عمومی

فونی شاپ : اپلیکیشن های محافظ باتری گوشی های اندروید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]نسل جدید گوشی های هوشمند اندروید در مقایسه با نسل قدیمی، صفحه نمایش بزرگتری و ظرفیت حافظه بیشتری دارند از این رو ممکن است شارژ باتری در این نسل از گوشی های هوشمند سریعتر خالی شود.

از انجا که حفظ سلامت باتری و بهبود عملکرد آن یکی از دغدغه های کاربران این گوشی ها است لذا سازندگان ان اقدام به ارائه اپلیکیشن هایی برای محافظت از باتری نمودند. ما در ادامه این مقاله چندین اپلیکیشن برتر برای محافظت از باتری را به شما معرفی می کنیم با ما همراه باشید

  • اپلیکیشن محافظ باتری Greenify

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس مناسب می باشد و در زمره بهترین اپلیکیشن های محافط باتری قرار دارد، همانگونه که می دانید یکی از عمده ترین دلایل تخلیه شارژ باتری برنامه هایی است که در پس زمینه اجرا می شوند شما با نصب اپلیکیشن Greenify می توانید تمامی برنامه های موجود در پس زمینه را در صورتی که استفاده نمی شود غیر فعال کنید. با این کار مصرف باتری که مربوط به برنامه های پس زمینه است متوقف می شوند و از سوی دیگر موجب افزایش سرعت در عملکرد گوشی شما نیز می شود.

  • اپلیکیشن Battery Saver

اگر به دنبال اپلیکیشنی با دقت بسیار بالا برای مدیریت باتری گوشیتان هستید ما به شما Battery Saver را معرفی می کنیم، با کمک این برنامه می توانید شارژ باتری مصرفی را به راحتی کنترل کنید.

با کمک این اپلیکیشن همچنین می توانید بر بخش هایی از دستگاه که موجب افزایش مصرف باتری می شوند مانند بلوتوث- وای فای- صفحه نمایش- صدا و… نظارت لازم را داشته باشید.

نکته جالب توجه در مورد اپلیکیشن Battery Saver این است که می توانید از حالت های مختلف برای محافظت از انرژی بهره مند شوید که این حالت ها شامل : حالت خواب- حالت کار- حالت شخصی سازی می شودف از دیگر ویژگی های درخور توجه این اپلیکیشن می توان به شارژ سه مرحله ای و وضعیت دقیق آن اشاره کرد.

  • اپلیکیشن Battery HD

این اپلیکیشن را رایگان می توانید بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه این است که از قابلییت کالیبره کردن آن براساس نوع گوشی برخوردار است، همچنین با استفاده از این برنامه امکان شخصی سازی بدخش هایی از دستگاه نیز وجود دارد، از قبیل هشدار وضعیت شارژ- ویجت ها- نوار اعلان- و نمودار مصرف شارژ باتری.

نکته جالب در مورد این برنامه این است که از طریق یک تب زمان باقیمانده در استفاده از یک برنامه خاص را به کاربر نشان می دهد.

  • اپلیکیشن Battery Saver Plus 360

با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود می توانید علاوه بر بهینه سازی باتری، از گزارش مصرف باتری به صورت شبانه روزی مطلع شوید، همچنین از قابلیت های این برنامه این است که برنامه هایی را که موجب تخلیه شارژ باتری می شوند را شناسایی کرده و آن ها ر به کاربر معرفی می کند.

ار مهم ترین ویژگی های  Battery Saver Plus 360 این است که موجب کاهش مدت زمان شارز باتری می شودف و از سوی دیگر برنامه هایی که به صورت خودکار در گوشی کار می کنند را شناسایی کرده و به منظور جلوگیری از تخلیه باتری آن ها را حذف می کند.

  • اپلیکیشن Battery Optimizer & Widget

این اپلیکیشن نیز که در زمره بهترین برنامه ها برای بهبود عملکرد باتری قرار دارد با غیر فعال کردن برنامه های فعال در پس زمینه گوشی و همچنین رها سازی حافظه و فضای ذخیره سازی، این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که به میزان حافظه بیشتری دسترسی داشته باشد.

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه هایی که موجب مصرف  بالای باتری می شوند را شناسایی کرده و آن ها را حذف و یا غیرفعال کنید و از این طریق پیکربندی لازم برای عملکرد باتری را انجام دهید.

Battery Optimizer & Widget مانند محافظ باتری عمل کرده و فضای ذخیره سازی را اسکن و عکس های تار شده و تکراری را حذف می کند و از این طریق میزان فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • اپلیکیشن Battery Doctor

اپلیکیشنی با پشتیبانی از 28 زبان می تواند به عنوان محافظی قوی برای باتری شما به شمار آید.

جالب است که بدانید این Battery Doctor   به صورت رایگان بر روی گوشی های اندروید و آی او اس گسترش پیدا کرده است.

با کمک Battery Doctor   این امکان برای شما فراهم می شود که وضعیت باتری را براساس نوع برنامه ای که در حال اجرا دارید کنترل نمایید، همچنین این برنامه مجهز به حالت های مختلف ذخیره انرژی – متوقف برنامه ها در زمان خاموش بودن صفحه نمایش- کنترل نور صفحه می باشد.

در صورت نیاز به خرید باتری موبایل میتوانید از فروشگاه متبر فونی شاپ اقدام به تهیه آن نمایید.

https://fonishop.com/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا