فرهنگ و هنر

ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب از فردا

ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب از فردا

ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

به گزارش ایواره به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می‌شود و  این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند. 

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹  به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.  

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵  و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱  تماس بگیرند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

 

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا