اقتصادیمدیریت کسب و کار

راهنمای خرید تشک رویا

تشک رویا با طراحی تشک های مرغوب برای افراد سنگین وزن اقدام به تولید تشک با چگالی اسفنج بالا نموده است. افراد با وزن بالا در هنگام تهیه تشک باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که هرچه چگالی اسفنج تشک بیشتر باشد تشک تحمل وزن بالاتری را دارد و به مراتب دیرتر گود می شود. در این مقاله انواع تشک های رویال برای افراد سنگین وزن را معرفی خواهیم نمود.

تنها گرمی لحاف و نرمی بالش نیست که یک خواب آرام و لذت بخش را برایتان فراهم می کند، بلکه شما به یک تشک مناسب هم نیاز خواهید داشت. یک خواب کافی و آرام بعد از یک روز پر مشغله باعث می شود تا فردا را با انرژی بیشتری شروع کنید. تشک مناسب مساوی با خواب راحت خواهد بود. اما کدام تشک را باید بخریم؟ تنوع این محصول بسیار زیاد است و کدام یک را باید انتخاب کنیم؟ نکات مهم در زمان خرید تشک که باید بدانید و مورد بررسی قرار دهید.

تشک رویا اولترا:

راهنمای خرید تشک رویا

تشک های فنر منفصل پاکتی در مدل های تشک رویا اولترا پلاس با محافظ ، تشک رویا اولترا ۱ با محافظ، تشک رویا اولترا ۲ با محافظ، تشک رویا اولترا ۳ با محافظ، تشک رویا اولترا ۴ با محافظ و تشک رویا اولترا ۵ بدون محافظ (جدیدترین مدل) هستند.

این مدل تشک مخصوص کسانی است که دکتر برای آنها تشک اولتراپدیک تجویز کردند مناسب هست و فنر ها از هم جدا ( پاکتی ) هستند و فرقی که در مدل های تشک اولترا وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند.

نکته مهم بهترین مدل های تشک رویا در این برند است که هم جزء پرفروش ترین و هم مردم بیشتر این نوع تشک ها را به دلیل اینکه فنر ها جدا از هم هستند خریداری می کنند.

تشک رویا را از کجا خریداری کنیم؟ کالای خواب رویان، نمایندگی رویا تهران می باشد که می توانید با اطمینان خاطر تشک خود را خریداری کنید (کارت گارانتی و نام مدل داخل تشک موجود می باشد)

تشک مموری فوم چیست؟

یکی دیگر از انواع تشک‌ها که در بازار وجود دارد و جزو محبوب ترین نوع تشک در بین مردم محسوب می‌شود، تشک‌هایی هستند که داراری مموری فوم هستند. ممکن است خیلی از افراد از تشک‌های دارای مموری فوم اطلاعای ندارند و نمی‌دانند که چه ویژگی‌هایی دارد. باید به این افراد بگوییم که این تشک‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

مموری فوم که در رویه‌ی بالایی تشک رؤیا قرار دارد، فرم بدن را به خود می‌گیرد و پستی و بلندی بدن مثل گودی گردن و کمر و زیر زانو ها پر می‌کند. این حرک باعث می‌شود ستون فقرات افراد در حالت استاندار قرار بگیرند و فرد بعد از بیدار شدن از خواب احساس خستگی و کمر درد نکند.

خرید تشک رؤیا دارای مموری فورم بسیار زیاد است زیرا این قیمت تشک رؤیا خوشخواب ویژگی خاص خود را دارد و به افراد در حفظ ستون فقرات کمک می‌کند. این تشک‌ها را می‌توان جزوتشک خوشخواب مناسب برای کمر درد دانست و افرادی که از کمر درد رنج می‌برند می‌توانند از این تشک‌ها تهیه کنند.

توجه داشته باشید که خرید حضور تشک خیلی بهتر است خرید آنلاین است با اینکه همیشه خرید آنلاین مزیت‌های خاص خود را دارد این بار به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید تشک خوشخواب بهتر است حضور اقدام کنید. شما می‌توانید از طریق سایت خوابستان انواع تشک و ویژگی‌های آنها را مطالعه کنید سپس برای خرید حضوری اقدام کنید.

در خرید حضوری برای دقایقی هم که شده می‌توانید دراز کشیدن بر روی تشک‌ها را امتحان کنید و ببینید که آیا راحتی لازم را برای شما به همراه دارد یا خیر. بنابراین برای خرید تشک حتماً حضوری اقدام کنید و بهتر است از قبل کمی درباره تشک ها اطلاعات کسب کنید و قیمت تشک خوشخواب ها را نیز می‌توانید از قبل دربیاورید.

معرفی شرکت تشک رویا

راهنمای خرید تشک رویا

شرکت تشک رویا با بیش از 30 سال سابقه در زمینه‌ی تولید کالای خواب باکیفیت در ایران فعالیت دارد. این شرکت با بهره‌گیری از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و شناخت نیاز بازار امروز مرغوب‌ترین و جدیدترین انواع تشک‌ فنر منفصل، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی مانند محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید می‌کند. این برند ایرانی با پرسنل مجرب و کارآزموده یکی از کامل‌ترین خط‌های تولید تشک در ایران را دارد.

کیفیت، زیبایی و ارگونومی مناسب محصولات این برند باعث شده تا نام تشک رویا هم سطح برترین برندهای جهانی نمایان شود. شرکت رویا موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی شده است و همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی کالای مرغوب و باکیفیتی را به بازار ایران و جهان عرضه کند.

برند رویا با تولید انواع مدل تشک بزرگسال، نوجوان، کودک و مهمان به صورت تک نفره و دونفره نیازهای افراد را با سلیقه‌های مختلف برآورده کرده است. بسته به ابعاد تخت و به تناسب اتاق خواب و سرویس خواب خود می‌توانید با مشاهده‌ی لیست قیمت روز تشک و لوازم جانبی را همراه تشک با طراحی و دیزاین متنوع از فروشگاه اینترنتی نی نی بابا خریداری کنید. یکی از بهترین محصولات شرکت رویا تشک های اولترا  می باشند.

راهنمای خرید تشک رویا

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران از سال ۱۳۸۵ با تجربه در فروش و تکیه بر اصل مشتری مداری، کار خود را در زمینه تشک(تشک خوشخواب، تشک رویا، تشک رویال)، سرویس خواب، روتختی، حوله، پتو، پادری، روفرشی، بالش، پرده و جهیزیه عروس شروع به فعالیت کرده است. خرید اینترنتی کالای خواب را با عرضه قیمت مناسب، ارسال رایگان برای تهران و برای شهرستان تا باربری رایگان، شرایط اقساطی بدون بهره، ۱۰۰٪ تضمینی جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و متنوع تر برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا