واکس داشبورد خودرو چیست؟

مزایای استفاده از واکس خودرو

واکس داشبورد نانوسان: شستن داخل کابین خودرو علاوه بر اینکه به جلا و زیبایی بیشتر خودرو کمک می کند. باعث از بین بردن آلودگی ها و باکتری‌ها از داخل کابین خودرو می شود. داخل کابین اتومبیل از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است .که مهم‌ترین آن‌ها داشبورد می باشد. برای تمیز کردن خودرو باید ابتدا گردگیری اولیه را انجام داد سپس از مواد شوینده تخصصی استفاده کرد. و بعد از آن از واکس مخصوص داشبورد استفاده کرد. محصولات تخصصی داشبورد ماشین شامل انواع تمیزکننده داشبورد، محافظ و براق کننده داشبورد، مات کننده و خوشبوکننده آن می باشد. شرکت های بسیاری دراین زمینه باهم رقابت می کنند.شرکت یاتاش رقیب سرسخت محصولات خارجی می باشد.

این محصول،باعث می شود تا سطح داشبورد اتومبیل کاملا تمیز نگه داشته شود . درکمترین زمان ممکن لکه ای اگر روی سطوح بود بسرعت و به سهولت پاک میشود.

استفاده از یک واکس داشبورد مناسب، می تواند به شما در کار پاک سازی داشبورد، کمک زیادی کند و از این جهت نیاز است تا همیشه یک اسپری را با خود حمل کنید تا ماشین شما همیشه تمیز باشد و درخشندگی آن، برای کسانی که با شما به سفر می آیند، به راحتی قابل مشاهده باشد.

زمانی که شما ازاین واکس داشبورد استفاده میکنیدبه این منظور است که می خواهید سطح داشبورد خودرو خود را از خاک های روی آن، کثیفی های سطحی که بر روی داشبورد شما قرار گرفته است، محافظت کنید و آن ها را نابود سازید.براقی و زیبایی که داخل ات.مبیل شما بعداز استفاده از این محصول بخود میگیرد بسیارارزشمند است.بخصوص که کیفیت بالای محصول یاتاش ماندگاری طولانی مدتی نیز دارد.

در واقع کار اصلی واکس و اسپری داشبورد این است که از ماشین شما در برابر لکه ها و کثیفی هایی که بر روی سطح داشبورد قرار گرفته اند، محافظت کنید و آن ها را از بین ببرید و درخشش خاصی به داشبورد ماشین شما هدیه دهد.

نکاتی برای استفاده از واکس داشبورد و یا اسپری داشبورد

قیمت محصولات نانو بیز: برای نتیجه گیری بهتر از کار و براقی بیشتر، به شما پیشنهاد می شود. تا از یک ابر تمیز استفاده کنید. تا سطح داشبورد شما تمیز شود .و براقی خاصی به خود بگیرد و واکس داشبورد را به درستی مصرف کنید.
سعی کنید به هیچ وجه، اسپری را به صورت مستقیم بر روی سطح داشبورد خود نزنید، زیرا کارایی بالایی ندارد و باید سعی کنید تا از بغل، اقدام به فشردن اسپری کنید.
به هنگام استفاده از واکس داشبورد و یا اسپری داشبورد، به این نکته توجه کنید که بر روی صفحه کیلومتر ماشین شما، شیشه و یا آینه، پاشیده نشود و صرفا داشبورد ماشین خود را مورد هدف قرار دهید.

اگر احیانا به هنگام کار با واکس داشبورد و یا اسپری داشبورد، اسپری را به اشتباه بر روی چشم خود پاشیدید، نترسید و به سرعت چشم و صورت خود را با آب بشورید. دقت کنید که پس از آن، صورت خود را با آب فراوان بشورید تا هرگونه موادی بر روی صورت شما باقی مانده است، به خوبی پاک شود و اصلا اجازه ندهید تا زمان بگذرد و پس از آن اقدام به شستشو کنید، شما باید بلافاصله چشم های خود را به خوبی بشورید.
اسپری ها نباید در دست کودکان باشد، زیرا ممکن است کودکان به اشتباه آن را بر روی صورت خود و یا دیگر بچه ها بپاشند و از این جهت احتمال اتفاقات ناگوار، بسیار زیاد است.
برای این کار بهتر است اسپری را دست کودکان ندهید و به آن ها اجازه استفاده از هیچ اسپری ندهید

رفع خط و خش داشبورد ماشین در خانه

شیشه شوی نانوسان: همه ما ماشینمان را دوست داریم و در صورتی که خط و خشی رو ماشینمان مشاهده کنیم به احتمال زیاد فشارمان می‌افتد. و این موضوع برایمان آزار دهنده خواهد بود، اما از آنجایی که برای هر مشکل راهی وجود دارد پس دیگر نگران این موضوع نباشید زیرا با تکنولوژی جدید و منحصری که دارد به راحتی می توانید نه تنها داشبورد، بلکه تمامی قطعات پلاستیکی داخل ماشین خود را بازسازی کنید. همچنین می‌توانید برای بازسازی بدنه ماشینتان از  استفاده کنید و برای همیشه از شر خط و خش ها و آفتاب سوختگی ماشینتان خلاص شوید و مهم تر از همه عمر ماشین دوست داشتنی تان را بسیار طولانی کنید.

ویژگی‌ های مهم واکس داشبورد خودرو

شما نیاز دارید برای بازسازی هر قسمتی از خودرو، از محصولی با کیفیت استفاده کنید به همین امر این صفحه را طراحی کردیم تا شما بتوانید به سادگی واکس داشبورد ماشین با کیفیتی در اختیار بگیرید که هم نیازتان را برآورده کند هم اینکه داخل کابین را معطر کند.

 واکس داشبورد خودرو نانو پوچمی

۱_ بسیار خوشبو و معطر است.
۲_ از تمیز کنندگی بسیار بالایی برخوردار است.
۳_ قابلیت ضد عفونی کنندگی دارد.
۴_ برای دوام و ماندگاری طولانی مدت لایه محافظتی قدرتمند ایجاد می‌کند.
۵_ قابلیت رفع ترک خوردگی دارد.
۶_ درخشش و براقیت زیبایی ایجاد می‌کند.

«بهتر است قبل استفاده از واکس داشبورد خودرو با سشوار قسمت مورد نظر حرارت داده شود و سپس واکس اعمال شود، اگر این کار را انجام دهید نتیجه عالی تری خواهید گرفت

3 راه برای پاکیزه نگه داشتن داشبورد

۱. تمیز کردن داشبورد با واکس

برای زیبا نگه داشتن کابین خودرو بهتر است هر چند وقت یک‌ بار حتما اسپری پاک کننده استفاده کنید اسپری باید مخصوص قطعات پلاستیکی داخل خودرو باشد و با کیفیت باشد و حتماً برای پاک کردن از دستمال میکرو فایبر کمک بگیرید زیرا بسیار نرم و ضد خط و خش است و به قطعات پلاستیکی داخل کابین آسیب نمی‌رساند.

۲. با وازلین داشبوردتان را نو کنید

علاوه بر خاصیت پاک کنندگی بالای وازلین می‌توان از جهت براقیت هم روی آن حساب باز کرد همچنین این روزها در اکثر خانه ها وازلین پیدا می‌شود پس دسترسی به آن راحت است به خصوص برای زمانی که عجله دارید می‌تواند گزینه خوبی باشد.

۳. با سرکه داشبوردتان را درجه یک کنید

خاصیت ضد عفونی کننده سرکه امری بسیار مهم و اساسی برای پاک کردن داشبورد ماشین است پس از آن غافل نشوید. اما صبر کنید، دقت کنید که سرکه را مانند اسپری واکس داشبورد روی نقطه مورد نظر بپاشانید و پس از زمانی بسیار کوتاه با دستمالی پاکیزه و نرم پاک کنید تا شاهد معجزه روی داشبورد خودروتان باشید. این فرمول را می‌توانید روی فرمان، ماشین، درب ها و تمام قسمت های پلاستیکی داخل کابین استفاده کنید و لذت ببرید.

اگر انجام دادید و نتیجه دلخواهی نگرفتید نگران نباشید زیرا هنوز یک مورد عالی باقی مانده و آن استفاده از واکس داشبورد خودرو نانو پوچمی است که به همین امر طراحی شده و عطر آن فضای خودرو شما را دگرگون می‌کند

خروج از نسخه موبایل