اجتماعیمدیریت کسب و کار

5 ویژگی که هر سایت استاندارد باید در سال 2022 داشته باشد

هدف از نوشتن این مقاله آشنایی شما با استانداردهای طراحی سایت در سال 2022 می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، عصر ارتباطات را برای این روزها نام گذاری کرده اند به طوریکه همواره زندگی روزمره انسان ها به فن آوری هوشمند و اینترنت گره خورده و جز جدانشدنی از انسان می باشد .

از این رو امروزه تحت هر شرایطی زندگی بدون اینترنت مختل شده و همه افراد سعی می کنند که وارد این دنیای گسترده شوند اما اولین نکته ای که باید بدانید این است که لازمه ی ورود اولیه به فضای اینترنت و سفارش طراحی سایت می باشد. بنابراین این دسته از افراد که خواهان ورود به فضای اینترنت هستند اولین سوالی که ممکن است ذهنشان را درگیر کند و میخواهند به جواب آن برسند این است که ویژگی یک وبسایت حرفه ای و متناسب با متد روز چیست ؟ اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این سوال هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

5 ویژگی که هر سایت استاندارد باید در سال 2022 داشته باشد

چرا باید سایت داشته باشیم؟

همانطور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت فن آوری طراحی سایت ها از این پیشرفت استفاده کرده و با متدهای جدیدی همسو شده اند بطوریکه امروزه این سایت ها فضای کسب و کارها را نیز متحول کرده و درهای جدیدی را به روی تبلیغات و بازار یابی  گشوده اند

 بنابراین هر شخص یا شرکت یا هر نوع کسب و کاری علاقه مند به طراحی وب سایتی است تا بتواند با استفاده از اینترنت برند، کالا و یا خدمات خود را به دیگران معرفی کند و از مزایای بازاریابی در این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کند

با این حال زمانی که یک شخص، سازمان یا شرکت تصمیم به طراحی سایت برای معرفی خود در بستر اینترنت می گیرد بسیاری از مسائل ممکن است ذهن او را درگیر کند و به خیلی از موضوعات فکر کند این موضوعات شامل قیمت طراحی سایت، ویژگی ها و انتظاراتی است که شما از وب سایت خود دارید و می خواهید در وب سایت ذکر شود، ظاهر وب سایت و خدمات پشتیبانی سایت که شرکت طراحی به مشتریان ارائه می دهد و مواردی از این قبیل. . .

جدا از همه این مسائل، مهمترین مسئله برای طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد رعایت استاندارد هاست.

زیرا رعایت استانداردها با متدهای جدید در طراحی سایت به شما کمک می کند تا یک وب سایت بسیار موفق در زمینه کسب و کار و کسب و کار خود داشته باشید که روز به روز شما را به سمت پیشرفت شغلی سوق دهد.

در واقع این مبحث بسیار مهم شامل جنبه ها و ویژگی های متعددی است که در ادامه این مقاله قصد داریم ویژگی های یک وب سایت استاندارد را توضیح دهیم.

یک سایت حرفه ای و استاندارد چه ویژگی های باید داشته باشد

شناخت استاندارهای طراحی سایت  علاوه بر این که به شما کمک می کند تا در زمینه طراحی   وب اطلاعاتی کسب کنید و از این اطلاعات هنگام سفارش طراحی، به شرکت طراحی سایت مد نظر خود استفاده کنید و بتوانید با مجموعه های حرفای کار کنید

اما بطور کلی این ویژگی ها به دو دسته تقسیم می شوند :

بخش اول مربوط به بدنه وبسایت می باشد و به پارامترهای اشاره می کند که شما باید در هنگام طراحی سایت برای این که سایت شما مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد استفاده می کنید

 وبخش دوم به بخش بیرونی سایت اشاره دارد  و بیشتر اهداف این بخش  شامل دامین و فضای میزبانی شما می باشد

امنیت سایت چگونه باید باشد

یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت استاندارد و حرفه ای که در طراحی و پیاده سازی سایت بسیار با اهمیت می باشد توجه به امنیت وب سایت است . هکر ها و ویروس ها هم به موازات پیشرفت تکنولوژی، پیشرفت داشته اند پس برای اینکه سایت شما در امان بماند باید طوری برنامه نویسی شده باشد که اطلاعات پایگاه داده شما همیشه در امان باشد

سرعت بارگذاری سایت

 عامل تاثیر گذار دیگری امروزه در پیاده سازی استاندارد و اصولی سایت تاثیر گذار است سرعت بارگذاری اولیه سایت می باشد. امروز با توجه به اینکه کاربران انتظار دارند تا در سریعترین زمان ممکن به پاسخی برای سوال خود در بستر اینترنت دست پیدا کنند بهتر است تا زمان بارگذاری اولیه سایت شما کمتر از 3 ثانیه باشد.

تحقیقات نشان داده که کاربران بیشتر از 3 ثانیه برای بارگذاری اطلاعات یک سایت زمان نمیگذارند در صورتیکه سایت شما کند و سنگین باشد همین کاربران به سراغ سایت های دیگری می روند . به همین دلیل بهتر از سرعت بارگذاری اولیه سایت شما کمتر از 3 ثانیه باشد

سازگار و بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر

سومین ویژگی های یک وب سایت استاندارد این است رفیق موتور های جستجوگر ( گوگل، بینگ و…) باشد!!! بنابراین در هنگام طراحی سایت باید به عواملی که کمک می کند تا سایت شما در نتایج جستجو بهتر دیده شود توجه ویژه ای داشت و این عوامل را به درستی و با متدهای روز پیاده سازی کرد.

لازم به ذکر است که توجه و انجام این عامل نیاز به تجربه و دانش زیادی دارد. بنابراین هنگام طراحی سایت باید شرکتی را انتخاب کنید که دارای تیمی حرفه ای با دانش بالا در زمینه سئو باشد.

یکی از این شرکت ها که سابقه طولانی در زمینه طراحی سایت و سئو دارد شرکت طراحی سایت ماهدیس وب (http://mahdisweb.net) می باشد.

5 ویژگی که هر سایت استاندارد باید در سال 2022 داشته باشد

امکانات سایت

هنگام طراحی یک وب سایت، داشتن امکانات مفید و کاربردی متناسب با زمینه فعالیت سایت  بسیار مهم است و اثر گذار است .

 مثلا قرار دادن ماژول آب و هوا در سایتی که وظیفه فروش محصولات الکترونیکی را بر عهده دارد اصلا جذاب نیست و هماهنگی ندارد اما نصب سیستم محاسبه اقساط در سایتی که محصولات خود را به صورت اقساطی می فروشد ممکن است برای مخاطبان آن سایت بسیار جذاب و کاربردی باشد

استفاده از قالب استاندارد

یک وب سایت استاندارد باید دارای یک قالب استاندارد باشد. ویژگی های یک قالب استاندارد شامل موارد زیر است:

یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت استاندارد طراحی واکنش گرا است ( یعنی برای تمامی کاربرانی که از دیوایس های مختلف استفاده می کنند بهینه و سازگار باشد )

لوگوی شرکت را در بالای وب سایت قرار دهید.

در بالای سایت و سمت چپ، منوی تماس با ما را قرار دهید.

در بالای صفحه اصلی، هم منوی اصلی و هم گزینه Call to Action را قرار دهید.

در نهایت باید بدانید که اگر می خواهید تمامی این فاکتورها در وب سایت شما دیده شود و یک وب سایت استاندارد دارید پس باید در انتخاب شرکت طراحی سایت انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

ادامه دارد ?)))

دکمه بازگشت به بالا