عمومی

آره، ارواح خاک گلدا مایر!

آره، ارواح خاک گلدا مایر!

نیروی دریایی سپاه پاسداران کشورمان ظهر امروز یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

به گزارش ایواره، به دنبال توقیف کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز، محمد ایمانی در یادداشتی کوتاه در کانال تلگرامی خود به بررسی اهمیت این رخداد پرداخته و نوشت:

کشتی تجاری که امروز از سوی تکاوران ایرانی در نزدیکی تنگه هرمز و بندر اماراتی فجیره توقیف شد، متعلق به ایال عوفر میلیارد صهیونیست است. اما این نخستین بار نیست که کشتی‌های متعلق به این میلیارد اسرائیلی، هدف جبهه مقاومت قرار می‌گیرند.

بهمن دو سال قبل هم نفتکش کامپو اسکوئر با مالکیت ایال عوفر، در دریای عرب، هدف حمله پهپاد شاهد ۱۳۶ قرار گرفته بود.
آذر ماه سال گذشته هم کشتی سنترال پارک متعلق به شرکت زودیاک و ایال عوفر، در مجاورت سواحل یمن، هدف حمله قرار گرفت و از سوی انصارالله توقیف شد. اما رسانه‌های غربی برای گرفتن ضرب عملیات غافلگیرانه، آن را به دزدان دریایی سومالی نسبت دادند!

امروز هم که ایران، ضربت غافلگیرانه مهم‌تری را به اقتصاد و تجارت رژیم صهیونیستی وارد کرده، رسانه‌های های عبری به دست و پا افتاده‌اند تا به زعم خود، زهر ضربت کاری ایران را بگیرند؛
“اسرائیل هیوم: منابعی به شبکه سعودی الحدث گفتند که ایران ترجیح داد با ربودن کشتی پرتغالی به ترور فرمانده سپاه قدس در لبنان و سوریه پاسخ دهد”.
پاسخ محاوره‌ای این به اصطلاح عملیات روانی، یک کلمه است: “باشه، ارواح خاک گلدا مایر (نخست وزیر مقبور رژیم صهیونیستی)”!
ادعای روزنامه صهیونیستی، شیرین کاری با مزه‌ای است؛ اما مانع عملیات انتقامی ایران برای مجازات اسرائیل نخواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود مخاطبان محترم، از شاهکار عملیاتی امروز لذت ببرند و به شیطانک‌های عبری و سعودی و انگلیسی کمترین اعتنایی نکنند. 
شگرد همیشگی و لو رفته شیطانک‌ها همین است که هر وقت ضربت دردناکی به پوز اسرائیل خورد، آن را کم ارزش نشان دهند و بگویند درد نداشت، یا انتقام اصلی جا بزنند.
عیب چندانی هم ندارد؛ لابد سیستم فکری هنگ کرده و داغ شده آنها بدین ترتیب، اندکی خنک می‌شود. اما در عین حال می‌دانند که نباید به داستان سرایی خود دل خوش کنند.
ضربات دردناک‌تر، در راه است. اما دردناک‌تر از همه این است که صهیونیست‌ها پشت سر هم ضربه بخورند و ندانند که عملیات ایذایی با همه آزار دهندگی‌شان، کی تمام می‌شود و ضربت اصلی، کی بر سرشان‌آور می‌شود؟!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا