عمومیمدیریت کسب و کار

مشخصات فنی پاور‌بانک سیبراتون 10000mAh مدل S-PB105

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت سیبراتون S-PB105

پاور‌بانک سیبراتون 10000mAh مدل S-PB105 یک باطری مخصوص قابل حمل جهت ذخیره سازی انرژی می باشد که امکان شارژ کردن گوشی شما را در مواقع ضروری و در هر محیطی امکان پذیر می کند. این محصول وزنی 235 گرمی با ابعاد ۱۴۱.۵×۶۷×۱۵ میلی‌متری دارد بنابراین از قابلیت حمل و جا به جا شدن راحتی برخوردار می باشد و بواسطه ی اشغال فضای کم حتی درون کیف لپ تاپ نیز جای می گیرد.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

ولتاژ ورودی و خروجی پاوربانک 5 ولت می باشد که هر چه ولتاژ بیشتر باشد سرعت انتقال انرژی نیز بیشتر خواهد شد در نتیجه باتری دستگاه شما سریع تر شارژ می شود. باتری پاوربانک از نوع لیتیوم-پلیمری می باشد و محدوده ی ظرفیتی آن بین 5 تا 10هزار میلی آمپر ساعت می باشد که با این میزان ظرفیت می توانید دستگاه های خود را چندین بار شارژ کنید. پاوربانک سیبراتون بدنه ایی پلاستیکی از جنس ABS دارد که آن را در برابر فشار و ضربات احتمالی محافظت می کند.

مشخصات فنی پاور‌بانک سیبراتون 10000mAh مدل S-PB105

کابل شارژ آن از نوع microUSB می باشد که به کمک دو پورت ورودی نوع Micro USB و Type-C و دو پورت خروجی USB جهت شارژ کردن پاور بانک و هر دستگاه سازگار با پورت USB مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کابل بسیار با کیفیت می باشد و رشته های مسی آن از ضخامت استانداردی برخوردار می باشند و ولتاژ اضافه را از خود عبور نمی دهند در نتیجه از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می کنند. در حین خرید پاوربانک باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه شما با پورت، ولتاژ و جریان عبوری پاوربانک سازگاری کاملی داشته باشد.

این محصول شارژ موجود در خود را به مدت 3 الی 6 ماه بدون کم شدن نگه می دارد و در فضاهای باز که دسترسی به پریز برق امکان پذیر نیست بسیار مناسب و کاربردی می باشد. پاوربانک سیبراتون استانداردهای بین المللی ایمنی و سلامت CE, FCC, RoHS را از آن خود ساخته است و با استفاده از شارژر دیواری یا پورت USB رایانه قابل شارژ شدن می باشد. از مزایای بارز آن می توان به قابل حمل بودن، مقرون به صرفه بودن، راحتی در شارژ کردن دستگاه، پشتیبان گیری اضطراری در زمان قطعی برق اشاره کرد. این محصول توسط کمپانی ایرانی سیبراتون تولید و به بازار فروش عرضه شده است.

ویژگی های محصول

وزن ۲۳۵ گرم
برند سیبراتون
گارانتی متین
ابعاد ۱۴۱.۵×۶۷×۱۵ میلی‌متر
جنس پلاستیک ABS
ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
محدوده ظرفيت ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
نوع باتری لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی ۵.۰ ولت
ولتاژ خروجی ۵ ولت
جریان ورودی ۲.۱ آمپر
جریان خروجی ۲.۱ آمپر
تعداد درگاه ورودی ۲ عدد
نوع درگاه ورودی Micro USB, Type-C
تعداد درگاه خروجی ۲ عدد
نوع درگاه خروجی USB
کلید روشن و خاموش دارد
اقلام همراه دفترچه راهنما, کابل شارژ microUSB
گواهینامه CE, FCC, RoHS

ویژگی‌های فنی پاوربانک سیبراتون مدل S-PB105

پاوربانک S-PB105 دارای 4 پورت می‌باشد که شامل 2 پورت ورودی micro-usb و تایپ سی و 2 پورت خروجی USB می‌باشد. مقدار ورودی و خروجی این کالا عبارتند از:

Input: DC5V-2.1A

Output: DC5V-2.1A

پاوربانک 10000mAh سیبراتون مدل S-PB105 دارای نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ است و بدنه آن از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده که مهمترین ویژگی آن عدم اشتعال کالاست. همچنین این محصول دارای وزن 235 گرم می‌باشد که در کلاس وزنی پاوربانک‌های سبک قرار دارد. ابعاد این شارژر همراه 141.5*67*15 میلی‌متر است. این پاوربانک با ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر دارای باتری لیتیوم پلیمر نیز می‌باشد. از اقلام همراه این کالا نیز می‌توان به دفترچه‌ی راهنما به همراه یک کابل micro-USB اشاره کرد. همچنین قابلیت شارژ تلفن‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال و آی‌پد را نیز داراست.

نقد و بررسی پاوربانک سیبراتون SIBRATON مدل S-PB105 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک دارای اینترفیس تایپ سی، micro-USB و USB می باشد. همچنین دارای نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ است. جنس بدنه پاوربانک سیبراتون SIBRATON مدل S-PB105 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت از پلاستیک مقاوم ABS هست و ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر ساعتی دارد. این پاوربانک دارای توان خروجی کل 5 ولت 2.1 آمپر است.

معرفی پاوربانک سیبراتون SIBRATON مدل S-PB105 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیبراتون S-PB105 دارای 4 پورت می‌باشد. از این 4 پورت 2 عدد آن از نوع ورودی micro-usb و 2 عدد باقیمانده از نوع تایپ سی هست، همچنین علاوه بر آن 2 پورت خروجی USB نیز دارد. مقدار ورودی این محصول Input: DC5V-2.1A و مفدار خروجی آن Output: DC5V-2.1A می باشد.

پاوربانک سیبراتون SIBRATON مدل S-PB105 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیبراتون SIBRATON مدل S-PB105 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت یک نشانگر LED جهت نمایش میزان شارژ دارد و بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم یعنی ABS ساخته شده که مهمترین ویژگی این جنس عدم اشتعال بودن محصول را به ارمغان می آورد. این پاوربانک دارای وزن 235 گرم هست که در کلاس وزنی پاوربانک‌های سبک قرار می گیرد. ابعاد این پاوربانک 141.5x67x15 میلی‌متر است. این شارژر با ظرفیت اسمی 10000 میلی آمپر ساعت دارای باتری لیتیوم پلیمر نیز می‌باشد. از اقلام همراه پاوربانک سیبراتون SIBRATON مدل S-PB105 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت نیز می‌توان به دفترچه‌ی راهنما همچنین یک کابل micro-USB اشاره کرد. این پاوربانک قابلیت شارژ تلفن‌های هوشمند همچنین دوربین‌های دیجیتال و آی‌پد را نیز دارد.

آیا می‌توان پاور بانک را تعمیر کرد؟

اگر برای پاور بانک شما مشکلاتی در قسمت پورت ورودی و خروجی پیش بیاد می‌توانید با تعویض کانکتور و سوکت‌ها, آن‌ها را تعویض و تعمیر نمایید, همچنین با تعویض باتری هم می‌توانید مشکل باتری پاور بانک‌ها را حل نمایید که شاید هزینه‌ای بالای تعویض باتری شما را از تعمیر و تعویض باتری پاور‌بانک منصرف نمایید, اگر مشکلی در مدار و برد پاور بانک پیدا شود باید دست به تعویض آی‌سی و قطعات ریز روی مدار بزنید و یا اقدام به تعویض مبن‌برد اصلی پاور بانک کنید که تمامی این مراحل نیازمند یک مرکز تخصصی تعمیرات پاور بانک و مرجع قطعات آن می‌باشد.

روشی که شما کاربران گرامی می‌توانید جهت تعمیر باتری پاور بانک به‌کار ببرید، شارژ و دی‌شارژ کردن باتری پاور بانک است. اگر باتری پاور بانک نمی‌تواند شارژش را به خوبی نگه‌دارد و به سرعت خالی می‌کند، شاید شما بتوانید با یک شارژ و دی‌شارژ کامل این مشکل را برطرف کنید. برای این کار لازم است یک بار شارژ باتری را به طور کامل خالی و سپس آن را حداقل تا چندین ساعت به شارژ متصل نگه‌دارید. توصیه می‌شود که حداقل 1 بار در سال، این عمل را برای باتری پاور بانک انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا