عمومیمدیریت کسب و کار

نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد. معیارهای نگهداری و تعمیرات، عمل را به اعداد تبدیل می­کنند تا بتوانید عملکرد همه و همه چیز را در عملیات خود اندازه­ گیری کنید. علاوه بر دریافت گزارشات و فرم های لیستی، همچنین شما میتوانید فعالیت های یک تجهیز را به آسانی و در یک نگاه به طور تقویمی مشاهده نمایید و نحوه انجام فعالیتها را بررسی کنید. نرم افزار CMMS به تیم نگهداری و تعمیرات(نت) شما کمک می کند تا اطلاعات بیشتری را جمع آوری کرده و از صحت ، سازماندهی و مفید بودن آنها اطمینان حاصل کند.نرم افزار CMMS تمام اطلاعات شما را جمع آوری کرده و دسترسی به آنها را ساده تر میکند همچنین وارد کردن اطلاعات جدید در این نرم افزار بسیار ساده تر از روش های دستی و سنتی خواهد بود. این گزارشات بیانگر این است که تجهیزات شما چندبار دچار خرابی اضطراری میشوند (نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات).

تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرح مانند ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل تعمیر و بازیابی می باشند. انواع بخارشوی برندهای مختلف در دو سوت تعمیر در حال تعمیر می باشد. دو سوت تعمیر با سابقه چندین ساله یکی از معتبرترین مراجع کشور در زمینه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود. سرویس تعمیرات ریش تراش دو سوت یک تعمیرگاه آنلاین موبایل است که برای تعمیر و سرویس انواع ریش تراش ها طراحی شده است. CalemEAMیک نرمافزار EAM و CMMS بسیار مقیاسپذیر است که میتواند عملیات نگهداری و تعمیرات را در هر مقیاسی مدیریت کند. ابزار نرم افزار می تواند نگهداری پیشگیرانه را به صورت تاثیرگذاری کارآمد تر کند اما حتی در این قسمت هم انتخاب مناسب ترین نرم افزار نت که بیشتری بازدهی را برای سازمان داشته باشد ، دشوار است. امکان ارتباط با سامانه اندرویدی میتواند ثبت این اطلاعات را که تعداد زیاد آنها اغلب موجب خستگی تیم نت میشود، تسهیل کند و همچنین با حذف چاپ های کاغذی، نیاز به ورود مجدد اطلاعات توسط اپراتور هم حذف می شود. همچنین میتوان در گزارشات تعداد وضعت خارج از رنج و یا بحرانی را در توالی های مختلف زمان بررسی و تحلیل کرد.

اما این تأثیرات تنها محدود به هزینه نبوده و در سرعت ارائه محصول و یا خدمات در کل زنجیره تامین، کیفیت ، قابلیت اطمینان، چابکی سازمان و عواملی از این دست نیز تأثیرات خاص خود را خواهد داشت. برای اینکه تصویر بهتری از میزان کاربرد و انعطاف پذیری این نرم افزار ارائه شود، لیستی جامع ایجاد شده که توضیح می دهد چرا شرکت ها و موسسات مختلف در هر زمینه ی شغلی و صنعتی، باید از این نرم افزار استفاده کنند تا توانایی های مدیریت نگهداری و تعمیرات آنها بهبود و ارتقا پیداکند. در بسیاری از مواقع اطلاعات بسیار زیادی راجع به تجهیزات و فرایندهای نگهداشت در سیستمهای نرم افزاری که قبلا مورد استفاده قرار میگرفتهاند، حتی در نرم افزارهایی مانند اکسل و اکسس، گیر افتادهاند. ما در این آموزش قصد داریم تا برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. بهترین نرم افزار CMMS سیستمی است که به کاربران امکان میدهد فرایندهای نگهداری و تعمیرات فعلی و موثر خود را به صورتی مؤثرتر مکانیزه نمایند؛ بعلاوه اینکه ابزارهایی برای کاهش زمان و هزینه و روانتر شدن فرایند را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد. استفاده از CMMS یا راه حل مدیریت دارایی سازمانی و ادغام آن با سیستم ERP معمولا بهترین راه برای اطمینان از دسترسی سریع و تبادل اطلاعات مرتبط است.

منبع: نرم افزار نگهداری و تعمیرات رایگان

دکمه بازگشت به بالا