عمومیمدیریت کسب و کار

انتخاب و شخصی‌سازی کاراکترها، با خرید جم فری فایر

معرفی بازی فری فایر | مزایای خرید جم فری فایر ارزان

گارنا فری فایر (Garena Free Fire) که با نام فری فایر هم شناخته می‌شود، یک بازی در سبک بتل رویال است که توسط کمپانی 111 Dots Studio توسعه داده شده و توسط برای اندروید و iOS منتشر شده است. فری فایر در سال 2019 به آمار بیشترین تعداد دانلود در دنیا دست یافت. فری فایر در سال 2020 به رکورد جهانی 80 میلیون کاربر فعال روزانه رسید و از ماه نوامبر 2019 بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا درآمد کسب کرده است. گارنا فری فایر مکس (Free Fire Max)، نسخه گرافیکی بهبود یافته Free Fire است که در 28 سپتامبر 2021 به‌صورت جهانی منتشر شد.

فری فایر یک رقابت بتل رویال شامل حداکثر 50 بازیکن است که در جستجوی سلاح و تجهیزات برای کشتن دیگر بازیکنان به یک جزیره می‌روند. گیمرها می‌توانند موقعیت مکانی شروع بازی خود را خود انتخاب کنند و برای افزایش عمر نبرد خود، سلاح‌ها و تدارکات را به‌دست آورند و یا به کمک الماس‌ها و جم‌ها خریداری کنند. پس از فرود با چتر، شخصیت‌های بازی با هدایت گیمرها باید به‌دنبال سلاح‌ها و آیتم‌های مفید بروند. تجهیزات پزشکی، سلاح‌های متوسط و بزرگ، نارنجک‌ها و دیگر موارد را می‌توان در سراسر جزیره پیدا کرد. آخرین بازیکن یا تیم، برنده دور مسابقه است.

انتخاب و شخصی‌سازی کاراکترها، با خرید جم فری فایر

حالت‌های مهیج بازی فری فایر

بازی فری فایر در ابتدا به‌عنوان یک بازی بتل‌رویال برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد. اما پس از گذشت مدتی، کمپانی بازی‌سازی 111dots تلاش کرد که حالت‌های جدیدی به فری فایر اضافه کند تا تجربه این بازی برای گیمرها لذت‌بخش‌تر شود. در ادامه با سه حالت مختلف این بازی آشنا می‌شویم.

حالت کلاسیک بازی فیری فایر

اولین حالت و پرطرفدارترین حالت بازی فری فایر بخش کلاسیک است. این حالت که در واقع همان بخش بتلرویال بازی است، در هر راند 50 گیمر را از نقاط مختلف دنیا در یک نقشه وسیع روبروی یکدیگر قرار می‌دهد تا نبردی هیجان‌انگیز را رقم بزنند. در حالت کلاسیک گیمرها تلاش می‌کنند تا هرگز کشته نشوند، چرا که آخرین نفری که زنده بماند برنده بازی است.

حالت جنگ گروهی (clash squad) بازی فیری فایر

یکی دیگر از حالت‌های جذاب بازی فری فایر، حالت جنگ گروهی (clash squad) است. در این حالت دو تیم 4 نفره در نقشه‌ای نسبتا کوچک به نبرد با یکدیگر می‌پردازند و در پایان تیمی که بیشترین امتیاز را به دست آورده است، برنده بازی است. در این حالت از بازی در ازای هر بار کشتن یکی از اعضای تیم مقابل، امتیازی به پلیرها داده می‌شود که می‌توانند به‌وسیله آن‌ها اسلحه، مهمات و تجهیزات جنگی خریداری کنند. البته این امتیازات خیلی محدود هستند به دست آوردن آن‌ها زمان‌بر است. پس برای خرید آسان‌تر این آیتم‌ها بهتر است به سراغ خرید جم بازی فری فایر بروید.

حا‌لت تیم دث مچ (Team Deathmatch) فیری فایر

حا‌لت Team Deathmatch را می‌توان به‌عنوان هیجان‌انگیزترین بخش بازی فری فایر معرفی کرد. این حالت که در بازی‌های پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل نیز وجود دارد، در آن پلیرها به‌صورت گروهی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در این حالت از بازی بعد از هر بار کشتن حریف یک تگ نمایش داده می‌شود که هر کسی می‌تواند آن را بردارد. این تگ‌ها را حتی اعضای تیم خودی نیز می‌توانند بردارند. هر تیمی که این تگ را بردارد، به امتیاز آن افزوده می‌شود و در آخر بازی هر گروهی که تعداد بیشتری امتیاز داشته باشد، برنده خواهد بود.

مقایسه بازی فری فایر با پابجی و کالاف دیوتی موبایل

اگر تجربه بازی جذاب و نام‌آشنای پابجی را داشته باشید، باید بگوییم که بازی فری فایر نیز از جهات مختلفی شبیه به بازی پابجی یا حتی کالاف دیوتی موبایل است. درست مانند پابجی، شما با یک منوی پیچیده اما روان مواجه هستید که از طریق آن می‌توانید به بخش‌های مختلف بازی دسترسی داشته باشید.

در منوی اولیه دسترسی شما به تنظیمات فراهم است و می‌توانید گرافیک، کنترل و صداهای داخل بازی را تغییر دهید. در رابطه با تنظیمات گرافیکی بازی فری فایر این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل گرافیک فانتزی اما بالای این بازی، ممکن است که بسیاری از تلفن‌های همراه میان‌رده و پایین‌رده نتوانند آن را با بالاترین کیفیت اجرا کنند.

تنظیمات کنترلر در بازی فری فایر بسیار گسترده است. به این صورت که شما می‌توانید در این بازی اندازه هر کلید را تعیین کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که هر کلید در کجای صفحه قرار داشته باشد و  کلیدهای اضافی را از روی صفحه حذف کنید. این امکان شباهت زیادی به بازی پابجی دارد و شما می‌توانید همین تنظیمات را در این بازی نیز مشاهده کنید.

شخصی‌سازی سلاح و کاراکتر در بازی فیری فایر

در عین حال امکان شخصی‌سازی در بازی نیز بسیار شبیه به کالاف دیوتی موبایل و پابجی است. به این صورت که شما می‌توانید سلاح‌هایی را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای این کار نیاز به لوازمی دارید که در لول‌های بالاتر، دسترسی به آن‌ها برای شما فراهم خواهد شد.

تصور کنید قصد دارید تا یک SMG را به شکل دلخواه خود دربیاورید. برای این کار، تنها کافی است وارد بخش Inventory شده و سلاح مورد نظر را انتخاب کنید. در ادامه گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی سلاح در اختیار شما قرار خواهند گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر رنگ سلاح و یا انواع آویز سلاح اشاره کرد. با خرید جم بازی فری فایر، در بخش شخصی‌سازی سلاح، شما می‌توانید امکاناتی مانند لیزر یا دوربین را برای اسلحه خود خریداری کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا بخواهیم از این بازی به عنوان یک بازی جذاب و مناسب برای علاقه‌مندان به بتل رویال یاد کنیم.

شخصی‌سازی سلاح و کاراکتر با جم فری فایر

به عنوان یک پلیر فری فایر، شما می‌توانید با خرید جم امکان شخصی‌سازی کاراکتر را برای خود داشته باشید. به این صورت که می‌توانید لباس، کلاه و حتی ظاهر صورت آن را نیز تغییر دهید و همین موضوع است که تجربه این بازی را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

رقابت با دوستان در بازی Free Fire

به عنوان بازی بتل رویال، شما می‌توانید با خرید جم، در بازی فری فایر سریع‌تر از قبل پیشرفت کنید و در صورت تمایل با دوستان خود در یک رقابت قرار بگیرید. رقابت با دوستان در فری فایر به این صورت است که شما باید ابتدا با دوستان خود یک تیم بسازید و سپس فرد سازنده تیم باید کل تیم را وارد یک راند مسابقه کند. در ادامه، شما و دوستان خود وارد نقشه بازی می‌شوید و شروع به رقابت می‌کنید. در طول بازی نیز فردی که جم و پول بیشتری دارد، شانس بالاتری برای برنده شدن در بازی خواهد داشت.

جم بازی فری فایر چیست؟

شاید شما هم یکی از میلیون‌ها گیمری باشدی که بازی فری فایر را دنبال می‌کنید و با چالش‌های بقا در میدان‌های نبرد این بازی دست و پنجه نرم می‌کنید. جم، یک ارز قابل مبادله درون بازی اس0ت که به شما این امکان را می‌دهد که تجهیزات و سلاح‌های درجه یک خریداری کرده و کاراکتر بازی را شخصی‌سازی کنید. با خرید جم فری فایر می‌توانید از مهارت‌های بیشتری استفاده کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

به همین دلیل هم است که خرید جم این بازی اهمیت فراوانی دارد. در ایران به دلیل مساله تحریم‌ها، بسیاری از گیمرها نمی‌توانند از حساب‌های بانکی بین‌المللی استفاده کنند. روش‌های رایگان زیادی برای دریافت این جم‌ها وجود دارد. اما خرید جم بازی فری فایر می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. زیرا زمان دریافت آن سریع‌تر است و می‌توانید به سرعت تغییرات لازم را در بازی اعمال نمایید.

خرید جم فری فایر با گیفت کارت فری فایر

جم یا الماس فری فایر؛ پول بازی فری فایر است که به گیمرها آزادی انتخاب و خرید هر نوع امکانات یا شرکت در رقابت های مختلف درون بازی را می دهد. اما چطور می‌توان جم فری فایر خرید و بهترین و مطمئن ترین شیوه کدام راه است؟

هر نوع پرداخت در نرم افزارها و پلتفرم های رایج در دنیا برای کاربران ایرانی مشکلات زیادی را به دنبال دارد. عدم امکان صدور کارت اعتباری پیش پرداخت یا پس پرداخت برای ایرانی ها بزرگترین معضل برای گیمرهای ایرانیست. به همین دلیل گیمرها و کاربران ایرانی همواره به دنبال راهکارهایی هستند که موانع قانونی باعث اختلال در دریافت سرویس مورد نظرشان نگردد.

خرید گیفت کارت فری فایر

راحت ترین شیوه خرید خدمت یا کالا در فروشگاههای بین المللی همان گیفت کارت است. با توجه به اینکه شما خریدتان را از فروشگاه اندرویدی گوگل پلی استور انجام می دهید یا از فروشگاه های اپل، میتوانید از گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت اپل استفاده کنید. اما شاید موانع موجود، بالاخص محدودیت های گوگل برای کاربران ایرانی باز هم معظلاتی را برای شما به وجود آورند. اما راهکار چیست؟ واسطه هایی که در قالب کانال یا سایت، خدمات خرید درون بازی مانند را انجام می دهند، راهکار توصیه شده ما هستند.

البته این راهکار مستلزم مورد اعتماد بودن فروشنده یا فروشگاه ارائه دهنده این خدمات است. این راهکار به واسطه‌ی خرید خدمات از راهکارهای مطمئن بین المللی و خرید به صورت عمده، معمولا هزینه های کمتری را به دنبال دارد. به همین دلیل قیمت خدمات در این روش اندکی از قیمت رسمی پایین تر است.

خرید جم فری فایر با گیفت کارت فری فایر برای ارتقا کاراکترها

فری فایر و چند بازی معروف دیگر مانند کلش آف کلنز، کلش رویال و براول استارز نیز از برای خرید و بهره مندی از امکانات ویژه درون بازی استفاده می‌کنند. در واقع جمِ بازی، پول درون بازی هر یک از این بازی هاست که با هزینه کردن آن قادر خواهید بود مزایایی را فراتر از زمان استفاده رایگان از بازی به دست خواهید آورد.

مزایای خرید الماس فری فایر

الماس ها ارز برتر بازی Garena Free  Fire هستند که به شما این امکان را می‌دهند که به‌طور مستقیم اقلام مورد نیاز خود را در بازی خریداری کنید. راه دیگر استفاده از آن‌ها خرید امکان استفاده از Luck Royale برای خرید ارزان‌تر برخی آیتم‌ها و ویژگی‌ها است. برخی از مزایای دیگر خرید الماس بازی فری فایر را با هم مرور می‌کنیم:

  • امکان خرید سلاح‌های برتر در یازی
  • امکان خرید مهمات بیشتر
  • امکان خرید حیوانات همراه
  • امکان خرید اقلام مختلف در فروشگاه درون بازی
  • امکان ثبت نام در Diamond Spin
  • امکان خرید لباس‌ها و پوشش‌های مختلف برای شخصیت‌های درون بازی
  • امکان استفاده از اقلام آرایشی و تغییرات چهره
  • امکان خرید Elite Pass
  • امکان تغییر IGN بازیکن

خرید سلاح‌ های مختلف با خرید جم فری فایر ارزان

در طول بازی فری فایر شما با رقبای مختلفی با درجه سختی کم و زیاد مواجه می‌شوید که بعضی از آن‌ها عملا شکست‌ناپذیر هستند. از این رو، برای شکست این افراد نیاز دارد تا با خرید جم، خود را تقویت کنید. برای این کار، خرید سلاح می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما جهت شکست رقبا باشد.

در بازی فری فایر، سلاح‌های مختلفی وجود دارند که برخی از آن‌ها بسیار کمیاب هستند و برای برخورداری از آن‌ها باید هزینه زیادی را خرج کنید. در نظر داشته باشید که خرید سلاح را می‌توان از طریق پول یا جم انجام داد که جم می‌تواند انتخاب به‌صرفه‌تری باشد.

خرید باکس‌ های مختلف با جم در فری فایر

اگر تجربه بازی فری فایر را داشته باشید، احتمالا این موضوع را می‌دانید که در این بازی باکس‌ها یا جعبه‌های مختلفی با قابلیت‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانند روی پیشرفت شما در بازی تاثیر زیادی بگذارند. به عنوان یک بازیکن برتر، هرچقدر که جعبه‌های بیشتری را خریداری و باز کنید، شانس پیشرفت شما در بازی نیز بیشتر خواهد شد.

در طول بازی و معمولا پس از پایان هر دست شما یک جعبه دریافت می‌کنید. اما برای برخورداری از جعبه‌های بزرگ‌تر و با تعداد بیشتر، باید جم خرج کنید. برای این کار نیز می‌توانید جم خریداری کنید و از طریق آن به باکس‌های بزرگ فری فایر دسترسی داشته باشید.

دسترسی به الیت پس با الماس فری فایر

الیت پس یکی از ویژگی‌های بازی فری فایر است که شما می‌توانید با خرید جم فری فایر به آن نیز دسترسی داشته باشید. در الیت پس فری فایر گزینه‌های شخصی‌سازی متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین به عنوان یک عضو الیت پس، شما سلاح‌های خاصی را دریافت می‌کنید که بازیکنان معمولی حتی با پرداخت جم هم نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

منبع :

 en.wikipedia.org

free-fire-battlegrounds.en.uptodown.com

دکمه بازگشت به بالا