عمومیمدیریت کسب و کار

جدیدترین مدل های علم دوش حمام در بازار

 معرفی برترین برند های دوش حمام

بهترین مارک علم دوش کی دبلیو سی حمام کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی برترین برند های دوش حمام است، دوش حمام فقط یک ابزار کاربردی در دکوراسیون حمام بود و زیبایی مهم نبود. اما امروزه مردم بیشتر از قبل به دکوراسیون داخلی خانه ها توجه می کنند. خرید دوش حمام در فروشگاه شیرآلات در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما اگر به دنبال دوش مناسب برای خانه خود هستید بهتر است نکات مهم برای انتخاب و خرید و سبک و دانش دکوراسیون منزل و سایر عوامل را برای خرید در نظر بگیرید.

  • برند درخشان
  • برند راسان
  • برند شودر
  • برند قهرمان
  • برند کسری

 این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد. ایده اولیه رسان تولید محصولات ایرانی با کیفیت آلمانی بود که در طول سالها با تلاش تیم متخصص خود به میزان زیادی به آن دست یافت. شاید اولین محصولات این مجموعه از ذهن مدیران دور بوده باشد، اما اکنون پس از گذشت سالها از اولین روزها ، این شرکت با دو مارک راسان و ماهسان به رقیبی جدی برای شیرآلات خارجی در ایران تبدیل شده است.

جدیدترین مدل های علم دوش حمام در بازار

برند کسری

 برند کسری در سال 2002 تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر بیش از 120 طرح و مدل شیرآلات مختلف را تولید و به بازار عرضه می کند. صادرات محصولات کسری به کشورهایی مانند عراق ، افغانستان ، ترکمنستان ، سوریه ، روسیه و شمال آفریقا در دستور کار قرار دارد.

برند شودر

 برند شودر Shudar از سال 1991 در تولید و عرضه شیرآلات ایرانی کار می کند. گروه Schuder تأکید زیادی بر توجه به جزئیات دارد و در نتیجه توجه به طراحی ، فناوری و نیازهای مشتری ، آنها توانسته اند حداکثر رضایت مشتری را به دست آورند. تنوع طرح های محصولات شودر بسیار زیاد است و شامل انواع آشپزخانه ، حمام ، شیرهای توالت در رنگ های مختلف کروم ، کروم مات ، کروم سفید ، شیر کروم ، طلا و طلای مات ، مشکی و .. در میان شیرآلات شودر ، علاوه بر طراحی مدرن کار می کنیم.

برند درخشان

 مجتمع صنعتی درخشان در سال 1382 به منظور تولید شیرآلات بهداشتی مطابق با استانداردهای بین المللی فعالیت خود را آغاز کرد. سپس بسته به نیاز بازار ، علاوه بر شیرآلات ، محصولاتی مانند هود ، گاز رومیزی و سینک نیز از مجموعه درخشان تولید و روانه بازار می شود. در طول سالها ، این مارک معروف سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است و رضایت مشتری را در سرلوحه کار خود قرار داده و استانداردها و گواهینامه های زیادی را کسب کرده است. مزیت رقابتی شیرآلات درخشان تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات است. رنگ های خارق العاده و سبک های جدید در بسیاری از مدل های این برند دیده می شود.

برند قهرمان

 علم دوش قهرمان از جمله محصولات محبوب شرکت قهرمان است. این شرکت معروف و قدیمی در سال 1980 تاسیس شد. احتمالاً همه شما یکبار نام قهرمان را شنیده اید. این شهرت و رضایت با سالها تجربه و استفاده از متخصصان به دست آمده است. امروزه برخی از محصولات درخشان به بیش از 30 کشور جهان صادر می شود و نقش بسزایی در صنعت ایران داشته است. اگر قصد خرید از این برند را دارید ، نگران قیمت و تنوع محصولات نباشید.

محدوده قیمت شیرآلات قهرمان تقریباً مشابه سایر مارک های با کیفیت ایرانی است و از نظر تنوع می توانید طرح های مختلف کلاسیک و مدرن در رنگ های مختلف را بین محصولات مشاهده کنید.

انواع سردوش حمام

سردوش ثابت

سردوش ثابت به سر دوش پیچ خورده و در جای خود ثابت می شود. دوش علمی را می توان مانند شیر آب داخلی در دیوار یا سقف قرار داد ، یا می توان آن را روی دیوار حمام نصب کرد. سر دوش ثابت را می توان با چرخاندن سر دوش باز و بسته کرد ، بنابراین نصب و قرار دادن روی دوش بدون هیچ مهارت و ابزار لوله کشی بسیار آسان است.

سردوش تلفنی

این مدل از دوش به یک شلنگ آب بلند متصل می شود و بر روی یک دوش علمی قرار می گیرد. باز و بسته کردن گوشی ها و چرخاندن آن بسیار آسان است. سردوش تلفنی بسیار کارآمدتر از دوش ثابت هستند. به این ترتیب ، آنها در حالی که در جای خود هستند به عنوان دوش ثابت عمل می کنند ، می توان آنها را به راحتی برای شستن کودکان ، حیوانات خانگی یا حتی فضای داخلی حمام جابجا کرد. طول شیلنگ متصل به دوش با دوش می تواند متفاوت باشد ، هرچه شلنگ طولانی تر باشد ، کارایی دوش بیشتر است.

سردوش توکار

اگر طراحی خانه شما مدرن است و به دنبال تجهیزات لوکس هستید ، دوش توکار می تواند نیازهای شما را برآورده کند. در صورت نصب دوش توکار صرفه جویی بالایی در فضای داخلی حمام خواهید داشت و علاوه بر این ظاهر این مکان دو چندان می شود.

سردوش ماساژوری

مدلهای زیادی از دوش های ماساژوری وجود دارد که در طراحی حالت نازل اسپری متفاوت است. از جمله مدلهای دوش ماساژ می توان به انواع جت ، باران، هوادهی، گرد و غبار و ارتعاش اشاره کرد.

سردوش بارانی

مدل دوش بارانی روی سقف حمام نصب شده است و افراد برای دوش گرفتن مجبورند درست زیر آن دوش بگیرند. سطح بیرونی سر دوش بزرگتر از مدل های دیگر است و آب به طور مساوی بین نازل های دوش توزیع شده است. اگر فشار آب در خانه زیاد باشد ، ممکن است بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد، در غیر این صورت چندان موثر نخواهد بود.

سردوش دو منظوره

اگر نمی توانید بین دو مدل ثابت و تلفنی یکی را انتخاب کنید یا می خواهید از مزایای هر دو مدل این سردوشها استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم یک سردوش دو منظوره را انتخاب کنید. دوش های دو منظوره در طرح ها و اشکال مختلف در بازار موجود است و اسپری های آنها را می توان در حالت های مختلف ماساژ تنظیم کرد. بنابراین با انتخاب سردوش های دو منظوره ، می توانید چندین مزیت را همزمان داشته باشید.

راهنمای خرید دوش حمام

جنس دوش حمام

امروزه دوش حمام از مواد مختلفی مانند پلاستیک، فولاد، آلومینیوم، مس، آلیاژهای برنج و کروم ساخته شده است. دوش های ساخته شده از آلیاژهای صیقلی (مانند فولاد) راحت تر تمیز می شوند و بنابراین محبوبیت بیشتری دارند. اما تمیز کردن مدلهای مات مانند برنز و برنج به دلیل ظاهر مات آنها دشوار است و هنگام انتخاب مواد شوینده مناسب باید مراقبت کرد. ویژگی دیگر که به نوع دوش بستگی دارد دوام و استحکام آن است. دوش های حمام از جنس استیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. کیفیت دوش های پلاستیکی نسبت به سایر جنس ها پایین است وظاهر زیبایی ندارند.

مدل نصب دوش حمام

بسته به محل نصب دوش در حمام ، این مدل ها را می توان به صورت عمودی بر روی دیوارها ، گوشه ها یا حتی سقف ها نصب کرد. برای دوش های گوشه ای و دوش های سربار ، علم دوش در دیوار تعبیه شده است. اما در دوش عمودی ، علم دوش بر روی دیوار نصب شده است. برای دوش های گوشه ای و سقفی ، کابین دوش معمولاً مانند یک باجه تلفن با درهای کشویی طراحی شده است تا از پاشیدن آب در همه قسمت های حمام جلوگیری شود. اگر از طرفداران این سبک حمام هستید ، باید بدانید که مشکل نظافت کابین دوش به شما اضافه می شود.

انتخاب سردوش

سردوش حمام می تواند صاف یا برجسته ، مربع ، مستطیل یا گرد باشد. همچنین می توان طرح های جالب و خارق العاده ای به شکل قیف یا گل پهن داشت. اشکال خارق العاده معمولاً دوش های گران قیمت در فضای باز هستند. این دوش ها عملکردی مشابه دوش های معمولی دارند ، با این تفاوت که می توانند با سبک های مختلف دکوراسیون هماهنگ شوند.

یکی دیگر از ویژگی های سر دوش قابلیت تنظیم الگوی اسپری است که برای آن اهرم کوچکی روی سر دوش نصب شده است. با چرخاندن این اهرم ، الگوی اسپری به صورت پراکنده یا متمرکز تغییر می کند در این حالت می توان فشار آب را در هنگام شستشو تنظیم کرد. قابلیت دیگر این است که سر دوش به طور خودکار تمیز می شود. در برخی از سردوش ها ، فشار دادن دکمه وسط کافی است در این حالت سوزن از سوراخ سر خارج می شود که رسوبات جمع شده در سوراخ را پاک می کند.

اندازه دوش حمام

اگر فضای حمام شما کوچک است و اصطلاحا جمع و جور است ، انتخاب دوش حمام بزرگ ، چه زیبا باشد چه کاربردی ، کاملاً نامناسب است. از آنجا که دوش حمام در مقایسه با حمام بسیار بزرگ است ، ممکن است فضایی را از دست بدهید که می توان از آن کارآمدتر استفاده کرد. علاوه بر این انتخاب دوش حمام که برای یک فضای بزرگ بسیار کوچک است ، به دلیل عدم تناسب ، دکوراسیونی جالب ایجاد نمی کند.

بنابراین بهترین دوش حمام باید بسته به نوع استفاده برای افراد قد بلند مناسب باشد تا سر آنها با دوش برخورد نکند و برای افراد کوتاه قد نیز مناسب است تا بتوان آب را به درستی ریخت روی سر آنها. این نیز مهم است. اگر حمام شما کوچک یا متوسط است ، بهتر است دوش ثابت یا سردوش موبایلی انتخاب کنید ، در حالی که برای فضای بزرگتر ، بهتر است دوش سقفی انتخاب کنید.

کیفیت دوش

مواد مورد استفاده ، نوع اتصالات ، نحوه پاشش آب از جمله ویژگی هایی است که باید به طور موثر و کارآمد انجام شود تا کیفیت کلی آن بهبود یابد. دوش پلاستیکی در نهایت می تواند نیازهای شما را برآورده کند ، اما همه می دانیم که استفاده از دوش از جنس استیل بهتر و کارآمدتر است و عمر طولانی تری دارد.

امکانات جانبی

برخی از بهترین دوش های حمام دارای چراغ های LED هستند که هنگام دوش گرفتن می درخشند و به دلیل دمای آب ، رنگ ها از سرد به گرم تغییر می کنند.

هر یک از این رنگ ها دمای خاص آب را نشان می دهد ، به عنوان مثال ، اگر آب سرد را باز کنید ، این دوش آبی می شود و اگر از آب گرم استفاده کنید، قرمز می شود. سبز نشان دهنده دمای 20 تا 31 ، آبی نشان دهنده دمای 32 تا 43 ، و قرمز نشان دهنده دمای 44 تا 50 و در دماهای بالاتر چشمک می زند. این روش برای روشن شدن چراغ ها نیازی به سیم کشی برق ندارد ، زیرا انرژی خود را از توربین نصب شده در سر دوش دریافت می کند. با اتصال جریان آب در دوش ، موتور توربین می چرخد و شروع به تولید 6 کیلووات برق می کند.

پاک سازی رسوبات

رسوب و نمک موجود در آب مورد استفاده در کشور در منافذ دوش حمام رسوب می کند که پس از مدتی منافذ را مسدود می کند ؛ در این حالت فشار آب به تدریج کاهش می یابد و دوش کارایی خود را از دست می دهد. در این زمینه باید این سوراخ ها را باز کنیم که کمی مشکل است. با این حال ، در برخی از دوش ها ، از عملکرد باز شدن خودکار این منافذ استفاده می شود. در واقع با فشردن دکمه روی دوش ، سوزن از سوراخ خارج شده و رسوبات باقی مانده در سوراخ را خارج می کند.

دکمه بازگشت به بالا