بهترین مارک صفحه برش کدام است؟

نحوه استفاده و کار با صفحه بر استیل

صفحه برش معمولا برای برش یا ساییدن سطوح مختلف به کار می رود البته با نصب آنها بر روی دستگاه برش می توان از صفحه ها استفاده کرد و بدون روشن کردن دستگاه مانند فرز ، پروفیل بر و … هیچ کاربردی ندارند عملکرد آنها هنگام متصل شدن به برق آغاز می شود با برش سطوح مختلف و استفاده مکرر از صفحه استیل بر صفحه سنگ ها نیز دچار خوردگی یا ساییدگی شده  و از ابعاد آنها کم می شود و از طرفی با کاهش اندازه کند هم می شوند که باید تعویض گردند و صفحه نو را باید جایگزین کرد . تکنو استیل تولید کننده سازه های استیل شما را با اطلاعات مفیدی از نحوه استفاده و کار با صفحه بر استیل برخوردار میکند . همراه ما باشید.

جهت اطلاع از قیمت صفحه گرانیت بر لطفا کلیک کنید.

کاربرد صفحه برش استیل

صفحه استیل بر در انواع در دوسایز مختلف از نظر ضخامت تعین شده هستند ضخامت 1 میلی متری و 2 میلیمتری که متناسب با برش های استیل می باشند از نوع صفحه استیل بر یک میلیمتری  برای برش های استیل با قطر کمتر و از نوع دو میلیمتری برای برش های قطعات با قطر بیشتر کاربرد دارند این محصول در کشور ما با انواع قیمت ها و کیفیت ها موجود است برای تهیه  و خرید این کالا اگر تجربه کافی را ندارید بهتر است از افراد مجرب در کار کمک بگیرید قیمت صفحه استیل بر به میزان کارایی و برند و دوام آنها در باربر برش ها و اجسام سخت بستگی دارد .

ویژگی های صفحه برش استیل

این صفحه ها از میزان استاندارد و اندازه تعیین شده اند  و قابلیت نصب بر روی انواع فرزها و برش پروفیل های فلزی  ، انواع آهن آلات و تیر آهن ، ورق های نه چندان ضخیم  و میلگرد را دارند . اشکال صفحه بر استیل با دیگر صفحات هیچ تغییری ندارد تنها تفوت آنها در جنس سنگ است که از نوع صفحات سنگ فیبری می باشند این نوع صفحه ها از مقاومت بالاتر و دوام بیشتری نسبت به سایرین دارند اگر چه اجناس خارجی دوام بیشتری دارند اما نمونه های ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تمام استانداردهای لازم را  دارا می باشند .

صفحه استیل بر از ویژگی های بالایی برخوردار است برش سریع و آسان آنها ، برخورداری از ظرافت  و ظریف بری می توان امتیاز بالایی برای یک محصول باشد این محصولات با برخورداری از ضخامت پایین 1 الی 2 میلیمتری می تواند بهترین کیفیت  و رضایت را در برش ایجاد کنند دوام و عمر بالای نمونه های برتر بیشتر از نوع معمول آنها می باشد در صورتی می توان انتظار بالایی از این صفحه برش ها داشت که برش های غیر را انجام نداد اگر درست و به جا استفاده گردند و دقت بیشتری در کار برش به خرج داد می توانند عمر طولانی تر از حد معمول را در آنها دید .

بهترین برند صفحه برش استیل کدام است ؟

امروزه در بازار خرید و فروش این محصولات با انواع نمونه های موجود روبرو خواهید شد از سازه های داخلی تا خارجی گرفته  و با برندهای معتبر و متفرقه یکی از بهترین صفحه استیل بر برند بوش و دی لایت است که دوام ، عمر طولانی و کیفیت برش خوبی دارند اگر چه قیمت بالاتری دارد اما واقعا ارزش گران بودن را دارند و می توان شما را برای مدت بیشتری از خرید مجدد بی نیاز کند .

بهترین مارک‌های سنگ فرز

بهترین برندهای تولیدکننده سنگ فرز به ترتیب بوش، دیوالت و ماکیتا هستند. مدل های مختلفی از سنگ فرز در بازار موجود است، قبل از خرید باید نوع مصرف تان مشخص کنید.   انواع سنگ فرز: سنگ برش (ویژه برش فلز)،  صفحه گرانیت بر (ویژه برش، تراش و شکل‌دهی چوب و فلز)، سنگ الماسه: (ویژه برش بتن) و صفحه سیمی: (ویژه رفع زنگ زدگی و صیقلکاری) برای آماده کردن این لیست ما تعداد زیادی محصول رو با فاکتورهایی که داشتیم بررسی کردیم و بهشون امتیاز دادیم. امتیازاتمون شامل مقاومت و طول عمر سنگ، ارزش خرید و سابقه و خوشنامی کمپانی سازنده بوده.

سنگ فرز بوش

ساخت آلمان

کمتر کسی را پیدا میکنید که نام برند  رونیکس را نشنیده باشد. کمپانی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این کمپانی با بیش از 300 هزار پرسنل بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد. شهرت این شرکت بدلیل محصولات باکیفیت آن است.

محصولاتلوازم خانگی، ابزارآلات صنعتی، لوازم امنیتی، موتور دوچرخه برقی، قطعات الکترونیک

سنگ فرز دیوالت

ساخت آمریکا

دیوالت یک کمپانی تولید ابزارآلات صنعتی، ابزارآلات دستی برای کارهای ساختمانی و تاسیسات، کارخانه و کارگاه، و ابزارآلات نجاری و چوب بری است. این برند، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت مادر Stanley Black & Decker است. هم اکنون کارخانه و شعب فروش Dewalt با تولید بیش از ۲۰۰ ابزار و ۸۰۰ نوع لوازم جانبی در حال فعالیت است. محصولاتی که توسط شرکت دیوالت در آمریکا سرهم و مونتاژ می شوند با توضیح تجاری « Built in the USA with global materials » عرضه می شوند. فرزهای تولیدی این شرکت جزو باکیفیت‌ترین بازار میباشند.

سنگ فرز ماکیتا

ساخت ژاپن

کمپانی ماکیتا در سال ۱۹۱۵ در کشور ژاپن تحت تأسیس شد. این شرکت در سال ۱۹۳۵ اولین موتور ساخت خود را به اتحاد شوروی صادر کرد. شرکت ماکیتا در سال ۲۰۰۲ خط تولید محصولات ارزان قیمت خود را برای فروش در بازارهای آسیایی خارج از ژاپن تحت نام Maktec در چین راه اندازی کرد. محصولات Maktec نام برند ماکیتا را یدک می‌کشند و بنا به گفتهٔ این شرکت، Maktek با کاهش هزینه‌های تولید، محصول نهایی را با قیمتی ارزان‌تر ولی بدون هیچ افت کارایی نسبت به محصولات ماکیتا ارائه می‌کند.

محصولات: انواع ابزار برش و دریل خانگی و صنعتی، ابزار اندازه‌گیری دقیق، دستگاه وکیوم صنعتی و ….

سنگ فرز هیوندای

ساخت کره

هیوندای متشکل از مجموعه‌ای از شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های وابسته به آنها می باشد که ابتدا در سال 1947 بعنوان یک شرکت ساختمانی توسط “چانگ جو یونگ” تاسیس شده و از سال 1954 شروع به گسترش فعالیت‌های خود به صنایع دیگر نموده و در حال حاضر بعد از 6 دهه تلاش و انطباق با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید ، به بزرگترین زنجیره تولید در کشور کره جنوبی و یکی از بزرگترین شرکتهای جهان تبدیل شده است.
محصولات گروه سنگهای سایش و برش این برند شامل محصولاتی از قبیل : سنگهای فیبری برش و سایش ، فلاپ دیسک ، سنگهای سمباده الماسه ، سمباده دیسکی ، سمباده رول گروه ابزار برش شامل محصولاتی از قبیل : دیسک های گرانیت بر ، انواع مته تیتانیوم وکبالت ، لوازم برشکاری شامل دسته برش و مانومتراکسیژن ، شلنگ دوقلو و تک

سنگ فرز رونیکس

برند ایران

اگر برای انجام پروژه های صنعتی و نیمه صنعتی خود به دنبال ابزارآلات مناسب هستید، رونیکس می‌تواند بهترین پیشنهادات را به شما ارائه کند. این شرکت بیش از ده سال است که انواع ابزارآلات دستی ، برقی، بادی، نجاری، برشی، باغبانی، اندازه گیری، جوشکاری و لوازم جانبی آنها را به بازار عرضه می‌کند.

رونیکس با همکاری ONCI فرانسه سعی در گردآوری متنوع ترین و با کیفیت ترین ابزار آلات برشی و متعلقات مربوطه نموده است. شرکت ONCI فرانسه (RDB.SA) با سابقه نزدیک به یک قرن ، تنها تولید کننده ابزار آلات برشی در فرانسه میباشد که محصولات این شرکت توسط شرکت رونیکس به عنوان نماینده انحصاری در خاورمیانه توزیع میگردد.

سنگ فرز اکتیو تولز

برند ایران | ساخت چین

مجموعه ی ابزار آلات صنعتی برند اکتیو ACTIVE یکی از تولید کننده های نامدار در ایران است که در سال ۱۳۸۹ پایه گذاری شد و بیش از 10 سال از فعالیت این برند میگذرد. محصولات این برند در کشور چین و تایوان تولید میشوند. قیمت مناسب و کارایی قابل قبول از مشخصات محصولات این برند است.

سنگ فرز توسن

ساخت چین

شرکت توسن فعالیت خود را از سال 1382 با شعار ” فکر حرفه ای ، کار حرفه‌ای ” به منظور تولید ابزارهای دستی و برقی ( انواع محصولات صنعتی، انواع ابزارآلات دستی، انواع دریل، انواع فرز و مینی فرز، انواع اره و… ) آغاز نمود. ابزار های برقی توسن ساخت کشور چین و ابزار های دستی ساخت کشور تایوان است. شرکت ابزار توسن تلاش نموده است نقص هایی که در ابزارهای برقی وجود داشته را بر طرف نماید و ابزاری کامل و بی نقص را به مصرف کننده ارائه دهد.

سنگ فرز کداس

برند آلمان

این کمپانی درسال 1985 با هدف تولید سنگهای سایشی و برشی در آلمان تاسیس شد. این شرکت از سال 2004 محصولات خود را به 24 کشور آسیایی و آفریقایی صادر میکند.

سنگ فرز شیلدر

ساخت چین

فعالیت شرکت شیلدر در زمینۀ ابزارها و تجهیزات صنعتی میباشد. این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت برتر محصولات طبق آخرین استاندارهای ملّی و بین المللی ، به بهترین کارخانجات تولید ابزارآلات صنعتی در دنیا سفارش و آنها را در کشور عزیزمان ایران توزیع نموده است و همچنین با داشتن تیم فنی و با تجربه کوشیده است تا بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه نماید که این امر مهم عامل موفقیت این شرکت بوده است.

خروج از نسخه موبایل