علمی و پزشکی

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز اعلام می شود

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز اعلام می شود

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام می شود.

به گزارش ایواره و وبدا ، دکتر سید کامل تقوی نژاد ، معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار داشت: قرارداد استخدام وزارت بهداشت در 24 بهمن ماه با بیش از 200 هزار داوطلب برای جذب و استخدام نزدیک به 40 هزار نیروی کار جدید برگزار شد.

وی ادامه داد: نتایج اولیه ، از جمله لیست افرادی که باید اسناد راستی آزمایی و اصلاح شوند ، در تاریخ 14 مارس اعلام شد. در این مرحله ، کاندیداهای واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نتایج به دست آمده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارائه شدند.

تقوی نژاد یادآور شد: روش بررسی اسناد و تأیید اطلاعات ثبت شده این افراد ، از جمله محلی بودن ، بررسی سهمیه های خود انکار ، سن و شرایط تحصیلی نامزدهای معرفی شده و امتیاز ویژه تاج مصوب توسط پایتخت ملی ضد کرونا ، تشکیل جلسات کمیسیون بررسی نتیجه تاج و حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان ، انجام مصاحبه ها و آزمایش های آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید به پایان رسید و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال آزمون سازمان ملی ثبت شد. برای ارزیابی آموزش.

در پایان معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با تقدیر از تلاش ها و همکاری های سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اطلاعات و جزئیات مربوط به نحوه ارائه اسناد ، انتخاب و تسریع در مراحل راه اندازی از این افراد به زودی اعلام خواهد شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا