علمی و پزشکی

ماشین اپل نیامده بازار را به هم ریخت

ماشین اپل نیامده بازار را به هم ریخت

در حالی که اپل هنوز هیچ اشاره ای به خودروی خود موسوم به Apple Car نکرده است، اما تاکنون تنها شایعات و گزارش های مختلفی در مورد آن منتشر شده است، طبق یک نظرسنجی جدید، یک چهارم خریداران خودروهای جدید، Apple Car آنها را در نظر می گیرند. گزینه جدید خود را به عنوان یک گزینه جدید و تحت تأثیر کیفیت آن قرار می دهند.

شرکت مشاور Strategic Vision در گزارش اخیر خود توضیح می دهد که نزدیک به سه دهه است که نظرسنجی را در بین مالکان خودروهای جدید انجام داده و از آنها پرسیده است که چه خودروهایی را برای خرید در نظر گرفته اند و کیفیت آن خودرو را چگونه ارزیابی می کنند. هر نظرسنجی شامل بیش از 45 خودرو است و برای سال 2022، برنامه به این لیست اضافه شده است.

अप्ल कार निबुत्र व वुबुभाद बुल कर नर

طبق توضیحات رئیس این شرکت و همانطور که در نمودار زیر (از بلومبرگ) مشاهده می کنید، اپل برند برتر این نظرسنجی است و 26 درصد از مشتریان اعلام کرده اند که به فکر خرید خودرویی با برند اپل هستند. در آینده. همچنین اپل در این جدول پس از تویوتا (38 درصد) و هوندا (32 درصد) قرار گرفت و همچنان شاهد محبوبیت خودروهای فورد (21 درصد) و تسلا (20 درصد) هستیم.

«الکساندر دوردز»، مدیر چشم‌انداز استراتژیک در رضا تعلیم می‌دهد: «قدرت اپل به همین مرد ختم نیمی‌شود. چیزی که دیگران باید نگران آن باشند این است که اپل بیش از هر شرکت خودروسازی دیگری، یعنی دو شرکت در مقایسه با برندهای قدرتمندی مانند هوندا، تویوتا و تسلا، علاقه‌مندان را جذب می‌کند. به عنوان مثال، بیش از 50 درصد از دارندگان تسلا قطعا در آینده به خرید یک خودروی اپل فکر خواهند کرد.

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، 24 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت برند، بالاترین گزینه ممکن را (من آن را دوست دارم) علامت زده اند زیرا اپل از این نظر با رقبای خود بسیار متفاوت است. برای تسلا، تویوتا و هوندا این نسبت به ترتیب 11، 15 و 13 درصد است.

با این حال، هنو زمان کدی تا بروسته اپل کار به بازار منده است طبق شایعات این خودرو از سال 2014 یعنی قبل از اولین نسخه اپل واچ در دست ساخت است اما انتظار می رود هر زمانی پس از سال 2024 عرضه شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا