فرهنگ و هنر

بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین در کمیسیون عمران

بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین در کمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تسهیل تردد زائران اربعین تاکید کرد: در ایام اربعین نرخ بلیط رفت و برگشت هواپیما از مبدا تهران به نجف و بغداد  هشت میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش ایواره، محمدرضا رضایی کوچی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین مورد بررسی قرار گرفت. هدف تشکیل این جلسه برنامه‌ریزی در خصوص تسهیل تردد زائران اربعین بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست مدیر عامل شرکت راه آهن، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاونان سازمان راهداری گزارشی از اقدامات خود در این جهت ارائه کردند. طبق صحبت‌های انجام شده مقرر شد به گونه ای برنامه ریزی و نظارت صورت گیرد که در ایام اربعین با افزایش تقاضا برای خرید بلیط های هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نوسان قیمتی نباشیم. تاکید کمیسیون عمران ایجاد ثبات قیمتی در ناوگان حمل و نقلی و عبور و مرور روان زائران در گذرگاه‌های مرزی است. 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا نرخ بلیط رفت و برگشت هواپیما به نجف و بغداد از مبدا تهران هشت میلیون تومان و این رقم از فرودگاه مشهد به دلیل طولانی‌تر بودن مسیر پروازی یک میلیون ‌و۵۰۰ هزار تومان گران تر است. همچنین مقرر شد نرخ بلیط قطار بدون تغییر و همانند ماه قبل باشد.  

وی در ادامه تاکید کرد: امیداریم با پیگیری و نظارت دقیق مسئولان مربوطه این نرخ ها بدون تغییر در طول ایام اربعین بماند و شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین با شکوه تر از سال‌های گذشته باشیم. 

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا