عمومیمدیریت کسب و کار

خرید هارد سرور 1

هارد سرور چیست؟

در حال حاضر در دنیای امروزه استفاده از ابزارهای مختلفی برای ذخیره سازی به یک نیاز مهم مبدل شده است. از این رو توجه به اهمیت اطلاعاتی ذخیره شده، روز به روز مهم تر خواهد شد. دنیای IT همواره به هاردهای پیشرفته نیاز داشته، که تکنولوژی های جدید در آن به کار رفته باشد. همه ی این موارد در روند سرعت و امنیت ذخیره سازی کمک می کند.

هاردها بر اساس کانکتور یا محل اتصال قابل تقسیم بندی هستند. برای مثال SAS ، SATA ، SSD ، FC ، IDE . . از نظر اندازه نیز به دو دسته  LFF  یا 3.5 اینچی و SFF یا 2.5 اینچی  تقسیم شده اند، که قابل استفاده بر روی سرور اچ پی هستند. هارد سرورها  که به سه دسته SSD , SAS , SATA تقسیم شده است و به علاوه با پیشرفت تکنولوژی های امروزه   هاردهای NVME  نیز وارد بازار شده است، که به نسبت قیمت بالاتری دارد. هارد سرور بر روی سرور قرار گرفته و سرورها به عنوان هسته اصلی ذخیره دیتا در شبکه محسوب می شوند.

خرید هارد سرور 1

قیمت هارد سرور اچ پی

ازجمله موضوعات مهم در رابطه با هارد قیمت آنها می باشد. قیمت  سرور را می توان بر حسب نوع هارد انتخابی تعیین کرد. هر چقدر هارد دارای ویژگیهای بهتری باشد و می تواند تکنولوژی های جدید را ارائه دهد و به همان میزان از قیمت بیشتری برخوردار باشد. از نمونه عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت هارد سرور اچ پی  موارد زیر هستند. 1- سرعت 2- ظرفیت 3- نوع هارد سرور قیمت هارد سرور اچ پی در بازار وابسته به عوامل مختلف است.

برای اطلاع باید به ظرفیت، سرعت چرخش دیسک، نوع رابط هاردیسک یا نوع پورت، نرخ انتقال داده خارجی، فرم فاکتور، نوع پیکربندی، زمان جست ‌وجو و سازگاری با نسل سرورهای پرولیانت را مشخص کرد وسپس با توجه به همه این موارد قیمت محصول را ارزیابی کرد. باید به این نکته نیز توجه داشت، که نو یا دست دوم بودن هارد سرور و نوسانات بازار همگی بر لیست نهایی قیمت هارد سرور تاثیر بسیاری دارند.

هارد 1.2 tb 10k

این مدل از 1.2 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی بهره برده وسرعت گردش دیسک 10000RPM را دارد و در ردیف هارد سرور هایSFF است. دراین هارد برای اتصال به شاسی سرور از درگاه  SAS  استفاده شده است، که این رابط برای دسترسی بالا، ذخیره سازی عملکرد واطمینان بالا می باشد. این هارد سرورجز بهترین ذخیره سازنوع اچ پی و به شکل Hot plug در سرور قرار گرفته است، که در سری  پرولیانت کاربرد دارد.

این هارد سرور با استفاده از دیسک هایی به ابعاد 25 اینچی دارای ظرفیت های متنوع می باشد. این نوع هارد به شکل smart carrier به سینی خود متصل شده است و منظور از آن بدین سان است، که اگر زمانی هارد سرور در حال فعالیت را به آن وصل کنید، سیستم بدون هیچ مشکلی بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و نیازی به ریستارت کردن نداشته باشد.

هارد سرور hp g8

سرور های G8 در انواع مختلفی به بازار موجود هستند. هر سرور از تعداد و نوع مشخصی از هارد را قابیلت پشتیبانی دارد. این میزان بسته به تعداد Bay موجود روی سرور، نوع Bay و نوع کنترلر هارد (Smart Array)   است. به صورت پیش فرض، سرورهای G8 سری P مانند DL380 G8 و DL360 G8  از رید کنترلر P420i استفاده کرده  و می تواند از هارد های SATA و SAS در انواع   LFF  و SFFپشتیبانی کنند. سرورDL380 G8  در انواع 8SFF, 16SFF, 25SFF, 8LFF, 12LFF  تولید شده است. همچنین سرور DL360  G8 نیز در مدل های 8SFF, 10SFF , 4LFF در دسترس قرار دارد.

خرید هارد سرور

این نوع هارد دیسک ها برای مقاصد تجاری و راهکارهای این بحث بسیار گزینه خوبی هستند، زیرا در طراحی وساخت آن تمامی استانداردهای اصولی رعایت شده، که درحین کاربردی بودن سازگاری خوبی را ارائه می دهد و کارایی قابل توجهی را دارد. از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب برای انواع دستگاه است. این هارد سرورها از قابلیت اسمارت پشتیبانی کرده و به کاربر هشدارمی دهد، که نسبت به رفع ایراد و یا برداشتن اطلاعات خود ازهارد دیسک اقدام کند. با خرید این نوع هارد سرور یقینا اطمینان خواهید داشت، که در ارتباط با امنیت اطلاعات آسوده خاطر بودید. شما می توانید این هارد سروربا گارانتی معتبر از فروشگاه تجهیز شبکه فیدار تهیه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا