عمومیمدیریت کسب و کار

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه

آموزش رایگان افزایش فالوور Follower و Like اینستاگرام

در این پست آموزش اینستاگرام سایت براتون گفتیم که چه جوری میشه با استفاده از برنامه فالوور بگیر به صورت رایگان تعداد فالوور های اینستاگرام خود رو افزایش بدید امروزه اینستاگرام از جمله اپلیکیشن های است که در بین کاربران دارای محبوبیت زیادی است و روزانه عده ی زیادی هستند که برای اشتراک گذاشتن عکس و فیلم هایشان به اینستاگرام سر می زنند ، افراد زیادی هستند که روزانه کار با اینستاگرام برایشان یک ضرورت شده و از هر فعالیتی در روز خود عکس می گیرند و آن را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند و دوست دارند عکس و فیلم هایشان لایک بیشتری داشته باشد یا کامنت های زیادتری را در هر پستشان شاهده باشند . شما در ادامه می توانید با نرم افزاری آشنا شوید که می تواند بدون محدودیت و با پرداخت هزینه باعث بالا بردن فالوورهای شما شود .

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه

مراحل رو به صورت کاملا ساده و تصویری برای شما دوستان قرار دادیم

گام اول :

اگر میخواهید گام اول را شروع کنید باید نرم افزار مورد نظر( فالوئر بگیر ) رو دانلود کنید .

گام دوم :

حالا نرم افزار رو روی دستگاه اندرویدی یا اپل خود نصب کنید

گام سوم :

از گزینه ورود از طریق اینستاگرام باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید  و بعد از آن Log in را کلیک نمایید .

گام چهارم :

در صورتی که نام کاربری و رمز شما صحیح باشد می توانید صفحه زیر را مشاهده نمایید

گام پنجم :

در این قسمت شما نیاز دارید تا برای خود امتیاز کسب کنید ، در واقع با فالوور کردن دیگر صفحات می توانید برای خود امتیاز کسب کنید و از امتیاز بدست آمده برای کسب فالوور صفحه خود استفاده کنید .

گام ششم :

طریقه کسب امتیاز بدین صورت است که روی علامت سکه باید کلیک کنید . همین روال را باید پیش بگیرید تا سکه های خود را به حد نصاب برسانید . زمانی که امتیاز کسب کردید به صفحه فالوور ها بروید .

گام هفتم :

در این صفحه با توجه به امتیازی که کسب کرده اید باید میزان فالوور خود را انتخاب نمایید .

گام آخر :

شما موفق شده اید که فالوورهای زیادی را به صفحه خود اضافه کنید .

نکته : در رابطه با این برنامه شما می توانید بصورت مستقیم اقدام به خریداری نمودن سکه ها کنید بدون اینکه بخواهید فالوو را انجام دهید .

اگر حوصله جمع آوری امتیاز را ندارید و شما را خسته می کند می توانید از برنامه ی ماکرو استفاده کنید این برنامه به شما کمک می کند بدون نیاز به شما یک کار را پشت سرهم انجام دهد می توانید این برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که خودش عملیات فالوور را انجام دهد و به امتیاز های شما اضافه کند  . این برنامه از نظر محدودیت نیز در تکرار ، محدودیتی ندارد . به راحتی می توانید در گوگل سرچ کنید و برنامه ماکرو را دانلود نمایید .

در صورت هر گونه سوال یا مشکلی در مورد برنامه و سوالات مشابه میتونید در قسمت پرسش و پاسخ یا نظرات سایت دیدگاه هاتون رو مطرح کنید با کمال میل پاسخ داده خواهد شد.

آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه + [۱۱ برنامه کاربردی]

افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه به  شما کمک می کند تا همگام و همسوی الگوریتم های اینستاگرام قدم بردارید، در واقع استفاده از برنامه برای افزایش تعداد دنبال کننده ها یک راه مطمئن، مفید و کاربردی است که با بر اساس استاندارد های تعیین شده این برنامه پیش می رود.

در حال حاضر آموزش اینستاگرام رایگان به بازاری بسیار داغ تبدیل شده و همه کسانی که در این بستر تولید محتوا انجام می دهند، می خواهند به طریقی فالوور های خود را افزایش داده و از این طریق به کسب و کار خود رونق بخشند. افزایش فالوور رایگان بدون برنامه نیازمند آگاهی کامل از الگوریتم ها و قواعد اینستاگرام می باشد، در صورتی که کاربران اینستاگرام به خوبی به چنین مسائلی واقف باشند می توانند فالوورهای خود را افزایش دهند.

البته باید در نظر داشت که افزایش فالوور اینستاگرام آن هم بدون کمک برنامه های مختلف و تنها از طریق فعالیت های نرمال در این شبکه اجتماعی کاری بسیار می باشد، این مسئله به تلاش، فعالیت مستمر و صبر نیاز داشته و بدیهی است که به دست آوردن فالوور از طریق فعالیت های نرمال بهترین راه حل برای پیشرفت صفحه اینستاگرامی می باشد.

با این وجود کاربرانی که کار خود را تازه در این اپلیکیشن آغاز کرده اند، دوست دارند هر چه سریع تر فالوورهای بیشتری بدست آورند. برای این منظور راه حل های بسیاری وجود داشته اما تمامی آن ها به هزینه های بالایی نیاز دارند. اما در حال حاضر در دنیای تکنولوژی ما شاهد نرم افزارها و اپلیکیشن های بسیاری به منظور افزایش فالوور اینستاگرام در اینترنت هستیم که کاملا رایگان کار می کنند.

کار با این اپلیکیشن ها بسیار راحت بوده و برای کار با آن ها به دانش خاصی نیاز نیست، به علاوه رایگان بودن این اپلیکیشن ها باعث محبوبیت آن ها شده است. اگر شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که می خواهید به سرعت فالوورهای زیادی به دست آورید در ادامه با آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه همراه ما باشید.

لیست چند برنامه فالوور بگیر اینستاگرام رایگان

همانطور که در بالا گفته شد برنامه فالوور بگیر اینستاگرام به صورت رایگان در اینترنت موجود بوده که کاربران به کمک آن ها می توانند فالوورها و دنبال کنندگان خود را افزایش دهند. این برنامه ها دقیقا عملیات متفاوت از ربات و اپلیکیشن هایی که فالوور را حذف می کنند، انجام می دهند. در واقع  برنامه های عنوان شده با شناسایی و تشخیص فالوور فیک اینستاگرام آن ها را حذف می کنند و از تعداد فالوور ها می کاهند این در حالی است که برنامه های زیر اقدامی مخالف آن را انجام می دهند. ما در این مطلب قصد داریم چند برنامه و اپلیکیشن را به منظور آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه به شما عزیزان معرفی کنیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

اپلیکیشن جم فالوور

جم فالوور برنامه فالوور واقعی فعال ایرانی رایگان است، به کمک این برنامه و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانید به راحتی فالوورهای خود را افزایش دهید. برنامه جم فالوور توسط تیم برنامه نویسی حرفه ای و خفنی طراحی شده است و از پشتیبانی قدرتمندی برخوردار می باشد.

با توجه به حرف هایی که سازندگان این اپلیکیشن زده اند می توان گفت جم فالوور به روزترین و بهترین برنامه فالوور واقعی فعال ایرانی رایگان می باشد. این برنامه برای تمامی افرادی که قصد دارند به صورت رایگان فالوورهای خود را افزایش داده و در پی آن کسب و کارشان گسترش یابد مناسب است. علاوه بر این ها برنامه جم فالوور خدماتی رایگان در زمینه افزایش لایک را نیز ارائه می کند. لذا کاربران می توانند بدون هیچگونه مشکلی از خدمات و مزایای این اپلیکیشن بهره بگیرند.

نرم افزار فالوور و لایک، ویو بگیر اینستاگرام

با توجه به نام این نرم افزار می توان حدس زد که این اپلیکیشن تنها یک برنامه فالوور بگیر اینستاگرام رایگان ساده نیست. با کمک این برنامه می توان علاوه بر تعداد فالوورها، ویو استوری ها، لایک ها و ویو ویدیوها را نیز افزایش داد. بر خلاف آنکه این نرم افزار دارای اسمی بسیارطولانی است کار با آن بسیار راحت بوده و برای کار کردن با آن لازم نیست هیچگونه هزینه ای پرداخت شود.

همانند دیگر برنامه های فالوور بگیر اینستاگرام خدمات آنلاین برای کار کردن با این نرم افزار نیز باید سکه جمع کرد. در واقع باید بگوییم با جمع کردن سکه ها در این نرم افزارها می توانید فالوور های خود را افزایش دهید. عملکرد این برنامه ها بدین صورت است که برای دریافت هر سکه باید افرادی را فالوو کنید، بابت هر فردی که در این برنامه فالو کرده باشید یک سکه بدست می آورید.

افزایش لایک و ویو نیز همچنین شرایطی را دارد. برای افزایش لایک های خود در اینستاگرام باید پست های زیادی را در این نرم افزار لایک کرده و به ازای هر کدام از آن ها سکه دریافت کنید. بدین ترتیب در قسمت خرید نرم افزار می توانید لایک یا ویو اینستاگرام بدست آورید. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت بوده تنها برای نتیجه گرفتن از آن باید وقت کافی به آن اختصاص دهید. تا به اینجا دو اپلیکیشن به منظور آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه به شما معرفی شده است؛ برای آشنایی با اپلیکشن های دیگر ادامه مطلب را از دست ندهید.

کافه اینستا

در ادامه آموزش اینستا و آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه قصد داریم به معرفی یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای افزایش فالوور در اینستاگرام بپردازیم. کافه اینستا نرم افزاری قدیمی برای افزایش فالوور های اینستاگرام است، به جرئت می توان گفت تمام ادمین ها حتی برای یک بار هم که شده از این نرم افزار استفاده کرده اند. لازم به ذکر است که اغلب برنامه هایی که در بالا نام بردیم تنها روی اندورید قابل نصب هستند، اما نسخه هایی مختلف از کافه اینستا وجود دارد که هم قابل نصب بر روی ios هم بر روی اندورید می باشند.

به یاد داشته باشید که استفاده از این برنامه نیازمند دقت بالایی است، چرا که سرعت این برنامه بسیار زیاد بوده و در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی فالوور به صفحه اینستاگرامی شما اضافه می کند. در حال حاضر الگوریتم های اینستاگرام به این مسئله حساس بوده و در صورت مشاهده چنین چیزی در مدت زمان کوتاه پیج شما را بلاک می کنند.

برنامه فالوور بگیر اینستاگرام

در میان تمامی برنامه های فالوور بگیر اینستاگرام خدمات آنلاین برنامه فالوور بگیر اینستاگرام طرفداران بیشتری دارد. تقریبا 200 نفر این برنامه را نصب کرده اند و جزو قوی ترین برنامه های افزایش فالوور در اینترنت است. این برنامه از جمله برنامه های افزایش فالوور ایرانی می باشد از همین رو تمامی فالوورهایی که از طریق آن بدست می آورید ایرانی و واقعی هستند.

به طور کلی می توان گفت که این برنامه های افزایش فالوور واسطه ای بین شما و فرد حقیقی دیگری است که این نرم افزارها را مورد استفاده قرار می دهد. همین مسئله نیز باعث محبوبیت روز افزون این برنامه ها شده است. به کمک این برنامه می توانید فالوورهای واقعی بدست آورده و به پیج خود نیز آسیب نمی زنید. اگر تا کنون به این فکر می کردید که چگونه فالوور فیک بزنیم با برنامه آن را فراموش کنید، با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به گرفتن فالوورهای فیک نیست.

در واقع یکی از علت های محبوبیت بسیار زیاد این برنامه آن است که در پی افزایش فالوورهای شما با فالوورهای واقعی هیچگونه آسیبی به پیج شما وارد نشده و به رشد آن نیز کمک می کند. علاوه بر تمامی این مسائل برنامه فالوور بگیر امکاناتی چون گرفتن لایک پست و افزایش بازید استوری ها را نیز دارد.

نرم افزار نینجاگرام

یکی از بهترین گزینه ها برای دانلود برنامه افزایش فالوور واقعی نرم افزار نینجاگرام می باشد. این برنامه بهترین اپلیکیشن برای رشد پیج های اینستاگرامی و افزایش فالوور است. این برنامه برخلاف  تمام برنامه هایی که در بالا نام بردیم رایگان نبوده اما برای دریافت فالوور به وسیله آن نیازی به اختصاص دادن زمان زیادی نیست. این برنامه به شما لیستی از هشتگ های ترند و محبوب اینستاگرام را معرفی کرده و بدین وسیله به شما کمک می کند تا فالوورهای خود را افزایش دهید.

از آن جایی که نینجاگرام اپلیکیشنی خارجی است بنابراین برای استفاده از آن باید اشتراک بگیرید، البته برخی از نسخه های آنلاک شده این نرم افزار در سایت های مختلف موجود می باشد شما می توانید آن ها را دانلود و سپس نصب کنید.

اینستا فالوور

از دیگر برنامه های افزایش فالوور می توان به اینستا فالوور اشاره کرد، این برنامه چند کاره بوده و فالوورهای اینستاگرام شما را به صورت رایگان افزایش می دهد. به کمک اینستا فالوور می توانید علاوه بر افزایش دنبال کننده های خود لایک پست ها و ویو استوری های خودتان را نیز افزایش دهید. عملکرد این نرم افزار نیز مانند تمامی اپلیکیشن های بالا بوده و نیازمند تعامل میان شما و دیگر کاربران است.

بسیاری از برنامه های افزایش فالوور نیازمند پسورد پیج اینستاگرامی شما است، اما اینستا فالوور به پسورد پیج شما نیازی ندارد و بدون وارد کردن اطلاعات خصوصی مربوط به صفحه اینستاگرامی خود می توانید پیج تان را گسترش دهید.

نرم افزار Turbo followers

نرم افزار Turbo followers یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی برای آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه می باشد. این برنامه قابل نصب روی سیستم عاملی های مختلفی چون ios و اندورید است. برنامه Turbo followers نیز کاملا رایگان بوده و برای کار با آن تنها باید سکه جمع کنید. نحوه کار با این برنامه بدین گونه است که با جمع کردن سکه و خرید 100 فالوور یا لایک این برنامه اکانت شما را به کاربران دیگر این نرم افزار معرفی کرده و آن ها شما را فالوو می کنند. از این طریق هم تعاملات شما با دیگر کاربران بالا می رود و هم می توانید فالوور های واقعی و رایگان دریافت بدست آورید.

نرم افزار افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

این اپلیکیشن را می توان روی اندروید با نام افزایش فالوور و لایک اینستاگرام نصب کرد. این نرم افزار دارای امکانات دیگری چون ثبت سفارش برای دیگران نیز می باشد. این نرم افزار ایرانی بوده و تمام فالوورهایی که از طریق آن به دست می آورید نیز ایرانی خواهند بود.

نرم افزار Followers Pumper

عملکرد این نزم افزار نیز مانند نرم افزار نینجاگرام بوده و از طریق یافتن هشتگ های محبوب به شما کمک می کند فالوورهای خود را افزایش دهید. بهتر است بدانید که استفاده از هشتگ های مرتبط و ترند به سرعت باعث افزایش بازدید کنندگان شما شده و فالوورهای شما را بیشتر می کنند.

نرم افزار real followers

نرم افزار real followers نیز عملکردی مشابه با نرم افزارهای بالا داشته و برای جذب فالوور باید در این نرم افزار سکه جمع کنید. به کمک نرم افزار real followers می توانید از تمامی هشتگ ها و موضوعات جالب روز آگاه شده و به وسیله آن ها صفحه اینستاگرام خود را گسترش دهید.

نرم افزار fame boom

با توجه به اینکه اکثر برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام خارجی می باشند پس فالوورهایی که به پیج شما اضافه می کنند نیز خارجی اند. نرم افزار fame boom جز همین برنامه ها بوده و عملکرد بسیار خوبی در افزایش فالوور دارد. این برنامه می تواند با شناسایی هشتگ های محبوب به شما کمک کند ضمن استفاده از آن ها در پست های خود آن ها را به قسمت اکسپلور هدایت کرده و فالوورهای واقعی جذب کنید.

سخن آخر

اگر صاحب بیزینس هستید به دو روش کاربردی و استاندارد می توانید به صورت آنلاین تجارت خود را معرفی نمایید، در اقدام اول با خرید پیج اینستاگرام واقعی می توانید در ابتدای کار با فالوور های واقعی در ارتباط باشید و یا در گام بعدی می توانید از با استفاده از یکی از برنامه های فوق در جهت افزایش تعداد فالوور های خود اقدام نمایید.

و ما در این مطلب سعی داشتیم به وسیله آموزش افزایش فالوور اینستاگرام با برنامه به شما کمک کنیم تا فالوورهای خود را افزایش داده و کسب و کار خود را گسترش دهید. همانطور که در بالا گفته شد با دانلود برنامه فالوور بگیر هک شده می توانید در این زمینه موفق شوید. امیدواریم خواندن این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد. از همراهی شما صمیمانه سپاسگذاریم!

دکمه بازگشت به بالا