علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

فرصت ویژه یادگیری تعمیرات لپ تاپ برای بانوان

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان

امروزه داشتن استقلال مالی و درآمد مناسب به یکی از مهم‌ترین موضوت زندگی تبدیل شده‌است. فرقی نمی‌کند چه سن و سالی داشته‌باشید، زن باشید یا مرد، در هر صورت داشتن شغل و درآمد مناسب برای گذران زندگی بزرگ‌ترین نیاز و دغدغه شما است. اما اولین قدم برای داشتن یک شغل با درآمد مناسب کسب یک مهارت متناسب با نیاز بازارکار است.

از جمله مهارت‌هایی که این روزها دارای فرصت‌های شغلی متعددی در بازارکار ایران است، تعمیرات وسایل الکترونیک مانند تعمیرات موبایل، تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ است. از آنجا که همه ما کم و بیش در زندگی روزمره خود با این وسایل درگیر هستیم تا حد زیادی با مشکلات و ایراداتی که در این دستگاه‌ها پیش می‌آید آشنا هستیم. به علاوه اینکه به علت استفاده زیاد از این وسایل تمایل به یادگیری تعمیرات این وسایل به صورت ناخودآگاه در ما وجود دارد.

یادگیری این مهارت‌ها به خصوص برای بانوانی که به تازگی قصد شروع یک کسب‌وکار را دارند و به اینگونه مشاغل نیز علاقه‌مند هستند، بسیار مناسب است. با توجه به گستردگی استفاده از این وسایل الکترونیک، مجتمع آموزش آنلاین پل به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه دوره های فنی در آموزش مهارت‌های بازار محور، دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان را به منظور استفاده بانوان عزیز و یادگیری این مهارت برای ورود به بازارکار آماده کرده‌است.

آموزش تخصصی تعمیرات لپتاپ مجتمع پل

ویژگی‌های دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان

در زندگی مدرن و پیشرفته امروز دیگر هیچ حرفه‌ای را نمی‌توان مختص مردان دانست و بانوان ایرانی نیز در تمامی مشاغل پابه‌پای مردان در حال کار و پیشرفت هستند. اگر شما به عنوان یک زن به دنبال یادگیری مهارتی برای ورود به بازارکار هستید می‌توانید برای انجام این شغل به عنوان پردرآمدترین شغل برای خانم ها از آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو استفاده کنید. با فراگیری دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان با طعم لیمو به راحتی می‌توانید به صورت مستقل یک کسب‌وکار پردرآمد و با سرمایه‌ای کم را برای خود راه‌اندازی کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره تخصصی امکان استفاده و یادگیری این مهارت به دو شکل حضوری و غیرحضوری است، به این صورت که آموزشگاه فنی پل به منظور استفاده بانوان جویای کار در سرتاسر کشور اقدام به برگزاری این دوره‌ها به صورت آنلاین و تحت عنوان بسته آموزش آنلاین تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو کرده‌است. با این امکان دیگر شما برای یادگیری این مهارت نیاز به حضور فیزیکی در کلاس‌های آموزشی ندارید و دردسرهای اتلاف وقت و انرژی در مسیر رفت‌وآمد به کلاس‌ها را ندارید.

دیدن فیلم ‌های آموزشی این مهارت برای انجام این شغل برای خانم ها در منزل، با دوره آنلاین آموزش تعمیرات لپتاپ با طعم لیمو، مانند شرکت در کلاس خصوصی است با این تفاوت که شما در هر ساعت از روز و در هر مکانی که بخواهید می‌توانید از این آموزش‌ها برخوردار شوید. در پایان هر آموزش با برخورداری از پشتیبانی ویژه به صورت لایو می‌توانید اشکالات و سوالات خود را در خصوص آن جلسه با استاد خود در میان گذاشته و آن‌ها را برطرف نمائید.

از دیگر ویژگی‌های این بسته‌های آموزشی می‌توان به دسترسی همیشگی به ویدئوها، برخورداری از 24 ماه آپدیت ویدئوهای آموزشی جدید، اعطای مدرک بین‌المللی و همچنین برخورداری از ارتباط زنده با پشتیبان آموزشی دوره اشاره کرد. در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص برگزاری دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان و خرید اموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با طعم لیمو دارید، می‌توانید با مشاوران آموزشی دوره‌ها از طریق واتساپ و با شماره تماس‌های موجود بر روی سایت مجتمع آموزشی پل در میان بگذارید.

بهترین آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ غیرحضوری

مهارت‌هایی که در پایان دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان با طعم لیمو کسب می‌کنید.

بسته آموزش تعمیرات لپ تاپ با طعم لیمو ماحصل سال‌ها تجربه در آموزش این مهارت و برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیرات لپ تاپ و بردهای کامپیوتر است که تمامی آموزش‌های موردنیاز برای تعمیرات انواع لپ تاپ، بردهای کامپیوتر، ماینر ارزهای دیجیتال و کنسول‌های بازی را شامل می‌شود. با گذراندن دوره آموزش لپ تاپ و کامپیوتر شما به مهارت‌هایی که در ادامه گفته می‌شود، دست خواهید یافت.

  1. آشنایی کامل با مباحث الکترونیک مرتبط با تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر و شناخت تمام قطعات الکترونیکی به کاررفته در این وسایل و همچنین چگونگی انجام تست بر روی این قطعات و پلاک‌خوانی در مورد هر کدام از این قطعات از جمله اولین و مقدماتی‌ترین آموزش‌های این دوره است.
  2. یادگیری و تسلط کامل بر مدارها و بلوک‌های مختلف بردهای لپ تاپ و کامپیوتر و همچنین چگونگی یافتن ایرادات و عیب‌های این بخش‌ها در مرحله بعدی این آموزش‌ها قرار دارد. در پایان این مرحله شما می‌توانید علت ایرادات موجود در این بخش‌ها را پیدا کنید و نسبت به رفع آن اقدام کنید.
  3. تعمیر و تعویض پورت‌های لپ تاپ و کامپیوتر و همینطور دی‌وی‌دی رایتر که یکی از بیشترین ایراداتی است که به علت استفاده نادرست کاربران ممکن است در این وسایل پیش بیاید، یکی دیگر از آموزش‌های این دوره آموزشی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ آنلاین با طعم لیمو است.
  4. عیب‌یابی انواع ایرادات و مشکلات به‌وجود آمده در لپتاپ و کامپیوترهای خاموش‌شده و یا از کارافتاده با چند روش و تست ساده و رفع‌کردن آن‌ها با بهترین روش از دیگر مهارت‌هایی است که کسب می‌کنید.
  5. کار با انواع دستگاه‌های هویه و هیتر بادگرم و لحیم‌کاری بر روی قطعات کوچک و بزرگ موجود در لپتاپ و کامپیوتر برای برداشتن و یا گذاشتن قطعات یکی از مواردی است که باید با تمرین و تکرار در آن به مهارت برسید. در این آموزش‌ها شما با دیدن فیلم‌ها و انجام تمرینات عملی در منزل به صورت لایو با مدرس دوره می‌توانید به مهارت لازم برسید.
  6. در پایان شما می‌توانید به راحتی لپ تاپ و کامپیوتر را باز و بسته کنید و قطعاتی از کامپیوتر و لپتاپ را که دیگر قابلیت تعمیر‌کردن ندارند و باید تعویض شوند مانند ال‌سی‌دی و یا ال‌ای‌دی شکسته و ضربه‌خورده را شناسایی و تعویض کنید.

بسته آموزش تعمیرات لپ تاپ لیمو پل

سخن آخر

شاید با خود فکر کنید که تمام کسانی که در زمینه تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مشغول به کار هستند، در دانشگاه و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده‌اند و این آموزش‌ها را در دانشگاه دیده‌اند. اما باید بدانید که اینطور نیست، شما بدون داشتن هیچگونه پیشنیاز و اطلاعاتی در زمینه تعمیرات وسایل الکترونیک می‌توانید به راحتی با دیدن فیلم‌های آموزشی تعمیرات لپتاپ با طعم لیمو در این رشته مشغول به کار شوید. پیشنهاد ما برای داشتن شغل آزاد برای خانم ها یادگیری مهارت‌هایی مانند تعمیرات لپتاپ و کامپیوتر است که امروزه در بازارکار مورد نیاز هستند.

موسسه فنی پل به عنوان یکی از برگزارکنندگان دوره‌های آموزشی با هدف اشتغال جوانان و با سابقه‌ای 18 ساله در این زمینه، اقدام به برگزاری دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ برای بانوان به صورت حضوری و آنلاین کرده‌است. این دوره تحت عنوان بسته آموزش تعمیرات لپ تاپ با طعم لیمو برای خرید در سایت مجتمع اموزشی پل به نشانی poulgilan.com با برخورداری از ارتباط زنده با پشتیبان آموزشی دوره موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق واتساپ با مشاوران این دوره‌ها در مؤسسه فنی پل ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

دکمه بازگشت به بالا