بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه

آفتاب‌‌نیوز :

مطمئنا برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، خرید لوازم خانگی تولید شده توسط برند‌های ایرانی انتخاب به صرفه‌تری است. اما شاید نتوان از میان تنوع بالای کمپانی‌های شناخته و ناشناخته موجود در بازار، برندی را انتخاب کرد که محصولات تولیدی‌اش از کیفیت خوبی برخوردار باشند. اگر شما هم به تازگی قصد خرید جهیزیه را دارید، این مطلب را در مورد بهترین برند‌های ایرانی لوازم خانگی از دست ندهید.

۵ برند ایرانی پرطرفدار برای خرید جهیزیه عروس

برای پیدا کردن بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه سعی کردیم نظرات افرادی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند را هم در نظر بگیریم. با این وجود لیست زیر می‌تواند انتخاب مناسبی در هنگام خرید جهیزیه برای شما باشد:

۱. اسنوا

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه

یکی دیگر از برند‌های پرطرفدار و مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی ایرانی، اسنواست. این برند تنوع بالایی از محصولات خود را با مدل‌ها و امکانات متفاوت وارد بازار کرده و در عین حال به طراحی آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته است. اسنوا گارانتی را برای تمام محصولات خود در نظر گرفته و آن‌ها را با ضمانت به مشتریانش عرضه می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بخشی از خرید وسایل آشپزخانه مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی را از میان محصولات اسنوا انتخاب کنید. قیمت لوازم خانگی اسنوا و طول عمر بالایشان، باعث شده تا جایی در لیست ما داشته باشد. 

۲.  پارس خزر

پارس خزر یک برند شناخته شده قدیمی است که هر خانواده‌ای حداقل یکبار هم که شده از تولیدات آن استفاده کرده است. بیشترین فروش در میان تولیدات پارس خزر، پلوپز‌های آن بوده و می‌توان گفت که امتحان خود را از نظر کیفیت به خوبی پس داده است. امروز، پارس خزر به لطف مشتریان وفاداری که پیدا کرده، توانسته محصولات خود را با تنوع بالاتری تولید و به بازار عرضه کند و به همین دلیل جزو اولین انتخابات عروس‌های جوان در هنگام انتخاب جهیزیه برای خرید چای ساز، جاروبرقی، آبمیوه گیری و … است. 

۳. امرسان

امرسان را هم می‌توانیم بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه بدانیم که برای اولین بار با یخچال و فریزر‌های قدرتمند خود شناخته شد. پس از آن این برند محصولاتی مانند لباسشویی، اجاق گاز، هود و جاروبرقی را هم تولید کرد و توانست مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند. امرسان توانست برای اولین بار در ایران، یخچال و فریزر‌های هوشمندی را تولید کند که قابلیت کنترل با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوصشان را داشتند و این یک امتیاز مثبت در پرونده کاری‌اش به حساب می‌آید. به علاوه یخچال فریزر‌های فانتزی که با مدل اسمگ تولید کرده نیز برای عروس‌های جوانی که به دنبال خرید لوازم فانتزی در منزل خود هستند، مناسب است.

۴.  ایکس ویژن

این برند متعلق به گروه صنعتی مادیران است. ایکس ویژن از سال ۸۵ فعالیت خود را با تولید تلویزیون‌های خانگی آغاز کرد و از همان زمان توانست بخش بزرگی از توجه بازار را به خود جلب کند. در میان محصولات این برند می‌توانیم یخچال فریز و ماشین لباسشویی هم ببینیم. تفاوتی که ایکس ویژن با دیگر برند‌های ایرانی فعال در بازار دارد، طراحی متنوع و مدرن محصولاتش است که باعث شده سلیقه‌های مختلف از آن به خوبی استقبال کنند. همچنین در محصولات برقی آشپزخانه‌ای که تولید کرده سطح مصرف انرژی روی علامت A قرار گرفته و این موضوع باعث مصرف کمتر برق می‌شود.

۵. پاکشوما

پاکشوما نیز جزو بهترین برند لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه قرار گرفته و نزدیک به ۴۰ سال از شروع فعالیتش می‌گذرد. این برند تولیدات خود را با لباسشویی‌هایش آغاز کرده و پس از آن ماشین‌های ظرفشویی و یخچال فریزر‌ها را هم تولید و وارد بازار کرد. در نظرسنجی که برای برند‌های ایرانی در سال ۹۸ انجام شده، پاکشوما جزو دومین کمپانی پرطرفدار تولید کننده ماشین لباسشویی و ظرفشویی قرار گرفته و این نشان دهنده کیفیت بالای محصولاتش است. قیمت محصولات پاکشوما نیز در سطح مناسبی قرار گرفته و مسلما با افزایش امکانات و قابلیت‌های محصولاتش این مبلغ نیز بالاتر خواهد رفت. با خرید محصولات پاکشوما می‌توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی‌های طولانی مدتی که برای آن‌ها در نظر گرفته بهر‌مند شوید.

خرید وسایل منزل ایران برای جهیزیه، یک انتخاب به‌صرفه و ایده‌آل

تعداد برند‌های مطرح تولیدکننده لوازم خانگی در ایران کم نیست و موارد عنوان شده در این مطلب تنها چند نمونه از آن‌ها بودند. به جز این مواردی می‌توانیم به استیل البرز، اخوان، بیمکث، کن، سینجر، آلتون، نانیوا، ارشیا الکتریک، هیمالیا، الکترو استیل و بسیاری از برند‌های جدید مانند دی چوینت، جی پلاس و کلور هم جزو برند‌های مطرح تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی اشاره کنیم. با وجود کیفیت مناسب محصولات این برندها، اکنون راحت‌تر می‌توان در مورد خریدشان تصمیم‌گیری کرد، چرا که کیفیتی مشابه با تولیدکننده‌های خارجی دارند. مزیت این محصولات قیمت مناسب‌تر آنهاست که برای شروع زندگی زوج‌های جوان ایده‌آل است.

خروج از نسخه موبایل