عمومیمدیریت کسب و کار

از پیش فروش پروژه نیکان تعاونی ثمین در چیتگر بیشتر بدانید

حق امتیاز پیش خرید پروژه چیست؟ چرا باید برای خرید آن پول پرداخت گردد؟

برای فهم بهتر این سوال ابتدا باید نوشته پروژه های تعاونی ساز مانند پروژه نیکان مرور شود، طی نوشته قبلی ما فهمیدیم در پروژه های تعاونی ساز طبقه و واحد مشخص نیست و در انتهای کار این خوش حسابی شماست که تعیین کننده انتخاب واحدها و جهت های بهتر است.

اول اینکه تعاونی سازنده برج مد نظر شما موظف به تحویل پروژه با قیمت تمام شده و بدون سود می باشد اما زمانی که شما پروژه را از شخصی میخرید که قبل شما اقدام به خرید نموده است باید بدانید که فرد مورد نظر خوش حساب بوده یا خیر؟ این بدین معناست که آیا تمامی اقساط خود را به موقع پرداخت نموده است؟ آیا دیر کرد یا جریمه ای ندارد؟ چند قسط دیگر دارد؟ قیمت تمام شده واحد وی چقدر است؟ ( که این موارد از تعاونی قابل استعلام می باشد) و در نهایت اینکه مبلغ امتیاز چقدر است؟

حال امتیاز چیست ؟ فروشنده پروژه تعاونی ساز یک مبلغ واریزی اولیه ( که پرداخت نموده است) + امتیاز از شما دریافت میکند)

امتیاز در واقع سود پولی است که فرد تا زمان فروش پروژه خود میتوانسته از واریزی اولیه و اقساط خود از بانک دریافت کند ( هر چند کم تر از سود دریافتی از بانک می باشد)

مبلغ دریافتی حق امتیاز هر فرد بستگی به خوش حسابی خریدار دارد. و هر چه پروژه به زمان تحویل نزدیکتر می شود مبلغ امتیاز بالاتر میرود و همچنین هر چه پروژه نکات مثبت بیشتری نسبت به پروژه های دیگر داشته باشد امتیاز آن بالاتر است.

شما پس از خرید پروژه مورد نظر از مسکن صدف، موظف به پرداخت بقیه اقساط خریدار می باشید و نکته آخر اینکه فروش پروژه های تعاونی ساز تا قبل از انتخاب واحد به صورت واریزی اولیه + امتیاز می باشد و پس از آن به صورت متری خرید و فروش خواهد شد و واحد بسته به طبقه و جهتی که دارد و ضریب طبقات قیمت گذاری خواهد شد.

حالت فروش متری معمولا یک سال مانده به تحویل اتفاق می افتد که در این حالت بعد از محاسبه  کل متراژ واحد ، مبلغ اقساط باقی مانده کسر شده و سپس به فروشنده پرداخت می شود.

از پیش فروش پروژه نیکان تعاونی ثمین در چیتگر بیشتر بدانید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خرید اقساطی آپارتمان در منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر

شروع فرصت‌های سرمایه گذاری از ۲۰۰ میلیون تومان

منطقه ۲۲ بهشت سرمایه گذاری تهران؛ منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است. از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است. مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه های کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشد. منطقه ۲۲ در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه های زیبای رشته کوه البرز، از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره‌ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران – کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است.

این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه‌ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای پاک تهران می‌باشد. تازه تاسیس بودن منطقه، سرمایه گذاری های نوین بخش‌های دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است. در ادامه این بخش از گــروه سـرمایه گذاری مرواریــد، به معرفی نمونه‌هایی از فرصت‌های مطمئن سرمایه گذاری و پیش فروش اپارتمان در چیتگر و منطقه ۲۲ میپردازیم.

پروژه توانمند سازی ارتش، پهنه e شهرک چیتگر (سهام های 50 متری و 20 متری)

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر یکی از مدرترین و بزرگترین پروژه های مسکونی منطقه ۲۲ و همچنین سطح کشور می‌باشد که توسط بنیاد تعاون ارتش ج.ا.ا در ۵ فاز A,B,C,D,E در حال ساخت و واگذاری می‌باشد. پهنه e شهرک چیتگر در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس و جنوب مجتمع ایران مال واقع شده است.

پروژه توانمند سازی ارتش با کاربری مسکونی و توسط موسسه مسکن سازان بتاجا در دست ساخت می‌باشد. این پروژه شامل ۴ بلوک ۵۲ طبقه و شامل ۲۲۰۰ واحد مسکونی می‌باشد.

واحدهای طرح توانمند سازی ارتش به صورت سهام های ۲۰ و ۵۰ متر مربعی واگذار گردیده است و عضو پروژه جهت دریافت واحد می‌بایست حداقل ۲ سهام ۵۰ متری تهیه نماید. اعضای اولیه این پروژه کارکنان ارتش با سنوات خدمتی بالای ۱۵ سال می‌باشند و سهام آنها بسته به واریزی و سال خدمتی آنها قیمت متفاوتی دارد. نقل و انتقال به نام غیر (شخص غیر نظامی و پرسنل خارج از سازمان) به صورت وکالت بلاعزل و پس از استعلامات لازم از تعاونی می‌باشد.

واحدهای طرح توانمند سازی ارتش به قیمت متری ۵ میلیون تومان و به صورت قطعی واگذار می‌گردد. بنابراین واریزی سهام های ۲۰ و ۵۰ متری آن به شرح ذیل می‌باشد.

سهام های ۵۰ متری: ۱۴۵ میلیون تومان واریزی (۷۵ میلیون تومان واریزی اولیه + ۷۰ میلیون وام حکمت) + ۱۰۵ ملیون تومان وام توانمند سازی با اقساط ماهیانه ۱٫۲۵۰ میلیون تومان

سهام های ۲۰ متری: ۱۰۰ میلیون تومان واریزی

که شخص خریدار علاوه بر واریزی های ذکر شده مبلغی را بابت حق امتیاز به عضو پروژه می‌بایست پرداخت نماید. جهت اطلاع از قیمت سهام ۵۰ متری چیتگر (پهنه e شهرک امام رضا (ع)) به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

پروژه مسکونی نیکان

پروژه مسکونی تجاری نیکان متعلق به تعاونی ثمین اجرای دقیق زیر مجموعه صنایع دفاعی کشور با شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۰۱۸۸۶ می‌باشد که مروارید شهر (منطقه ۲۲) در حال اجرا می‌باشد.

پروژه مسکونی نیکان دارای ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان وام روی قرارداد ساخت می‌باشد.

پروژه نیکان دارای زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع (پس از اطلاحی ۱۳۳۳۸ متر مربع)، تراکم مفید ۳۴۸۰۰ متر مربع و حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری می‌باشد. زمین مذکور دارای پهنه M114 و دارای سند شش دانگ می‌باشد.

متراژ واحدهای مسکونی این پروژه از ۷۰ تا ۱۲۶ متر مربع و واحد های تجاری آن از ۲۰ تا ۲۸ متر مربع (بسته به تغییر نقشه قابل تغییر است) و در مجموع در فاز اول پروژه دارای ۳۴۸ واحد می‌باشد.

فاز دوم پروژه مسکونی نیکان دارای ۲۰۰۰۰ متر مربع تراکم مفید می‌باشد که مراحل اداری آن در دست اقدام می‌باشد.

طبق اطلاعیه شماره ۹ تعاونی ثمین اجرای دقیق این پروژه در فاز اول دارای ۳ بلوک می‌باشد که شامل ۹ طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و ۴ طبقه شامل پارکینگ و انباری می‌باشد. مدت زمان اعلامی جهت تحویل واحدها ۴۸ ماه از زمان شروع به کار پروژه می‌باشد.

طبق اعلام تعاونی قراردادساخت واحدهای این پروژه از قرار متری ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و علی الحساب خواهد بود. که از این مبلغ تا متری ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان (۳۰۰ میلیون تومان برای واحد ۱۰۰ متری) قابلیت اخذ وام دارد.

از دیگر پروژه ها می‌توان به پروژه‌ مسکونی میعاد (تعاونی شهید خلیلی)، شمیم رحمت ۳ (نخل)، هما پارسه، الوند، البرز، پروژه نیروی زمینی ارتش، برج لوکس تجاری اداری لکسون و … اشاره نمود.

دکمه بازگشت به بالا