علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای تایوانی چی انتخاب کنیم؟

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای تایوانی چی انتخاب کنیم؟ اگر شما هم متوجه کیفیت آب منطقه خود شده اید و به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستید به شما تبریک می گوییم. دستگاه های تصفیه اب خانگی موجود در بازار با تعداد مراحل فیلتراسیون مختلف می توانند کیفیت آب آشامیدنی و سلامت شما را در بیماری های ناشی از مصرف آب های آلوده تضمین نمایند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای تایوانی چی انتخاب کنیم؟

خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای، از برند معتبر سافت واتر دارای 6 مرحله فیلتراسیون به منظور پاک سازی و تصفیه آب می باشد. دستگاه تصفیه آب مدل زیر سینکی سافت واتر به راحتی در زیر سینک ظرفشویی جا میشود . بهتر است  جای دستگاه تصفیه اب را تنگ در نظر نگیرید چرا که هر چند وقت یکبار  نیاز به تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب دارید.

عبور آب از 6 فیلتر تصفیه کننده آب بیش از 99 درصد از مواد سمی و شیمیایی و ذرات معلق آب را حذف کرده و ابی پاکیزه و گوارا را در خروجی تحویل میدهد. تمامی اتصالات این دستگاه تایوانی بوده و دارای پمپ ایرانی- تایوانی است.

فیلتر ممبران سافت واتر 6 مرحله ای که قلب دستگاه تصفیه آب محسوب میشود 13 لایه وارداتی است که با کیفیت عالی آب را به روش اسمز معکوس تصفیه می­کند. از مزایای دستگاه تصفیه آب سافت واتر میتوان به کم صدا بودن آن، نصب آسان، تعویض فیلتر آسان اشاره نمود. ویژگی دیگر این دستگاه این است که هر چقدر آب درون مخزن باقی بماند بو و طعم نامطبوع نمی گیرد. 6 مرحله فیلتراسیون می توان اطمینان شما را برای داشتن یک آب آشامیدنی سالم جلب نماید.

 دستگاه تصفیه اب سافت واتر چند مرحله ای بخریم ؟

 دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر در مدل های 6 تا 7 فیلتره در بازار وجود دارند . هر چه تعداد مراحل فیلتراسیون بیشتر باشد قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود.

 اما به منظور ایجاد تعادل بین کیفیت ابی که از دستگاه تصفیه اب انتظار داریم و هزینه ای که در نظر گرفته ایم باید بتوان یک دستگاه تصفیه اب با تعداد مراحل تصفیه مناسب انتخاب کرد.  چنانچه سختی آب منطقه شما خیلی زیاد نباشد یا آب منطقه شما حاوی باکتری های زنده نباشد.

خرید دستگاه تصفیه اب خانگی سافت واتر 6 مرحله ای  گزینه ی ایده الی است . اما بهتر است برای انتخاب راحت تر دستگاه تصفیه اب خانگی خود مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه اب خانگی را بشناسید تا راحت تر بتوانید به خرید دستگاه تصفیه اب بپردازید.

مراحل تصفیه دستگاه تصفیه اب خانگی سافت واتر

فیلتر شماره یک

اولین فیلتر از جنس پروپیلن بوده و در ابتدای کار رنگ سفیدی دارد. وظیفه این فیلتر جداسازی زنگ اهن و رسوبات و مواد درشتی است که همراه آب هستند. معمولا مواد بزرگتر از 5 میکرون در این مرحله از آب حذف می شوند . به دلیل وظیفه این فیلتر، پس از گذشت حدود 6 ماه این فیلتر به رنگ قهوه ای در آمده و دیگر کارایی اولیه را نخواهد داشت.

فیلتر شماره دو

این فیلتر از جنس کربن فعال است که معمولا این کربن ها گیاهی هستند. چرا که استفاده از کربن های صنعتی باعث بروز بیماری خواهند شد. این فیلتر به رنگ سفید است که سفید بودن آن ربطی به زمان تعویض آن ندارد. این فیلتر با کربن فعالی که دارد با مواد سمی واکنش داده به ان ها میچسبد و آب را پاکسازی میکند. عمر مفید این فیلتر نیز 6 ماه است .

فیلتر شماره سه

این فیلتر که آخرین مرحله از مراحل پیش تصفیه اب است از جنی فیلتر مرحله اول بوده با این تفاوت که ذرات بزرگتر از یک میکرون را از آب حذف می کند. عمر مفید این فیلتر نیز حدود 6 ما است.

فیلتر شماره چهار

فیلتر اسمز معکوس که در دستگاه های تصفیه آب به فیلتر ممبران معروف است جز اصلی دستگاه تصفیه اب بوده و مهم ترین مرحله در تصفیه آب خانگی است . این فیلتر با به کار گیری روش اسمز معکوس باعث می شود تنها مولکول های آب خالص از غشای نیمه تراوا رد  شوند و آنچه در مرحله بعد داریم یک آب با خلوص بسیار بالا باشد. این فیلتر دارای عمر مفیدی حدود یک تا دو سال است که بسته به کیفیت آب منطقه  متغییر است.

فیلتر شماره پنج

فیلتر پست کربن است که از جنس کربن فعال بوده و مانند فیلتر مرحله دوم آنچه از آلودگی های موجود در اب تا این مرحله باقی مانده باشد را از بین می برد . این فیلتر نیز طول عمر مفیدی بین 7 ماه تا یکسال دارد.

فیلتر ششم

فیلتر مینرال نام دارد. وقتی آب از مراحل فیلتراسیون رد میشود املاح و مواد معدنی مفیدی که در آب وجود دارند از بین می رود این فیلتر در این مرحله املاح و مواد معدنی مفید را به آب اضافه میکند. عمر مفبد این فیلتر بسته به کیفیت اب منطقه و مقدار آبی که از فیلتر عبور میکند 18 ماه است.

فیلتر های مراحل 7 و 8 که فیلتر های قلیایی کننده آب و هم چنین لامپ uv برای میکروب کشی آب هستند بنا به درخواست مشتری اضافه میشوند این فیلتر ها به دلیل وظایفی که برعهده دارند و اینکه آبی که از آنها عبور میکند درصد ناخالصی و آلودگی زیادی ندارد عمر مفید بیشتری دارند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای تایوانی چی انتخاب کنیم؟

با توجه به مراحل فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب و آگاهی از نحوه کار کرد آن و  همچنین خرید فیلتر تصفیه آب را درست انتخاب نمایید. اگر هنوز هم در خرید دستگاه تصفیه اب خانگی شک دارید می توانید به سایت فراب کالا مراجعه کرده و از نظرات کارشناسان فراب کالا استفاده نمایید تا با خیالی آسوده اقدام به خرید دستگاه تصفیه اب خانگی نمایید.

منبع: فراب کالا

دکمه بازگشت به بالا