اقتصادیعمومیمدیریت کسب و کار

ماسک صورت شخصیت های کارتونی

انواع ماسک های کارتونی شخصیت ها در فروشگاه دنیای اسباب بازی

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه: فروشگاه دنیای اسباب بازی مجموعه کاملی از انواع ماسک شخصیت های کارتونی را برای شما گرد آوری کرده است. بعضی از این ماسک ها به همراه لباس مخصوص آن شخصیت‌ کارتونی عرضه می شود. به طور کلی شما می ‌توانید ماسک مربوط به محبوب ترین شخصیت های کارتونی در دنیای کودکان را اینجا پیدا کنید. برای مثال:

  • ماسک های دخترانه و پسرانه سگهای نگهبان با رنگ های متنوع
  • ماسک و لباس لاک پشت های نینجا برای بچه های پر هیجان
  • ماسک هالک
  • ماسک زیبای آیرون من
  • ماسک بن تن به همراه لباس با همین طرح
  • ماسک های دخترانه و پسرانه ی پی جی ماسک
  • ماسک های جذاب جنگ ستارگان
  • ماسک لباس دختر گربه ای

 مزایای خرید ماسک شخصیت های کارتونی برای کودکان

لباس نیروی انتظامی بچه گانه:  تمام انسان ها به طور ذاتی دوست دارند تغییر چهره پیدا کنند. به همین دلیل این موضوع برای کودکان نیز جذاب است و با زدن یک ماسک است که می‌ توانند این هیجان را تجربه کنند. به ویژه زمانی که می ‌دانند قرار است به شخصیت کارتونی محبوب شان شبیه شوند. مزایایی که ماسک شخصیت ها می تواند برای کودکان داشته باشد عبارتند از:

  • هم ذات پنداری با شخصیت های قهرمان و تقویت روحیه ی تلاش و کوشش در کودکان
  • زیبا تر کردن فضای جشن تولد ها با تم های خاص کارتونی برای کودکان
  • ایجاد امکان اجرای نمایش های مختلف با وجود این ماسک های آماده کارتونی و لباس های ست شده با آن ها

ماسک های کارتونی دخترانه و پسرانه

لباس خلبانی پسرانه: همان طور که بسیاری از اسباب بازی ها در دسته بندیو پسرانه جای می گیرند، ماسک و لباس های شخصیت های کارتونی نیز ممکن است برای گروه خاصی از دختران و پسران مناسب باشند. بعضی از این ماسک ها البته برای هر دو گروه مناسب است. به طور کلی پسر بچه ها طرفدار لباس شخصیت‌ های پسر مثل بن تن و هالک هستند. از سوی دیگر دختر ها ماسک های کارتونی مثل ماسک سگهای نگهبان دخترانه یا پی جی ماسک دخترانه را می پسندند. در فروشگاه دنیای اسباب بازی انواع مدل های ماسک را می توانید پیدا کنید و برای کودکتان چه دختر و چه پسر یکی از آن ها را بخرید.

ماسک صورت شخصیت های کارتونی

ماسک های کارتونی شخصیت ها برای کدام گروه سنی مناسب است؟

معمولاً اندازه ی ماسک های کارتونی به گونه ای ساخته می شود که برای صورت کودکان در سنین زیر ۱۰ سال اندازه باشد. البته به دلیل اینکه بسیاری از ماسک های شخصیت کارتونی به همراه لباس آن به فروش می رسند، رده بندی سنی مناسب با توجه به اندازه ی لباس تعیین می شود. یا مثلاً ماسکی مثل ماسک جنگ ستارگان برای کودکان بین ۵ تا ۱۴ سال جذابیت دارد. شما برای اطلاع دقیق از رده بندی سنی مناسب برای هر ماسک می توانید به صفحه ی مشخصات آن نگاهی بیندازید.

ماسک و لباس سگ های نگهبان برای دختر ها و پسر ها

انیمیشن امداد و نجات سگ های نگهبان مورد علاقه ی بسیاری از کودکان واقع شده است. زیرا این سگ های قهرمان همواره ناجی دوست داشتنی در قلب بچه ها بوده اند. به همین دلیل تولید کنندگان، ماسک و لباس های متنوعی را از روی این شخصیت ها روانه بازار نموده اند. بعضی از این ماسک ها و لباس ها با تم دخترانه تولید شده و برخی دیگر با تم پسرانه تا هر دو گروه دختران و پسران بتوانند لباس مورد علاقه خود را در اختیار بگیرند.

شخصیت محبوب هالک و ماسک آن

هالک یکی از قهرمانان مارول است که به دلیل قدرت زیاد و شکست نا پذیری برای بچه‌ ها جذابیت دارد. این شخصیت باعث شده است بسیاری از پسر بچه ها دوست داشته باشند با زدن ماسک هالک روی صورتشان خود را شبیه او جلوه دهند. اگر کودک شما به این شخصیت علاقمند است، در فروشگاه دنیای اسباب بازی می‌ توانید اکشن فیگور آن را نیز برای کودکتان تهیه کنید. این اکشن فیگور یک ی جذاب برای او خواهد بود.

ماسک و لباس پی جی ماسک برای دختران و پسران

یکی دیگر از ست های ماسک و لباسی که در دو دسته ی دخترانه و پسرانه برای کودکان تولید شده است، ماسک و لباس پی جی ماسک است. این شخصیت های کارتونی نیز به دلیل محبوبیت زیاد در بین کودکان ایده ای برای تولید ماسک های کودکانه ی کارتونی شده اند. اگر فرزند شما به پی جی ماسک علاقه دارد، انواع اسباب بازی های پی جی ماسک را می توانید در فروشگاه دنیای اسباب بازی برای کودکتان تهیه کنید.

ماسک لاک پشت های نینجا و همراه لباس

امروزه تمام بچه ها و حتی بزرگتر ها دوست دارند به اندازه ی لاک پشت های نینجا قوی و قدرتمند باشند. به همین دلیل است که بسیاری از گروه های ورزش های رزمی و قهرمانی نام نینجا را برای خود انتخاب می‌کنند. مطمئناً هر کودکی از داشتن یک ماسک نینجا به همراه لباس آن استقبال خواهد کرد. اگر به دنبال انتخاب یک تم تولد زیبا برای کودکتان هستید می توانید تم لاک پشت های نینجا را مد نظر داشته باشید. خرید ماسک و لباس لاک پشت های نینجا از فروشگاه دنیای اسباب بازی شما را از دوخت لباس مخصوص برای کودکتان بی نیاز می کند.

ماسک بن تن با لباس طرح دار

بن تن یک شخصیت محبوب جهانی است. به جرات می توان گفت یکی از شخصیت های کارتونی که در تمام نقاط دنیا توانسته است از تمام کودکان دلبری کند بن تن است. به همین دلیل تولید کنندگان اسباب بازی ها و وسایل کودکان نیز انواع و اقسام لوازم با طرح بن تن را برای بچه ها تولید کرده اند. بن تن یک انتخاب بی نظیر و خوشحال کننده برای کودک شما خواهد بود. انواع وسایل دیگر با طرح بن تن را نیز می توانید در فروشگاه دنیای اسباب بازی پیدا کنید.

ماسک زیبا و خوشرنگ آیرون من

ماسک مرد آهنی یا آیرون من یکی از قشنگ ترین ماسک های موجود در دنیای اسباب بازی ست. این ماسک به همراه بلوز و شلوار ست شده با آن عرضه می شود. از آنجا که مرد آهنی شخصیت جذابی دارد وسایلی که از روی آن ساخته می‌شوند نیز به دلیل داشتن رنگ های شاد و جذاب شور و هیجان را در دل کودکان زنده می کنند. ماسک می تواند  برای کودک شما فوق العاده جذاب باشد. این ماسک به راحتی همراه با لباسش از فروشگاه دنیای اسباب بازی قابل خریداری است.

ماسک جنگ ستارگان

جنگ ستارگان به عنوان یکی از محبوب ترین فیلم های علمی تخیلی با انواع لوازم و وسایل نظیر اکشن فیگور یا ماسک های جذاب پای خود را به دنیای کودکان باز کرده است. با داشتن این ماسک کودکان فرصت پیدا می کنند تا در کنار یکدیگر بازی های جذاب و گوناگونی را انجام دهند. ماسک جنگ ستارگان به راحتی شسته می شود و در دو طرح مختلف و با رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود. اگر کودک شما به آدم فضایی ها علاقه دارد و دوست دارد نقش آن ها را بازی کند این ماسک انتخاب خوبی برای او خواهد بود.

ماسک لباس دختر گربه ای

یکی از جذاب ترین ست های ماسک و لباس در فروشگاه دنیای اسباب بازی لباس و ماسک دختر گربه ای است. یک لباس دم دار سراسری به همراه یک ماسک چشم گربه ای مناسب برای کودکان هفت هشت ساله در این بسته وجود دارد. لباس برای اجرای نمایش های مختلف فوق العاده مناسب است. اگر کودک شما به مهمانی های کاستوم نطیر هالووین دعوت شده باشد نیز می توانید این لباس را برای او تهیه کنید و به ظاهر او جذابیت را بخشید.

ماسک شخصیت های کارتونی برای مراسم ها و تولد ها

اگر طرح خاصی از شخصیت های کارتونی را برای تم تولد فرزندتان در نظر گرفته اید می توانید با خرید ماسک آن شخصیت از فروشگاه دنیای اسباب بازی صحنه ی تولد و عکس هایش را جذاب تر کنید. در بسیاری از موارد این نماد ها با لباس متناسب با آن نیز همراه هستند. یکی از دغدغه های والدین برای گرفتن تولد کودکان انتخاب و دوخت لباس خاص و منحصر به فرد برای آن ها است. گاهی هزینه ‌های زیادی برای دوخت یک لباس متناسب با تم تولد شخصیت های کارتونی پرداخت می شود. در اینجا شرایطی فراهم است که می توانید ماسک لباس شخصیت های کارتونی را در کنار هم از فروشگاه دنیای اسباب بازی خریداری کنید.

ماسک های کارتونی شخصیت ها برای اجرای نمایش

طراحی انواع مختلف برای مثال اجرای نمایش های مختلف می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودکان مهارت های زیادی را نیز به آن ها بیاموزد. زمانی که کودکان فامیل دور هم جمع شده اند می توانند با داشتن ماسک های جذاب شخصیت های کارتونی که بعضاً با لباس ویژه نیز همراه است نمایش های جذابی را طراحی و اجرا کنند.

کیفیت بالای ماسک لباس شخصیت ها در فروشگاه دنیای اسباب بازی

ماسک شخصیت های کارتونی مستقیماً روی صورت کودک شما قرار می گیرد. به همین دلیل باید از جنس مرغوب و بهداشتی ساخته شده باشد تا عارضه ای برای کودک ایجاد نکند. از طرفی این ماسک ها باید از استحکام بالایی برخوردار باشند که دچار شکستگی نشوند و به صورت کودک آسیب نرساند. خوشبختانه ماسک و لباس شخصیت ها در فروشگاه دنیای اسباب بازی از بالا ترین کیفیت برخوردار است. این ماسک و لباس ها از معتبر ترین برند ها تهیه شده اند و در طول زمان و با شست و شو کیفیت خود را از دست نمی ‌دهند.

هدیه دادن ماسک شخصیت های کارتونی

ماسک شخصیت ها می تواند یک هدیه ی خوب برای کودکان باشد. زیرا این ماسک های جذاب کارتونی فوق العاده کودکان را هیجان زده می کند. به ویژه اگر کودک شما به یکی از شخصیت های کارتونی علاقه ی خاصی داشته باشد شما می توانید با خرید ماسک آن شخصیت به تنهایی و یا به همراه لباس زیبای آن کودکتان را ذوق زده کنید. شما در فروشگاه دنیای اسباب بازی وسایل و اسباب بازی های متنوعی را می بینید که می توانید هر کدام از آن ها را به عنوان هدیه برای کودکتان بخرید.

قیمت ماسک های کارتونی شخصیت ها

انواع مختلف ماسک شخصیت های کارتونی با مناسب ترین قیمت در فروشگاه دنیای اسباب بازی عرضه می شوند.  شما می توانید قیمت دقیق هر ماسک را در کنار تصویر آن ببینید. بعضی از ماسک ها به همراه لباس مخصوص عرضه می‌شوند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند.

خرید آنلاین ماسک های کارتونی شخصیت ها

برای خرید آنلاین ماسک های کارتونی شخصیت ها امکان بررسی تمام مشخصات آن ها در فروشگاه دنیای اسباب بازی وجود دارد. تنوع بالایی از ماسک های کارتونی در این سایت وجود دارد که امکان انتخاب اینترنتی را برای شما راحت تر می کند. اگر قصد خرید از را دارید خوب است بدانید که در مدت زمان فوق ‌العاده کوتاهی پس از ثبت سفارش ماسک خریداری شده به دست شما خواهد رسید. از طرفی خرید اینترنتی هیچ گونه تغییری در قیمت کالاها ایجاد نمی کند. با وجود اینکه امکان خرید حضوری از فروشگاه دنیای اسباب بازی وجود دارد، نماد اعتماد الکترونیک در سایت این فروشگاه به شما اطمینان خاطر می دهد که خرید آنلاین نیز برای شما به همان اندازه رضایت بخش خواهد بود.

خرید ماسک های کارتونی شخصیت ها از فروشگاه معتبر توی ورد

اعتبار فروشگاه توی ورلد یک شبه به دست نیامده است. بیش از ۴۰ سال است که دست اندرکاران این فروشگاه در عرضه ی انواع وسایل و اسباب بازی های کودکان فعالیت دارند. به این ترتیب با کوله ‌باری از تجربه می توانند با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین کالا ها را به شما ارائه دهند. به همین دلیل است که فروشگاه توی ورلد یکی از معتبر ترین مراکز برای خرید انواع وسایل اسباب بازی های کودک است. به این ترتیب برای خرید ماسک شخصیت های کارتونی نیز به راحتی می توانید به این فروشگاه اعتماد کنید. زیرا با توجه به سابقه ای که در این فروشگاه دیده می شود زیبا ترین و بهترین ماسک های کارتونی موجود در بازار را می توانید حتماً در این فروشگاه پیدا کنید

 

دکمه بازگشت به بالا