عمومیمدیریت کسب و کار

قلم نوری Wacom Intuos S آیا ارزش خرید دارد ؟

قلم نوری Wacom Intuos S به ایجاد تجربه راحت و سادگی برای طراحی یک هنر دیجیتالی، تجربه فیزیکی و عملی کمک می‌کنند. شرکت وکام به دلیل ابزارهای حرفه ای خود با قیمت های حرفه ای همراه شناخته شده است، اما سری Intuos به عنوان یک محصول مقرون به صرفه برای کنترل حساس به فشار در تصویرسازی، طراحی و ویرایش عکس طراحی شده است.

اما سوالی که نظرت میرسد قلم نوری Wacom Intuos S آیا ارزش خرید دارد ؟ در ادامه به صورت کامل و تخصصی در این مورد صحبت می‌کنیم.

سری Wacom Intuos با قیمتی بین 80 تا 200 دلار با 4096 سطح کنترل قلم حساس به فشار را برای کاربران بیشتری به ارمغان می آورد. مدل قلم نوری Intuos در دو اندازه کوچک یا متوسط با سطوح کار مورب به ترتیب 7 و 10 اینچ عرضه می شود. نسخه کوچک با یا بدون بلوتوث در دسترس است، در حالی که مدل متوسط (تست شده) دارای بلوتوث به عنوان استاندارد است.

ویژگی مثبت:

  • قلم حساس به فشار
  • کلیدهای میانبر اکسپرس
  • گرفتن طبیعی تر
  • مقرون به صرفه
  • عمر باتری 15 ساعت

ویژگی منفی:

  • استفاده بیش از حد در صفحه نمایش آن خراش هایی را نمایش میدهد.

طراحی بدون صفحه نمایش

برخلاف خط نمایشگرهای پرزرق و برق Wacom Cintiq و  Intuos یک صفحه نمایش نیست. سطح تبلت با مانیتور رایانه شما مطابقت دارد. حرکت قلم روی تبلت شبیه به حرکت دادن انگشت خود بر روی پد لمسی است و با حرکت در دستان شما کاملا هماهنگ است، اما چشمان شما به جلو می مانند و به مانیتور نگاه می کنند. در حالی که نسبت به طراحی مستقیم روی صفحه، کمتر بصری به نظر می رسد، اما در عمل طبیعی است.

برای یک کامپیوتر، Wacom Intuos فقط یک ماوس فانتزی است و شما می توانید با نگه داشتن قلم روی سطح و ضربه زدن برای کلیک، از Intuos در هر برنامه ای استفاده کنید. ابتدا باید نرم افزار Wacom را نصب کنید که به شما امکان می دهد دکمه ها را سفارشی کنید، عمر باتری را مشاهده کنید و سایر تنظیمات را کنترل کنید. راه اندازی اولیه با دستورالعمل های روی صفحه از نرم افزار نسبتاً آسان است. (ما Intuos را روی مک آزمایش کردیم، اما این سیستم با ویندوز 7 یا جدیدتر نیز سازگار است، به استثنای ویندوز 10 S).

ویدیو معرفی قلم نوری Wacom Intuos S

قلم نوری Intuos S مناسب برای مبتدیان

به عنوان گزینه مقرون به صرفه Wacom، مبتدیان تبلت قلم (مانند این نویسنده) دقیقاً کسانی هستند که خط Intuos برای آنها طراحی شده است.

برای عکاسان، گزینه های سفارشی سازی Intuos در Adobe Lightroom و Photoshop وجود دارد. در لایت روم، دو کلید Express سمت چپ را برای افزایش و کاهش اندازه قلم مو و دو کلید سمت راست را برای دسترسی سریع به ابزار درمان و برس تنظیم محلی تنظیم می کنیم. در فتوشاپ، براش شفا کنترل اندازه براش را نگه داشتیم، اما براش تنظیم محلی را با دستور undo عوض کردیم. ما کنترل‌های قلم را به‌عنوان یک کلیک راست و یک اسکرول برای حرکت در هنگام بزرگ‌نمایی روی عکس رها کردیم. تنظیم خود شما نیز به دستوراتی که اغلب استفاده می کنید بستگی دارد. در واقعا این قلم نوری کاملا برای افراد تازه کار مناسب است.

خرید قلم نوری Wacom Intuos S ارزشش را دارد ؟

اگر تازه کار هستید بله، قطعا خرید قلم نوری Wacom Intuos S مناسب کار شما است و تا زمانی که به مهارت های خود را طراجی برای قلم نوری افزایش دهید قطعا این مدل نیاز شما را برطرف می‌کند. اگر تمایل به خرید قلم نوری Wacom Intuos S رو دارید از طریق لینک زیر میتوانید اقدام به خرید نمایید:

/https://simoal.com/product/wacom-intuos-s

قلم نوری Wacom Intuos S یک انتخاب آسان برای افراد خلاقی است که کارهای زیادی با قلم نوری انجام می دهند. اگر به امکانات اضافی نسخه حرفه ای نیاز ندارید اما اغلب از قلم نوری برای نقاشی و طراحی و پاک کن استفاده می کنید، قلم نوری Wacom Intuos را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا