علمی و پزشکی

هری‌پاتر در جلد گوشی چینی!/ عکس

به گزارش خبرگزاری ایواره و براساس گزارش زومیت، شیائومی در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی نسخه‌ی جادوگری ردمی توربو ۳ و ردمی پد پرو است. این شرکت می‌گوید که نسخه‌ی محدود ردمی پد پرو، اولین تبلت دنیا با تم هری پاتر محسوب می‌شود.

تبلت جدید شیائومی ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) در چین رونمایی خواهد شد. ردمی پد پرو Harry Potter Edition دارای لوگو بزرگ مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز در پنل پشتی است. این تبلت، پوشش محافظ ویژه‌ای شبیه نامه‌ی پذیرش مدرسه در فیلم‌های سری هری پاتر نیز دارد.

هری‌پاتر در جلد گوشی چینی!/ عکس

در گوشی ردمی توربو ۳ نسخه‌ی هری پاتر، نشان هاگوارتز در نیمه‌ی پایینی پنل پشتی دیده می‌شود. نیمه‌ی بالایی دارای طرحی از چوب جادویی با حکاکی لوموس (طلسمی که نور کوچکی را در نوک چوب جادو روشن می‌کند)، کنار فلاش گوشی است. ماژول فلش LED همچنین طرحی نمادین و صاعقه‌مانند مشابه زخم هری پاتر دارد. در نیمه‌ی بالایی طرحی از تمامی هورکراکس‌ها (جان‌پیچ‌ها) نیز حک شده است.

هری‌پاتر در جلد گوشی چینی!/ عکس

هر دو گوشی و تبلت شیائومی در نام تجاری خود دارای پسوند «هری پاتر» هستند. به‌غیر از تفاوت ظاهری، نسخه ویژه‌ی تبلت و گوشی شیائومی تفاوت دیگری با مدل‌های عادی ندارند.

تبلت ردمی پد پرو صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ و باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ وات مجهز خواهد بود.

گوشی ردمی توربو ۳ صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. این گوشی مجهز به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است. قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

۲۲۷۲۲۷

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا