گیربکسی خورشیدی ایتالیایی

گیربکس رجیانا به عنوان یک ایتالیایی، با مهندسی و طراحی جدیدی که در میان گیربکس های خارجی دارند، با راندمان بسیار خوب و کیفیت بسیار بالایی شناخته شده است. انواع گیربکس رجاینا را می توان با الکتروموتور های مناسب کوپل کرد. یکی از مزایای گیربکس های این برند، تنوع بالا در طراحی، ورودی و خروجی، تولید گشتاور و نسبت تبدیل است.

گیربکس های رجیانا در طراحی متفاوتی ساخته و تولید می شوند؛ طراحی خورشیدی یکی از طراحی های اصلی این برند بوده که غالبا افراد، برند رجیانا را با گیربکس های خورشیدی با کیفیت آن می شناسند. گیربکس خورشیدی رجیانا راندمان بسیار خوبی داشته و کاربرد گسترده ای نیز دارد.

رجیانا ایتالیا برای انتقال نیرو به صورت کاهنده توسط چرخ دنده ها طراحی شده و اتصال آن با الکتروموتورها و هیدروموتورها به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد.

به طور کلی می توان گفت گیربکس خورشیدی اغلب در امور صنعتی نیمه سنگین و سنگین استفاده می شود. به همین دلیل کیفیت و طول عمر یکی از نکات مهم آن محسوب می شود. بر همین اساس گیربکس های رجیانا از چدن مرغوب ساخته می شوند تا به خوبی در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند.

این نوع گیربکس های ایتالیایی در دو حالت نصب با انواع ورودی و خروجی روتین و 90 درجه توسط این کارخانه تولید شده است. که تیپ های آن عبارت است از:

مزایای گیربکس خورشیدی رجیانا

پیش از این نیز به برخی از ویژگی های گیربکس خورشیدی رجیانا اشاره کردیم. اما گفتنی است این گیربکس دارای مزیتهای زیادی است که باعث شده تا به خوبی در صنایع به کار گرفته شوند. تعدادی از این ویژگ یهای عبارت است از:

کاربرد های گیربکس خورشیدی رجیانا

گیربکس های خورشیدی رجیانا اصولا در کاربری سنگین راندمان بهتری ارائه می دهند. به دلیل اینکه جنس پوسته این گیربکس ها بسیار مقاوم است، به راحتی در دمای بالا یا پایین واکنش نشان نمی دهند. در ادامه به چند مورد از بیشترین کاربردهای گیربکس سیاره ای رجیانا اشاره کرده ایم:

منبع

 

خروج از نسخه موبایل