است. همین موضوع باعث افزایش خاصیت تراکم سلولی در ساختار فوم می شود و درنتیجه، تبدیل شدن این فوم به یکی از بهترین عایق ها و ایزولاسیون ها.به دلیل ساختار ابر مانند فوم پلی اتیلن، این فوم سبک و نرم بوده و همین مورد باعث آسانی در حمل و نقل و از همه مهمتر، نصب این فوم بر منطقه ی مورد نظر شده است.

 فوم پلی اتیلن چه خصوصیاتی دارد؟

همانطور که در بخش مقدمه ی این مقاله بیان شد، فوم پلی اتیلن دارای قابلیت عایق بودن در برابر حرارت، صوت و برودت می باشد. دلیل اصلی این عایق بودن در ساختار این فوم می باشد؛ به دلیل استفاده از حباب های ریز هوا و پلی اتیلن فشرده در ساختار فوم پلی اتیلن، این فوم در برابر عواملی مثل حرارت، برودت، رطوبت و صدا مقاوم است.

فوم پلی اتیلن در برابر عوامل مخربی از قبیل عوامل شیمیایی و محیطی، مقاوم است؛ دلیل آن نیز بازه ی دمایی متفاوت و گسترده ای است که برای این فوم تعریف شده. مقدار حداکثر و حداقلی که برای این فوم درنظر میگیرند، بین 35- تا 90 درجه ی سانتی گراد می باشد. علاوه بر این طبق آزمایشاتی که انجام شده، این فوم در برابر اسیدهای رقیق مقاوم بوده و جذب کننه ی حشرات و جوندگان نمی باشد.

نکته ی مهم: در ارتباط با فوم های پلی اتیلن، باید به این نکته اشاره کرد که این فوم ها در برابر آتش سوزی مقاوم نیستند، پس برای استفاده در محیط هایی که با شعله، حرارت و آتش سوزی در ارتباط است، فوم پلی اتیلن مناسب نمی باشد و نمی تواند نقش عایق سازی خود را به درستی انجام دهد.

اگر بخواهیم یکی از بهترین عایق ها را به شما معرفی کنیم، بی شک فوم پلی اتیلن خواهد بود. این فوم به دلیل نقش گسترده ای که در فرآیند صداگیری و عایق کاری دارد، در ساختار استودیوها نیز بکار می رود.

کاربرد فوم پلی اتیلن

از فوم پلی اتیلن در ساختمان، تشک سازی، تاسیسات،ساخت ، صنایع کشاورزی و صنایع دیگر، استفاده می شود. مثلا برای عایق کاری کانال ها و لوله های انتقال مخازن در تاسیسات، برای پوشش گلخانه ها از رطوبت و ایجاد مکان و بستری برای انتقال آب در کشاورزی و جهت عایق بندی کف و بین دیوارها، زیر پارکت و بین طبقات در ساختمان، از فوم پلی اتیلن استفاده می شود.

یکی از انواع فوم های پلی اتیلن که دارای قدرت ضربه پذیری فوق العاده ای نیز می باشد، فوم پلی اتیلن کراسلینگ است. فوم پلی اتیلن کراسلینگ در ساختار خودرو های جدید کاربردهای گوناگونی دارد، مانند تهویه کننده ی هوای داخل خودرو، ضربه گیر درب، آفتاب گیر و محافظ سیم. از دیگر موارد استفاده ی این فوم می تواند در جلوگیری از ایجاد خراش بر روی سطح صندوق عقب و سقف آنها باشد. همچنین این محصول به نام فوم زیر فرش نیز معروف می باشد.

از دیگر موارد استفاده ی فوم پلی اتیلن می توان به تشک های طبی و ورزشی اشاره کرد که با توجه به ساختار این فوم، باعث شده تا از آسیب به بدن افراد هنگام ورزش یا استراحت بر روی این وسایل جلوگیری شود.

از دیگر موارد استفاده ی فوم پلی اتیلن نیز می توان به آموزشگاه ها و هنرکده ها اشاره کرد، که در زمینه ی تولید محصولات هنری مانند گل های مصنوعی با بکارگیری فوم پلی اتیلن فعایت دارند.

مهمترین مزایا و معایب پلی فوم چیست؟

از مهمترین مزایای فوم پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از مهمترین معایب فوم های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باتوجه به اینکه چگالی فوم پلی اتیلن در مقایسه با عایق هایی نظیر پشم شیشه و معدنی بیشتر است، به همین دلیل انتقال صوت از مواد سلولی فوم پلی اتیلن نسبت به عایق های نام برده شده، بیشتر می باشد. همین مورد باعث شده فوم سقفی یا یونولیت سقفی محصولی است که با استفاده از پانل‌هایی از جنس فوم و ماده‌ای به نام پلی استایرن اکسترود به تولید می‌رسد، این محصول در ساختمان‌سازی برای افزایش مقاومت سازه به خصوص سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده کاربردی در سازه باعث شده اطلاع از قیمت فوم سقفی برای مهندسان اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. جهت تهیه این محصول می‌توانید قیمت فوم ساختمانی را از کانال‌های ما بررسی کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

قیمت فوم رولی همانند دیگر محصولات ارائه شده در مرکزآهن از طریق سایت، تلگرام، شبکه‌های اجتماعی و تماس با کارشناسان مجموعه قابل بررسی و استعلام است. یونولیت سقفی مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما، گرما، رطوبت و آب دارد به همین دلیل استفاده از آن را در پروژه‌های مختلف زیاد مشاهده خواهید کرد. قیمت روز فوم سقفی با توجه به ابعاد، نوع برش، کارخانه تولید کننده، دانسیته و وزن در جداول بالا قابل مشاهده هستند. به طور معمول هر متر مکعب فوم سقفی وزنی بین 7 الی 8 کیلوگرم را دارا است. رنگ فوم سقفی سفید است و در دو نوع برش آماده و سفارشی به فروش می‌رسد، برای خرید بهترین فوم سقفی و اطلاع از قیمت فوم سقفی ۲۰سانتی، 5 سانتی و … همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت یونولیت سقفی

قیمت یونولیت سقفی امروز بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده این محصول در سایت قابل مشاهده است، در ضمن شما می‌توانید با کلیک روی گزینه نمودار تغییرات قیمت این محصول در سال‌های گذشته را نیز مشاهده کنید. در زمان خرید به ویژگی‌های این محصول از جمله طول و عرض، ضخامت، دانسیته و وزن دقت کنید چراکه به طور واضح قیمت فوم سقفی ۱۰ سانتی با قیمت فوم ۵ سانتی تفاوت دارد. یونولیت سقفی را با سایز سفارشی و دانسیته‌های مختلف با قیمت یونولیت روز از طریق مرکزآهن خریداری کنید.

کاربرد فوم سقفی در کجاست؟

ما اشاره کردیم که فوم سقفی در ساختمان سازی زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد اما علاوه بر ساخت سازه پنل‌های یونولیتی را می‌توان برای صنایع نیز مورد استفاده قرار داد. در ادامه شما را با چند عدد از کاربردهای فوم سقفی آشنا می‌کنیم:

  1. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای یونولیت سقفی را می‌توان در صنعت بسته بندی مشاهده کرد. حتما برای شما هم پیش آمده پس از باز کردن تلویزیون، ضبط و … تکه‌ای یونولیت در بسته بندی محصول ببینید. استفاده از فوم سقفی برای بسته بندی لوازم خانگی، لوازم صوتی، الکترونیکی و …. از ضربه دیدن این محصولات جلوگیری می‌کند. علاوه بر این موضوع به دلیل وزن کم یونولیت شما افزایش وزن کلی بسته‌بندی را نیز مشاهده نخواهید کرد.
  2. از دیگر کاربردهای فوم سقفی می‌توان به صنعت دارو و غذا اشاره کرد. فوم سقفی مقاومت بسیار بالایی در برابر رشد باکتری و میکروب نشان می‌دهد به همین دلیل در مکان‌هایی مانند انبار، کارخانه‌ها و … از این محصول استفاده می‌شود.
  3. فوم سقفی به دلیل اینکه و سرمایی بسیار مناسبی است در تونل انجماد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد
  4. کانتینر های حمل مواد
  5. سرد خانه ها و انبار ها
  6. عایق حرارتی در هر مکانی که نیاز است دما ثبات بالایی داشته باشد

عوامل موثر در قیمت روز فوم سقفی

قبل از بررسی دقیق عوامل تاثیرگذار روی فوم‌های سقفی بد نیست ویژگی این محصولات را نیز بشناسید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یونولیت سقفی می‌توان به مقاومت بالا در برابر نفوذ و عبور گرما، رطوبت، صدا، کمک به صرفه‌جویی در مصرف بتن، افزایش سرعت ساخت، مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی، حمل آسان و هزینه مقرون به صرفه اشاره کرد. تمامی این ویژگی ها باعث شده اطلاع از عوامل تاثیر گذار روی قیمت امروز فوم سقفی اهمیت بسزایی پیدا کند که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

قیمت فوم سقفی با توجه به عوامل مختلفی افزایش و کاهش پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین این عوامل را می‌توان وضعیت کلی بازار تجهیزات ساختمانی اعلام کرد. سایز، نوع برش و دانسیته فوم سقفی نیز در قیمت آن بی‌تاثیر نیست برای مثال فوم سقفی دانسیته 7 و 7.5، وزن متفاوت و در کنار آن قیمت مختلفی را دارا هستند.

یکی دیگر از مواردی که روی قیمت فوم رولی تاثیر می‌گذارد، تغییرات فصلی است. این محصول در زمان تولید باعث ایجاد دمای بالایی شده و در نتیجه در تابستان کارخانجات تولید کمتری دارند؛ با کاهش عرضه قیمت یونولیت سقفی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تولید کننده فوم سقفی

در کشور ایران تولید کنندگان فوم سقفی با آخرین استاندردها زیاد هستند. از جمله این تولید کنندگان می‌توان به شرکت‌های زیر اشاره کرد:

از آنجایی که تعداد تولیدکنندگان این محصول در ایران متنوع هستند شما می‌توانید برای خرید آسان فوم سقفی کارخانه‌های مختلف از طریق مرکزآهن اقدام کنید. کارشناسان ما می‌توانند در تمام مراحل انتخاب بهترین فوم سقفی شما را راهنمایی کرده و تجربه خرید برتر را برایتان به ارمغان بیاورند.

نحوه خرید فوم و یونولیت

خرید فوم و یونولیت سقفی از طریق راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است برای مثال بعضی از افراد قیمت فوم دیجی کالا را دریافت کرده و از این طریق خرید خود را انجام می‌دهند؛ پیشنهاد ما به شما مراجعه خرید فوم سقفی از شرکت‌های معتبر است چراکه از این طریق می‌توانید از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید. از طرفی بیشتر افراد فوم سقفی را به همراه دیگر مقاطع فولادی مانند میلگرد و تیرآهن برای ساختمان سازی تهیه می‌کنند، با مرکزآهن شما می‌توانید یکجا تمام مصالح موردنیاز خود را خریداری کنید.

جهت خرید فوم و یونولیت از مرکزآهن سه روش برای شما ارائه می‌شود: خرید آنلاین از طریق سایت؛ تماس با کارشناسان جهت دریافت مشاوره تخصصی، استعلام قیمت فیبر سقف و در نهایت خرید؛ آخرین روش مراجعه حضوری به دفاتر مرکزآهن و تهیه کالا از این طریق است. جهت خرید یونولیت سقفی با کیفیت بالا و قیمت روز همین امروز با ما در تماس باشید.

جمع بندی

امروزه از فوم پلی اتیلن به دلیل کیفیت و دوام بالا، قابلیت مقاومت شیمیایی بالا، خاصیت ضدآب بودن، قیمت مناسب، سهولت در نصب و حمل و نقل و مهمتر از همه، عدم آلوده کردن محیط، به مراتب بیشتر از عایق ها و فوم های دیگر استفاده می شود.

تولیدکننده فوم epdm  ای پی دی ام با ویژگی های عالی در صنایع مختلف کاربرد دارد. قیمت عمده، خرید فروش عمده در کارخانه تولیدی فومیران و ارسال این فوم به سراسر کشور است. جهت اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل