عمومیمدیریت کسب و کار

قیمت مغازه در شهر گیرنه قبرس شمالی

با توجه به قوانین قبرس شمالی شما می توانید با اقامت خود و افراد تحت تکفل خود را دریافت کنید و سپس به عنوان یک شخصی که در این کشور اقامت داشته باشید ، اجازه فعالیت اقتصادی به شما داده می شود و می توانید حتی در این کشور برای خودتان مغازه بخرید و سند قطعی مغازه را نیز در دفتر خانه اسناد رسمی به نام خودتان انتقال سند دهید.

❌❌ شما هم اکنون می توانید تمامی سوالات خودتان در خصوص نحوه خرید مغازه در قبرس شمالی و قیمت مغازه هایی که در این کشور موجود می باشد از قسمت از ما بپرسید❌❌

پروسه خرید مغازه در قبرس شمالی

خرید مغازه اصل سخت نیست و یا بهتر است بگوئیم که قوانین دست و پا گیری ندارد و در صورتی که شما با فروشنده بر روی قیمت و نحوه پرداخت آن توافق کنید ، به راحتی می توانید مغازه را خریداری کنید و بعد از خرید و انتقال سند آن به نام خودتان امکان استفاده شخصی یا اجاره دادن آن می باشد.

اما سوال اصلی که از پرسیده می شود این است ، که آیا می توان در آن مغازه هر نوع فعالیتی را شروع کرد و یا اینکه این کار نیاز به ثبت شرکت دارد، در جواب به این سوال باید گفته شود که شروع کردن هر نوع فعالیتی در این کشور در هر حرفه و صنفی که باشد ، نیاز هست تا شما ثبت شرکت کنید و در کل اگر بخواهیم یک جمله در اینخصوص بگوییم این است که هر فعالیت تجاری در قبرس شمالی نیازمند ثبت شرکت در آن فعالیت هست.

اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید مغازه

همانطور که گفته شد، بسیار ساده و راحت بوده و شما می توانید با خرید یک مغازه در قبرس شمالی فعالیت اقتصادی خودتان را راه اندازی کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشد، اما یک سوال دیگر که در خصوص خرید مغازه در کشور قبرس شمالی از ما پرسیده می شود، این است که آیا می توان با خرید مغازه در این کشور اقامت گرفت ، چرا که ما قبلا در خصوص با یکدیگر صحبت کردیم و شاید بعضی از دوستان فکر کنند که مغازه نیز ملک محسوب شده و در پاسخ به سوال باید گفت که امکان این موضوع نمی باشد ، چرا که شما برای شروع فعالیت اقتصادی ابتدا می بایست اقامت خودتان را دریافت کنید.

در قوانین این کشور به اشخاصی اجازه کسب و کار داده می شود که در ابتدا موفق به اخذ اقامت شده باشند و در این کشور زندگی می کنند و اگر فکر می کنید که با یک سفر توریستی و دریافت ویزای توریستی می توانید این کار را بکنید ، باید بگوئیم که سخت در اشتباه هستید و این موضوع نیز امکان پذیر نمی باشد.

خرید مغازه و مکان تجاری و کسب درآمد

اگر مقاله ما در خصوص را مطالعه کرده باشید ، متوجه خواهید شد که چه شغل هایی در قبرس شمالی بیشتر خواهان و طرفدار دارد و شما بهتر است بعد از مشاوره گرفتن از تیم گلوبال لند و یا هر شخصی که به او اعتماد دارید ، یک نوع فعالیت را انتخاب کنید ، قطعا اگر مغازه خودتان را متناسب با بازار این کشور خریداری کنید ، می توانید درآمد بسیار خوبی نیز به دست بیاورید ، پس قبل از خرید مغازه ، حتما روی باز کار این کشور و پتانسیل هایی که دارد بیشتر تحقیق کنید.

قیمت مغازه  در کشور قبرس شمالی

اگر قصد مغازه یا واحد تجاری را دارید ، در اکثر واحدهای تجاری نیز موجود است و برای گرفتن لیست قیمت این واحدها حتما از قسمت سایت سوالات خودتان را مطرح کنید و یا اینکه با ما تماس بگیرید تا لیست قیمت این واحدها در اختیار شما گزاشته شود ، اما قیمت مغازه و واخد های تجاری در این کشور از 50 هزار پوند به بالا می باشد و قیمت واحد تجاری بیشتر متاثر از موقعیت است تا متراژ. شاید در ایران دیده باشید که قیمت واحدهای تجاری را بر اساس متراژ عنوان می کنند ، اما در اینجا بر اساس واحد تجاری محاسبه می شود.

مغازه های قبرس شمالی

لیست را قبلا بررسی کردیم و شما می توانید در قبرس شمالی انواع کالاهای مورد نیاز خودتان را می توانید از مغازه های مختلف تهیه کنید ، طیف گسترده ای از کالاها و خدمات مصرفی به صورت پراکنده در مغازه های قبرس شمالی یافت می شود، اگر به دنبال کالا با برند خاص یا معروفی هستید، با کمی جستجو در مغازه ها یافت خواهید کرد ، اما در مورد میوه و مواد خوراکی و غذایی ، به راحتی در همه فروشگاههای کوچک و بزرگ یافت می شوند.

مغازه ها و فروشگاههای لباس برای توریست ها جذابیت بیشتری دارد چرا که قیمت ها به نسبت بعضی از کشور ها پائین تر است و خرید لباس جهت سوغاتی بیشتر از کالاهای دیگر است ، البته تنوع لباس از یک فروشگاه تا فروشگاه دیگر بسیار متغیر است و هر مغازه لباس فروشی سعی دارد تا از رقیب خود خدمات بهتری را ارائه دهد.

نوع سند مالکیت ملک های تجاری و مغازه

همانطور که در مطلب عنوان شد ، اسناد مالکیت 4 نوع می باشد و در خصوص مغازه و املاک تجاری نیز این موضوع صادق است و شما در خرید مغازه عرصه و اعیان را خریداری می کنید و این مغازه همانند خانه در قبرس شمالی جزو دارایی شما محسوب می شود و قوانین ارث نیز روی آن اعمال می شود، بنابراین تا زمانی که مغازه خودتان را نفروشید، متعلق به شما است.

مشاوره حضوری

اگر به مشاوره حضوری جهت خرید یا داشتین ، میتوانید هم در ایران و هم در قبرس شمالی به دفتر ما مراجعه کنید تا ضمن بازدید  نزدیک از مغازهای فروشی در قبرس شمالی ، توضیحات لازم دیگر نیز به شما داده شود و شما با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید.

چند نمونه لیست قیمت مغازه فروشی

قرار دادن لیست قیمت تمامی مغازه های فروشی در این مطلب امکان پذیر نبوده، چرا که این لیست هر روز در حال تغییر است و بسیاری از مغازه ها در حال فروش هستند و شما برای دستیابی به آخرین لیست می توانید از قسمت پشتیبانی به ما پیام دهید، اما برا نمونه لیست چند نمونه مغازه را در اینجا عنوان می کنیم ، اما در صورت نیاز به هر نوع مغازه در هر منطقه ای از قبرس شمالی با هر نوع کاربری می توانید از ما سوال کنید.

?  مغازه در آنجل تاور 

✅ قیمت از 108 هزار پوند تا 281 هزار پوند

✅ واقع در مرکز فاماگوستا

? خرید مغازه در ماگوسا

✅ قیمت از 38 هزار پوند

✅ دارای سند شش دانگ ترکی

✅  امکان دریافت تسهیلات و وام بانکی روی آن

?  خرید مغازه در لانگ بیچ

✅ قیمت از 82 هزار پوند

✅ نزدیک به ساحل دریا

✅ دارای آینده بسیار خوب

✅ سند اکسچنج

✅ مغازه در حال ساخت می باشد و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

? خرید مغازه در ایسکله

✅ قیمت 49 هزار پوند

✅ امکان پرداختی قسطی

✅ دو مغازه دیگه هم در همان محدوه فروشی موجود است.

✅ شروع قیمت 150 هزار پوند

✅ مرکز شهر زیبای ماگوسا

✅ فقط 800 متر فاصله با دانشگاه مدیترانه شرقی

✅ دسترسی راحت به شهر

✅ دارای پارکینگ

? خرید مغازه برای فروش در گیرنه بلاپایس

✅ در منطقه بلاپایس

✅ در دست ساخت

✅ به مدرسه انگلیسی گیرنه بسیار نزدیک است

✅ مساحت مغازه 100 متر مربع می باشد

? مغازه ها برای فروش در پروژه اقامتگاه او ام در مرکز شهر گیرنه

✅ تعداد طبقات  5

✅ مساحت 155 متر مربع

✅ در مرکز شهر گیرنه

✅ برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

? 3 مغازه فروشی در جاده سالامیس

✅ هر مغازه و فروشگاه 65 متر مربع است

✅ 2.6 متر مربع سایبان دارد

✅  عمر ساختمان 5 سال

✅ واقع شده در شهر  فاماگوستا

? فروش دفتر کار در نیکوزیا

✅ قیمت 179 هزار پوند

✅ مساحت 135 متر مربع

✅ عمر ساختمان 12 سال

✅ قسمتی مبله شده است

آیا امکان خرید مغازه برای مهاجرین در قبرس شمالی می باشد؟

بله ، شما به عنوان یک مهاجر خارجی می توانید در قبرس شمالی مغازه خریداری کنید و در آن فعالیت اقتصادی داشته باشید.

آیا بعد از خرید مغازه نیاز به اخذ جواز برای شروع کسب و کار می باشد؟

شما برای انجام هر نوع فعالیت اقتصادی در مغازه و مکان تجاری نیاز به ثبت شرکت در آن فعالیت می باشید و بدون ثبت شرکت امکان انجام دادنبا توجه به قانون خرید و فروش املاک و مستغلات در قبرس شمالى امکان بهره مند شدن از اخذ اقامت از طریق خرید ملک براى افراد خارجى بعنوان مهاجر امکان پذیر هست، در صورتیکه فردى با توجه به فعالیت اقتصادى خود در ایران و یا هر کشورى اگر قصد خرید مغازه را داشته باشد براحتى می تواند از قانون خرید مغازه استفاده کرده و سند قطعى بنام خود در اداره ثبت اسناد اخذ کند.

قوانین مربوط به خرید مغازه در قبرس شمالی

قوانین مربوط به خرید مغازه پروسه سخت و یا پیچیده اى را طى نخواهند کرد بدین منظور که اگر فرد متقاضى قصد خرید مغازه را داشته باشد، بعنوان مالک هم می تواند مغازه خود را اجاره داده و با خود فرد فعالیت خود را شروع کند. شاید این سوال به ذهن خطور کند که آیا با خرید مغازه نیاز به ثبت شرکت هست؟ یا اینکه می توانم هر فعالیتى را بدون ثبت شرکت شروع کنم؟ براى پاسخگویى به این سوال باید اعلام کنیم که در قبرس شمالى براى هر نوع فعالیتى در هر حرفه و صنفى حتما نیاز به ثبت شرکت در قبرس شمالی هست و تمامى متقاضیان قبل شروع فعالیت تجارى خود نیاز به ثبت شرکت دارند.

اقامت قبرس شمالی با خرید مغازه

بطور کلى اگر فردى قصد خرید مغازه داشته باشد به راحتى می تواند این کار را انجام داده و فعالیت کسب و کار خود را راه بیاندازند. آیا با خرید مغازه می توانیم اقامت دریافت کنیم؟ براى پاسخ به این سوال باید ابتدا موضوع اخذ اقامت را دریابیم بدین منظور که اگر فردى قصد خرید مغازه داشته باشد تا بتواند اقامت بگیرد طبیعتا با خرید مغازه نمی توان اقامت گرفت! به این دلیل که اگر فردى قصد شروع کسب و کار داشته باشد ابتدا باید اقامت خود را در قبرس شمالى اخذ کرده تا بتواند فعالیت تجارى و کسب و کار خود را فعال کند.

یک دلیل محکم براى این امر می توان حصول اطمینان از طرف دولت براى تضمین زندگى فرد در قبرس شمالى دانست چون هیچ فردى با ویزاى توریستى نمی تواند شرکت ثبت کرده یا فعالیت تجارى شروع کند، ابتدا باید اقامت فرد متقاضى اخذ شده تا بتواند با ثبت شرکت فعالیت خود را شروع کند.

قیمت مغازه در شهر گیرنه قبرس شمالی

در آمد زایی با خرید مغازه در قبرس شمالی

آیا بدون اخذ اقامت می توانم مغازه خریدارى کرد؟

بله شما می توانید با خرید مغازه یک نوع سرمایه گذارى کرده و سند قطعى مغازه خود را دریافت کنید.

آیا درآمد اجاره مغازه در قبرس شمالى براى درامد زآیى خوب است؟

بله می توان به این نکته اشاره کرد که چون در قبرس شمالى اجاره ملک، زمین، و یا املاک صنعتى به پوند انگلیس می باشد منبع درامد خوبى براى خریداران تلقى می شود بدین منظور که حد اقل اجاره مغازه در قبرس شمالى ماهانه بین ٥٠٠ تا ١٠٠٠ پوند متغیر بوده و در اکثر موارد اجاره یکساله مغازه را دریافت می کنند که از این طریق منبع درآمد ارزى مناسبى براى خریداران خواهد بود.

با توجه به شرایط کنونى قبرس شمالى بعنوان یکى از مقاصد اصلى سرمایه گذارى خارجى که باعث رشد چشمگیر مهاجر و سرمایه گذارى شده است فرصت مناسبى براى تجار و صاحبین مشاغل بوجود آمده تا بتوانند از این امر به نفع خود استفاده کرده تا درامد زایى ارزى داشته باشند.

قیمت مغازه در قبرس شمالی

آیا مبالغ زمین، ملک، آپارتمان، مغازه بر اساس متراژ قیمت گذارى می شود؟

با توجه به قانون رایج در قبرس شمالى قیمت گذارى تمامى املاک، آپارتمان، ویلا، زمین و مغازه بر اساس واحد قیمت گذارى می شود، بعنوان مثال اگر مغازه اى ١٠٠ متر باشد و قیمت فروش آن مغازه ١٥٠ هزار پوند باشد با احتساب هر ١٠٠ متر ٤ واحد ٢٥ مترى باشد قیمت هر واحد ٦ هزار پوند خواهد بود و سیاست قیمت گذارى در قبرس شمالى بر اساس واحد بود و مانند ایران بر حسب قیمت بر اساس متر نمی باشد.

اخذ کارت شهروندی با خرید مغازه یا ثبت شرکت

آیا با خرید مغازه و ثبت شرکت و زندگى در قبرس شمالى می توان کارت شهروندى دریافت کرد؟

در صورتیکه هر فردى قصد سرمایه گذارى در تجارت و کسب و کار و همزمان اقامت قبرس شمالى را داشته باشد و ملک خریدارى کند طبیعتا نسبت به افرادى که فقط  داشته اند سریعتر می توانند کارت شهروندى خود را اخذ کنند، براى دریافت کارت شهروندى هر فردى نیاز دارد تا ٥ سال قانون عدم ترک جزیره را راعایت کند تا واجد شرایط براى اخذ کارت شهروندى باشد ولى اگر با راه انداختن کسب و کار و تجارت و خرید ملک قصد مهاجرت به قبرس شمالى را داشته باشد راحت تر می تواند کارت شهروندى خود را دریافت کند.

منبع: https://www.ilna.ir/بخش-بنگاه-ها-206/1403465-وضعیت-کار-در-قبرس-شمالی

 

دکمه بازگشت به بالا