عمومیمدیریت کسب و کار

مشخصات اتو بخار رونتا مدل DW9210

اتو بخار رونتا مدل DW9210، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است که موجب محبوبیت بسیار آن در میان مصرف کنندگان شده است. این اتو دارای کفه ضد خش و دکمه کشویی جهت تنظیم بخار است. میزان گنجایش مخزن آب این اتو حدود 300 میلی لیتر است که همین موضوع موجب شده تا بتوانید با خیال راحت به مدت طولانی به اتوکشی لباس بپردازید.

قابلیت ضد چکه اتو بخار رونتا نیز باعث عدم ایجاد لکه بر روی لباس شما خواهد شد. همچنین سیم این اتو، قابلیت چرخش 360 درجه را دارا می‌باشد. همانطور که می‌دانید سیم اتو بخار، بسیار آسیب پذیر است و ممکن است به راحتی دچار مشکل شود. قابلیت 360 درجه سیم اتو بخار از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند و همچنین امکان اتو کشی در زوایای متفاوت را نیز برای شما فراهم می‌کند. جهت آشنایی با سایر ویژگی‌های این محصول با کیفیت، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مشخصات اتو بخار رونتا مدل DW9210
مشخصات اتو بخار رونتا مدل DW9210

بخاردهی پیوسته اتو بخار رونتا مدل DW9210

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که اتو بخار رونتا مدل DW9210 داراست، قابلیت بخاردهی پیوسته آن است. این محصول توانایی بخاردهی پیوسته 45 گرم در دقیقه را دارا می‌باشد. همچنین بخاردهی لحظه‌ای اتو بخار رونتا، 200 گرم می‌باشد. با استفاده از این ویژگی، صاف کردن سخت‌ترین چین و چروک‌های لباس به راحتی امکان پذیر است. همچنین بخاردهی عمودی نیز از دیگر قابلیت‌های این اتو محسوب می‌شود. این ویژگی امکان صاف کردن پرده و لباس‌های آویزان را برای شما فراهم می‌کند. وب‌سایت دومینو کالا، خرید اینترنتی این محصول فوق‌العاده را برای شما فراهم کرده است.

تنظیم دمای اتو بخار رونتا مدل DW9210

همانطور که می‌دانید دمای مناسب برای اتوکشی هر جنس پارچه کاملا متفاوت است. به همین دلیل اتو بخار رونتا مدل DW9210، قابلیت تنظیم دما را برای اتوکشی انواع پارچه تدارک دیده است. شما می‌توانید نوع پارچه‌ را مشخص کنید و با خاطری آسوده به امر اتوکشی بپردازید. این موضوع در مورد لباس‌های پلاستیکی و ابریشمی، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. استفاده از دمای بالا برای اتوکشی این نوع لباس‌ها موجب سوخته شدن لباس شما خواهد شد. سعی کنید دمای اتو را در ابتدا کم نگه دارید و به مرور بیشتر کنید. برای اینکه کار اتوکشی را به صورت اصولی انجام دهید، بهتر است به تگ موجود بر روی لباس خود توجه نمایید. برای خرید انواع اتو بخار دستی رونتا پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه مراجعه کنید.

کفی اتو بخار 9210

اتو بخار رونتا مدل DW9210، دارای کفی سرامیکی ضد خش است. اتوهایی که دارای کفی سرامیکی هستند به راحتی به لباس نمی‌چسبند و موجب آسیب به بافت لباس نخواهند شد. یکی دیگر از ویژگی‌های اتو بخار رونتا که توجه به آن ضروری است، قابلیت خاموش شدن خودکار آن در صورت عدم استفاده از آن است. چنانچه شما اتو بخار رونتا را به مدت 30 ثانیه بر روی لباس رها کنید، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. حتی اگر به مدت 8 دقیقه آن را به صورت ایستاده بدون استفاده نگه دارید نیز اتو خاموش خواهد شد.

جلوگیری از کهنه شدن لباس در اتو بخار رونتا

جلوگیری از کهنه شدن لباس، یکی از قابلیت‌های جدیدی است که به اتو بخار رونتا اضافه شده است. در واقع پخش حرارت در این اتو به صورتی است که از آسیب به بافت لباس جلوگیری خواهد کرد. تنها کافی است حرارت مناسب را برای اتو کشی انتخاب نمایید. با استفاده از دکمه کشویی که بر روی این محصول تعبیه شده است، می‌توانید میزان بخار مورد نظر را نیز تنظیم نمایید. با استفاده از بخار بیشتر می‌توانید چروک‌های مقاوم را به راحتی صاف کنید.

مشخصات اتو بخار رونتا مدل DW9210
اتو بخار رونتا

چگونه عمر مفید اتو بخار را افزایش دهیم؟

اولین نکته‌ای که در جهت نگهداری بهتر از اتو بخار باید به آن توجه کرد، استفاده از آب تصفیه برای مخزن آن است. به این نکته توجه کنید که آب لوله کشی دارای مقدار بالایی املاح است. استفاده از این آب موجب ایجاد رسوب در مخزن اتو بخار خواهد شد. نکته دیگری که توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است، نحوه پر کردن مخزن اتو است.

حتما برای پر کردن مخزن اتو از لیوان مخصوص استفاده کنید و حتما به علامتی که میزان استاندارد آب را در مخزن نشان می‌دهد توجه کنید. چنانچه به صورت طولانی مدت از اتو استفاده نمی‌کنید، حتما مخزن آن را از آب خالی نمایید. وجود آب در مخزن اتو به صورت بلند مدت، موجب پوسیدگی واشرهای آن خواهد شد.

تمام قطعات به کار رفته در اتو بخار رونتا مدل DW9210، بسیار با کیفیت می‌باشند. با رعایت نکات ذکر شده می‌توانید سالهای سال بدون نیاز به تعمیرات، از این اتو بخار استفاده نمایید.

خرید اتو بخار رونتا مدل DW9210

وب‌سایت معتبر دومینو کالا، فرصت خرید اتو بخار رونتا مدل DW9210را برای شما آسان کرده است. برای خرید از این وب‌سایت کافی است محصول مورد نظر را انتخاب و آن را وارد سبد خرید خود نمایید. بعد از طی این مرحله به صورت خودکار به درگاه امن بانکی هدایت خواهید شد. وب‌سایت دومینو کالا، امکان 24 ساعت تست کالا و 7 روز ضمانت اصالت محصول انواع اتو بخار دستی را برای شما فراهم کرده است. با توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید خرید خود را با خاطری آسوده و بدون نگرانی انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا