فرهنگ و هنر

آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در نمایشگاه کتاب

آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در نمایشگاه کتاب

ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) آغاز شد. 

به گزارش ایواره به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با توجه به در پیش بودن سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این نمایشگاه تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم است.

کتابفروشی‌هایی که عضو سامانه «بازار کتاب» نیستند می‌توانند از امروز (اول اردیبهشت تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) برای ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به آدرس V.bazarketab.ir اقدام کنند تا پس از تایید عضویت و شروع فعالیت در این سامانه بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند. 

 کتابفروشی‌هایی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کرده و فعال هستند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند اما  کتابفروشانی که ثبت‌نام ناقص دارند در مهلت ذکرشده برای تکمیل اطلاعات اقدام کنند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا