اجتماعیمدیریت کسب و کار

در فصل بهار چه بپوشیم؟ استایل مناسب فصل بهار

در فصل بهار چگونه لباس بپوشیم؟ یک فصل جدید به معنای لباس های جدید است و ما نمی توانیم در این مورد بی‌خیال بوده و هیجان زده نشویم اما وقتی وضعیت هوا به گونه ای باشد که صبح سرد، روز گرم … و شب دوباره سرد باشد، یا به عبارتی هوا بهاری باشد چه می کنید؟

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

باید ترفندی را برای به دست آوردن یک استایل شیک بهاری اعمال کنید که علاوه بر در نظر گرفتن اصول شیک، با به روزرسانی سبکتان یک استایل مناسب را برای این فصل به شما ارائه دهد.

بهار یکی زیباترین و دل نوازترین فصل های سال است که هوای متفاوتی دارد، در برخی از روزها خنک، بارانی و برخی از روزهای بهار، گرم است، به همین سبب باید در انتخاب لباس مناسب فصل بهار دقت کنید. این مقاله به راهنمای انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار اختصاص دارد. با ما همراه باشید و از این مطالب کاربردی در انتخاب لباس مناسب برای روزهای خنک و گرم بهار استفاده کنید.

لباس هایی که می پوشید بسیار تحت تأثیر فصول قرار دارند، ممکن است آنها مخصوص پاییز-زمستان یا بهار-تابستان باشند. برای هر فصل، طرح ها، رنگ ها و ترندها همیشه تغییر می کنند. بخش مهم دیگری برای انتخاب لباس، نوع پارچه مورد استفاده است. این پارچه برای تابستان مطمئناً همان پارچه ای نیست که ممکن است برای زمستان انتخاب کنید. انتخاب پارچه مناسب میزان احساس راحتی شما را تعیین می کند. مثلاً پارچه های خنک برای تابستان، و پارچه های گرمتر برای زمستان مناسب هستند. برای فصل بهار و تابستان بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که هوا را به راحتی عبور داده و از عرق کردن شما جلوگیری می کند مانند پارچه های توری، پنبه ای و حتی جین که هرگز از مد نمی افتد و در چهارفصل سال می توانید از آن استفاده کنید.

در فصل بهار چه بپوشیم؟ استایل مناسب فصل بهار

انتخاب بهترین لباس برای بهار

در ادامه مقاله به معرفی انواع لباس مناسب بهار می پردازیم تا هنگام خرید لباس مردانه و زنانه در فصل بهار راهنمای شما باشد.

جنس نخ و پنبه مناسب فصل بهار

لباس رنگ روشن

جنس کتان

تی شرت های یقه دار، لباس مناسب فصل بهار

جنس چرم

شلوار های جین

چند لایه پوشیدن لباس

لباس مناسب بهار با جنس سبک و نازک

رنگ سفید

لباس های گل دار و بهاری

رنگ خنثی

ژاکت سبک

شلوارهای بهاره، طرح دار و گل دار

در اینجا نکاتی جالب و به روز برای سبک لباس پوشیدن شما در فصل بهار آورده شده است:

بهترین اصول استفاده برای فصل بهار

در فصل بهار چه بپوشیم؟ استایل مناسب فصل بهار

نکته کلیدی در داشتن لباس مناسب بهاری این است که از قواعد خوب بهار استفاده کنید. اگر کمد لباس های ضروری داشته باشید، می توانید به راحتی لباس هایتان را با هم ترکیب کرده و مطابقت دهید. اینکار به شما یک لباس بهاری شیک ارائه می دهد که می توانید با اضافه کردن اکسسوری ها استایل خود را تکمیل کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است که باید با آنها شروع کنید:

تیشرت های بلند

برای یک استایل جذاب و خنک بدون دردسر، به دنبال یک تیشرت پارچه ای باشید که زیبایی ظاهری بیشتری به لباس شما می دهد.

کاپشن سبک

برای صبح ها و شب های خنک، یک ژاکت سبک وزن بهترین گزینه برای لباس بهاری شما است. بارانی های چهاردکمه نازک نیز یک گزینه کلاسیک است، اما در حال حاضر کت های چرم و جین نیز برای بهار مد هستند.

یک پیراهن راحت

یک پیراهن راحت یک لباس بهاری همه کاره است حتما در فصل بهار به دنبال یک پیراهن راحت نخی باشید و آن را تهیه کنید مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نمی شوید.

شلوار های پارچه ای کوتاه

یک نمونه لباس بهاری کلاسیک اداری و در حال حاضر یک لباس غیر رسمی شیک و مد روز است. شلوارهای کوتاه ساده اما متناسب به نظر می رسند. در حالت ایده آل، یک شلوار پارچه ای مانند شلوارهای پارچه ای مانند مازاراتی که بر روی کمر قرار داشته باشد و قد آن درست بالای مچ پا باشد، مناسب است. می توانید این شلوار را با کفش پاشنه دار و تخت بپوشید.

کفش های اسپرت ساق کوتاه سفید

به جای کفش های اسپرت سنگین به دنبال کفش های اسپرت سفید با ساق کوتاه باشید تا علاوه بر خنکی و سبک بودن یک ظاهر ظریف و  زیبا را به استایل بهاری شما اضافه می کنند. سعی کنید جنس اسپرت خود را از نوع چرم و با جزئیات رنگی بر روی آن انتخاب کنید.

چند نکته در مورد لباس های بهاری

از روسری های ابریشمی به جای بافتنی سنگین استفاده کنید. وسایل رنگی و روشن را برای اکسسوری های خود  انتخاب کنید.

یک ژاکت نخی را به جای پشمی امتحان کنید. نه تنها راحت تر خواهد بود، بلکه اگر گرم شود می توانید آن را به دور شانه های خود ببندید تا استایل بهاری ساده و شیک داشته باشید.

البته ممکن است هموا در بهار طوری سرد شود که مجبور شوید از لباس های زمستانی استفاده کنید به همین دلیل با جذاب ترین استایل ها با هودی در فصل بهار نیز آشنا شوید.

به جای خز مصنوعی، کت جیر یا جین بپوشید. این لباس های کلاسیک اگر در کمد لباس شما باشد نه تنها یک پوشش مناسب برای هوای بهار هستند، بلکه یک نمونه جالب برای ترکیب شدن با هر لباسی هستند.

یک شومیز دکمه دار تهیه کنید و آن را با شلوارهای جین مام استایل یا شلوارهای مازاراتی کوتاه ترکیب کنید.

بهترین ایده های لباس بهاری

در ادامه برخی از ترکیبات لباس مورد علاقه بهاری را به شما معرفی می کنیم تا هنگام خرید لباس زنانه در فصل بهار راهنمایتان باشد.

ژاکت و دامن میدی

هوای بهاری به معنای پایان هوای مناسب ژاکت نیست، بنابراین هنوز لباسهای خود را جمع نکنید. اما به جای پوشیدن آن با شلوار جین، دامن میدی را امتحان کنید. این ترکیب باعث می شود لباس شما کمی ظریف تر به نظر برسد. لباس خود را با  کفش های پاشنه دار کامل کنید.

شلوار جین و صندل

این ترکیب مناسب یک خانم متفکر است. شلوار جین کوتاه مچ پا را به نمایش می گذارد، در حالی که صندل های درجه یک لباس را جذاب تر نشان می دهد. این یک ترکیب عالی بهاری است.

پیراهن و شلوار جین

این ترکیب قبلاً کاملاً محدود بود، که پیراهن دکمه ای جین را با شلوارهای جین بپوشید، ولی در حال حاضر یک ترکیب بهاری فوق العاده جذاب است. برای جذاب کردن استایل خود ژاکت چرمی را به این ترکیب خود اضافه کنید.

در سرما و گرمای بهار چه بپوشیم؟

با فرا رسیدن فصل بهار و گرمتر شدن هوا ، دیگر نیازی به پوشیدن لباس های زمستانی نداریم و باید به سراغ لباس هایی با جنس مناسب برویم . در این فصل که هوا رو به گرم شدن می کند ، نمی توانیم از لباس های زمستانی و حتی لباس های بسیار خنک تابستانی استفاده نماییم بلکه باید لباسی انتخاب نماییم که تا در این آب و هوا نه سرما بخوریم و نه عرق بریزیم. در ادامه این بخش از دنیای مد شما را با لباس های مناسب بهاری آشنا می کنیم.

لباس های مناسب بهاری

در فصل بهار چه بپوشیم؟ استایل مناسب فصل بهار

لباس های نخی و پنبه ای بپوشید

یکی از بهترین لباس ها که برای فصل بهار بسیار مناسب است ، لباس های نخی و پنبه ای هستند. این جنس لباس هایی به علت خاصیت قابل تنفس بودن پارچه اشان قابلیت رد و بدل کردن هوا را دارند، بنابراین با پوشیدن این نوع لباس ها عرق نمی کنیم.

با گرم شدن هوا این نوع لباس ها را بپوشید تا عرق نکنید زیرا اینگونه از پارچه ها هوای گرم را بین پوست بدن و لباس نگه نمی دارد و بسیار سبک و راحت است و به شما احساس سبکی و راحتی می بخشد. از معایب این نوع از پارچه ها این است که آنها در برابر شستشو مقاوم نیستند و بسیار سریع تغییر شکل می دهند.

لباس های کتان بپوشید

یکی از بهترین پیشنهادهای پوشش در فصل خوش بهار ، لباس هایی با جنس کتان هستند که هوای گرم را بین پوست بدن و لباس نگه نمی دارند و سبب عرق کردن شما نخواهند شد و بدن را تازه و خنک نگه می دارند. این لباس ها که در بین آقایان طرفداران زیادی دارند ، هم مناسب محل کار و هم مناسب مهمانی هستند.

بهترین ایده انتخاب لباس مناسب بهار

پلیور و دامن بلند

شلوار جین و صندل

شلوار جین با کت یا بلوز جین

کت چرم

تاپ های نیم تنه و جین

از معایب این لباس ها این است که خیلی راحت چروک می شوند و ظاهر بدی به خود می گیرند.

چند لایه لباس بپوشید

در فصل بهار هوا گرم یا سرد نیست بلکه دائم در حال تغییر است. پس باید آمادگی کامل داشته باشید . به همین منظور لباس های رنگ روشن و خنک بهاری بپوشید و همیشه یک ژاکت یا لباس بافت نازک و روشن همراه خود داشته باشید.

لباس های رنگ روشن بپوشید

همه می دانید که رنگ های تیره با جذب نور خورشید به خود سبب می شود که شما بیشتر گرمتان شود پس در فصل زیبای بهار همرنگ طبیعت شوید و لباس های رنگ روشن به رنگ گل های زیبای بهاری بپوشید و ظاهر خود را تازه کنید. رنگ های پاستیلی و رنگ های شادی مثل آبی دریایی، یاسی و زرد کم رنگ انتخاب نمایید.

لباس های سبک و نازک بپوشید

در فصل بهار بهتر است برای جلوگیری از عرق کردن و خنک شدن بدنتان ، لباس هایتان را تا جای ممکن از جنس نازک و سبک انتخاب کنید . لباس های نخی و ابریشمی از این دسته لباس ها هستند.

لباس هایی به رنگ سفید بپوشید

سفید یکی از رنگ هایی است که می تواند در ما حس خنکی زیادی را ایجاد کند به همین خاطر مردمان مناطق گرمسیر بیشتر از دیگران از لباس های سفید استفاده می کنند. شما می توانید هر لباس دیگری را با لباس سفید ست کنید تا زیباتر به نظر برسید.

لباس های تنگ و چسبان نپوشید

لباس های تنگ و چسبان احساس گرمای بیشتری به ما خواهد داد؛ پس به جای این مدل ها، از لباس های گشاد و آزاد استفاده کنید. دقت کنید برای خوش استایل بودن لباس هایی را بپوشید که مدل آنها گشاد است و هیچ گاه لباس های سایز بزرگتر از خود را نپوشید.

لباس های گلدار نیز مناسب فصل بهار است

برای اینکه در فصل بهار جلوه ی شادتر و زیباتری داشته باشید به سمت هماهنگی با طبیعت بروید و با پوشیدن لباس های طرح دار، به خصوص با طرح گل ها به پوشش و لباس های خود طبیعت بهاری را وارد کنید و ظاهری زیبا و سبک داشته باشید.

نکات کاربردی در انتخاب لباس مناسب فصل بهار

در هنگام انتخاب لباس مناسب فصل بهار موارد زیر را در نظر بگیرید.

چند لایه لباس پوشیدن در فصل بهار

در فصل بهار چند لایه لباس بپوشید زیرا آب و هوا در این فصل به طور ناگهانی تغییر می کند. با استفاده از چند لایه لباس، در هوای بارانی و سرد، احساس سرما نمی کنید. همچنین در هوای گرم بهاری به راحتی از لباس‌ های خود کم می کنید.

انتخاب لباس مناسب بهار با توجه به رنگ پوست

در انتخاب لباس مناسب بهار به رنگ پوست خود دقت کرده و لباسی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشد. برای نمونه افرادی که دارای پوست تیره، چشم و ابرو و موهای مشکی و قهوه ای هستند، از لباس هایی با تم روشن مانند صورتی و آبی استفاده کنند. این دسته از افراد با انتخاب این رنگ ها، جذاب تر و زیباتر به نظر می رسند.

همین طور افرادی که دارای چشم، ابرو و موهای روشن هستند، از لباس هایی با رنگ سبز، قرمز، سورمه ای و سیاه استفاده کنند زیرا انتخاب لباس مناسب و هماهنگ با رنگ پوست خود، ظاهری خیره کننده و زیبا به شما می بخشد.

خودداری از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان در بهار

از مهم ترین نکات در راهنمای انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار این است که در روزهای خنک و گرم بهاری از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید. لباس مناسب هوای بهاری باید راحت و گشاد باشد تا در آن احساس آزادی بیشتری داشته باشید.

توجه به کیفیت لباس مناسب هوای بهار

یکی از موارد مهم در انتخاب لباس مناسب، توجه به کیفیت و دوخت لباس است. در هنگام خرید و انتخاب لباس مناسب هوای بهاری علاوه بر جنس لباس باید به کیفیت لباس هم توجه کنید. برخی از لباس های بهاری دارای قیمت های مناسب و ارزانی هستند اما کیفیت درست و مناسبی ندارند. بنابراین در انتخاب لباس مناسب به دوخت لباس و کیفیت پارچه دقت کرده، سپس آن را خریداری کنید.

توجه به جنس لباس مناسب بهار

لباس‌ های بهاری از پارچه‌ های نازک و سبک تهیه می شوند تا در طول روز در این لباس ها احساس خنکی بیشتری داشته باشید. بنابراین بهتر است در این فصل از لباس هایی با جنس کتان، چرم طبیعی، کشمیری، ابر و بادی، ژاکارد، جین، حریر، لمه، نخی، ریون و ساتن استفاده کنید.

برای نمونه کتان یکی از پارچه های مناسب برای فصل بهار است زیرا جنس کتان موجب گردش هوا در بدن شما می شود. همچنین لباس کتان از ایجاد عرق جلوگیری می کند.

انتخاب طرح مناسب برای لباس بهاری

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب لباس مناسب بهار باید به آن توجه کرد، انتخاب طرح مناسب برای لباس های بهاری است. بنابراین برای اینکه در بهار، ظاهری خاص و شیک داشته باشید، توجه به طرحی که برای لباس هایتان انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. در این فصل همچنین از طرح های گل دار و گل گلی در لباس های بهاری خود استفاده کنید.

پوشیدن لباس های رنگی رنگی در بهار

در روزهای بهاری و بسیار زیبا با شکوفه های رنگارنگ، بهترین لباس مناسب هوای بهاری، لباس های رنگی رنگی هستند. با این مدل از لباس ها ظاهری شاد و هیجان انگیز خواهید داشت. همچنین در بهار از لباس با رنگ سفید استفاده کنید زیرا احساس خنکی بی نظیری دارد و با هر رنگ لباسی به راحتی ست می شود.

لباس رنگ روشن همچنین از جذب نور خورشید جلوگیری کرده و موجب خنکی شما می شود اما لباس های با رنگ تیره، نور خورشید را جذب کرده و در بهار گرمای بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

رنگ های مناسب برای فصل بهار کدامند؟

صورتی یکی از رنگ های مناسب بهار بوده که در شکوفه های درختان به خوبی دیده می شود. همچنین صورتی رنگی ملایم و زیباست که هم برای بانوان و هم آقایان کاربرد دارد. رنگ زرد نیز برای فصل بهار بسیار مناسب است. رنگ زرد، تابش نور خورشید را به ما یادآور می شود. همچنین رنگی پر از نشاط، شادی و انرژی برای فصل بهار است. با استفاده از رنگ زرد در لباس خود، استایلی شاداب و پر انرژی در روزهای زیبای بهاری خواهید داشت.

کلام آخر

در این مقاله به راهنمای انتخاب لباس مناسب برای فصل بهار پرداختیم و شما را با انتخاب لباس مناسب در هوای بهاری آشنا کردیم. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده در قسمت فوق، لباسی با کیفیت، جنس مناسب و هماهنگ با رنگ پوست خود برای روزهای خنک و گرم بهاری انتخاب و خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا