عمومیمدیریت کسب و کار

بهترین پرینترهای جوهر افشان کانن

معرفی بهترین پرینترهای جوهر افشان + قیمت پرینترهای جوهر افشان کانن

این روزها نه تنها در ادارات، آتلیه‌های عکاسی و دفاتر خدماتی، بلکه در خانه‌ها هم یک دستگاه پرینتر وجود دارد که افراد بسته به نیاز خود، از آن استفاده می‌کنند. در اینجا قصد داریم به بررسی بهترین پرینترهای جوهرافشان اداری و خانگی که می‌توانید خریداری کنید بپردازیم. به شما کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین و کاربردی‌ترین پرینتری که نیاز دارید را خریداری کنید. خرید پرینتر با توجه به تنوع مدل‌های مختلف آن شاید کمی دشوار به نظر برسد و اغلب افراد در انتخاب نوع پرینتر مردد می‌شوند و نمی‌دانند برای نوع کاری که انجام می‌دهند، چه پرینتری مناسب است. در بحث چاپگر جوهر افشان بهتر است یا لیزری، به سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

بهترین پرینترهای جوهر افشان کانن

بهترین پرینترهای جوهرافشان A3

اغلب پرینترهای جوهرافشان رنگی، باید امکان چاپ برگه‌های بزرگ‌تر از A4 را داشته باشند. زیرا اغلب پوسترها و تصاویری که چاپ می‌شوند، در ابعاد A3 و A3+ هستند. در اینجا بهترین پرینترهای جوهر افشان A3 را به شما معرفی خواهیم کرد.

·        پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل Officejet 7110

یک دستگاه قدرتمند با سرعت چاپ بسیار بالا است که برای چاپ عکس هم گزینه مناسبی است. این پرینتر، در هر دقیقه، ۲۹ برگ رنگی و ۳۳ صفحه سیاه و سفید را چاپ می‌کند که در نوع خود کم‌نظیر است.

کیفیت چاپ صفحات پرینت شده با پرینتر اچ پی، ۴۸۰۰ x 1200 dpi است و شاهد یک تصویر واضح و شفاف هستیم. با داشتن درگاه اترنت و USB، قادر هستید پرینتر را در شبکه به اشتراک بگذارید و آن را به کامپیوتر متصل کنید.

حداکثر سایز کاغذ قابل چاپ با این پرینتر هم A3 است و می‌توانید عکس‌هایی با سایز بزرگ با آن چاپ کنید. با وجود اینکه این پرینتر قادر به چاپ تصاویری با سایز A3 است، اما اچ پی این محصول را برای مصارف خانگی و شرکت‌های کوچک معرفی کرده است. درصورتی که این سرعت چاپ، در تعداد کمی از پرینترهای جوهری مشاهده می‌شود.

با این پرینتر، قادر هستید در هر دقیقه ۲۹ صفحه رنگی چاپ کنید.
در صورتی که برای نصب، راه اندازی، تنظیمات و کار با پرینتر، پلاتر و اسکنر خود مشکل دارید. می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید تا آنها از راه دور مشکل را برطرف کنند.

·        پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل Officejet 7612

پرینتر اچ پی، یک دستگاه چندکاره است که با داشتن آن، از داشتن فکس و اسکنر و دستگاه کپی بی‌نیاز می‌شوید. این دستگاه دارای قابلیت اتصال به شبکه است و می‌توانید از طریق WiFi، تصاویر را برای چاپ ارسال کنید.

حداکثر سایز کاغذ قابل چاپ با این پرینتر هم A3 است و کیفیت چاپی در حدود ۴۸۰۰ x 1200 dpi دارد. سرعت چاپ این پرینتر، نسبت به مدل ۷۱۱۰ اچ پی، کمتر است و با استفاده از آن، قادر به چاپ ۸ صفحه رنگی و ۱۵ صفحه سیاه و سفید در هر دقیقه هستید.

۷۶۱۲، دارای قابلیت خودکار ADF بوده و رزولوشن اپتیکال اسکنر آن هم تا ۱۲۰۰ dpi درنظر گرفته شده‌است. با این پرینتر، در هر دقیقه ۳۳ برگه سیاه و سفید کپی می‌شود.

این پرینتر دارای قابلیت eprint و Air print است.

·        پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA PRO-100

پرینتر PIXMA PRO-100 یک گزینه مناسب برای چاپ عکس است. پرینتر کانن، یک دستگاه تک‌کاره است و حداکثر سایز کاغذی که با این پرینتر چاپ می‌شود، A3 است و تصاویری که چاپ می‌کنید، فاقد حاشیه و به صورت تمام صفحه است. سرعت چاپ عکس با پرینتر کانن، به نسبت بالاست و برای چاپ یک عکس در ابعاد A3، چیزی حدود ۹۰ ثانیه زمان لازم است. اما برای چاپ عکسی با ابعاد A4، این زمان به حدود ۵۱ ثانیه کاهش می‌یابد.

ابعاد کوچک این پرینتر، این امکان را به شما می‌دهد تا آن را روی میز کار خود قرار دهید. اما وزن حدود ۲۰ کیلوگرمی آن، جابجایی را برای شما کمی سخت می‌کند. پس بهتر است خیلی به فکر جابجا کردن این پرینتر نباشید.

درگاه‌های اتصال این پرینتر، پورت USB و اترنت است و با وجود پشتیبانی از AirPrint قادر هستید فایل‌های چاپی خود را با گوشی موبایل برای پرینتر ارسال کنید.

با پرینتر PIXMA PRO-100 قادر هستید روی CD و DVD هم چاپ کنید.

·        پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800

L1800 یک پرینتر تک کاره رنگی جوهر افشان است که شما می‌توانید تا ۳۰ برگ کاغذ گلاسه را داخل سینی ورودی آن قرار دهید، زیرا این دستگاه برای چاپ عکس، گزینه مناسبی است. این پرینتر دارای پورت اترنت و پشتیبانی وایرلس نیست و برای اتصال آن به کامپیوتر، می‌توانید از پورت USB استفاده کنید.

ابعاد بزرگ این پرینتر رنگی اپسون، موجب شده که نتوانید آن را روی میز کار خود قرار دهید، زیرا فضای زیادی اشغال می‌کند.

سرعت چاپ این پرینتر برای تصاویر سیاه و سفید و رنگی، در حدود ۲.۶ برگ در دقیقه است و با توجه به افزایش سایز کاغذ، زمان بیشتری برای چاپ نیاز دارید.

به همراه این پرینتر، ۶ کارتریح رنگی ۷۰ میلی‌لیتری هم ارائه می‌شود.

پرینتر اپسون مدل L1800 برای چاپ عکس باکیفیت، گزینه مناسبی است.

·        پرینتر جوهر افشان اپسون مدل ۱۵۰۰

پرینتر اپسون، یک دستگاه تک‌کاره با قابلیت چاپ رنگی است که با استفاده از آن قادر هستید در هر دقیقه، ۱۶ صفحه را پرینت کنید. این پرینتر با تمامی سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک سازگار است و کیفیت چاپی در حدود  1440 x 5760 dpi دارد.

حداکثر سایز کاغذ چاپی با پرینتر اپسون، A3 است و این امکان را به شما می‌دهد تا روی CD و DVD هم چاپ کنید. همچنین شما قادر هستید از دوربین عکاسی خود، به صورت مستقیم، تصاویر را چاپ کنید.

پرینتر جوهر افشان اپسون، دارای قابیت وایرلس بوده و پورت USB هم دارد.

با پرینتر Epson 1500 قادر هستید روی CD و DVD هم چاپ کنید.

·        پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1300

پرینتر جوهری اپسون مدل L1300 یک پرینتر تک‌کاره رنگی است که تصاویر باکیفیتی با آن چاپ می‌شوند. سرعت بالای این پرینتر، امکان چاپ ۱۷ صفحه رنگی و ۳۰ صفحه سیاه و سفید در هر دقیقه را به شما می‌دهد و کیفیت چاپی در حدود  1440 x 5760 dpi دارد.

حداکثر سایز کاغذ چاپی با پرینتر اپسون، A3 است.

پرینتر اپسون مدل L1300، سرعت بسیار خوبی برای چاپ عکس دارد.

بهترین پرینترهای جوهرافشان خانگی

در گذشته، چاپ عکس به راحتی امروز نبود. اگر علاقه‌مند به داشتن یک آلبوم عکس بودید، باید تصاویر خود را با استفاده از یک حافظه همراه مانند CD و یا فلش، به عکاسی می‌بردید تا برایتان چاپ کند. این خود، دردسرهای زیادی به همراه داشت. اما امروزه با وجود پرینترهای جوهرافشان خانگی، داشتن یک آلبوم عکس، دیگر سخت نیست. شما به راحتی فایل عکس خود را با پرینترتان چاپ می‌کنید. اما ابتدا باید دانش کافی در زمینه شناخت انواع پرینترهای خانگی داشته باشید تا بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

·        پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل DeskJet GT 5810

اگر به دنبال یک پرینتر باکیفیت رنگی هستید، پیشنهاد ما به شما پرینتر اچ پی GT 5810 است که با قابلیت اسکن، کپی و پرینت، برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است. این پرینتر با وجود چندکاره بودن، ابعاد بسیار جمع‌وجوری دارد و روی میز کار، جای مناسبی برای قرار دادن آن است.

پرینتر اچ پی هم مانند سایر پرینترهایی مخزن‌دار، شما را از تامین کارتریج بی‌نیاز کرده و فقط کافیست تا مخزن جوهر را پر کنید. تصاویر چاپ شده با این پرینتر هم، بدون حاشیه و بسیار باکیفیت است.

متاسفانه پرینتر ۵۸۱۰، دارای قابلیت WiFi و اتصال به شبکه نیست و فقط با داشتن پورت USB، می‌توانید آن را به کامپیوتر متصل کنید.

سرعت چاپ صفحات رنگی با پرینتر اچ پی ۵ برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید هم ۸ برگ در دقیقه است.

حداکثر سایز چاپ با پرینتر GT 5810، کاغذ A4 است.

·        پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805

این محصول اپسون، یک دستگاه خانگی برای چاپ عکس است که با کمک آن می‌توانید، آلبوم‌های خانوادگی و یا هنری زیبایی داشته باشید. این پرینتر تک‌کاره، سرعت چاپی در حدود ۵ برگ در دقیقه برای صفحات سیاه و سفید و رنگی با کیفیت چاپ ۱۴۴۰ x 5760 dpiدارد.

با این پرینتر اپسون قادر هستید در هر دقیقه ۵ صفحه چاپ کنید.

با وجود قابلیت WiFi، می‌توانید با هر دستگاهی، فایل‌های چاپی خود را ارسال کنید و همچنین با داشتن پورت USB، آن را به کامپیوتر متصل می‌کنید. ابعاد این پرینتر، نسبتا بزرگ است و میز کارتان برای نگهداری آن، گزینه مناسبی نیست.

از ویژگی‌های این پرینتر، دارا بودن مخزن جوهر است. با وجود این مخزن جوهر، دیگر نیازی به خریدن کارتریج ندارید و فقط باید مخزن جوهر را پر کنید.

پرینتر L805 اپسون، دارای مخزن جوهر است.

·        پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L310

اگر به دنبال یک پرینتر باکیفیت برای چاپ عکس هستید که در هزینه‌های خود برای تامین جوهر هم مدیریت کنید، پرینتر اپسون مدل L310، یک انتخاب مناسب است. این پرینتر با داشتن مخزن جوهر، می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و از طرفی هم پر کردن مخزن جوهر، برایتان بسیار آسان است.

این پرینتر تک‌کاره، شاید سرعت چاپ بالایی نداشته باشد، اما برای کارهای چاپی خانگی، انتخاب خوبی است. سرعت چاپ صفحات رنگی پرینتر اپسون حدود ۷۰ ثانیه برای هر عکس و ۱۲ ثانیه برای هر عکس سیاه و سفید است.

پرینتر اپسون دارای قابلیت WiFi و اتصال به اینترنت نیست و تنها با داشتن یک پورت USB، امکان اتصال به کامپیوتر را دارد. کیفیت چاپ این پرینتر هم ۵۷۶۰ x 1440 dpi است.

پرینتر L310 اپسون، دارای مخزن جوهر است و شما نیازی به تامین کارتریج ندارید.

·        پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA MG2540s

پرینتر کانن، یک دستگاه سه‌کاره خانگی است که نیاز شما را به پرینت، اسکن و کپی برآورده می‌کند. این پرینتر قادر است کاغذهایی با حداقل سایز A4 را چاپ کند. سرعت چاپ این پرینتر برای تصاویر رنگی، ۴ صفحه در دقیقه و برای تصاویر سیاه و سفید هم ۸ صفحه در دقیقه است. شاید این سرعت در مقابل سایر پرینترها، خیلی زیاد نباشد، اما برای چاپ خانگی، قابل قبول است.

پرینتر کانن کیفیت چاپی در حدود  4800 x 600 dpiدارد و در صورت استفاده نکردن از آن، نیاز نیست دستگاه را خاموش کنید. زیرا این پرینتر مجهز به قابلیت روشن شدن خودکار است.

این پرینتر با قیمت مناسب و اقتصادی که دارد، برای استفاده در منزل و چاپ عکس‌های شما گزینه بسیار مناسبی است.

این دستگاه، یک پرینتر ۳کاره و مناسب برای چاپ عکس است.

دستگاه‌های پرینت، با گذشت زمان نیاز به سرویس دوره‌ای دارند و باید وضعیت آنها را بررسی کنید. زیرا گاهی ممکن است به هر دلیل ساده‌ای پرینتر دچار مشکل شود و نتیجه چاپ هم چیزی که شما انتظار دارید نباشد. در این شرایط، باید از تعمیرکار پرینتر کمک بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا