بین المللمدیریت کسب و کار

نوع و محل برگزاری کلاس خصوصی زبان انگلیسی

محل و نوع رویداد توسط متقاضی به صورت آنلاین یا حضوری تعیین می شود. در کلاس های خصوصی زبان حضوری؛ کلیه کلاس ها در واحد موسسه برگزار می شود و متقاضیان شمال شرق غرب می باشند. می توانید یکی از شعب سفارت اعم از تهران مرکزی یا جنوبی را انتخاب کنید. پ

محل برگزاری کلاس خصوصی زبان

در دوره های خصوصی زبان به صورت حضوری یا آنلاین در یک شرکت یا سازمان، در صورتی که متقاضیان بخواهند دوره ای را در شرکت یا به صورت خصوصی با همکاران خود بگذرانند، می توانند طی مشاوره درخواست خود را اعلام کنند یا به این صفحه از سایت زومیت مراجعه کند.
با آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری یا آنلاین برای مدارس، داوطلبان می توانند دروس خصوصی را در مدرسه یا کلاس آنلاین درخواست کنند.

مزایای آموزش خصوصی زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی در دروس انفرادی و نیمه گروهی مبتنی بر تقویت چهار مهارت اصلی زبانی صحبت کردن، خواندن، نوشتن و شنیدن است و از آنجایی که اساتید این دوره ها با حساسیت بالا و بر اساس سطح تجربه و دانش انتخاب می شوند. . ، نیازهای کل کلاس زبان در طول زمان این درس ها به سرعت های کندتر و سریع تر می پردازند.

اصولاً دروس خصوصی دارای مزایای زیر است:

در هر ترم، دروس خصوصی در مورد مطالب مطالعه، گرامر و واژگان برای تمام سطوح مورد نیاز است و تمرینات کتاب مورد بحث قرار می گیرد.
به دلیل کم بودن تعداد دانش آموزان در کلاس های خصوصی و نیمه گروهی، تعامل بین دانش آموزان و معلم تا حد قابل قبولی افزایش می یابد و هر دانش آموز فرصت بیشتری برای یادگیری، صحبت و رفع شبهات خود دارد.
در کلاس های نیمه خصوصی، زبان آموزان می توانند مهارت های زبانی مختلف را با هم تمرین و تقویت کنند و با اصلاح اشتباهات دیگران در طول مسیر، بیشتر بیاموزند.
درس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی تمامی ویژگی های یک درس خصوصی حضوری را دارد. محتوای کتاب به صورت دیجیتالی برای زبان آموزان ارائه شده است و نیازی به تهیه کتاب نیست. تنها کاری که در این درس ها باید انجام دهید، داشتن یک ابزار ارتباطی مانند تلفن، تبلت یا کامپیوتر رومیزی و هدست است.

مدت دوره خصوصی آموزش زبان انگلیسی

پس از تعیین معدل و سطح زبان آموز، برنامه ریزی درسی با توجه به نیاز استاد انجام می شود. مثلا، مدت دوره برای زبان آموزی است که می خواهد در بخشی به عنوان یک تسهیل کننده عمل کند. یا برای شرکت در یک یا چند دوره یا … و در مشاوره اولیه به اطلاع دانشجو خواهد رسید. برای تصمیم گیری نهایی در مورد مدت دوره.

کلاس خصوصی انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره ها برای افرادی مناسب است که:
برای حفظ سلامتی خود نمی خواهند در مکان های شلوغ باشند.
آنها تمایل دارند بر اساس زمان و نیاز خود معلمی را انتخاب کنند.
آنها می خواهند زبان خود را مطابق با مواد آموزشی مورد نظر خود ادامه دهند.
آنها وقت کافی ندارند و زمان کلاس باید با اوقات فراغت آنها متناسب باشد.
آنها نمی خواهند در شهر رانندگی کنند، ترافیک شهری را کاهش دهند و نمی خواهند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
برای مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور و اشتغال به مدرک زبان نیاز فوری دارند.

دکمه بازگشت به بالا