علمی و پزشکی

تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!/عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو توسط The Little Car Company در همکاری با Tamiya ایجاد شده است و روند توسعه طی دو سال گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده است.در میان چیزهای دیگر، وایلد وان مکس اکنون در اندازه کامل در نظر گرفته می‌شود، در حالی که قبلاً در مقیاس ۸:۱۰ به حساب می‌آمد.بخشی از این افزایش سایز به دلیل اضافه شدن یک صندلی سرنشین است، بنابراین دو نفر می‌توانند از رانندگی روی شن‌ها در این باگی لذت ببرند.

تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!/عکس

قدرت بسیار بیشتری برای پریدن وجود دارد.شرکت The Little Car Compan می‌گوید که هشت بسته باتری قابل جابجایی در مجموع ۱۴.۴ کیلووات ساعت برق را تامین می‌کنند.با این موتور می‌توان تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت را تجربه کرد.برای کنار آمدن با زمین‌های ناهموار، این خودرو بر روی دمپرهای Bilstein و فنرهای Eibach با ترمزهای Brembo و لاستیک‌های آفرود ۱۴ اینچی Maxxis سوار می‌شود.پایه‌های تعلیق جلو برای بهبود ایمنی و دید بازطراحی شده‌اند و طراحی بازوی عقب خودروی توسعه‌یافته، به طرح‌بندی دو جناغی تبدیل شده است.

تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!/عکس

در داخل، یک نمایشگر پنج اینچی برای نظارت بر اطلاعات حیاتی وجود دارد.برای کسانی که می‌خواهند دهه ۱۹۸۰ را در یک مکان عمومی‌تر تجربه کنند، The Little Car Company می‌گوید یک بسته قانونی جاده‌ای برای استفاده در خیابان‌های بریتانیا و اتحادیه اروپا ارائه می‌شود.در مورد آمریکای شمالی، Wild One Max در دسترس خواهد بود اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نسخه قانونی خیابانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

تبدیل ماشین کنترلی به یک خودروی واقعی!/عکس

۱۰۰ نسخه Launch Edition برای تولید در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، اگر چه این شرکت می گوید نسخه های دیگر Wild One Max بعداً ارائه می‌شود.

شرکت The Little Car قیمت نسخه Wild One Max Launch را ۴۱۰۰۰ یورو برای اروپا و ۳۵۰۰۰ پوند برای بریتانیا اعلام کرده است.این کالسکه برقی در جشنواره سرعت گودوود ۲۰۲۳ ظاهر خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در ایواره مراجعه کنید.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا