عمومیمدیریت کسب و کار

کدام برند الکتروموتور بهتر است؟

مزیت و نقطه قوت الکتروموتورهای ایرانی

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

الکتروموتور و یا موتورهای الکتریکی ایرانی توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در میان برندهای خاورمیانه پیدا کنند و به کشورهای آفریقایی، اروپایی و نیز کشورهای مختلف آسیا ورود پیدا کرده‌اند. این موتورها با مواد اولیه با کیفیت تولید شده و از جمله مزیت‌های آن قیمت پایین‌تر آن‌ها در مقابل نمونه‌های خارجی با همان کیفیت است.

از دیگر مزایای الکتروموتورهای ایرانی از جمله الکتوروموتور 4 اسب می‌توان به تنوع بالای آن‌ها از تک‌ فاز تا سه‌ فاز در قدرت‌های مختلف اشاره کرد که کاملا نیاز مشتری را رفع خواهند کرد. استفاده از آلیاژ مس در سیم‌ پیچ‌ها از دیگر مزایای این الکتروموتورهاست. جالب است بدانید، ایران جزو معدود کشورهای جهان است که توانسته به تکنولوژی تولید الکتروموتورهای فوق سنگین دست یابد.

کدام برند الکتروموتور بهتر است؟

انواع برند الکتروموتور ایرانی

این شرکت فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرده است و تا به امروز توانسته به یکی از بهترین برندهای الکتروموتور در آسیا، اروپا و آفریقا تبدیل شود. تمام محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد CE از اتحادیه اروپا هستند. شرکت الکتروژن، اولین تولیدکننده الکتروموتورهای راندمان بالا است و از این طریق توانسته است صنعت الکتروموتورسازی کشور را دگرگون کند. برخی محصولات متنوع این مجموعه عبارت است از: الکتروموتورهای فن، هود، آسانسور و الکتروموتور کولری. برای دریافت اطلاعات از شرایط خرید این محصول به صفحه فروش الکتروموتور الکتروژن مراجعه کنید.

موتوژن یکی از شرکت‌های موفق و خوش‌نام در زمینه تولید الکتروموتور است که در سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرده است. الکتروموتورهای موتوژن در تنوع بالایی تولید می‌شوند و برای فعالیت صنایع فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، ذوب فلزات و خودروسازی کاربرد داشته و مناسب است. این شرکت هدف خود را حرکت همگام با علم روز قرار داده و با همکاری بهترین دانشگاه‌های فنی در حال فعالیت مستمر است.

شرکت دیزل‌ ساز یک شرکت با تجربه‌ای 40 ساله در زمینه تولید، منتاژ و واردات انواع الکتروموتورها است. این شرکت علاوه بر ساخت الکتروموتور در زمینه‌های دیگری مانند تولید و واردات پمپ، موتور و ژنراتور نیز فعالیت می‌کند. این شرکت دارای ارتباطات بین‌المللی بسیار گسترده‌ای بوده و با بزرگترین شرکت‌های الکتروموتورسازی دنیا در ارتباط و مبادله است. الکتروموتورهای این شرکت در دو مدل مستغرق و غیرمستغرق به تولید می‌رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت الکتروموتور دیزل ساز به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو)، جزء شرکت‌های تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که از سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت تولیدی الکتروموتور جمکو توانسته است برای اولین بار در میان شرکت‌های ایرانی به تکنولوژی ساخت موتور الکتریکی فوق سنگین دست یابد. تولیدات این مجموعه انواع الکتروموتورهای سه‌ فاز صنعتی است که همگی دارای نشان استاندارد CE از اتحادیه اروپا هستند.

خرید و فروش موتور الکتریکی ایرانی

به جرئت می‌توان گفت خرید الکتروموتورهای ایرانی از لحاظ مختلف بسیار عقلانی‌تر از خرید نمونه‌های خارجی است. تولیدات شرکت‌هایی مانند جمکو، الکتروژن و موتوژن در خاورمیانه و منطقه بی‌نظیر است. از مزیت‌های خرید الکتروموتور ایرانی این است که شما راحت‌ترین دسترسی به پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصولات را دارید. وجود نمایندگی‌های مختلف شرکت‌های ایرانی عملیات خرید و فروش را بسیار آسان‌تر کرده و از مهم‌ترین مسائل در حوزه خرید و فروش، تنوع بالای این محصولات است که برای هر زمینه و هر حوزه‌ای پاسخگو است.

عوامل پیش از خرید

هان‌طور که در بالا نیز اشاره شد مهم‌ترین عواملی که می‌تواند شما را ترغیب به خرید نمونه‌های ایرانی الکتروموتورها کند، به شرح زیر است.

    برخورداری الکتروموتورها از ضمانت و خدمات پس از فروش در سطح بالا

    دسترسی آسان و سریع به خدمات پس از فروش

    دسترسی به شعب فروش

    قیمت پایین‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی

    برخوردار بودن اکثر تولیدات از گواهی CE

    برخورداری از کیفیت و تکنولوژی ساخت بالا

    تنوع بسیار زیاد محصولات در زمینه‌های مختلف

قیمت الکتروموتور ایرانی

قیمت الکترو موتور به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان یک رقم و عدد ثابت در این زمینه بیان کرد؛ اما آنچه اهمیت دارد قیمت به مراتب پایین‌تر تولیدات داخلی نسبت به تولیدات خارجی است که غالبا تا یک دوم قیمت، ارزان‌تر هستند. بنابراین با توجه به کیفیت و تمام مزایایی که موتورهای الکریکی ایرانی دارند خرید آن‌ها بی‌ شک به صرفه‌تر است.

عوامل موثر بر قیمت

همان‌طور که گفته شد عوامل مختلفی در قیمت تمام‌ شده یک الکتروموتور تاثیرگذار است که به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

قدرت الکتروموتور: الکتروموتورها در دو مدل تک‌ فاز و سه‌ فاز تولید می‌شوند که در کارایی و نیز در قیمت آن‌ها مهم‌ترین تاثیر را دارد.

سیم‌پیچی: بهترین جنس برای سیم‌ پیچی مس است. اما مس می‌تواند در درصد خلوص مختلف تولید شود که در نتیجه در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

جنس بدنه: بدنه الکتروموتورها به طور کلی در دو نوع آلومینیوم و چدن هستند که هریک کارایی خاص خود را دارند. الکتروموتورها با بدنه چدن نسبت به الکتروموتورهای آلومینیومی ارزان‌تر هستند.

برند الکتروموتور: بی‌شک برند تاثیر به‌ سزایی در تمامی محصولات دارد. برندی مانند زیمنس با توجه به شناخت جهانی که دارد، قطعا قیمت بالاتری خواهد داشت.

عوامل دیگری مانند کیفیت قطعات، تکنولوژی به کار رفته و بسیاری دیگر در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهند بود. گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون دارای عاملیت فروش الکتروموتورهای ایرانی می‌باشد. برای خرید الکترومور ایرانی با کمترین قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان پینیون تماس حاصل فرمایید.

تاثیر برند در انتخاب الکتروموتور کلاچ دار

شناخت برندهای الکتروموتور کلاچ دار چقدر در انتخاب موثر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیلی! لازم به تکرار مکررات نیست که برند یک وسیله می تواند نماد کیفیت محصول باشد. به عنوان مثال محصولات وگ در بیشتر کشورهای جهان استفاده شده و به عنوان رهبر حوزه الکتروموتور می باشد. بدیهی است که با انتخاب الکتروموتور وگ می توانید  تردید و دغدغه را ازخود دور کنید. لازم به ذکر است محصولات داخلی کشور نیز کیفیت مطلوبی دارند و قسمت اعظم بازار ایران را تشکیل می دهد. مخصوصا در سال های اخیر که در حوزه واردات مشکلات زیادی وجود دارد انتخاب یک محصول داخلی از جمله الکتروموتور کلاچ دار موتوژ می تواند خیال شما را از بابت کیفیت آسوده کند.

برندهای معروف الکتروموتور کلاچ دار را بشناسید

در صورتی که برندهای مختلف را نشناسید ممکن است دچار سردرگمی شده و در نهایت توسط فروشنده های نادرست به هر سمت و سویی کشیده شوید. جمله شعاری دانستن بهتر از ندانستن را سرلوحه قرارداده و حداقل برندهای معروف را می شناسیم.

    الکتروژن

    موتوژن

    چیما

    ولت

    وگ WEG

    وت WAT

    گاماک GAMAK

    گوانگلو GuangLu

    استریم STREAM

لکتروموتور 5.5 اسب

شرکت های تولید کننده الکتروموتور کلاچ دار

برند الکتروژن

الکتروژن یک برند الکتروموتور کلاچ دار مطرح می باشد. محصولات این برند بیش از 30 سال در بازار ایران عرضه شده است که با هدف تولید الکتروموتورهای مورد نیاز کشور، تحت لیسانس کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا با بیش از 50 نوع محصول پیشرو در عرصه تولید الکتروموتور صنعتی و خانگی مانند: انواع مختلف تهویه مطبوع، موتور ماشین لباسشویی، پمپ های آب خنک کننده و انواع مشعل گاز و نفت تاسیس شده است. محصولات الکتروژن از رنج ۰.۰۵ کیلو وات تا ۴۵ کیلو وات مطابق استاندارد های بین المللی می باشد.

برند موتوژن

  شرکت موتوژن طیف وسیعی از الکتروموتورهای سه فاز، تکفاز و الکتروموتورهای خاص را بنابر درخواست مشتری طراحی و تولید می کند. این شرکت بیش از 45 سال است که در این حوزه فعالیت دارد و تامین کننده بخش وسیعی از نیاز بازار ایران می باشد.

برند چیما Cima

 فعالیت شرکت چیما در سال  1977 در ایتالیا آغاز شده است و در زمینه تولید الکتروموتورهای تکفاز، سه  فاز و الکتروموتورهای خاص آسنکرون تخصص دارد.

برند وگ WEG

  شرکت وگ بیش از50 سال در زمینه تولید الکتروموتور فعالیت دارد. این شرکت در سال 1961 در برزیل تاسیس شد و ابتدا محصولات خود را روانه بازار آمریکای جنوبی کرده و سپس به بازار جهانی ارائه کرده است. این برند به علت کیفیت بالای محصولات، یکی از برترین برندها در حوزه فعالیت الکتروموتور می باشد.

برند گوانگلو Guanglu

 این شرکت در پارک صنعتی شهر Taizhou قرار دارد. شرکت گوانگلو متخصص در زمینه تولید انواع الکتروموتور می باشد. این الکتروموتور یکی از الکتروموتورهای موجود در بازار ایران می باشد.

برند گاماک Gamak

گاماک یکی از برترین برندهای تولید الکتروموتور در کشور ترکیه می باشد. این شرکت فعالت خود را از سال 1961 آغاز کرده است. و با بکار بردن قطعات با قیمت مناسب و با کیفیت در زمینه تولید داخلی بخش عمده ای از نیاز کشور را مرتفع ساخته است.

برند وات WAT

 شرکت وت، یک تولیدکننده پیشرو در زمینه موتورسازی است. این شرکت موتورهایی با بهره وری و دوام بالا را تضمین می کند. محصولات این شرکت به دلیل قابلیت اطمینان و و عملکرد خوب در بین کاربران بسیار مقبول می باشد. این شرکت با تکیه بر بیش از 50 سال تجربه، محصولات خود را به بیش از 40 کشور صادر کرده است. از این رو به لحاظ صادرات یک رهبر در جهان صنعت می باشد.

برند ولت Volt

ولت موتور فعالیت خود را در سال 1966 آغاز کرده است. امروزه ولت موتور یکی از برترین تولید کننده ی موتور الکتریکی در ترکیه می باشد.

برند استریم Stream

شرکت استریم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موتور می باشد. این شرکت در چین واقع است.

اینرژی؛ فروشنده بهترین برند الکتروموتور کلاچ دار

مجموعه اینرژی ، یکی از بزرگترین شرکت هایی تهیه و تامین محصولات صنعتی در حوزه های مختلف از جمله الکتروموتور می باشد. همچنین این مجموعه با فعالیت در طی چندین سال، متخصصین با تجربه ای در این حوزه داشته که بخش زیادی از نیاز مشتریان را در راستای آگاهی از محصولات برآورده می کند. هدف اصلی این شرکت برپایه مشتری مداری استوار می باشد که مشتریان عزیز با آگاهی کامل نسبت به انتخاب محصول عمل کرده و درست ترین انتخاب را در جهت خرید محصولات از جمله الکتروموتورهای کلاچ دار داشته باشند.

کاربران می توانند با تماس و مراجعه به متخصصان اینرژی ابتدا با دریافت مشاوره، آگاهی لازم را بدست آورده و سپس در صورت تمایل بهترین برند الکتروموتور کلاچ دار با توجه به نیاز کاربران پیشنهاد خواهد شد. لازم به ذکر است که مجموعه اینرژی بیشترین تلاش را در جهت تهیه و تامین نیازهای مشتریان به عمل آورده و قادر به تهیه انواع برندهای الکتروموتور کلاچ دار می باشد.طوبت، گردوغبار، گازها و… را نشان می‌دهد، توآنچه در این مقاله می‌خوانید

برای آشنایی با بهترین برند اینورتر یا درایو ، بهتر است ابتدا با این تجهیز آشنایی پیدا کنید.

درایو یکی از مهم‌ترین تجهیزات کاربردی در صنعت می‌باشد. وظیفه‌ی اصلی  درایو، کنترل دور الکتروموتور است. با کنترل سرعت الکتروموتور، سبب افزایش راندمان موتور می‌شود. قدرت و سرعت موتور باید با درایو متناسب باشد. درایو قادر است دور الکتروموتور را از صفر تا چندین برابر دور نامی موتور به طور پیوسته تغییر دهد. استپ و استارت نرم الکتروموتور به وسیله ی درایو باعث کاهش تنش‌های مکانیکی و افزایش طول عمر می‌شود. از نظر ولتاژ ورودی درایو ها به دو دسته تکفاز و سه فاز تقسیم می‌شوند. البته خروجی همه درایو ها سه‌فاز است.

از درایو در کاربری هایی نظیر پمپ، فن، نوار نقاله، آسانسور، اکسترودر ها، جرثقیل ها و … استفاده می‌شود. لازم است متناسب با کاربری مد نظر درایو و برند آن را انتخاب کنید.

در این مقاله به معرفی برند‌های معتبر در بازار و شرح مختصر هر یک می‌پردازیم.

بهترین برند های اینورتر یا درایو موجود در جهان :

برند LS :‌

 برند LS کره جنوبی  یکی از معروف ترین برندها در بازار ایران است. کیفیت عالی ساخت، طول عمر مناسب، بازده بالا و قیمت متناسب با کیفیت، باعث شده است که درایوهای LS جزو اولین انتخاب‌های مهندسین برق، قرار بگیرد. برند LS، متناسب با کاربرد صنایع مختلف، مدل‌های متنوعی تولید دارد. در ادامه به شرح مختصر هر یک می‌پردازیم:

    درایو LS مدل IG5A : از رنج توانی 0.37 کیلووات تا 22 کیلووات در کلاس ولتاژی 220VAC تکفاز و 400VAC سه فاز مناسب برای کاربری‌های عمومی هستند.

    درایو LS مدل IC5 : از رنج توانی 0.37 کیلووات تا 2.2 کیلووات در کلاس ولتاژی 220VAC تکفاز، مناسب برای کاربری‌های سبک هستند.

    درایو LS مدل IS7 : از رنج توانی 0.75 کیلو وات تا 350 کیلو وات در کلاس ولتاژی 400VAC تکفاز، مناسب برای کاربری‌های سنگین می باشند

    درایو LS مدل M100 : از رنج توانی 0.2 کیلووات تا 2.2 کیلووات در کلاس ولتاژی 220VAC تکفاز، مناسب برای کاربری سبک می‌باشند.

    درایو LS مدل S100 : از رنج توانی 0.37 تا 75 کیلووات در کلاس ولتاژی 400VAC ، مناسب برای کاربری های سبک و سنگین می‌باشند.

    درایو LS مدل H100 : از رنج توانی 0.37 تا 90 کیلووات در کلاس ولتاژی 400VAC سه فاز، مناسب برای کاربری های سبک می‌باشند.

    درایو LS مدل IP5A : تا 450 کیلووات در کلاس ولتاژی 400VAC سه فاز، مناسب برای کاربری های سبک می‌باشد.

برند SIEMENS :

 برند زیمنس  نیز، برای کاربری‌های مختلف چند نوع اینورتر تولید دارد. درایوهای سری SIMODRIVE (6SN11) ، درایوهای simovert و master drive، درایو های SIMOREG، درایوهای MICROMASTER از انواع درایو های زیمنس هستند. این درایو ها جز سری های منسوخ شده هستند.

درایوهای نسل جدید زیمنس سینامیکس SINAMICS جایگزین این مدل ها در بازار شده اند.

درایو های سینامیکس در چند سری تولید می شوند:

1- درایو های سری V :

    مدل V20 سینامیکس: این سری از درایوهای زیمنس مد v/f را پشتیبانی می‌کنند. در راه اندازی پمپ ها، فن ها، کانوایر های ساده کاربرد دارند. به طور کل می توان گفت، در کاربری های سبک که گشتاور راه اندازی بالا ندارند، استفاده می‌شوند.

    مدل V90 سینامیکس: این سری از درایوهای زیمنس در توان‌های پایین تولید می‌شوند و فقط سرو موتور خاص خودشان را راه‌اندازی می‌کنند.

2- درایو های سری G

درایوهای سری G برای راه‌اندازی موتورهای آسنکرون استفاده می‌شوند.

    درایو G110 زیمنس

    درایو G120 زیمنس

این مدل درایوها در کاربری‌هایی که گشتاور راه اندازی بالا دارند، استفاده می‌شوند. اکسترودر ها، جرثقیل ها، میکسر ها و سایر کاربری سنگین از موارد استفاده این درایو هستند.

برند PENTAX

درایو پنتاکس در داخل کشور ایران و تحت لیسانس شرکت پنتاکس ایتالیا در انواع ورودی تکفاز 220VAC و ورودی سه فاز 380VAC و دو مدل  dsi-400 و dsi-200 ساخته می‌شوند.

برند DELTA :

درایو Delta هم از درایوهای پرطرفدار و باکیفیت صنعت برق به شمار می‌رود. انواع مختلف مدل‌های این درایو را در ادامه بررسی می‌کنیم:

    درایو دلتا سری L: این درایو ها در رنج توانی 0.4 تا 1.5 کیلووات و فقط به صورت تکفاز تولید می‌شوند.

    درایو دلتا سری EL: ورودی تکفاز از 0.4 تا 2.2 کیلو وات، ورودی سه فاز از 0.75 تا 3.7 کیلو وات برای کاربری‌های سبک طراحی می‌شوند. این درایوها مناسب برای کنترل دور فن با توان های پایین هستند.

    درایو دلتا سری MS: این درایوها هم به صورت ورودی تکفاز و هم سه فاز تولید می‌شوند. رنج توانی ورودی تکفاز از 0.4 تا 2.2 کیلو وات، ورودی سه فاز از 0.75 تا 22 کیلو وات می‌باشد.

    درایو دلتا سری M: درایو های سری M برند دلتا به صورت ورودی تکفاز و سه فاز طراحی می‌شوند. ورودی تکفاز از 0.75 تا 2.2 کیلووات و ورودی سه فاز از 0.75 تا 7.5 کیلو وات تولید می‌شوند. برای کنترل دور موتورهایی با توان پایین و گشتاور ثابت مناسب هستند.

    درایو دلتا سری B: درایو های سری B مناسب برای کاربردهای عمومی هستند. در توان‌های 0.75 تا 7.5 کیلو وات برای ورودی تکفاز، و از 0.75 تا 75 کیلو وات برای ورودی سه فاز طراحی می‌شوند.

    درایو دلتا سری CP2000: این درایو ها فقط به صورت سه فاز و از 0.75 تا 22 کیلو وات تولید می‌شوند. استفاده از این درایو ها برای مصارف پمپ و فن توصیه می‌شود.

    درایو دلتا سری C200: این درایو ها برای ورودی تکفاز از رنج توانی 0.4 تا 2.2 کیلو وات و ورودی سه فاز از 0.75 تا 7.5 کیلو وات تولید می‌شوند.

    درایو دلتا سری C2000: از رنج توانی 5.5 تا 7.5 کیلووات برای ورودی تکفاز و از 0.75 تا 335 کیلووات برای ورودی سه فاز طراحی می‌شوند.

برند INVT :

 شرکت INVT  در سال 2002 در چین تاسیس شد. برند INVT از بهترین برند های چینی موجود در بازار است. طیف توانی گسترده، مقرون به صرفه بودن، 24 ماه گارانتی از ویژگی های این برند است.

درایوهای INVT را نیز می توان بر اساس سطح ولتاژ و متناسب با کاربری دسته بندی کرد. سطوح ولتاژی 220، 400، 690 ولت در دسته‌ی فشار ضعیف، ولتاژ بین 1 تا 11 کیلو ولت در دسته ی فشار متوسط قرار می گیرند. در ادامه به شرح چهار سری از درایو های فشار ضعیف می‌پردازیم.

    درایو اینوت سری GD10: این درایو ها متناسب با کاربری سبک و تا رنج توانی 2.2 کیلووات تولید می‌شوند. این درایوها در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می‌شوند.

    درایو اینوت سری GD20: این سری از درایوهای اینوت متناسب با کاربری‌های سنگین هستند. ورودی تکفاز 220VAC، در رنج توانی 0.4 تا 2.2 کیلو وات، ورودی سه فاز 380VAC در رنج توانی 0.75 تا 110 کیلو وات تولید می‌شوند.

    اینورتر اینوت سری GD200A: این درایوها برای طیف وسیعی از کاربری‌های سبک و سنگین متناسب هستند. به صورت ورودی سه فاز 380VAC و از 0.75 تا 500 کیلو وات تولید می‌شوند.

    درایو اینوت سری GD350: این سری از درایوها برای کاربری‌های سنگین با گشتاور بالا متناسب هستند. به صورت ورودی سه فاز 380V و 690V تولید می‌شوند. رنج توانی ورودی 380V از 1.5 تا 500 کیلو وات، و برای ورودی 690V از 22 تا 630 کیلووات می‌باشد. برای کاربری‌های سنگین نظیر جرثقیل و بالابر مناسب هستند.

برند YASKAWA

 درایوهای برند یاسکاوا  نیز مانند سایر برندها در سری های مختلف تولید می‌شوند. این امر به این دلیل است که کاربری های وسیع را پوشش دهد.

    درایو یاسکاوا سری V1000: طیف کاربری این درایو ها وسیع است. هم در کاربری‌های سبک و هم کاربری‌های سنگین استفاده می‌شوند. رنج توانی این اینورتر ها از 0.1 تا 15 کیلووات است.

    درایو یاسکاوا سری A1000: این سری از درایوهای یاسکاوا مناسب برای کاربری‌های عمومی هستند مانند: کمپرسور ها، جرثقیل ها، پمپ، فن و … .

    درایو یاسکاوا سری L1000: درایو های سری L1000 مخصوص استفاده برای آسانسورها هستند.

درایوها از مهم‌ترین تجهیزات صنعتی هستند و نقش مهمی در صرفه‌جویی انرژی دارند. از این جهت لازم است در انتخاب آن نکات ذکر شده را مد نظر قرار داد.

با توجه به مواردی که گفته شد، بهترین برند اینورتر یا درایو ، برای هر پروژه‌ای می تواند متفاوت باشد. شما با بررسی شرایط محیط پروژه، نوع کاربری، بودجه و … می‌توانید درایو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول در مورد الکتروموتور ایرانی

تا به این‌جا سعی شد تا شما با الکتروموتورهای ایرانی آشنایی به دست آورید. در پایان به برخی سوالات متداول در این زمینه پاسخ داده می‌شوند که ممکن است سوال شما نیز باشند.

1) تولیدات کدام یک از برند‌های ایرانی دارای گواهی‌نامه CE هستند؟

شرکت‌های موتوژن، الکتروژن و جمکو از جمله شرکت‌هایی هستند که تولیداتشان دارای این گواهی‌نامه است.

2) الکتروموتورهای ایرانی در چه زمینه‌هایی تولید می‌شوند و آیا قابل رقابت هستند؟

الکتروموتورهای ایرانی در کاربردهای سبکی مانند فن‎کوئل و کولر گرفته تا بزرگترین تجهیزات پتروشیمی و خوردوسازی به تولید می‌رسند. اخیرا شرکت موتوژن به تولید الکتروموتور ضدانفجار نیز دست یافته است. الکتروموتورهای درجه‌یک ایرانی از شرکت‌های شناخته‌شده درحال حاضر به بازارهای بین‌المللی راه یافته‌اند که خود نشان‌دهنده قدرت رقابت آن‌هاست.

3) الکتروموتورهای ایرانی در چه توان‌هایی تولید می‌شوند؟

الکتروموتورهای ایرانی در انواع تک‌فاز یک‌خازن و دو خازن و نیز الکتروموتور سه‌فاز در توان‌های مختلف به تولید می‌رسند. این محصولات در بدنه‌های آلومینیوم و نیز چدن یافت می‌شوند. محصولات ایرانی در درجه حفاظت IP54 و IP55 که حفاظت از دستگاه در برابر ر

بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی از جمله ترکیه، ایتالیا، آلمان و چین در زمینه ساخت الکتروموتورهای کلاچ دار (الکتروموتورهای دو خازنه، با خازن استارت و خازن دایم) فعالیت دارند. همانطور که واضح است برند الکتروموتور کلاچ دار نماد بسیاری از ویژگی های الکتروموتور می تواند باشد. زیرا همانند بسیاری از وسایل دیگر برند بودن یک وسیله تاثیر مستقیمی برروی انتخاب خریدار دارد. در این راستا برخی از بهترین های برند الکتروموتور کلاچ دار آورده شده است.

دکمه بازگشت به بالا