اجتماعیمدیریت کسب و کار

خدمات تعمیر مبل در تهران و کرج توسط خانه شیک 09102006753

 

تعمیر مبل در تهران و کرج توسط تیم متخصص خانه شیک

تعمیر مبل یکی از گزینه های مقرون به صرفه برای نوسازی دکوراسیون منزل است. با تعویض و یا تعمیر مبل میتوانیم دستی به سر و روی خانه خود بکشیم. تعمیر مبل راحتی و تعمیر مبل استیل اصلی ترین مواردی است که در مورد نوسازی دکوراسون منزل میتوان انجام داد. برای اطلاع از شرایط و قیمت تعمیر مبل در سال ۱۴۰1 میتوانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اگر در اینترنت برای تعمیر مبلمان‌ به دنبال جای مطمئنی میگردید, می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مفیدی که درباره تعمیرات مبلمان باید بدانید آشنا شوید. تعمیر مبلمان , رویه کوبی مبل , تعویض پارچه مبل , رنگ کاری مبلمان از جمله خدماتی هستند که در مورد تعمیرات باید در مورد آنها آشنایی داشته باشید.

خدمات تعمیر مبل در تهران و کرج توسط خانه شیک 09102006753

چرا تعمیرات مبل امری ضروری است؟

یکی از علت های تعمیرات مبلمان این است که مبلمان شما از چوب خوبی برخور دار است و دارای ریشه و اصالت در مبلمان است که اگر بخواهید این مبلمان را دور بیاندازید و مبلمان جدید بگیرید باید با یک هزینه هنگفت مانند این مبلمان را گیر بیاورید که جنس با کیفیت و مرغوبی مانند او داشته باشد امروزه برای اقتصادی تر کردن و پایین آوردن قیمت مبلمان ها از چوب ها و جنس های ضعیف تری نسبت به قبل استفاده میکنند تا مردم توان خرید مبلمان برای خانه خود را داشته باشند

قیمت تمام شده تعمیر مبل چقدر است؟

با توجه به نواسانات قیمت ارز هزینه های تعمیرات مبل هم دستخوش تغییر میشوند. قیمت تعمیر هر مبلی نسبت به نیاز مواد، پارچه و اجرت متغییر است. البته باید توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت دقیق لازم است تا تصویر مبلمان خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا قیمت تعمیر مبل به صورت دقیق خدمت شما اعلام شود.

نجاری در تعمیرات مبل چگونه است؟

نحوه تعمیر شکستگی ها به عواملی چون محل شکستگی، ابعاد و حجم شکستگی و جنس خود چوب و نوع مبلمان بستگی دارد. یکی از انواع شکستگی های رایج کنده شدن یا لق شدن پایه ها است که به دلیل جا به جایی بد و یا گذاشتن اجسام سنگین بر روی مبل بوجود می آید. این لقی و یا کنده شدن را معمولا با چسب چوب می توان درست کرد. اما روش هایی مثل میله های نگهدارنده و سوپاپ و بلاک هم وجود دارند که البته به کار گیری هریک از این روش ها بستگی به محلی است که دچار شکستگی شده است. در نظر داشته باشید که برای تعمیر شکستگی ها بهتر است زودتر اقدام کنید تا اوضاع مبل شما وخیم تر نشود. در مواردی که با شکستگی چوب مبل تان مواجه می شوید؛ فقط یک جواب خواهید داشت.

خدمات تعمیر مبل در تهران و کرج توسط خانه شیک 09102006753

رنگکاری در تعمیرات مبل چیست؟

زمانی که شما مبلمان خود را برای تعمیر به دست تعمیرکار می سپارید علاوه بر انتخاب پارچه مبلی مناسب و شیک برای رویه کوبی مبل باید در نظر داشته باشید که رنگ کاری و طلاکاری مبل شما نیز کاملا به صورت اصولی انجام شود. رنگ کاری و طلاکاری در تعمیرات مبل کامل کننده رویه کوبی است زیرا یک رنگ کاری اصولی و هماهنگ با پارچه مبلی سبب به چشم آمدن هرچه بیشتر طرح و رنگ پارچه مبلی می شود و زیبایی مبل شما را دو چندان می کند.

تعمیر مبل راحتی چگونه است؟

مبل راحتی یکی از دسته وسایل بسیار کاربردی در هر خانه‌ای است و به همین امر موارد زیادی وجود دارد که باعث خراب شدن و فرسودگی آن شوند نیاز به تعمیر مبل راحتی می‌شود. اگر مبل شما ظاهر اولیه خود را از دست داده است و یا رویه مبل شما آسیب دیده است و یا حتی تصمیم به تغییر رنگ و طرح مبل خود را دارید، می‌توانید با رویه کوبی مبل راحتی، مبل آسیب دیده را تعمیر کنید و یا طرح و رنگ آن را تغییر دهید.

خدمات تعمیر مبل در تهران و کرج توسط خانه شیک 09102006753

تعمیرات مبل استیل در تهران و کرج

مبلمان استیل، طراحی ظریفی دارند. بنابراین تعمیر مبل استیل نیز باید با مهارت و دقت زیادی انجام گیرد. فرو رفتگی پشتی و نشیمن، شکستگی تاج، دسته یا پایه مبل ، چرک شدن پارچه مبلی، فرسودگی فنر بندی ها، از بین رفتن رنگ کاری چوب مبل از جمله آسیب های مبلمان استیل میباشد. تنها یک تماس کافیست تا تعمیرات مبل خانه شیک با استفاده از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، مبلمان استیل کهنه یا آسیب دیده شما را مانند روز اول به شما تحویل دهد.

هزینه تعمیر مبل استیل با توجه به مدل، تعداد مبلمان (ست 7 و 8 نفره – صندلی و میز ناهارخوری) و همچنین شدت آسیب وارد برآن، برآورد میشود. ضمن آن که هزینه رنگ کاری یا طلا کاری نیز جدا خواهد بود. بطور کلی هزینه ثابتی برای تعمیر مبل استیل  یا سایر مبلمان وجود ندارد و هزینه نهایی آن بصورت توافقی و قبل از ارسال مبلمان به کارگاه به اطلاع شما خواهد رسید.

تعویض ابر و فوم چگونه میباشد؟

تعمیر فوم مبل یا تعویض فوم مبل یکی دیگر از گزینه‌های تعمیر مبلمان است. اگر مدت زمان زیادی از خرید مبلمان شما نمی گذرد با کمی تعمیر می توانید مبلمان خود را نوسازی کنید، با این کار هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می شود و هم طول عمر آنها را افزایش می‌دهید. یکی از مهمترین قسمت‌های مبل همان قسمت نشیمن آن است، هم باعث زیبایی ظاهری مبلمان می شود و هم تمام راحتی شما هنگامی که روی مبل نشسته اید به آن ربط دارد. خوشبختانه تعمیر فوم و اسفنج مبل یکی از راحت ترین کارها در امور مربوط به تعمیر مبل است که با طی کردن آموزش قدم به قدم زیر می‌توانید در مدت زمان کوتاهی تعمیر تشک مبل را در منزل انجام دهید.

Sofashik.com

دکمه بازگشت به بالا