اجاره خودرو با شرایط اسان

رنت خودرو با شرایط آسان و راحت

یکی از بیشترین درخواست های متقاضیان رنت ماشین ، اجاره خودرو با شرایط آسان می باشد. در این مطلب سعی داریم به روش های موجود در خصوص شرایط تهیه اتومبیل اجاره ای و آسانترین آن بپردازیم. همانطور که در بخش مدارک لازم برای اجاره خودرو اشاره شده است آسانترین شرایط مربوط به اجاره خودرو با راننده می باشد. درصورتی که شما از رانندگان شرکت استفاده کنید، امن ترین و بهترین روش را انتخاب کرده اید چون نیازی به ارائه هیچ مدرک و ضمانتی نیست و هیچ گونه مسئولیتی در قبال بروز حادثه یا خسارت به خودروی مربوطه متوجه شما نخواهد شد. اما اگر ضروری است اتومبیل را بدون راننده اجاره کنید، نیاز به مدارک ذیل خواهید داشت.

یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش کل خودرو + 5 درصد ارزش خودرو بعنوان ودیعه نقدی یا دپوزیت (Deposit) یا سند ملکی یا خودروی شخصی یا به میزان 5 درصد ارزش خودرو ارزهای رایج ، طلا و سایر

شرایط آسان برای اجاره خودرو

همانطور که اشاره شد آسان ترین شرایط اجاره خودرو مربوط می شود به اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین عروس با راننده اما اگر نیاز به اجاره خودرو بدون راننده دارید این موضوع را مد نظر داشته باشید که هر چه ارزش و قیمت خودروهای مورد نظر بالاتر باشد ، شرایط و تضامین مورد نیاز آن نیز سنگین تر خواهد بود. به عبارت دیگر هرچه خودروی مورد نظر شما ارزانتر باشد شرکت با دست بازتر و منعطف تر عمل خواهد کرد. تعدادی از خودروهایی که با شرایط آسان اجاره داده می شود.

اجاره خودرو بدون مدارک

برخی از مشتریان عزیز درخواست اجاره خودرو بدون مدارک را دارند. برخی از متقاضیان دارای دسته چک نیستند، و برخی دیگر نیز ممکن است وجه نقد کافی برای ودیعه نداشته باشند. در اینگونه موارد بهترین شیوه ارائه سفته می باشد که در دسترس عموم می باشد. همچنین از آنجایی که اجاره خودرو در مجموعه ما دارای شرایط بسیار اسان و متنوعی می باشد شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و قطعا یکی از روش های موجود با شرایط شما سازگاری خواهد داشت.

اجاره ماشین با شرایط آسان بدون چک و سند(با راننده و بدون راننده)

مجموعه ما با ارائه شرایط آسان برای اجاره خودرو بدون راننده با راننده در خدمت شما عزیزان است. مجموعه  ما خودرو موردنیاز شما را باشرایط آسان و قیمت مناسب تامین خواهد کرد. اجاره خودرو با شرایط آسان نظیر بدون سفته و بدون چک، جهت خدمات رسانی به مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است. البته اجاره خودرو های با راننده این مجموعه نیاز به تحویل هیچ نوع مدرکی نداشته و بدون ارائه هیچ نوع مدرکی برای ضمانت می توانید به راحتی خودرو اجاره کنید.

قبل از رزرو اجاره خودرو، حتماً شرایط  اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و اجاره ماشین عروس را مطالعه کنید.

بیشتر شرکت ها دارای شرایط اجاره خودرو بسیار سخت بوده و برای اجاره ماشین از مشتری خود چک، سند، ودیعه بالا ، مدرک شغلی دریافت می کند. بی شک تهیه سند و پرداخت ودیعه بالا برای بیشتر افراد کاری سخت می باشد. هر شرکت اجاره خودرو برای ارائه خدمات خود شرایط خاصی را دارد. اما شرایط کلی برای اجاره خودرو در بین تمام شرکت ها وجود دارد که در زیر نام برده شده است.

شرایط  کلی اجاره خودرو برای بیشتر شرکت ها

1- دریافت چک بانکی

2- دریافت سند ملکی و یا سند خودرو

3-مدرک شغلی معتبر

4-ودیعه بالا برای اجاره

اما ما کار را برایتان آسان کرده ایم. فراهم آوردن شرایط برای متقاضیان اجاره خودرو بدون دریافت ودیعه، چک و سند بخشی از خدمات ارزنده ما در راستای جلب رضایت مشتری می باشد. اگر برای اجاره ماشین خواستار شرایط و مدارک آسان، قیمت ارزان و تحویل فوری هستید جای درست آمده اید. مجموعه ما شرایطی را ایجاد نموده که بتوانید به راحتی خودرو مورد نیاز خودرو را جهت تشریفات ، اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین عروس با قیمت ارزان در کمترین زمان و با شرایط آسان اجاره کنید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون چک

ما خودروهای خود را بدون چک نیز اجاره می دهیم. شما می توانید به جای چک با تحویل سفته به راحتی ماشین رو اجاره کنید. شرایط ماشین اجاره ای بدون چک به این گونه است که سفته ای به  مبلغ ارزش خودرو از شما دریافت می شود که پس از تحویل به شما عودت خواهد شد.

اجاره خودرو بدون سند

 ما این شرایط را برای افرادی قرار داده ایم که قادر به تأمین سند نبوده و درخواست اجاره ماشین بدون سند دارند. مجموعه ما برای اجاره خودرو نیاز به ارائه هیچ نوع سند ملکی و یا خودرو شما ندارد.

اجاره خودرو بدون ودیعه

 شما با پرداخت 2-3 میلیون تومان ودیعه می تونید ماشین مدنظر خودتون رو اجاره کنید. یکی از تفاوت های مهم مجموعه ما با سایر شرکتهای اجاره خودرو، دریافت ودیعه پایین می باشد. چراکه بیشتر شرکت های اجاره خودرو برای ضمانت از مشتریان خود ودیعه های بالا دریافت می کنند. در صورت داشتن چک صیاد نیاز به پرداخت ودیعه نقدی (دیپوریت) نیست.

مدرک شغلی

ما برای دریافت مدرک شغلی به مشتریان خود سخت نمی گیریم. اگر متقاضی اجاره خودرو هستنید و مغازه دار می باشید، می توانید با کپی جواز خود خودرو موردنیازتان را برای هر مدت زمانی که می خواهید اجاره کنید. اما برای آن دسته از عزیزانی که جواز نداشته نیز راه حلی آسان قرار داده ایم. برای راه جایگزین فقط کافی است به ما ثابت کرده که شغل داشته و در یک زمینه شغلی مشغول به فعالیت می باشید. به همین راحتی می توانید با مدرک شغلی معتبر خودرو اجاره کنید.

 تیم ما با فراهم آوردن شرایط آسان برای اجاره خودرو با درخواست های مختلف، نظیر اجاره ماشین بدون سند، اجاره خودرو بدون چک به راحتی مشتریان خود می اندیشد. ما برای رفاه حال مشتریان خود اجاره خودرو با شرایط آسان را در نظر گرفته ایم. شرایط و مدارک اجاره خودرو شرکت برای خودروهای بدون راننده و با راننده متفاوت می باشد. شرکت ما تمامی خودروهای اجاره ای با راننده موجود خود را بدون دریافت هیچ مدرکی اجاره می دهد.  اگر نمی توانید اسناد و مدارک برای اجاره خودرو را تهیه کنید و یا برای ضمانت مدرک شغلی نداشته، اجاره خودرو با راننده را تجربه کنید.

یکی از مهمترین مزیت و شرایط آسان اجاره خودرو در مجموعه ما رزرو رایگان خودرو و لغو آن می باشد. بیشتر شرکتهای کرایه اتومبیل برای لغو رزرو اجاره شما هزینه ای به عنوان هزینه کنسلی دریافت می کنند اما ما به شما این امکان را می دهیم حداقل 48 ساعت قبل از شروع اجاره خودرو رزرو خود را به صورت رایگان لغو کنید.

داشتن شرایط آسان و انعطاف‌پذیر برای اجاره خودرو، یکی از مزیت‌های مهم همکاری با مجموعه ما می باشد. شما می توانید در هنگام تماس با ما، شرایط خود را اعلام کنید تا با توجه به شرایط شما مدارک لازم برای اجاره خودرو را از شما دریافت کنیم.

شرایط اجاره خودرو با راننده

خودروهای با راننده دارای شرایط اجاره خودرو آسان بوده و نیاز به ارائه هیچ مدارکی نداشته و تنها مدرک مورد نیاز کارت شناسایی اجاره کننده می باشد. در واقع اجاره خودرو با راننده جزو دسته اجاره ماشین با شرایط آسان بوده که طرفداران بسیاری دارد.

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو در تهران در نگاه اول شاید کمی عجیب به نظر برسد. تهران با وجود انواع وسایل نقلیه عمومی چه نیازی به خودرو آن هم از نوع اجاره‌ایش را دارد؟ حق با شماست. در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا افراد ترجیح میدهند خودروی شخصی نداشته باشند. اما همین مسئله باعث می شود تا شما در شهرهای بزرگ نیاز بیشتری به اجاره خودرو داشته باشید. می پرسید چرا؟ با ما همراه باشید:

استهلاک خودرو بلای بزرگ شهرهای پرترافیک

صبح شنبه را در یک روز پاییزی تصور کنید. اتوبان های قفل تهران، ساعت ها انتظار پشت چراغ قرمز فقط برای اینکه به محل کار برسید. چندین بار کلاچ و ترمز، فکر می‌کنید چقدر طول می کشید وسایل مصرفی ماشین شما نیاز به تعویض داشته باشد؟

اصلا فرض کنید هزینه بالایی برای خرید یک ماشین خارجی داده اید. با وجود رفت و آمد و شلوغی تهران و ریسک تصادف در آن سالانه چقدر باید هزینه بیمه بدهید؟

برای همین موسسات اجاره خودرو در تهران به کمک شما می آیند. برای شرکت‌تان نیاز به خودرو در اختیار دارید؟ ماهانه و سالانه ماشین اجاره کنید و دیگر نگران افت قیمت به دلیل استهلاک نباشید.

اجاره خودرو در تهران، گردش در تمام ایران

بالاتر هم گفتیم، نداشتن خودرو در شهرهای بزرگ و پرجمعیت اتفاق عجیبی نیست. اما سفر رفتن بدون ماشین کار ساده ای نیست.! به همین دلیل اجاره خودرو در تهران هم اتفاق عجیبی نیست. شما در تهران خودروی مناسب خود خانواده‌تان را تحویل می گیرید و دیگر نگرانی بابت گشت و گذار در سفرها و رفاه همسفران‌تان در جاده ندارید.!

لوکس و چشمگیر، درست همان تصویری که لایق شماست!

‌برای پا گرفتن کسب و کارتان از هیچ کاری دریغ نکرده اید و حالا باید برای شرکت در جلسات و متقاعد کردن سرمایه گذاران بهترین تصویر از خود و برندتان را در ذهن مخاطبان‌تان بگذارید. می‌توانید با یک خودروی متناسب با برندتان شروع کنید.! همیشه مهمترین برخورد همان اولین برخورد است. با اجاره خودرو در تهران می توانید بهترین ورژن خودتان باشید. درست همان تصویری که در ذهن دارید.

با اجاره خودرو در تهران به رویایتان جان ببخشید

اجاره خودرو در تهران برای پایتخت نشین‌ها بیشتر از هر زمان برای مراسم‌های شخصی اتفاق می‌افتد. درست همان زمان که شما باید به مرکز توجه اطرافیانتان تبدیل شوید. فرقی هم ندارد مراسم شما چه اندازه بزرگ باشد. عروسی، تولد، سورپرایز یا حتی یک سالگرد ازدواج ساده، تجربه سواری در ماشینی لوکس تمام شب شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

در مورد چرایی اجاره خودرو در تهران صحبت های بسیاری کردیم. اما قدم های مهمتری هم پیش رو داریم. از چه طریقی باید این کار را کرد؟ به چه کسانی در این صنعت باید اعتماد کرد؟ در نهایت روند کرایه خودرو در تهران چگونه است؟

شاید تا امروز آگهی های زیادی در مورد اجاره خودرو بدون راننده در فضای اینترنت دیده باشید. اما تا چه اندازه این آگهی ها قابل اعتماد هستند؟ پیشنهاد ما به شما این است که برای پیدا کردن ماشین اجاره ای بجای اس ام اس های تبلیغاتی، یا سایت‌های خرید فروش اجناس به سراغ موسسات با سابقه بروید. این موسسات با تجربه ای که در سال های کاری خود به دست آورده اند می توانند بهترین مشاور برای انتخاب خودرو و همینطور بهترین ارائه دهنده خدمات برای شما باشند.

برای اجاره خودرو بدون راننده چه کاری باید انجام دهیم؟

مجمو شیوه های مختلفی را برای اجاره خودرو در تهران پیشنهاد می کند. کافی است تماس بگیرید. مشاوران ما بهترین روش برای شما از جمله روش های ضمانتی مختلف مانند اجاره خودرو بدون سند یا جا به جایی خودرو را به شما پیشنهاد خواهند کرد. شما میتوانید برای اطلاع از موجودی امروز خودرو ها و همینطور شرایط مناسب شما همین الان تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل