اجتماعیمدیریت کسب و کار

لباس شخصیت کارتونی پسرانه پی جی کدام است؟

نکات طلایی خرید لباس شخصیت های کارتونی

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

لباس شخصیت های کارتونی کمک می کند تا کودکان بتوانند تا اندازه زیادی به شخصیت های محبوب و مورد علاقه ی خود شبیه شوند. به طور ویژه لباس هایی که کودکان را به شکل شخصیت های قهرمانی در می آورد به آن ها احساس بسیار خوبی می دهد و به همین دلیل برای کودکان بسیار دوست داشتنی هستند. گاهی خرید لباس شخصیت های کارتونی می تواند به منظور استفاده از آن در مهمانی ها یا مراسمات خاصی باشد که کودک علاقه دارد در آن ها شبیه شخصیت های کارتونی شود.

انواع لباس شخصیت های کارتونی در دنیای فروشگاه میلی جون

شما در فروشگاه دنیایفروشگاه میلی جون با انواع مختلفی از لباس شخصیت های کارتونی رو به رو هستید که بعضا همراه با عرضه می شود. گاهی وجود کلاه مخصوص در کنار لباس ها جذابیت آنها را صد چندان می کند. در این بین بعضی از ست لباس های مشاغل مانند لباس تکنسین و ارتشی را نیز می توانید در دنیایفروشگاه میلی جون ببینید. برخی از انواع لباس شخصیت های کارتونی پسرانه که می توانید در فروشگاه دنیایفروشگاه میلی جون پیدا کنید عبارتند از:

  • لباس و ماسک سگهای نگهبان با توجه به تنوع شخصیت های آن
  • لباس و ماسک و کلاه زورو برای پسر بچه ها
  • لباس و ماسک پسرانه لاک پشت های نینجا برای بچه هایی که هیجان دوست دارند
  • لباس و ماسک هالک برای شیفتگان قهرمانان مارول
  • لباس زیبا و جذاب آیرون من
  • لباس و ماسک بن تن
  • لباس و ماسک پی جی ماسک برای دخترها و پسرها

لباس شخصیت کارتونی پسرانه پی جی کدام است؟

چرا برای کودکان لباس شخصیت های کارتونی بخریم؟

داشتن لباس شخصیت های کارتونی کودکان را به وجد می آورد و آن ها را هیجان زده می کند. بسیاری از کودکان علاقمند هستند که شما یکی از این لباس ها را برایشان تهیه کنید. به طور کلی دلایل مختلفی وجود دارند که شما را به خرید لباس شخصیت های کارتونی برای کودکتان ترغیب خواهند کرد از جمله اینکه:

  • وجود لباس های جذاب شخصیت های کارتونی کمک می کند تا کودکان با شخصیت های محبوبشان هم ذات پنداری کنند
  • اگر مایل باشید تم ‌تولد خاصی برای کودکتان در نظر بگیرید، لباس شخصیت کارتونی می‌تواند کاری کند که کودک شما در مراسم بدرخشد و شما دردسر زیادی برای دوخت لباس متحمل نشوید
  • گاهی کودکان در مدارس نمایش هایی اجرا می‌کنند که وجود لباس شخصیت های کارتونی می‌تواند به زنده تر بودن نمایش آن ها کمک کند

انواع کودکان لباس شخصیت های کارتونی

·        لباس و ماسک دخترانه و پسرانه ی سگهای نگهبان

یکی از مدل های بسیار محبوب لباس سگ های نگهبان است. این انیمیشن زیبا داستان تعدادی سگ نگهبان است که در نقش قهرمان ظاهر شده و به امداد و نجات می‌پردازند. به همین دلیل داشتن این لباس کودک شما را در یک نقش قهرمانی فرو می برد و احساس بسیار لذت بخشی را در وجود او ایجاد خواهد کرد. احساس هم نوع دوستی، کمک رسانی و نجات دادن که با پوشیدن این لباس در بچه ها زنده می شود نیز به پرورش شخصیت کودک شما کمک می کند. مدل های مختلفی از این لباس با رنگ و ماسک متنوع تولید شده است که بعضی از آن ها برای دختر بچه ها و برخی دیگر برای پسر بچه ها مناسب است.

·        لباس و ماسک هالک

 اگر فرزند شما به شخصی قهرمانان مارول نظیر هالک علاقه دارد، لباس و ماسک هالک می تواند برای او فوق العاده جذاب باشد. هالک قهرمان شکست ناپذیری است که برای پسر بچه ها بی نهایت شخصیت جذابی است. به همین دلیل هر چیزی که بتواند آن ها را شبیه به هالک کند نظیر لباس و ماسک هالک می ‌تواند آن ها را خوشحال کند. البته در فروشگاه سایت میلی جون اکشن فیگور هالک نیز به عنوان یک جذاب برای خرید وجود دارد. تا ست وسایل فرزند شما را تکمیل کند.

·        لباس و ماسک دخترانه و پسرانه پی جی ماسک

یکی دیگر از لباس و ماسک های جذابی که می توانید در فروشگاه دنیایفروشگاه میلی جون پیدا کنید، لباس و ماسک پی جی برای دختران و پسران است.  شمافروشگاه میلی جون های پی جی ماسک را نیز می توانید در بین انواع و پسرانه در فروشگاه دنیایفروشگاه میلی جون ببینید. این لباس ها با جنس پارچه های کشی و قابلیت شستشو تولید شده ‌اند و کیفیت بسیار بالایی دارند و برای بچه های علاقمند به پی جی ماسک انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

·        لباس لاک پشت های نینجا به همراه ماسک

لاک پشت های نینجا از جمله شخصیت‌ های محبوبی هستند که تقریباً تمام کودکان به آن ها علاقه دارند. از طرفی لباس و ماسک لاک پشت های نینجا زیبایی خاصی دارد که چشم کودکان را به خود جلب می کند. داشتن این لباس به ویژه در زمانی که با تم تولد و مراسماتی از این دست هم خوانی داشته باشد بی نهایت جذاب خواهد بود. اگر قصد خرید لباس  شخصیت های کارتونی را دارید باید بدانید که محال است کودک شما از لباس جذاب لاکپشت های نینجا استقبال نکند.

·        لباس و ماسک بن تن

ست لباس بن تن یکی از بی نظیر ترین لباس های شخصیت های کارتونی است که می توانید برای کودک خود تهیه کنید. وقتی پسر بچه ها این لباس را به تن می‌کنند حس غرور و قهرمانی را می ‌توانند با تمام وجود خود تجربه کنند. اگر کودک شما عاشق شخصیت بن تن باشد می‌ توانید محصولات دیگری که مرتبط با این شخصیت محبوب کارتونی است نظیر ساعت مچی بن تن و اکشن فیگور بن تن را نیز از توی ورلد برای او تهیه کنید. بن تن یک شخصیت فوق العاده محبوب بین المللی به شمار می رود که کمتر کودکی در دنیا دست رد به وسایلی با طرح او می زند.

·        لباس و ماسک آیرون من

شخصیت آیرون من شخصیت بی ‌نظیری برای بسیاری از بچه ها محسوب می شود. به همین دلیل وجود لباس و ماسک آیرون من می تواند آن ها را در این شخصیت جذاب غرق کند. لباس آیرون من شامل یک بلوز زیبا به همراه شلوار و یک ماسک است که کودک شما را کاملا به این مرد آهنی شبیه می‌کند. این لباس و نقاب با داشتن رنگ شاد و جذاب روحیه ی خوبی برای کودکان ایجاد می کند. اکشن فیگور ابر قهرمان آیرون من را نیز می توانید در فروشگاه توی ورلد پیدا کنید.

·        ست لباس مشاغل مثل لباس تکنسین یا لباس ارتشی

 در بین انواع لباس های کارتونی جذابی که می توان برای کودکان تهیه نمود بعضی از لباس های مشاغل نظیر لباس تکنسین به همراه ابزارآلات و همچنین لباس ارتشی نیز دیده می‌شود. همانطور که کودکان در بازی کردن بافروشگاه میلی جون ها مهارت های مختلفی را می آموزند و شخصیت آن ها شکل می گیرد، وجود لباس‌ های متنوع نیز می تواند آن ها را در شخصیت ها غرق کند و برجستگی ها و مزایای آن را در وجود کودک پرورش دهد. لباس ارتشی و لباس تکنسین می‌ تواند احساس قدرت و کوشا بودن و پر تلاش بودن را در بچه ها زنده کند و رشد دهد.

لباس شخصیت های کارتونی برای دختر ها و پسر ها

لباس های بسیار متنوعی برای هر دو گروه دختران و پسران تولید و عرضه شده است. شما با توجه به علاقه ی کودک خودتان و همچنین با توجه به رنگ بندی خاصی که بعضی از لباس ها دارند می ‌توانید لباس مناسب برای دختر یا پسرتان را انتخاب کنید. بعضی از لباس ها به طور ویژه برای دختران تولید شده اند و بعضی دیگر برای پسر بچه ها مناسب هستند. رنگ های صورتی و دخترانه در بین این لباس ها دیده می شود. پوشیدن بعضی از لباس های قهرمانی برای پسر بچه ها بی اندازه جذاب است و مثلاً می‌ تواند در مثل فوتبال بازی کردن روحیه ی قدرتمندی در آن ها ایجاد کند.

گروه سنی مناسب برای خرید لباس شخصیت های کارتونی

برای انتخاب و خرید لباس شخصیت های کارتونی متناسب با گروه سنی باید به اندازه ی قد و قامت کودکان توجه داشت. به طور کلی برای هر لباس رده ‌بندی سنی مناسب ذکر شده است که می توانید با مراجعه به صفحه ی مشخصات هر کدام از لباس ها از این رده بندی سنی مطلع شوید. معمولاً جنس این لباس ها از پارچه کشی انتخاب می شود که تا حدودی بتواند فری سایز بوده و  برای محدوده ای از سن کودکان مناسب باشد. این یعنی با رشد کودک لباس به سرعت برای او کوچک نمی شود.

لباس شخصیت های کارتونی متناسب با تم تولد

انتخاب تم تولد کار هیجان انگیزی است. امروزه بسیاری از بچه ‌ها شیفته ی تم های تولد متناسب با شخصیت های کارتونی هستند. به همین دلیل کار شما برای انتخاب لباس کودک نیز راحت تر خواهد بود. زیرا می توانید از لباس های شخصیت های کارتونی آماده متناسب با تم تولد استفاده کنید. لباس ها هم شیک و جذاب هستند و هم برای کودکان فوق العاده دوست داشتنی به حساب می آیند. همچنین سبب می شود کودک شما در بین همسالان خود جلوه ای خاص پیدا کند. 

کاربرد لباس گروه شب نقاب

انیمیشن‌ها همیشه مورد علاقه کودکان بوده‌اند و از جمله مواردی هستند که کودکان از آنها لذت می‌برند.

انیمیشن گروه شب نقاب یکی از آن انیمیشن‌هایی است که مورد توجه بسیاری از کودکان واقع شده است. کودکان با تماشای انیمیشن گروه شب نقاب با ویژگی‌هایی نظیر اتحاد، پشتکار و مشارکت کردن در کارهای گروهی آشنا خواهند شد. از آنجایی که کودکان همیشه دوست دارند در جایگاه شخصیت‌های قهرمانان مورد علاقه‌شان باشند، لباس گروه شب نقاب این امکان را برای آنها نیز فراهم آورده است. پسربچه‌ها و دختربچه‌ها با پوشیدن لباس ابرقهرمانان گروه شب نقاب، خود را در نقش آنان تصور کرده و سعی می‌کنند همانند آنها فکر و رفتار کنند.

با این چنین همزادپنداری آنها می‌توانند ویژگی‌های مثبت را در خود ایجاد کرده و تقویت کنند. همچنین بچه‌ها با دراختیار داشتن این لباس می‌توانند ساعت‌ها به بازی و سرگرمی پرداخته و نهایت لذت را از لحظات خود داشته باشند. علاوه بر این فرزندان شما می‌توانند لباس گروه شب نقاب را در مهمانی‌هایی مثل تولد پوشیده و در کنار همسالان خود به بازی و شادی بپردازند.

شما والدین عزیز با خریداری این لباس دوست داشتنی و کاربردی، هدیه‌ای ویژه را به فرزندان خود می‌دهید. برای خرید این محصول می‌توانید در فروشگاه اینترنتی میلی جون به صورت آنلاین ثبت سفارش دهید.

جنس لباس گروه شب نقاب

لباس زیبای گروه شب نقاب در سه رنگ کودکانه و جذاب تولید می‌شوند. جنس پارچه این لباس از نوع کشی ریون مرغوب می‌باشد. جنس لباس به گونه‌ای است که پوست کودک دچار هیچکونه حساسیت نمی‌شود و از ایجاد باکتری بر روی پوست جلوگیری می‌کند. پارچه این لباس بر اساس هر کدام از شخصیت‌های گروه شب نقاب دارای طرح مخصوص به خود است. علاوه بر آن جنس نقاب این لباس نیز از نوع کشی ریون بوده که بر روی یک فوم نرم دوخته شده است. شنل همراه لباس دخترانه شخصیت Owlette نیز از نوع کش ریون می‌باشد. همچنین  جنس دستکش و جوراب آن نیز از نوع جنس نخی اصل است.

برای خرید لباس گروه شب نقاب با بهترین کیفیت با شماره‌‌های تماس ما در فروشگاه اینترنتی میلی جون تماس حاصل نمایید.

مدل و انواع لباس گروه شب نقاب

لباس گروه شب نقاب در سه نوع مدل طراحی و تولید می‌شود که در ادامه مطالب به شرح هریک از آنها خواهیم پرداخت. این لباس جذاب در سه رنگ آبی، سبز و قرمز تولید می‌شود. همچنین لباس گروه شب نقاب با توجه به مدل و اندازه آن، مناسب برای کودکان 3 تا 8 سال می‌باشد.

ست لباس ایفای نقش گروه شب نقاب در سه مدل مختلف به صورت زیر می‌باشد.

لباس آبی پسرانه شخصیت Catboy : این لباس جذاب مخصوص پسربچه‌ها است که به صورت 4 تیکه شامل : سرهمی پیراهن و شلوار از جنس پارچه‌کشی، نقاب از جنس فوم نرم، دستکش و جوراب نخی است.

لباس قرمز دخترانه شخصیت Owlette : این لباس زیبا مخصوص دختربچه‌ها است که به صورت 5 تیکه شامل: سرهمی پیراهن و شلوار از جنس پارچه‌کشی ، شنل، نقاب از جنس فوم نرم، دستکش و جوراب نخی است.

لباس پی جی ماسک پسرانه خروس سبز : این لباس نیز مخصوص پسربچه‌ها است که به صورت 4 تیکه شامل : سرهمی پیراهن و شلوار از جنس پارچه‌کشی، نقاب از جنس فوم نرم، دستکش و جوراب نخی است.

سایزبندی لباس‌های گروه شب نقاب :

سایز کوچک : شانه تا مچ پا 85 سانتیمتر( مناسب برای 3 تا 5 سال)

سایز متوسط : شانه تا مچ پا 95 سانتیمتر( مناسب برای 6 تا 7 سال)

سایز بزرگ : شانه تا مچ پا 105 سانتیمتر( مناسب برای 7 تا 8 سال)

وزن هرکدام از لباس‌های گروه شب نقاب 400 گرم است که برای کودکان سنین پایین بسیار مناسب بوده و در آن می‌توانند راحت به بازی خود بپردازند.

جهت انتخاب و سفارش مدل‌های مختلف لباس گروه شب نقاب، می‌توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش داده و یا با شماره‌های درج شده بر روی سایت میلی جون تماس حاصل نمایید.

لوازم جانبی لباس گروه شب نقاب

لباس گروه شب نقاب در سه مدل موجود و دارای لوازم جانبی مخصوص به خود است.

لوازم جانبی لباس شخصیت catboy : نقاب، دستکش و جوراب

لوازم جانبی لباس پی جی ماسک پسرانه خروس سبز: نقاب، دستکش و جوراب

لوازم جانبی لباس قرمز دخترانه شخصیت Owlette : شنل، نقاب، دستکش و جوراب

قیمت لباس گروه شب نقاب

لباس گروه شب نقاب قیمت‌های مختلفی در مراکز خرید دارد. این تفاوت قیمت می‌تواند به دلایلی نظیر جنس پارچه، لوازم جانبی لباس و مدل لباس و سایزبندی آن باشد. در زیر به هر یک از موارد ذکر شده به اختصار خواهیم پرداخت.

جنس پارچه لباس گروه شب نقاب

جنس لباس و نوع پارچه لباس از جمله موارد بسیار مهم در انتخاب لباس است. لباس گروه شب نقاب از جنس ریون است که دارای قدرت کشسانی بالا می‌باشد.

لوازم جانبی لباس

لوازم همراه موجود در دو لباس پسرانه گروه شب نقاب شامل دستکش، جوراب و نقاب است. همچنین شنل نیز از لوازم همراه لباس دخترانه این گروه می‌باشد.

نوع مدل لباس گروه شب نقاب

همانطور که در بالا در قسمت مدل لباس گروه شب نقاب در مورد مدل‌های آن توضیح داده شد، در زیر به صورت کوتاه به آن اشاره خواهیم کرد.

لباس گروه شب نقاب در سه مدل زیبا با طرح‌های جذاب ساخته شده است. این سه مدل لباس در سه رنگ زیبا و جذاب کودکانه است که دو مدل پسرانه آن در دو رنگ آبی و سبز و یک مدل دخترانه به رنگ قرمز تولید شده است.

با توجه به توضیحاتی که در مورد تفاوت قیمت‌ها داده شد، این نکته لازم به یادآوری است که این محصول را بهتر است در مراکز معتبر و مطمئن خریداری نمایید.

فروشگاه میلی جون یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه عرضه انواع لباس‌های شخصیت‌های کارتونی می‌باشد. شما والدین عزیز می‌توانید لباس گروه شب نقاب را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی میلی جون برای فرزندان دلبندتان خریداری نمایید.

خرید و مراحل سفارش لباس گروه شب نقاب

برای داشتن یک خرید راحت و سریع، خرید اینترنتی بهترین گزینه است. شما می‌توانید با خرید کردن از یک فروشگاه معتبر و تخصصی کودک مانند فروشگاه میلی جون خریدی به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

لباس گروه شب نقاب در سه مدل و رنگ زیبا و جذاب در فروشگاه میلی جون موجود می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید لباس مورد نظر را با توجه به سایزبندی آن انتخاب نموده و به صورت آنلاین خریداری نمایید. در صورت نیاز به اخذ مشاوره و یا داشتن هرگونه سوال می‌توانید با شماره‌های تماس ما ارتباط حاصل نمایید.

برای آگاهی از چگونگی خرید در وبسایت میلی جون می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

داستان گروه شب نقاب

انیمیشن گروه شب نقاب محتوایی اکشن گونه با ماجراجویی‌های متنوع و جذاب دارد. این محصول در سال 2015 در کشور فرانسه تولید شده است و از نوروز 99 در ایران بصورت دوبله پخش شده است. این انیمیشن جذاب به‌دلیل اکشن بودن، مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است و از محبوبیت زیادی در میان آنها برخورداراست. داستان انیمیشن گروه شب نقاب درمورد سه کودک است که در هنگام غروب خورشید با پوشیدن لباس‌های مخصوص تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شوند. هدف این سه ابرقهرمان مقابله با افراد شرور و خلافکاراست تا با این کار آرامش را به شهر بازگردانند و..

دکمه بازگشت به بالا