عمومیمدیریت کسب و کار

مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی با هادی عظیمی

 یکی از پرسش‌ها و مسائلی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است، چگونگی راه اندازی یک کسب و کار خانگی است. به طور معمول خانم‌های خانه دار علاقه بسیار زیادی به کسب اطلاعات در خصوص نحوه راه اندازه یک کسب و کار خانگی هستند تا بتوانند با استفاده از این کار کسب درآمد کنند. به طور کلی راه‌ها و روش‌های گوناگون و متنوعی در این راستا وجود دارد که افراد مستعد و علاقه مند می‌توانند با دارا بودن اطلاعات کامل و کافی از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل بهره گیری از مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی برای افرادی که قصد دارند در این عرصه قدم بردارند امری ضروری است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع روش‌ها، برخی چالش‌ها و توانایی‌های لازم برای شروع کسب و کار خانگی آشنا کنیم. همچنین از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی هادی عظیمی در سایت www.hadi-azimi.ir بهرمند شوید.

مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی با هادی عظیمی

مناسب چه کاری هستید؟

همچنین یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی راه اندازی کسب و کارهای مختلف، سنجش میزان ریسک پذیری افراد است. برای مثال اگر برای فردی امنیت و عدم ریسک پذیری یکی از فاکتورهای مهم انتخاب شغل است، پس لازم است در شغلی سرمایه گذاری کند که از تنش و استرس کمتری برخوردار است تا انگیزه خود ار از دست ندهد. برای راه اندازی کسب و کار خانگی لازم است افراد به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنند و با توجه به این توانایی‌ها و استعدادها شغل و کاری را بر گزینند که بیشترین همخوانی را با آنها داشته باشد.

مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی به افرادی که قصد دارند در این راستا فعالیت کنند، برای مشخص نمودن علایق و توانمندی‌ها کمک خواهد کرد. بنابراین امری ضروری است که پیش از شروع راه اندازی کسب و کار از مشاوران و متخصصانی در این راستا کمک بگیرید.  به طور مثال یکی از اشتباهات افراد در راه اندازی کسب و کار این است که بدون هیچ تحقیقی به تقلید از دیگران می‌پردازند که این امر بسیار مخرب است زیرا ممکن است در دراز مدت انگیزه فرد را از بین ببرد.

موانع و عوامل بازدارنده شروع کسب و کار

به طور کلی افراد به دلایل مختلفی همچون ترس از قضاوت و تفکرات سایر افراد و یا عدم اطلاعات کافی در خصوص کسب و کار مورد نظر ممکن است از شروع کسب و کار امتناع کنند. بسیاری از افراد نیز به دلیل کمال گرایی و دارا نبودن صبر و شکیبایی شروع به راه اندازی کسب و کار مورد نظر خو نمی‌کنند. از دیگر دلایلی که جزو موانع شروع کارها به حساب می‌آیند، می‌توان به استفاده نکردن از تجربیات دیگران، بهانه جویی، تقلید ناآگاهانه و بی دلیل از دیگران و عدم استفاده از تجربیات مشاوران اشاره کرد. مشاوره در راه اندازی کسب و کار خانگی در جهت از بین بردن این موانع به افراد کمک شایانی می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید وارد کسب و کار جدیدی شود لازم است از مشاوران و متخصصان کمک بگیرید.

مزایای کسب و کارهای خانگی برای خانم‌ها

کسب و کارهای خانگی مزایای بسیاری برای اغلب افراد و مخصوصاً خانم‌های خانه داری که قصد خارج شدن از منزل برای کار را ندارند، دارند. از جمله این مزایا برای خانم‌ها می‌توان به ساعت کاری منعطف و سود دهی بالای آن اشاره کرد. همچین افراد می‌توانند با سرمایه اولیه کم شروع به کار کنند که این یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها است.

خام های موفق و با لیاقت ایرانی کسب و کار خودشون رو هر زمانی که شروع کنند با سفارش طراحی سایت که ارائه میشه توسط ما کسب و کار اینترنتی موفق خودشون رو بیشتر جلو میبرند.

 همچنین افراد می‌توانند در راه اندازی کسب و کارهای جدید از ایده‌های سایر افراد خانواده نیز استفاده نمایند و ایده‌ها و نظرهای جدیدی را به کار بندند. با راه اندازی این گونه کسب و کارها علاوه بر صرفه جویی در هزینه رفت و آمد، افراد قادر هستند به طور همزمان در چند شغل فعالیت داشته باشند. بنابراین افراد و مخصوصاً خانم‌هایی که علاقه به کار و فعالیت در خارج از منزل نیستند، می‌توانند با دریافت مشاوره راه اندازی کسب و کارهای خانگی، فعالیت خود را آغاز نمایند.

اشتباهات رایج در راه اندازی کسب و کارهای خانگی

برخی از کارهای اشتباه و رفتارهای ممنوع در هنگام راه اندازی کسب و کارهای خانگی وجود دارند که بسیاری افراد هنگام فعالیت در این راستا آن‌ها را انجام می‌دهند. در ادامه سعی داریم شما را برخی از این نمونه کارهای زیان آور آشنا کنیم.

اولین خطا ریسک مالی

 بسیاری از افرادی که قصد دارند کسب و کاری را در خانه راه اندازی کنند، از تمام سرمایه خود استفاده می‌کنند و در اصطلاح تمام تخم مرغ‌های خود را در یک سبد قرار می‌دهند که این کار اشتباه است. لازم است افراد در ابتدا اقدام به جمع آوری اطلاعات کافی در خصوص شغل مورد نظرشان نمایند و پس از انجام این کار، اقدام به وارد کردن تمام سرمایه خود در کسب و کارشان نمایند. لازم است توجه نمایید که اگر سرمایه اولیه شما زیاد است و فرد ریسک پذیری نیستید، لازم است در ابتدا تمام سرمایه خود را وارد کسب و کار نکنید. مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی به افراد کمک می‌کند بتوانند مدیریت سرمایه را به خوبی انجام دهند.

دومین خطا شریک کاری

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که قصد دارند به همراه شریک کسب و کاری را آغاز نمایند. در خصوص این امر لازم است ذکر کنیم که اغلب کسب و کارهایی که به صورت شریکی آغاز می‌شوند یا با شکست مواجه شده و یا افراد در خصوص انتخاب رهبر و مدیر دچار مشکل می‌شوند. بنابراین پیشنهاد می‌شود سعی کنید کسب و کار مورد نظر خود را به صورت انفرادی آغاز نمایید. مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی به شما در جهت آغاز کسب و کار مورد نظر خود به تنهایی یاری می‌رساند.

شریک کاری اگر کاربرد نداشته باشد میتواند مانع بهبود فعالیت شما شود به همین دلیل است که در برخی از کسب و کار های اینترنتی ترجیح بر برونسپاری تولید محتوا است تا اینکه یک شریک با این عنوان به کار اضافه کنیم. سفارش تولید محتوا متنی ما به همین سبب ارائه میشود.

سومین اشتباه اخذ وام

بسیاری از افرادی که قصد آغاز کسب و کار جدیدی دارند ترجیح می‌دهند در ابتدا وام‌های بانکی دریافت کنند تا روند کاری آن‌ها تسهیل شود. اما تحقیقات و تجربه‌ها ثابت کرده‌اند که گرفتن وام یا قرض در ابتدای راه اندازی کسب و کارها منجر خواهند شد که افراد دچار مشکل شوند. بنابراین پیشنهاد می‌شود در ابتدای کار از گرفتن وام خودداری نمایید. مشاوره راه اندازی کسب و کارهای خانگی با ارائه پیشنهادات بهتر به شما در این راستا یاری می‌رسانند.

جمع بندی

راه اندازی کسب و کارهای خانگی هدف بسیاری از افرادی است که دوست دارند در منزلشان کسب درآمد کنند. برای شروع این قبیل کارها لازم است اطلاعات و علم کافی داشته باشید. مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی به افراد در جهت شروع این کسب و کارها کمک خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا