اجتماعی

کرایه اتومبیل غزال گشت تبریز

کرایه خودرو چیست؟

کرایه خودرو (Rent Car) در واقع کسب و کاری است که در آن موسسه یا شرکت اجاره اتومبیل ، وسیله نقلیه از جمله خودروی سواری ، کامیون و غیره را متناسب با نیاز مشتری برای مدت معینی به او اجاره می دهد . قرارداد اجاره ماشین می تواند به مدت چند ساعت ، یک روز ، یه هفته یا یک ماه متناسب با نیاز مشتری ، بین شرکت اجاره خودرو و مشتری منعقد گردد . معمولا قرارداد های اجاره به صورت اجاره ماشین بدون راننده یا اجاره خودرو با راننده منعقد می گردد ، که شرایط اجاره هر کدام متفاوت می باشد.

شرکت کرایه اتومبیل معمولا می بایست طیف وسیعی از ماشین های ارزان قیمت ، ماشین های میان رده و ماشین های لوکس را در اختیار داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز کلیه مشتریان خود باشد . همچنین موسسه اجاره خودرو در کنار ارائه ماشین اجاره ای ، خدماتی مانند بیمه ، سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS)، سیستم های سرگرمی، تلفن های همراه، صندوق های ایمنی و صندلی های ایمنی کودک را ارائه می دهد.

کرایه اتومبیل غزال گشت تبریز

کرایه خودرو با راننده

در برخی موارد به طور مثال برای جشن عروسی ، یا برای رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی ، افراد نیاز به اجاره ماشین با راننده خواهند داشت ، شرکت ما با داشتن ناوگان کاملی از خودرو های ارزان و لوکس جهت اجاره با راننده در خدمت مشتریان عزیز می باشد .با توجه به شرایط آسان اجاره خودرو با راننده و به دلیل عدم نیاز به ارائه تضمین ، یکی از گزینه های مناسب برای اجاره ماشین روزانه یا اجاره خودروی ساعتی می باشد.

کرایه خودرو بدون راننده

کرایه خودرو بدون راننده جزء خدماتی است که معمولا شرکت های اجاره خودرو روال سختی را برای ارائه آن به مشتریان در نظر می گیرند ، که ممکن است در بسیاری از مواقع مشتری امکان تهیه خودروی اجاره ای با این روال سخت را نداشته باشد . شرکت اجاره خودروی ما برای سهولت در انجام قراردادهای اجاره خودروی بدون راننده راه کارهای متنوعی را برای تضمین قرارداد فی مابین شرکت اجاره خودرو و مشتری در نظر گرفته است.

بهترین شرکت اجاره ماشین تبریز

شرکت ما با توجه به تعداد بالای خودرو ها، و تنوع بالای ماشین ها در برندهای مختلف و همچنین با داشتن جدیدترین خودروهای روز یکی از بهترین شرکت های کرایه اتومبیل در تبریز است.

اجاره ماشین های لوکس

مرکز کرایه خودرو ما، اجاره دهنده انواع ماشین های لوکس و سوپر لوکس بدون راننده و همراه با راننده در تبریز.

با بیشترین و جدیدترین خودروهای روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی خواهیم بود.

اجاره خودرو در تبریز با خودروهای لاکچری- اجاره ماشین در تبریز [لیست قیمت]

اجاره خودرو در تبریز

اجاره خودرو در تبریز با شرایط آسان و قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عزیز خدمات رسانی می کند. اجاره خودرو تبریز به صورت آنلاین و ۲۴ ساعت در روز، خدمات خود را ارائه می کند. اجاره اتومبیل در تبریز به دو صورت با راننده و بدون راننده انجام می شود. شرکت اجاره خودرو ما با خودروهای ایرانی و خارجی به عنوان برترین موسسه کرایه خودرو در تبریز شناخته شده است. خدمات اجاره ماشین در تبریز با خودروهای دارای بیمه کامل ارائه می شود. برای کرایه ماشین در تبریز می توانید خودروی رزرو شده را در محل درخواستی خودتان تحویل بگیرید.

خدمات اجاره خودرو تبریز

کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به متقاضیان تبریزی هستند. خدمات اجاره ماشین در تبریز شامل موارد زیر می باشد:

  • اجاره ماشین در تبریز بدون راننده
  • کرایه ماشین در تبریز با راننده
  • کرایه ماشین عروس در تبریز
  • اجاره ون در تبریز

اجاره خودرو بدون راننده در تبریز

اجاره خودرو بدون راننده در تبریز به صورت بدون راننده از پر کاربردترین خدمات می باشد. حداقل مدت زمان اجاره ماشین بدون راننده در تبریز، ۳ روز می باشد. کیلومتر مجاز برای اجاره خودرو بدون راننده در تبریز ۲۵۰ کیلومتر در طول ۱ روز می باشد. قیمت های کرایه خودرو بدون راننده در تبریز به صورت روزانه محاسبه می شود. تحویل خودروهای اجاره ای در تبریز با توجه به درخواست مشتریان در هر نقطه از شهر تبریز می باشد. توجه داشته باشید که در صورت خرابی خودروهای بدون راننده در حال اجاره ای، در عرض ۴۵ دقیقه خدمات رسانی می شود.

لیست قیمت کرایه خودرو در تبریز

اجاره خودرو بدون راننده در تبریز به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه می باشد. قیمت های اجاره ماشین بدون راننده از ۲۳۳,۰۰۰ تومان شروع می شود. در جدول زیر لیست قیمت اجاره ماشین در تبریز را می توانید مشاهده کنید. کرایه خودرو در تبریز با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان خدمات رسانی می کند. اجاره پژو پارس یکی از خودروهای اجاره ایرانی می باشد که بهترین انتخاب برای مشتریان برای سفر های خانوادگی می باشد.

اجاره خودرو با پلاک ارس در تبریز

اجاره خودرو با پلاک ارس در تبریز شامل خودروهایی از قبیل : سانتافه، کیا اسپورتیج و جنسیس کوپه با پلاک ملی و پلاک منطقه آزاد نیز در تبریز رنت داده می شوند. خودروهای با پلاک منطقه آزاد فقط در شهر تبریز و محدوده تبریز اجازه تردد دارند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در تبریز

مدارک لازم برای اجاره خودرو در تبریز به صورت بدون راننده داشتن مدارک زیر است:

شرایط سنی مورد نیاز:

  • داشتن حداقل سن ۲۰ سال

گواهینامه رانندگی:

  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

اسناد شناسایی مورد نیاز:

  • نیاز به مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده
  • کارت شناسایی معتبر

شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت):

  • پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو(چک و یا سفته دریافتی هنگام پایان قرارداد و برگشت خودرو به مشتری بازگردانده می شود).
  • ارائه سفته به عنوان ضمانت فقط برای اتومبیل های ایرانی امکان پذیر است.
  • پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودرو های درخواستی متفاوت میباشد.
  • دیپوزیت خودروهای ایرانی ۳ میلیون تومان، و خودروهای خارجی نیز ۱۵ میلیون تومن می باشد.
  • مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

مراحل رزرو خودرو در تبریز

مراحل رزرو خودرو در تبریز شامل موارد زیر می باشد:

  • تماس با کارشناسان جهت چک کردن موجودی خودروهای اجاره ای در تبریز.
  • در صورت موجود بودن، تاریخ و ساعت دقیق تحویل خودرو را به همراه محل تحویل آن اعلام می کنید.
  • اعلام تعداد روز های درخواستی برای کرایه خودرو در تبریز.
  • تکمیل مشخصات فرد اجاره کننده ی خودرو در تبریز.
  • ارسال پیش فاکتور از سوی شرکت.
  • پرداخت مبلغ اجاره و ودیعه، ارائه مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در تبریز.
  • تحویل خودرو در محل درخواستی مشتریان و امضای قرارداد اجاره خودرو..

اجاره خودرو با راننده در تبریز

اجاره خودرو با راننده در تبریز به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری ارائه می شود. ترانسفر فرودگاهی در تبریز یکی از مهمترین خدمات اجاره خودرو در تبریز به صورت با راننده است. حداقل مدت زمان کرایه خودرو با راننده تبریز ۱۰ ساعت در روز می باشد. اجاره خودرو در بستی در تبریز همراه با یک راننده مسلط به امور تشریفاتی صورت می گیرد. برای کرایه خودرو لوکس در تبریز با راننده نیازی به ارائه هیچ گونه مدارکی نمی باشد. نرخ کرایه ماشین در تبریز به صورت با راننده به صورت ساعتی محاسبه می شود. اجاره خودرو با راننده در شهر تبریز بسیار پر طرفدار می باشد.

اجاره ماشین در فرودگاه تبریز

اجاره خودرو در فرودگاه تبریز به صورت اجاره ماشین بدون راننده و با راننده خدمات رسانی می شود. برای اجاره ماشین در فرودگاه تبریز ابتدا باید خودروی خود را رزرو کنید سپس مدارک لازم را برای کارشناسان ما ارسال کنید. مدارک لازم جهت اجاره خودرو فرودگاه تبریز برای افراد مقیم خارج از کشور شامل: ۱-ارائه تصویر پاسپورت ۲-ارائه تصویر گواهینامه ۳-پرداخت دیپوزیت می باشد. مدارک لازم جهت کرایه خودرو در فرودگاه تبریز برای افراد مقیم ایران شامل: ۱-ارائه چک و یا سفته به مبلغ خودرو ۲- ارائه مدرک شغلی ۳- پرداخت دیپوزیت می باشد.

برای تحویل خودرو در فرودگاه تبریز باید تصویر بلیط پرواز خود را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید. تحویل ماشین در فرودگاه تبریز طبق تاریخ و ساعت بلیط پرواز شما صورت می گیرد. ماشین رزرو شده در فرودگاه تبریز حداقل نیم ساعت قبل از پرواز شما در فرودگاه حاضر می باشد.

اجاره ماشین عروس در تبریز

اجاره ماشین عروس در تبریز به دو صورت: اجاره ماشین عروس با راننده در تبریز و اجاره ماشین عروس با راننده در تبریز خدمات رسانی می شود. خودروهای لوکس و خارجی و حتی ارزان و اقتصادی جزو خدمات اجاره ماشین عروس تبریز می باشد. مدت زمان اجاره ماشین عروس در تبریز به صورت ۱۵ ساعت (۹ صبح الی ۱۲ شب) در طول روز می باشد. به ازای هر ۱ ساعت اضافی برای کرایه ماشین عروس، مشتریان باید هزینه مازادی را پرداخت کنند.

کرایه ماشین عروس لوکس در تبریز

کرایه ماشین عروس تبریز با قیمت های مناسب به متقاضیان ارائه می شود. اجاره ماشین عروس لوکس شامل خودروهای بنز، بی ام و، هیوندای و خودورهای کیا می باشد. اجاره ماشین عروس کروک در تبریز بسیار پر طرفدار می باشد. ماشین عروس کروک با قیمت های مقرون به صرفه به مشتریان عزیز رنت داده می شود.

اجاره ون در تبریز

اجاره ون در تبریز به صورت با راننده در شهر تبریز خدمات رسانی می شود. خدمات اجاره ون در تبریز به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری به همشهریان تبریز ارائه می شود. حداقل مدت زمان کرایه ون در تبریز ۵ ساعت در روز می باشد. نرخ کرایه ون تبریز به صورت ساعتی محاسبه می شود. تمام خودروهای ون دارای رانندگانی مجرب و مسلط به امور تشریفاتی و مسلط به زبان های خارجی می باشند.

دکمه بازگشت به بالا