برای بچه زیر 7 سال چی هدیه بخرم؟

بچه زیر 7 سال

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها
2 لباس برای نوزادان و کودکان هدیه برای کودکان

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام خرید هدیه تولد کودک دچار سردرگمی شده باشید. دلیل اصلی این موضوع، تنوع در اسباب‌بازی‌های کودکان است. یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید کادو تولد کودک توجه به سن او است. چرا که کودکان و نوجوانان با توجه به سنشان، سلایق متفاوتی با یکدیگر دارند؛ بنابراین کادوی خریداری شده باید برای آنها همراه با حسی شیرین و لذت‌بخش باشد.

اگر شما هم قصد دارید تا از میان انبوهی از اسباب‌بازی‌ها، یک هدیه خاص و در عین حال کاربردی برای کودکتان تهیه کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با بهترین و مناسب‌ترین کادوها برای بچه‌ها در سنین مختلف آشنا کنیم.

هدیه تولد کودک، از اسباب‌بازی‌های آموزشی تا اسباب‌بازی‌های حرکتی

مناسبت‌های مختلف مانند روز تولد بهترین فرصت هستند تا به کودکان خود هدیه بدهید. انتخاب یک کادوی مناسب  برای کودکان کار بسیار سختی است. تنوع اسباب‌بازی‌ها از یک طرف و سلیقه متفاوت کودکان از طرفی دیگر باعث می‌شود تا انتخاب هدیه تولد کودکان کار چندان ساده‌ای نباشد.

برای خرید هدیه تولد کودک فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد. سن کودک، علایق کودک، دختر و پسر بودن و… از جمله مواردی هستند که باید در خرید هدیه تولد برای کودکان به آنها توجه کنید. چرا که عدم توجه به این موارد می‌تواند تاثیرات منفی بر روی افکار و روحیات کودکان بگذارد. فرقی نمی‌کند که هدیه خریداری شده ارزان‌قیمت و یا گران‌قیمت باشد. کادوی تولد باید طوری باشد که کودک از دیدن آن شگفت‌زده شود.

جغجغه و حلقه‌های رنگی سبک مناسب کادو تولد برای کودک زیر ۱ سال

یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها برای کودکان به  عنوان مثال  تاب و سرسره کودک و برای کودک یک ساله، جغجغه است. جغجغه‌ها به دلیل تنوع رنگ و صدایی که در می‌آورند در ایجاد استفاده می‌شوند. خوبی این هدیه این است که شما می‌توانید هم از آن به عنوان کادو برای بچه یک ساله پسر استفاده کنید و هم کادو برای بچه یک ساله دختر.

بازی‌های میله و مهره برای کودکان یک ساله

اگر دغدغه خرید هدیه تولد برای بچه یک ساله را دارید، پیشنهاد ما به شما اسباب‌بازی‌هایی است که در هم فرو می‌روند. کودکان زیر سه سال درک درستی از کوچکی و بزرگی اجسام ندارند؛ بنابراین با خرید این نوع اسباب‌بازی‌ها به آنها کمک می‌کنید تا به درک درستی از اشیای محیط پیرامون خود برسند. جنبه سرگرمی این نوع از اسباب‌بازی‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند بهترین هدیه تولد کودک برای بچه‌های زیر سه سال باشد.

لباس برای نوزادان و کودکان هدیه برای کودکان

اگر از سن کودک و سایزش آگاه هستید شاید بشود گفت بهترین هدیه برای کودکی در این سن لباس است. پس حتما لباس را هم در لیست کادو تولد برای دختر ۱ ساله و پسر ۱ ساله در نظر بگیرید.

عروسک، هدیه‌ای محبوب برای دختر بچه‌ها

خرید عروسک همیشه انتخاب اول کادو تولد برای دختر بچه است. دختر بچه‌ها علاقه خاصی به عروسک دارند؛ حتی در صورتی‌که که چندین عروسک داشته باشند، خرید یک عروسک جدید می‌تواند همچنان برای آنها تازگی داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید عروسک برای کودکتان را دارید، ابتدا باید سن او را در نظر بگیرید.

اغلب کودکان دوست دارند تا عروسک‌های شخصیت‌های محبوب کارتونی را داشته باشند. بنابراین برای هدیه تولد کودک باید شخصت‌های کارتونی محبوب در میان دختر بچه‌ها را بشناسید. اسب‌های تک شاخ پونی، السا درسا، لاک‌پشت خندان و… از جمله عروسک‌هایی به شمار می‌آیند که اکثر دختر بچه‌ها عاشق بازی کردن با آنها هستند.

تابلوی سه بعدی؛ کادو تولد برای پسر و دختر ۱۰ ساله

این هدیه خلاقانه و کم نظیر ۳ تا از بهترین عکس‌های شما را در بر می‌گیرد که بسته به زاویه‌ای که به آن نگاه می‌کنید یکی از این عکس‌ها پدیدار می‌شود. می توانید برای این تابلو از 3 عکس فرزندتان استفاده کنید و یا با ترکیب عکس پدر و و مادر و فرزند خلاقیت به خرج دهید و سه عکس را روی تابلو داشته باشید.

اسباب‌بازی‌های موزیکال، کادویی جذاب برای کودکان زیر سه سال

بهترین هدیه تولد کودک یک ساله خرید اسباب‌بازی‌های آموزشی موزیکال است. شنیدن موسیقی جذابیت بالایی برای کودکان زیر سه سال دارد. علاوه بر این موسیقی تاثیر بالایی در تقویت هوش کودکان نیز دارد. اگر به دنبال خرید هدیه تولد کودک برای بچه‌های 1 تا 3 سال هستید، شاید این هدیه انتخاب خوبی برای آنها باشد.

اسباب‌بازی‌های موزیکال دکمه‌های متفاوتی دارند و برای آشنایی کودکان با صداهای حیوانات بسیار مناسب هستند. کودک شما بعد از مدتی به صورت هوشمندانه دکمه‌های اسباب‌بازی را به صدا در می‌آورد؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی دقت، حیوان مورد علاقه کودک خود را شناسایی کنید.

پازل سه بعدی، هدیه برای پسر کلاس اولی

بعضی از پسر بچه‌ها، شلوغ و پرتکاپو هستند؛ بنابراین اسباب‌بازی خریداری شده باید به گونه‌ای باشد که آنها را برای چند ساعتی میخکوب کند. بهتر است این کادو برای پسر بچه علاوه بر کاربردی بودن، جذاب نیز باشد و با تمام اسباب‌بازی‌های او تفاوت بسیار زیادی داشته باشد. اگر شما هم به دنبال یک اسباب‌بازی خلاقانه هستید، پازل‌های سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این پازل‌ها به دلیل جذابیت بالای خود، قطعا برای کودک شما تازگی خواهد داشت. این اسباب‌بازی جذاب برای کودکان 6 سال به بالا طراحی شده است. در بسته این پازل یک اسب، گاو، ربات و دایناسور وجود دارد. بعد از ساخت این پازل‌ها می‌توانید از آن به عنوان دکوری در اتاق کودک خود استفاده کنید.

مکعب‌های پارچه‌ای و چوبی بهترین کادو تولد پسر  و دختر بچه 2 ساله

مکعب‌ها به ویژه مکعب‌های پارچه‌ای برای کودکان در این سنین هدیه مناسبی‌اند. چون این هدیه، هدیه‌ای امن است. از ویژگی‌هایی است که این اسباب بازی را برای کودکان می‌کند. برای همین مکعب‌های پارچه‌ای، به عنوان کادوی تولد برای دختر بچه 2 ساله و پسر بچه در این سنین مناسب است.

ماشین و قطار به عنوان کادو تولد بچه‌گانه

اسباب بازی‌هایی که راه می‌روند و صدا دارند برای کودکان در این سنین جذاب‌اند. همزمان با جذابیت به افزایش هوش کودکان هم کمک می‌کنند. برای همین در لیست خرید اینترنتی هدیه کودک همیشه قطار هم وجود دارد.

ماشین‌های اسباب‌بازی جزو محبوب‌ترین هدیه‌ها برای کودکان به ویژه پسربچه‌ها هستند؛ در نتیجه برای انتخاب کادو تولد پسر بچه 2 ساله می‌توانید خرید انواع ماشین‌های اسباب‌بازی را در لیست خرید هدیه تولد کودک خود در نظر داشته باشید. تنوع ماشین‌های اسباب‌‌بازی بسیار زیاد است. از جمله آنها می‌توان به ماشین پلیس، تاکسی، اتوبوس، ماشین آتش نشانی و… اشاره کرد.

لگو اسباب‌بازی، مناسب برای پرورش استعدادهای نظری کودکان

بسیاری از کودکان بالای 5 سال، به بازی‌های ساختنی و اسباب‌بازی‌های آموزشی علاقه دارند. در خرید اینترنتی اسباب‌بازی برای کودکان، لگو به دلیل دارا بودن چنین ویژگی، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه به کودک باشد. در هنگام انتخاب لگو، توجه به سن کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این هدیه دوست‌داشتنی و جالب هم برای کادو برای پسر بچه و هم برای کادو تولد برای دختر بچه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

اسباب بازی‌های ساختنی نیاز کودک به بازی کردن را ارضا می‌کنند. همینطور این امکان را به کودک می‌دهند تا با خانواده و دوستان خود بازی گروهی را تجربه کند.

عروسک‌هایی که کودک بتواند لباسشان را عوض کند و غذا بدهد

کودکان در این سنین از لذت می‌برند. مراقبت و توجه از طرف والدین برایشان جذاب است و دوست دارند کنند. برای همین داشتن عروسک‌هایی که به آن‌ها غذا بدهند را دوست دارند. همینطور داشتن عروسک و یا حیوانی که مسئولیت پذیری و مراقبت را در آن‌ها تقویت کند برای آینده‌شان بسیار حیاتی است.

طاقچه مجازی یک هدیه مناسب برای اتاق کودک

هدیه تولد کودک می‌تواند به جای بازی، یک تزیینی و یا دکوری زیبا برای اتاق او باشد. به عنوان مثال طاقچه مجازی طرح کودک می‌تواند کادو برای پسر ۱۰ ساله باشدتا بر اساس سلیقه اش اتاق خود را تزئئین کند. شما می توانید طاقچه مجازی با تصویر کاراکتر یا شخصیت مورد علاقه کارتونی کودک خود سفارش دهید. این هدیه تولد کودکانه البته جنسیت خاصی ندارد و برای تزئین اتاق و حتی هدیه انتخاب خوبی است.

اسباب بازی میخ و چکش برای کودکان

آیا کودک شما عاشق این ست که ابزارهای بزرگترهای خانواده را دست بگیرد؟ خیلی از بچه‌ها به علاقمند می‌شوند. دیدن کارهای تعمیراتی برایشان جالب است. خرید این سبک از اسباب بازی ها مهارت های کودک شما را افزایش می دهد.

خمیر بازی، یک هدیه سرگرم‌کننده برای رشد خلاقیت بچه‌ها

اگر برای خرید هدیه تولد کودک 5 ساله به دنبال یک انتخاب جذاب و غیر تکراری می‌گردید، خمیر بازی به همراه لوازم قالب‌گیری را به عنوان هدیه تولد کودک به شما پیشنهاد می‌دهیم. کودکان زیر 5 سال به ساخت اشیا به کمک دست‌های خود علاقه دارند؛ بنابراین خرید این هدیه می‌تواند برای آنها خوشحال‌کننده باشد. تنوع خمیرهای بازی در بازار بسیار زیاد است. شما می‌توانید با خرید خمیرهای بازی رنگارنگ، سرگرمی جذابی را برای کودک خود فراهم کنید.

این اسباب‌بازی مفید در کنار رشد و پرورش خلاقیت کودکان، به تقویت مهارت‌های حرکتی آنها نیز کمک می‌کند.

تخته نقاشی مغناطیسی؛ هدیه مناسب کودک

بهترین هدیه برای کلاس اولی ها می تواند تخته مغناطیسی باشد. آن‌ها می‌توانند این هدیه را می‌توانید به عنوان کادو برای پسر ۷ ساله و هدیه برای دختر کلاس اولی خریداری کنید.

بازی‌های آموزشی برای شکوفا شدن خلاقیت بچه‌ها

اگر به فکر خرید کادو تولد برای دختر بچه و پسر بچه‌های بالای 7 سال هستید، بازی‌های آموزشی می‌توانند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشند. البته بهتر است هنگام خرید این بازی‌ها، به سن درج شده بر روی بسته دقت کنید تا هدیه‌ی خریداری شده مناسب با سن و روحیات کودک شما باشد. خرید این بازی‌ها علاوه بر شکوفا کردن خلاقیت در بچه‌ها، حس کنجکاوی را در آنها نیز افزایش می‌دهد. از جمله این بازی‌ها می‌توان به ساخت رباتیک، آناتومی بدن، هوش چین، بازی با الفبا، کیت آموزشی سفالگری و… اشاره کرد.

اسباب‌بازی‌های آشنایی با فنون مختلف برای کودکان خلاق

اغلب کودکان بعد از 5 سالگی دوست دارند تا در اکثر کارها به بزرگ‌ترها کمک کنند. به عنوان مثال دخترها دوست دارند تا به تقلید از مادران خود آشپزی کنند و یا به خرید یک سوپرمارکت بروند. پسرها نیز به کارهای فنی مانند نجاری و… علاقه دارند. بهترین هدیه تولد کودک خرید اسباب‌بازی‌ هایی است که کودکتان را با فنون مختلف آشنا کند و کار با ابزارهای مختلف را به او یاد دهد.

به عنوان مثال اگر قصد خرید کادو تولد برای پسر دارید، میز ابزارآلات می‌تواند برای او جذاب و دوست‌داشتنی باشد و استعدادهای نهفته او را شکوفا کند. برای کادو تولد کودک دختر اسباب‌بازی‌های آشپزخانه و سوپرمارکت می‌تواند بهترین گزینه باشند.

پکیج وسایل آشپزی علاوه بر داشتن قطعات زیاد؛ به کودکان در ، و کمک می کنند. در خرید هدیه برای کودک ۶ ساله پک آشپزخانه را هم می‌تواند در نظر بگیرید.

اسلایم، هدیه ای جذاب برای کودکان زیر 10 سال

اسلایم‌ها بدلیل تازگی‌شان در بازار ایران و که دارند مورد علاقه بسیاری از کودکان و بزرگسالان قرار گرفتند. اسلایم‌ها می‌توانند به بیشتر در کودکان و کمک کنند.

گردنبند با طرح دلخواه، هدیه‌ای ماندگار برای دختران 10 ساله

همیشه هدیه تولد برای کودک نباید یک وسیله بازی باشد. گاهی هدیه می‌تواند یک یادگاری خاص باشد. اگر کودک 10 ساله شما علاقه به کادوهای خاص و منحصر به فرد دارد، خرید گردنبد سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این گردنبند را با عکس کودک دلبند خود سفارش دهید و حسابی او را سوپرایز کنید.

میکروسکوپ بهترین کادو تولد برای دختر و پسر ۱۲ ساله

کودکان به علاقمندند. میکروسکوپ‌ها هم روحیه‌ی کسب دانش را در کودکان بالا می‌برند و هم به او در کشف حقیقت جهانی به این بزرگی کمک می‌کنند.

پک روباتیک، کادو برای بچه های بالای 10 سال

پک روباتیک برای کودکانی با استعداد هدیه‌ای کاربردیست. اگر دنبال خرید هدیه برای کودک ۱۲ ساله می‌گردید این هدیه پیشنهادی عالی است.

خرید لوازم نقاشی برای پرورش استعداد هنری کودک

اگر کودک شما به نقاشی کشیدن علاقه دارد، پیشنهاد می‌کنیم که برای هدیه تولد با خرید انواع لوازم نقاشی او را خوشحال کنید. همچنین شما می‌توانید برای حمایت از استعداد هنری کودک خود، از نقاشی‌های او برای تابلوهای اتاق خودش استفاده کنید. این هدیه به یادماندنی اگرچه گران‌قیمت نیست، اما نشان‌دهنده اهمیت شما به هنر و استعداد او است.

اگر به دنبال لیست کامل لوازم تحریر مناسب بچه ها هستید مقاله را بخوانید.

اسکوتر مناسب‌ترین هدیه برای کودکان علاقه‌مند به جنب و جوش

همیشه برای خرید هدیه تولد کودک نباید فقط به جنبه پرورش خلاقیت و یا تقویت هوش کودک توجه کنید. هدیه می‌تواند یک وسیله‌ی ورزشی باشد که برای تقویت فیزیک و جسم کودک سودمند عمل کند. یکی از بهترین هدیه‌ها برای پسربچه‌های بازیگوش که به جنب و جوش علاقه دارند، خرید اسکوتر است. این وسیله ورزشی به تخلیه انرژی کودک شما کمک می‌کند. اسکوتر نه تنها برای پسر بچه‌ها بلکه برای دختر بچه‌ها نیز جذابیت بالایی دارد.

ساعت سه بعدی، هدیه مناسب کودک بالای 9 سال

اگر کودک شما خواندن ساعت را به تازگی آموخته است می توانید برای تشویق بیشتر او، را خریداری کنید. این تصاویر می تواند عکس های کودک شما و یا تصاویر خانوادگی باشد.

هدیه‌ برای کودکان ناتوان و کم توان

هدیه هایی برای کودکان نابینا و کم بینا

اسباب بازی bop it – ضربه بزن برای کودکان نابینا

کودکان نابینا به کمک اشان جهان را کشف می‌کنند. خوبی این اسباب بازی علاوه بر لمس، نیز است.

کتاب‌های خوب با خط بریل

در انتخاب کتاب کودک سعی زیادی لازم است تا آنچه که اوست تهیه کنیم. خوشبختانه وجود سایت‌های اینترنتی خرید را آسان‌تر کرده‌است.

خرید اینترنتی هدیه برای کودکان ناشنوا و کم شنوا

ساختنی مگنتی

ساختنی‌های مگنتی برای بسیاری از کودکان هدیه جالبیست. تجربه‌ی

ریسه ال ای دی و گوی دکوری

ارتباط بیشتر این کودکان با جهان از طریق دیدن حاصل می‌شود بنابراین هدیه‌هایی که بیشتری دارند و به اتاق کودکان آرامش می‌بخشند را توصیه می‌کنیم.

هدیه هایی برای کودکان اوتیسم

این کودکان به بازی‌های انفرادی بیشتر توجه نشان می‌دهند، ولی می‌شود به آرامی با هم آشنا شوند. نباید هیچ اجباری در این زمینه به کودک وارد شود.

کارت‌های رنگی

کارت‌های رنگی کمک می‌کند تا کودک بیشتر با آشنا شود. برای همین یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه کودک اوتیستیک کارت رنگی است.

جورچین‌ها و پازل‌ها

شما به کمک این هدیه می‌توانید را با او امتحان کنید. به بازی سرعت زیادی و به احساسات کودک توجه نشان دهید.

جمع بندی 

برای کادو دادن به کودکان و نوجوانان مهم خوشحال کردن آنها است و قیمت کادو ارزشی برای آنها ندارد. ما در این مقاله با توجه به رده‌های سنی دختربچه‌ها و پسربچه‌ها، انواع کادو تولد کودک را بررسی کردیم و بهترین آنها را به شما پیشنهاد دادیم. اگر شما هم پیشنهادی در رابطه با خرید هدیه تولد کودکان دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دورهم جمع شدن در مناسبت‌های مختلف همیشه برای بچه‌ها جذاب است. بچه‌ها عاشق شیطنت کردن و خوردن خوراکی‌های خوشمزه در این خانه و آن خانه یا رفتن به گردش هستند. اما علاوه بر این، هدیه گرفتن به مناسبت‌های مختلف از جمله ، و کادوی تولد هم باعث شاد شدن و تشویق شدن کودکان به کارهای خوب ‌می‌شود. این روزها تنوع در اسباب‌بازی‌ها خیلی زیاد شده و هر بچه‌ای با توجه به سلیقه‌اش اسباب‌بازی، عروسک یا بازی متفاوتی را دوست دارد. به همین دلیل شاید انتخاب کادوی تولد برای دختر بچه یا پسر بچه برای شما کار چندان ساده‌ای نباشد. علاوه بر این در انتخاب هدیه برای کودکان و نوجوانان باید سنجیده عمل کرد. کودکان و نوجوانان در سنین مختلف نیازها و سلایق مختلفی دارند و هر هدیه می‌تواند تأثیر متفاوتی در تربیت و روحیه‌ی آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل سن کودک بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود. در این‌جا لیست پیشنهادی برای خرید هدیه یا کادو تولد برای پسر بچه و دختر بچه براساس رده‌های سنی مختلف تهیه کردیم که به شما کمک می‌کند بهترین و مناسب‌ترین هدیه را برای بچه‌ها در سنین مختلف پیدا کنید و سفارش دهید.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه بالای ۳ سال

لگو دوپلو

هر کدام از ساختنی‌های لگو براساس رده سنی و سلیقه مشخصی طراحی شده است. برای کودکان ۲ سال تا افراد ۹۹ سال برنامه‌ دارد. با توجه به این که فرزند عزیز شما چند سال سن دارد، می‌توانید یک لگو به او هدیه دهید. اولین پیشنهاد خرید لگو برای هدیه به کودکان بالای ۳ سال، سری لگو سری دوپلو مدل Pizza Stand است. این لگو ۱۸ قطعه دارد و مناسب رده‌ی سنی بالای ۲ سال است و محبوب دختران و پسران بالای ۲ سال است. پیشنهاد دوم ما برای خرید لگو مدل ۱۰۸۵۷ از همین سری دوپلو است که در با توجه به انیمیشن ماشین‌ها ساخته شده است. این لگو بهترین کادو تولد برای یک پسر بچه‌ها و یا دختر بچه‌هایی که به ماشین علاقه دارند است. این مدل هم ۳۱ قطعه دارد.

عروسک

اگر به دنبال خرید یک هدیه‌ی ساده برای کودکان هستید، عروسک انتخاب خوبی خواهد بود. برای انتخاب میان صدها مدل، اول از همه باید به سن کودک توجه کنید. سپس باید کارتون‌های جدید را بشناسید و بدانید شخصیت محبوب آن‌ها کیست. اگر دنبال یک عروسک زیبا به‌عنوان کادوی تولد برای دختر بچه هستید، باید بدانید که شخصیت‌های محبوب میان دختربچه‌ها، شخصیت‌هایی مانند اسب‌های تک شاخ پونی و السا دورا هستند که عروسک‌هایشان موجود است. در غیر این صورت می‌توانید انواع عروسک‌های بامزه و را برای آن‌ها هدیه بگیرید. پیشنهاد اول ما عروسک پولیشی پونی است که ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. پیشنهاد دوم هم عروسک نمایشی لاک‌پشت خندان از برند نیکی که یک عروسک دستکشی است.

خمیر بازی

بچه‌های کوچک از خمیربازی و ساختن و خراب کردن شکل‌های جدید لذت می‌برند. همان‌طور که می‌دانید، بچه‌های زیر ۳ سال نباید خمیر بازی کنند و برایشان خطرناک است، اما برعکس کودکان بالای ۳ سال با خمیربازی خلاقیت و مهارت‌های حرکتی خود را افزایش می‌دهند. با خرید یک بسته چند رنگ یا شن جادویی برای بچه‌های کوچک به آن‌ها کمک کنید تا تخیلات خود را با دستان خود به واقعیت تبدیل کنند. شن جادویی هم مانند خمیر بازی است اما با بافت سبک‌تر و درشت‌تر است. برای انتخاب خمیر بازی برای هدیه دادن به کودکان بالای ۳ سال چند گزینه دارید؛ می‌توانید به آن‌ها یک بسته خمیر بازی ساده و با کیفیت به همراه لوازم قالب‌گیری کاردک هدیه بگیرید که پیشنهاد ما به شما خمیر بازی ۱۰ رنگ آریا است. برای کودکانی که می‌دانید چند بسته خمیر بازی در خانه دارند هم می‌توانید شن جادویی مجیک مدل سیرک کادو بگیرید که ۴ بسته شن جادویی ۹ عدد قالب دارد.

سرگرمی و آشنایی با فنون

کودکان از سن ۵ سالگی به بعد شروع به تقلید از پدر و مادرشان در بازی‌های خود می‌کنند. مثل مادران خود آشپزی می‌کنند یا باغبانی و نجاری را از پدر خود تقلید می‌کنند. بهترین هدیه برای کودکان در این سنین اسباب بازی‌هایی است که بتوانند با آن در نقش خود فروبروند و کارهای بزرگترها را انجام دهند؛ مثل . پیشنهاد ما برای کادو تولد برای دختر بچه نازی که به آشپزی و خاله بازی علاقه دارد، اسباب بازی مجموعه آشپزخانه است. به‌عنوان کادو تولد برای پسر بچه کوچکی هم که به کارهای فنی علاقه دارد و دوست دارد با آچارها و پیچ‌های جعبه ابزار بازی کند، میز ابزارآلات اسباب بازی مناسب است.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه بالای ۷ سال

آموزش و خلاقیت

اگر در فکر هدیه برای بچه‌های بالای ۷ سال هستید، پیشنهاد ما است. خلاقیت بچه‌ها در این سنین شکوفا می‌شود و شما می‌توانید با چند هدیه مناسب برای سن و روحیات‌شان، به شکوفا کردن خلاقیتشان کمک کنید. برای تشویق کودکانی که به آزمایش‌های علمی علاقه نشان می‌دهند می‌توانید کیت آموزشی ۴ام مدل اعضای بدن انسان را هدیه دهید. بعضی از بچه‌ها هم به کارهای هنری علاقه نشان می‌دهند و از خلق نقاشی‌های جدید لذت می‌برند. یک بسته آبرنگ، گواش، مداد رنگی یا پاستل می‌تواند ابزاری برای شکوفا کردن ذوق هنری این بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما به شما آبرنگ است.

پازل و خلاقیت

بهترین هدیه برای بچه‌های خلاق و باهوش می‌تواند یک پازل بزرگ یا یک بسته ابزار کاردستی باشد. ساختن باعث افزایش تمرکز بچه می‌شود و می‌تواند حافظه آن‌ها را تقویت کند. از طرفی نتیجه کار  که یک تصویر بی‌نقص است به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد. علاوه بر پازل دیگر مثل ساختن زیورآلات از با لوازم ساده مثل مهره، سنگ، کش و بافتنی می‌تواند خلاقیت و مهارت‌های بینایی و مهارت‌های حرکتی آن‌ها را تقویت می‌کند. اگر شما هم دوست دارید که این مهارت‌ها در فرزندان شما افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما برای انتخاب پازل، پازل سه بعدی چوبی برتاریو مدل مرسدس است و برای کادو دادن یک کاردستی خوب، ساختنی آی توی کد B8 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لگو

برند لگو علاوه بر سری دوپلو، سری‌های بسیار متنوع دیگری هم دارد که برای سنین ۴ تا ۹۹ سال طراحی شده‌اند. این موضوع این اسباب‌بازی را تبدیل به یک هدیه خوب برای تمام بچه‌های بالای ۴ سال می‌کند چون می‌توانند با آن بازی کنند و خلاقیت و هوش خود را افزایش دهند. بعضی از بچه‌ها به اسباب بازی‌های پازل و ساختنی خیلی علاقه نشان می‌دهند، اما بعضی دیگر کمتر و این وظیفه ماست که آن‌ها را با این اسباب بازی‌های مفید آشنا کنیم. بهترین هدیه‌ی تولد برای کودکان مدرسه‌ای یک بسته لگو مناسب با سن آن‌هاست. در انتخاب لگو برای هدیه به بچه‌‌ها ما دو پیشنهاد عالی برای شما داریم؛ پیشنهاد اول، لگو سری classic مدل ۱۰۶۹۲ است که به درد سنین بین ۴ تا ۹۹ سال می‌خورد و پیشنهاد دوم، لگو مدل بتمن از سری قهرمانان است که ۱۷۴ قطعه دارد.

اسکیت و اسکوتر

برای بچه‌های پرانرژی و پرجنب و جوش که مدام در حال تحرک و بازی‌اند، بهترین هدیه یک وسیله‌ی بازی برای تخیله انرژی آن‌هاست. با توجه به سن و سلیقه بچه‌ها و البته محل زندگی آن‌ها می‌توانید برایشان ، یا کادو بگیرید. دخترها و پسرها هر دو اسکوتر دوست دارند و بازی کردن با آن را سریع یاد می‌گیرند. پیشنهاد ما برای بچه‌های بالای ۷ سال اسکوتر پرو اسپرتز مدل wheel 3 است. این اسکوتر تحمل وزن خوبی دارد به همین دلیل بچه‌ها می‌توانند مدت زیادی سوار آن شوند. اما برای بچه‌هایی که اسکیت بازی را دوست دارند و کفش‌های اسکیت را از پای خود در نمی‌آورند می‌توانید یک اسکیت برد هدیه بگیرید تا مهارت خود را بیشتر به چالش بکشند، پیشنهاد ما به شما اسکیت برد مدل ACPL است.

کادو برای کودکان و نوجوانان بالای ۱۲ سال

خلاقیت و آموزش

همه‌ی ما در سنین پایین علاقه‌های خود را پیدا کردیم. بعضی از این علاقه‌ها به مرور زمان تغییر کرد و بعضی از آن‌ها هم مسیر زندگی ما را می‌سازند. به همین جهت بچه‌ها باید بتوانند کارهای مختلف را تجربه کنند تا علاقه‌ی خود را پیدا کنند. برای بچه‌ها، عیدی یا هدایایی که به مناسبت‌های مختلف به آن‌ها می‌دهیم، می‌توانیم مختلف را امتحان کنیم. کیت آموزشی سفالگری حاوی تمام ابزارهایی است که به بچه‌ها کمک می‌کند به تنهایی سفالگری کنند و به خلق اشیای گِلی بپردازند. همچنین بسته آموزشی ساختنی گرافیکس مدل Felt Handbags که به نوجوانان یاد می‌دهد چطور با نخ و ابزار ساده، کیف‌های دستی زیبا بسازند.

ربات و گجت

یک هدیه‌ی مناسب برای نوجوانان علاقه‌مند به تکنولوژی و علم رباتیک،چیزی جز یک کنترلی با جزئیات و قابلیت‌های جذاب نیست. این روزها کلاس‌های رباتیک میان بچه‌ها و پدر و مادرها بسیار پرطرفدار شده و بچه‌ها با این موضوع آشنایی دارند. بچه‌هایی که با بسته‌های ربات‌سازی که در مدرسه و کلاس کار می‌کنند، از بازی با ربات‌های جذاب بسیار لذت می‌برند. برای بچه‌هایی که به مسابقات سرعت علاقه دارند می‌توانید ربات کنترلی Jumping Night Diesel را هدیه بگیرید که قابلیت فیلمبرداری دارد و به موبایل شما متصل می‌شود. اما اگر دوست دارید هدیه شما جنبه آموزشی هم داشته باشد، بهتر است سراغ کیت‌های آموزش رباتیک مانند کیت آموزشی چهار ربات نوآوران الکترونیک مدل روبونو ۲ بروید.

بازی فکری و دورهمی

نوجوانان بیشتر دور هم جمع می‌شوند و با دوستان خود بازی می‌کنند. و گروهی در این دورهمی‌ها خیلی لذت‌بخش است، پس چرا هدیه تولد بچه‌هاییی که در این سنین هستند را یک بازی فکری یا بازی کارتی انتخاب نکنیم؟ بین بازی‌های فکری گزینه‌های زیادی وجود دارد که سلیقه‌ همه دخترها و پسرها را جواب می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی کارتی محبوب هستید که خودتان هم بتوانید به بچه‌ها ملحق بشوید و با آن‌ها بازی کنید، بازی فکری Uno یک انتخاب عالی است. اما برای بچه‌هایی که همه بازی‌های قدیمی را بازی کرده‌اند یک پیشنهاد هدیه خاص و جذاب داریم؛ بازی دورهمی شب مافیا که روایتی جدید از بازی معروف مافیاست.

پهباد و ماشین کنترلی

کوادکوپترها و ماشین‌های کنترلی همیشه پرطرفدارند، به‌خصوص این روزها که کنترل و حرکت آن‌ها بسیار پیشرفت کرده است. اگر هل سفر هستید و با بچه‌ها به طبیعت و فضای باز می‌روید، یک می‌تواند تفریح یک روز شما را تأمین کند. می‌توانید برای هدیه روز تولد بچه‌ها و نوجوانان یک کوادکوپتر با موتور قوی بخرید که قابلیت معلق زدن و کارهای دیگر داشته باشد. اما اگر یک اسباب بازی کنترلی برای فضای بسته می‌خواهید، یک می‌تواند یک هدیه جذاب برای بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما برای خرید کوادکوپتر کنترلی، کواد کوپتر مدل LH است و برای کسانی که دنبال یک ماشین کنترلی خوب هستند، ماشین بازی کنترلی مدل Y04A است.

خروج از نسخه موبایل