فرهنگ و هنر

برنامه نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد

برنامه نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد

برنامه‌ها و زمان فعالیت کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز ۱۴۰۳ با ۱۲ تالار موزه‌ای و کتابخانه‌ای اعلام شد.

به گزارش ایواره، موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی ـ خصوصی و بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، با آثاری از سه‌هزار سال پیش تا روزگار معاصر و مجموعه‌ای از خدمات گسترده است، که در نوروز ۱۴۰۳ به روی گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی، همچنین پژوهشگران و دوستداران کتاب باز خواهد بود.

گنجینه‌ای کم‌نظیر از سکه‌ها و تمبرهای تاریخی، اشیاء تزیینی، تابلوهای نقاشی و نگارگری، قلمدان‌ها و آثار لاکی، خوش‌نویسی، اسناد تاریخی و نسخه‌های خطی در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک، در دو بخش تالارهای موزه‌ای و کتابخانه‌ای، از روز یکشنبه پنجم فروردین تا پایان روز پنج‌شنبه نهم فروردین ۱۴۰۲ خورشیدی از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۷ (روز سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۰ تا ساعت ۲۱) در انتظار پژوهشگران و دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی به ویژه گردشگران و تهران‌گردان می‌نشیند.

تالار کتابخانه نیز در همان روزها و ساعت‌ها میزبان پژوهشگران و دوستداران کتاب خواهد بود.

گردشگران نوروزی و پژوهشگران کتابخانه می‌توانند در این روزهای نوروز ۱۴۰۳، از خدمات موزه‌ای و کتابخانه‌ای این مؤسسه به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بهره‌مند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان به نشانی اینترنتی www.malekmuseum.org و صفحه رسمی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در اینستاگرام به نشانی malek_museum_library  مراجعه کرد یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۱۲۹۱ تماس گرفت.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا