چگونه ارسال پیامک به تعداد زیاد با کمترین بودجه را داشته باشیم؟

چگونه از طریق اینترنت ، پیامک تکی و انبوه ارسال کنیم ؟

آیا شماهم به دنبال ارسال پیامک از طریق اینترنت و سامانه پیامک انبوه هستید ؟ اگر شما هم به دنبال روشی هستید تا بتوانید پیامک های تکی و گروهی خودتان را از طریق اینترنت ارسال کنید حتما این مقاله را کنید . در این مطلب یک سامانه اینترنتی ارسال پیامک را به شما معرفی کرده ایم که با استفاده از آن می توانید انواع پیامک های اینترنتی خودتان و یا اس ام اس تبلیغاتی انبوه بفرستید .

روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغات اینترنتی دریافت میکنید مثل ارسال پیامک تبریک تولد؛ افتتاحیه؛ یا تخفیفات یا… که این پیامک ها با سر شماره های مختلف تبلیغاتی ارسال می شوند. ارسال پیامک از طریق اینترنت باعث بهتر دیده شدن کسب و کارها و رونق فعالیت مجموعه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی میگردد که میتوانید با استفاده از ارسال پیامک از طریق اینترنت به صورت دست جمعی به افراد یا گروه هایی که شمارشون رو دارید ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

ارسال پیامک ازطریق ایتنرنت چطور ممکن است ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی از طریق اینترنت یکی از راحت ترین روش های ارسال پیامک انبوه میباشد به این صورت که وارد شدن در سامانه ی ارسال پیامک یک ثبت نام اولیه که به صورت رایگان میتوانید ارسال پیامک به مخاطبین خود یا ارسال پیامک منطقه ای داشته باشید . دیگر مجبور نیستید پیامکتان را به صورت تکی و با سیم کارت شخصی به افراد ارسال کنید و زمانی کمتر از چند دقیقه برای ارسال یک متن به هزاران نفر کافیست !با یک ثبت نام رایگان در سامانه ارسال پیامک میتوانیم ارسال پیامک از طریق اینترنت داشته باشیم .

ارسال پیامک گروهی از طریق اینترنت

حتما شماره های از مخاطبین خود دارید که میتوانید وارد سامانه کنید و ارسال پیامکتان را به این شماره ها انجام دهید اولین موردی که مطرح هست اینکه شماره هارو از چه طریقی وارد کنیم ؟ اگر شماره هارو به صورت فایل اکسل دارید میتوانید فایل اکسل مورد نظر را وارد سامانه کنید کافیه وارد بعد از ثبت نام در سامانه ی پیام رسان از منوی دفترچه تلفن وارد شوید و درقسمت مدیریت گروه یک گروه با نام دلخواهتان ایجاد کنید .

در مرحله ی بعد کافیه از منوی دفترچه تلفن زیر منوی بارگزاری فایل اکسل وارد شوید و فایل اکسل مورد نظر خودتون رو بارگزاری کنید .

درصورتی که شماره هارا به صورت دستی دارید و درفایل  از شماره ها ندارید به دو صورت میتوانید شماره هارو وارد سامانه کنید.

اول اینکه اگر تعداد شماره ها زیاد نیستند میتوانید به صورت دستی وارد سامانه کنید.

دوم اگر تعداد شماره هایتان زیاد است میتوانید از برنامه هایی استفاده کنید که از مخاطبین شما خروجی بگیرد و به فایل اکسل تبدیل کند از منوی پشتیبانی زیر منوی برنامه های مورد نیاز میتوانید لینک دانلود برنامه ی دریافت خروجی فایل اکسل را دریافت کنید و فایل اکسل نهایی را وارد  قسمت دفترچه تلفن سامانه کنید.

ارسال پیامک اینترنتی به صورت منطقه ای

یکی از بهترین پدیده های ارسال پیامک از طریق اینترنت بی شک ارسال پیامک منطقه ای است؛

ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال پیامک از روی نقشه چیست ؟ ارسال پیامک منطقه ای به معنای ارسال پیامک به افرادی هست که در منطقه ی مورد نظر ما ساکن هستند یا رفت و امد داشتند و با اینکه شماره ی این افراد را خودمان نداریم میتوانیم با استفاده از سامانه ارسال پیامک ؛ به این افراد ارسال پیامک ارسال کنیم .

ارسال پیامک منطقه ای میتواند به کل شهر ؛ بر اساس کد پستی ؛ ارسال پیامک براساس نقشه ؛ ارسال پیامک بر اساس پیش شماره و ارسال بر اساس انتن bts ایرانسل باشد  که در ارتباط با تمامی این ارسال ها توضیح کوتاهی در ادامه خواهیم داشت .

ارسال پیامک بر اساس نقشه : کافیست شهر مورد نظرتان راانتخاب کنید تا نقشه ی کل شهرتان برای شما باز شود تا بتوانید منطقه ی مورد نظرتان را انتخاب و ارسال پیامکتان راانجام دهید

ارسال به کل شهر : کافیست در سامانه نام استان و شهر موردنظرتان را انتخاب بفرمایید تا سامانه به شما نمایش دهد تا در منطقه ی مورد نظر شما چند شماره ی همراه اول و ایرانسل وجود دارد

ارسال به کد پستی : بعد از نوشتن متن پیامک موردنظرتان  کافیست کد پستی منطقه ی موردنظرتان را انتخاب کنید تا سامانه به شما نمایش دهد چه تعداد شماره  در منطقه ی شما ثبت شده است

ارسال  بر اساس دکل های ایرانسل : یکی از جذاب ترین ارسال های پیامک می باشد همون طور که بهتر میدانید در هر منطقه  تعدادی دکل وجود دارد شماره های که تا دوهفته ی قبل از دکل منطقه ی  مورد نظر شما گذر کرده باشند و از دکلی که در این منطقه است انتن دریافت کرده باشند به این شماره ها ارسال پیامک انجام میشود.

ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف :

یکی از پدیده های ارسال پیامک از طریق اینترنت ارسال به صنف ها مختلف است در نظر بگیرید بتوانید به افرادی که در حوضه ی فعالیتی موردنظر شما فعالیت میکنند ارسال پیامک داشته باشید نکته ی مهم این ارسال این است که میتوانید ارسال پیامک مشاغل را به شهر و استان مورد نظرتان انجام دهید.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس

در بالا تنها به یکی از مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه پرداختیم، حال بیایید به سایر مزایای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت بپردازیم.

امکان افزودن بی نهایت مخاطب در دفترچه تلفن

در روش ارسال پیامک با گوشی محدودیت در تعداد انتخاب مخاطبین و همچنین تعداد ارسال با سرعت بالا وجود دارد. اما ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که در یک محیط با فضای بسیار بالا بتوانید هر تعداد مخاطب را در هر گروهی دسته بندی کرده و در هر بار به هر کدام از گروه مخاطبین ارسال پیامک انبوه داشته باشید. دفترچه تلفن پیشرفته این امکان را خواهد داد که از انواع فیلدها مثل تاریخ تولد، آدرس محل کار، تلفن ثابت، آدرس ایمیل هر فیلد دلخواه دیگری برای داشتن یک دفترچه تلفن هوشمند برخوردار باشید.

امکان ارسال پیامک به صورت هوشمند

داشتن همین دفترچه تلفن هوشمند با امکان درج انواع اطلاعات مخاطبین، ارسال پیامک هوشمند را به شما می‌دهد. در محتوای پیامک ارسالی خود از نام و سایر اطلاعات افراد برای اینکه تعامل بهتر و صمیمی‌تری با مخاطب داشته باشید استفاده کنید.

سلام {جنسیت} {نام} {نام خانوادگی}، جشن معرفی دانش آموزان نمونه در سالن میلاد برگزار خواهد شد. خوشحال می‌شویم میزبان شما باشیم.

امکان ساخت نظرسنجی و قرعه کشی پیامکی

طراحی یک مسابقه یا ایجاد نظرسنجی برای انجام کاری در هر کسب و کار روش‌های مختلفی دارد. بهترین و در دسترس‌ترین روش برای این کار استفاده از پیامک است. می‌توانید در محتوای پیامک انبوهی که ارسال می‌کنید، یک نظرسنجی یا مسابقه برگزار کنید. مخاطبین شما از طریق ارسال کدهای دستوری می‌توانند در مسابقه یا نظرسنجی شرکت کنند. پس از اتمام کار از بین افرادی که شرکت کرده‌اند، به صورت سیستمی تعداد مشخصی را انتخاب کرده و با دادن جایزه به آنها روی برند کردن کسب و کار خود تمرکز کنید.

امکان ارسال پیامک از خطوط رند و تلفن ثابت

تا به حال به این فکر افتادید با خط ثابت خود پیامک ارسال کنید؟ شما می‌توانید با ارائه مشخصات تلفن ثابت خود یک شماره پیامکی با همان شماره ثابت دریافت کنید. خطوط ثابت این امکان را به شما می‌دهد که ارسال و دریافت برای پیامک و تماس تلفنی را داشته باشید. مخاطبین شما می‌توانند به پیامکی که برای آنها ارسال می‌کنید از طریق پیامک یا تماس تلفنی واکنش مثبت نشان دهند. شماره شما را ذخیره کرده و در فرصت مناسب هم امکان تماس و هم امکان ارسال پیامک به شما را به صورت همزمان خواهند داشت. در صورتی که با استفاده از سیم‌کارت این کار کمی ابتدایی به نظر خواهد رسید.

خروج از نسخه موبایل