اجتماعیمدیریت کسب و کار

استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی فاضلاب

برای گرفتگی لوله فاضلاب چه باید کرد؟

در این اینجا یاد میگیرید که چطور گرفتگی توالت، گرفتگی آشپزخانه، ظرفشویی و حمام را با روش های خانگی و فوری باز کنید. گاهی اوقات به یک لوله گرفته شده و یا آب چاه بالا زده خیره می شوید و با خود فکر می کنید که ای کاش یک دوست و یا آشنای لوله بازکن داشتم تا با او تماس می گرفتم و از مشاوره او استفاده می کردم. اگر چه ممکن است شماره نداشته باشید، اما نباید نگران باشید چون شرکت serviceloole راهکارهای زیادی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب معرفی کرده است که در ادامه می توانید آنها را آموزش ببینید.

در اینجا چند تکنیک برای گرفتگی لوله فاضلاب توضیح داده ایم که می توانید در ابتدا از آنها استفاده کنید و اگر به نتیجه نرسیدید حتما با سرویسکاران شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. توجه داشته باشید، با اینکه اغلب این روش ها ساده هستند اما بهتر است اصول ایمنی کار را رعایت کنید و حتما از محافظ چشم و دستکش لاستیکی استفاده کنید.

  • برای رفع گرفتگی لوله توالت
  • برای رفع گرفتگی لوله ظرفشویی
  • برای گرفتگی لوله آشپزخانه
  • برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  • برای رفع گرفتگی کفشور (کفشوی)

مطالب این صفحه تنها به عنوان مشاوره و راه حل هایی برای رفع انواع گرفتگی لوله می باشد که توسط سرویسکاران شرکت لوله بازکنی ارائه شده اند و نمی توان آنها را تکنیک های تخصصی و حرفه ایی دانست که لوله بازکنی تجریش از آنها استفاده می کنند تا تضمینی و بدون مشکل گرفتگی باز شود.

استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی فاضلاب

از محلول های شیمیایی و اسیدهای لوله بازکن استفاده نکنید!

همواره توصیه مهندسان لوله کشی و تاسیسات این است که از هر نوع محلول و استفاده نکنید. اگر شما مشکل بالا زدن چاه فاضلاب دارید بهتر است از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده نمایید و یا روش های طبیعی را امتحان کنید. لوله بازکن های اسیدی تنها به لوله فاضلاب شما آسیب می رسانند و سبب پوسیدگی و سوراخ شدن آنها می شوند. به گفته کارشناسان ConsumerReports.org اکثر پاک کننده های شیمیایی خطرات بیشتری نسبت به ارزششان دارند.

اغلب این محلول ها با لوله های آلومینیومی و پلاستیکی (پولیکا، لوله های فاضلاب ساختمان های ایرانی) واکنش نشان می دهند و باعث انتشار گاز ناسالم می شوند. همچنین در بسیاری از موارد این مواد داخل لوله میمانند و با دیگر پاک کننده ها ترکیب می شوند و باعث ایجاد گازهای سمی می شوند که برای دستگاه تنفسی انسان بسیار خطرناک هستند. به هر حال اگر قصد استفاده از پاک کننده های شیمیایی کریستالی، مایع و فوم را دارید حتما به پایین بودن غلظت آن توجه کنید.

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب چه باید کرد؟ پیشنهاد ویژه در یک نگاه!

در ادامه می توانید راه حل برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب را بصورت تفکیک شده بخوانید. توجه داشته باشید که اگر به دنبال راز و یا راهکارهای خاص برای رفع گرفتگی هستید، بدانید که جز این موارد چیز دیگری وجود ندارد.

وان و لوله تخلیه فاضلاب حمام

براساس تجربه چندین ساله سرویسکاران ما، اولین و اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب حمام، موی بلند است.

چون امروزه در ساختمان ها توالت، حمام و روشویی لوله های مشترک دارند، پس خمیر دندان هم می تواند دلیل گرفتگی باشد.

اگر لوله فاضلاب حمام یا سینک روشویی شما گرفته، می توانید سینک و وان را پر از آب گرم یا آب جوش کنید تا پس از چند دقیقه گرفتگی برطرف شود.

و یا می توانید صابون، شامپو و هر مایع شوینده دیگری را در آب داغ حل کنید و با فشار داخل لوله بریزید. اگر گرفتگی باز نشد باید از یک فنر دستی استفاده کنید.

علاوه بر این ترکیب جوش شیرین و سرکه نیز می تواند به رفع گرفتگی فاضلاب حمام کمک کند. کافی است این دو ماده را داخل لوله بریزید و چند ساعت صبر کنید سپس روی آن آب جوش بریزید.

نکاتی برای پیشگیری از گرفتگی لوله حمام

اگر روشویی شما با حمام مشترک است بهتر است پس از مسواک زدن، مراقب باشید که خمیر دندان داخل لوله نریزد و یا اگر ریخت، از آب داغ برای حل کردن و از بین بردن آن استفاده کنید.

همچنین داخل کفشوی حمام توری قرار دهید تا هنگام دوش گرفتن، از ورود موهای شما به داخل لوله جلوگیری کند.

لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی

خیلی چیزها در توالت می تواند باعث گرفتگی شود. مثلا دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، مدفوع و غیره که همگی می توانند باعث مسدود شدن لوله شوند.

اگر با استفاده از تلمبه و فنر دستی نمی توانید برای کاری انجام دهید، حتما باید از خدمات لوله بازکنی استفاده نمایید.

اگر به دنبال بهترین ماده برای گرفتگی لوله دستشویی هستید، لازم است بگوییم که هیچ نوع اسید یا محلول شیمیایی نمیتواند به اندازه فنر برقی گرفتگی های توالت را به خوبی باز کند.

نکاتی برای پیشگیری از گرفتگی توالت

اطمینان حاصل کنید که اشیا زیر داخل لوله توالت نمیریزد:

  • نوار بهداشتی
  • مو
  • قیچی اصلاح یا ناخن گیر
  • گوش پاک کن
  • دستمال کاغذی
  • اشیایی مانند درب اسپری و شامپو

لوله تخلیه فاضلاب آشپزخانه

بهترین راهکار برای گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده از آب و صابون یا مایع شوینده می باشد. با ریختن این مواد، چربی و روغن ها از بین میروند و گرفتگی رفع می شود.

یک بار یک کتری آب جوش داخل لوله خالی کنید، سپس مایع شوینده را در آب گرم حل کنید و به داخل لوله بریزید، بعد از آن دوباره آب جوش داخل لوله بریزید.

اگر لوله باز نشد، از یک تلمبه خانگی برای رفع گرفتگی استفاده کنید. پس از تلمبه زدن اگر لوله باز شد، مجددا آب جوش داخل لوله بریزید.

همچنین می توانید از جوش شیرین و سرکه هم استفاده کنید. این ترکیب یک محلول عالی برای لوله بازکنی و است.

نکاتی برای پیشگیری از گرفتگی چاه آشپزخانه

گرم نگه داشتن لوله ها می تواند مانع از گرفتگی شود. برای اینکار بهتر است هر از چند گاهی آب جوش داخل لوله بریزید.

ورود چربی و روغن به داخل لوله آشپزخانه و آب سرد باعث می شود روغن ها به دیواره لوله بچسبند و به رسوب تبدیل شوند. آب گرم یا آب جوش میتواند مانع از رسوب شدن این مواد شود.

علاوه بر این حتما از یک توری استفاده کنید تا از ورود مواد اضافی به داخل لوله جلوگیری کند. این توری باعث می شود تا اطمینان حاصل کنید که موادی مثل پوست تخم مرغ، پسماند مواد غذایی و سبزیجات وارد لوله نشوند.

بهترین راه حل برای باز کردن گرفتگی فاضلاب آشپزخانه و ظرفشویی استفاده از فنر لوله بازکنی است.

بهترین راه برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب، آب جوش است. آب جوش مانع از ته نشین شدن مواد در شتر گلویی می شود و می تواند همه چیز را از داخل لوله پاکسازی نماید. سپس استفاده از صابون یا مایع شوینده حل شده در آب گرم است که باعث لیز شدن جداره لوله و پاکسازی آن از هر گونه چربی و روغن می شود.

تماس با مجموعه لوله بازکنی

اگر با پیشگیری و استفاده از راه حل هایی مثل موارد زیر باز هم نتوانستید موفق به باز کردن گرفتگی شوید بهترین راهکار تماس با لوله بازکنی است.

  • تلمبه
  • فنر دستی
  • دیلم
  • محلول های خانگی مثل جوش شیرین و سرکه – جوش شیرین، سرکه و نوشابه – جوش شیرین، سرکه و نمک

تماس با شرکت لوله بازکنی سبب می شود تا یک متخصص کار شما را انجام دهد. متخصصین لوله بازکنی شرکت لوله بازکنی تجربه بالای 12 سال دارند. این تجربه باعث می شود تا بهترین راه حل برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب را انتخاب نمایند تا تضمینی و کاملا اصولی گرفتگی را باز کنند.

مجموعه لوله بازکنی بصورت شبانه روزی، بدون تعطیلی و کاملا تضمینی مشکلات شما عزیزان را حل می کند. در هر منطقه از تهران که هستید کافی است تماس بگیرید تا نزدیک به محل سکونت شما سرویسکاران را اعزام نماییم و فوری مشکلتان را حل کنیم.

ویژگی های لوله بازکنی در یک نگاه:

  • شبانه روزی
  • قیمت های منصفانه
  • تضمینی
  • فوری و سریع
  • انجام کار بدون کثیف کاری
  • اعزام سرویسکاران بدون سوء پیشینه
  • اعزام سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه به سراسر تهران

منبع: برچسب

رعنا نصیری

رعنا نصیری نویسنده فعال در حوزه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی و تکنولوژی های روز تعمیراتی
دکمه بازگشت به بالا