فرهنگ و هنرمدیریت کسب و کار

مشخصات انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه اصل

برای انگشتر شرف شمس زنانه، دخترانه و مردانه (انگشتر زرد عقیق با دعای شرف شمس) خواص زیادی در منابع مختلف ذکر شده است که از جمله می توان به افزایش رزق و روزی

در این صفحه لیست قیمت خرید و خواص انگشتر شرف الشمس مردانه اصل (پسرانه) و همچنین قیمت خرید انگشتر شرف الشمس زنانه و دخترانه جهت خرید اینترنتی انگشتر عقیق شرف الشمس موجود می باشد.

انواع  انگشتر شرف شمس زنانه و مردانه

باید بدانید که منظور از انگشتر شرف شمس، خود سنگ این انگشتر نیست. بلکه شرف الشمس نام نوشته‌ی مقدسی می‌باشد که روی می‌نویسند.

اینجا کلیک کنید این نوشته‌ی مقدس در واقع دعایی است که به حضرت علی (ع) نسبت داده شده است. نوشتن آن آداب خاص خود را دارد. همچنین در پشت این انگشتر تصویری رمزگونه حک شده است.

مشخصات انگشتر شرف شمس مردانه و زنانه اصل

باید بدانید نشانه‌هایی که روی این انگشتر حک کرده‌اند، در روز نوزدهم فروردین و طی آدابی خاص این کار را انجام داده‌اند. این نشانه‌ها را شامل:

  • سیزده (13) نام اعظم خداوند
  • پنج (5) نام اعظم از قرآن مجید
  • چهار (4) نام اعظم از کتاب تورات
  • چهار (4) نام اعظم از کتاب انجیل

که به حروف ابجد نوشته می‌شوند، دانسته‌اند.

خواص انگشتر شرف الشمس

پیش از خرید انگشتر شرف الشمس زنانه یا مردانه بهتر است از خواص این سنگ آگاهی کافی داشته باشید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

موجب دفع فقر شده و ورود ثروت و برکت را به زندگی شخص تسهیل می‌بخشد. همچنین این سنگ بیماری‌ها را از شخص دور کرده و صاحب آن را از آسیب و گزند جانوران محافظت می‌کند.

روایات مربوط به فواید استفاده از انگشتر شرف الشمس

باید بدانید که استفاده از شرف شمس توسط ائمه بسیار توصیه شده است. به نحوی که در روایتی از امام کاظم (ع) چنین آمده که:

این انگشتر سبب راحتی در انجام کارها شده و دشواری‌ها را کنار می‌زند.

توصیه به استفاده از انکشتر شرف شمس توسط ائمه نشان دهنده‌ی اهمیت بالای آن می‌باشد. از دیگر خواص این سنگ می‌توان به افزایش رزق و روزی و همچنین افزایش برکت هم اشاره کرد.

امام صادق (ع) نیز در روایتی دیگر به یکی از خواص این سنگ اشاره کرده و آن را ایمنی در سفر دانسته‌ است.

این سنگ موجب عاقبت به خیری شده و طبق روایتی از امام علی(ع) آمده است که:

دو رکعت نمازی که با این انگشتر خوانده شود، معادل ثوابی است که از خواندن هزار رکعت بدون این انگشتر، نصیب شخص می‌شود.

انگشثرهای عقیق موجب ایمنی شخص در برابر بلایا شده و بزرگی و عزت را به شخص هدیه می‌دهند. برخی از علما دعایی که روی سنگ عقیق زرد حک شده را از علوم غریبه دانسته و به آن خواص زیادی را نسبت داده‌اند.

از دیگر خواص شرف شمس می‌توان به:

خواص معنوی

  • دفع کننده چشم زخم، بر آورده کردن آرزوها و حاجات فرد
  • ایجاد یک هاله نورانی در اطراف بدن فرد
  • ایمنی در سفر، دفع بدی‌ها، حفظ جان شخص
  • افزایش برکت و خیر و نیکی

خواص درمانی

  • درمان روح و جسم، افزایش قدرت بدنی
  • تصفیه کننده دستگاه گوارش
  • مفید برای گردش خون، لوزالمعده و پانکراس اشاره کرد
  • شما عزیزانی که در شهر مشهد زندگی میکنید یا اینکه در خراسان رضوی ساکن هستید ، برای خرید شرف الشمس در مشهد می توانید از این صفحه اقدام کنید.تمامی محصولات شرف الشمس مثل : گردنبند شرف الشمس زنانه و یا انگشتر های شرف الشمس اصل در مشهد ، در این صفحه قرار می گیریند.این مدل های شرف شمس از بهترین نقره با عیار 925 اصل ساخته شده می باشد.نگین به کار رفته در این مدل ها از بهترین نگین عقیق زرد معدنی اصل می باشد.
  • انواع انگشتر های شرف الشمس مردانه و زنانه رو میتوانید شما عزیزان ازاین صفحه خریداری کنید.
  • درضمن شما عزیزان میتونید به هم به ما اعتماد کنید و حرز امام جواد روی پوست آهو را در بهترین کیفیت از ما تهیه کنید.
  • ارسال برای عزیزانی مشهدی کاملا رایگان می باشد.
  • انگشتر زنانه شرف شمس نقره طرح الماس و حکاکی حرز ۱۴۰۱ یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف شمس رهبر اصل طرح نازنین اصل یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.این انگشتر زنانه با نیت شما در روز 19 فروردین هرسال ، زیر نگین حرز شریف شرف الشمس حکاکی می شود. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر زنانه نقره شرف الشمس طرح چشم و حکاکی شرف شمس ۱۴۰۱ یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر زنانه نقره شرف شمس طرح نقره و حکاکی حرز شرف الشمس یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • 1 1,890,000 تومان
  • انگشتر شرف الشمس مردانه ای شاه پناهم بده یکی از جدیدترین محصولات جواهری رضوی می باشد.این انگشتر شرف شمس از رکاب نقره 925 عیار تولیده و تهیه شده است.نگین شرف شمس این انگشتر مردانه از نگین های معدنی درجه یک می باشد.نگین انگشتر توسط چنگ هایی طلایی رنگ و با ظریف کاریی بسیار زیبایی روی انگشتر سوار شده است.این مدل در بهترین کیفیت حکاکی ، با نیت شما زیر نگین حکاکی خواهد شد.
  • برای هر سایزی قابل سفارش می باشد.قیمت بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف الشمس مردانه نقره طرح رهبری و حکاکی حرز شرف الشمس یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف الشمس مردانه نقره طرح مستطیلی یکی از جدیدترین محصولات جواهری رضوی می باشد.این انگشتر شرف شمس از رکاب نقره 925 عیار تولیده و تهیه شده است.نگین شرف شمس این انگشتر مردانه از نگین های معدنی درجه یک می باشد.نگین انگشتر توسط چنگ هایی و با ظریف کاریی بسیار خاص روی انگشتر سوار شده است.اگر می خواهید با نام و نیت شما این انگشتر خاص حکاکی شود همین الان سفارش بدهید.
  • برای هر سایزی قابل سفارش می باشد.قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف الشمس نقره اصل مردانه اسفندیار یکی از جدیدترین محصولات جواهری رضوی می باشد.این انگشتر شرف شمس از رکاب نقره 925 عیار تولیده و تهیه شده است.نگین شرف شمس این انگشتر مردانه از نگین های معدنی درجه یک می باشد.نگین انگشتر توسط چنگ های از رنگ طلا و با ظریف کاریی بسیار زیبایی روی انگشتر سوار شده است.این مدل در بهترین کیفیت حکاکی ، با نیت شما زیر نگین حکاکی خواهد شد.
  • برای هر سایزی قابل سفارش می باشد.قیمت بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف الشمس نقره زنانه طرح خنده یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف الشمس نقره زنانه طرح نگین اصل یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند.
  • انگشتر شرف الشمس نقره زنانه طرح نیلوفر + حکاکی حرز شرف شمس یکی از پرفروش ترین انگشتر ها می باشد.این انگشتر از نقره با عیار 925 ساخته شده است و از بهترین نقره برای ساخت رکاب استفاده شده است.نگین استفاده شده دراین مدل درجه یک و معدنی می باشد که توسط چنگ هایی از جنس نقره به رکاب متصل شده است. حکاکی شرف الشمس هم توسط حکاکان حرفه ای انجام شده است و دقت شده که در روزهای قمر در عقرب حکاکی انجام نشود و در ساعات سعد حکاکی انجام شود.اگر می خواهید تا با نام و نیت شما این انگشتر شرف شمس حکاکی شود همین الان از جواهری رضوی میتونید سفارش بدهید. قیمت ها بروز شده می باشند
دکمه بازگشت به بالا