عمومیمدیریت کسب و کار

خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم

خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم که امروزه یکی از بهترین شرکت‌های ساخت وب سایت در تهران و حتی ایران به شمار می‌رود به صورت گسترده در اختیار صاحبین کسب و کار قرار گرفته تا بتوانند به بهترین شکل فرایند برندسازی را انجام داده و به این ترتیب کسب و کار خود را رشد دهند. در صورت بهره مندی از خدمات طراحی سایت این امکان را خواهید داشت تا به کمک یک برنامه ریزی مناسب و با خلاقیت کاربران حاضر در اینترنت را به سمت خود جذب کنید.  با طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی می‌توانید به درج محتوای مناسب و اطلاع رسانی به مخاطبین بپردازید و برند خود را توسعه بخشید.

خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم

قیمت خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم

قیمت خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم با توجه به امکاناتی که مد نظر دارید مشخص خواهد شد. به هر میزان این امکانات تعداد بیشتری داشته باشند به تایم بیشتری نیز احتیاج داشته و بی شک هزینه بالاتری خواهند داشت. از نکات مثبتی که در مورد جاب تیم وجود دارد این نکته را خاطر نشان می‌کنیم که بسته‌های مختلفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت بر این اساس شرایطی ایجاد خواهد شد تا با خیالی راحت بتوانید پکیجی که در نظر دارید را انتخاب کنید. همچنین نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در صورتی که برای انتخاب پکیج دچار شک و دو دلی شده باشید متخصصین تلفیقی از چند بسته را انتخاب کرده و آن را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

یکی از پارامترهای مهمی که به صورت مستقیم روی قیمت خدمات ساخت سایت موثر واقع می‌شود را باید نوع برنامه نویسی وب سایت در نظر داشته باشیم. در صورتی که به دنبال برنامه نویسی تخصصی باشید، صفر تا صد کدنویسی از سوی کارشناسان انجام می‌شود این موضوع علاوه بر اینکه موجب انعطاف پذیری وب سایت می‌شود قیمت بالاتری نیز خواهد داشت اما امنیت آن صد در صدی است. طراحی وردپرسی نیز در جاب تیم انجام می‌شود که قیمتی ارزان داشته و در مدت زمان کوتاه‌تری در دسترس قرار می‌گیرد اما محدودیت بیشتری دارد.

خدمات ساخت وب سایت با شرکت جاب تیم

از خدمات ساخت وب سایت با شرکت جاب تیم که تخصصی در اختیارتان قرار می‌گیرد باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • مشاوره رایگان به صورت حضوری و آنلاین که به منظور افزایش آگاهی از طراحی سایت در اختیار قرار گرفته و دید مناسبی برایتان ایجاد خواهد کرد.
  • پشتیبانی رایگان از وب سایت در صورت طراحی به مدت یک سال از سوی کارشناسان انجام خواهد شد.
  • طراحی اصولی و تخصصی با توجه به نیاز کارفرما و ارائه پیشنهادات خلاقانه به منظور افزایش بازدهی فرایند ساخت وب سایت
  • برقراری ارتباط دائمی با کارفرما برای اعمال تغییرات مورد نظر روی وب سایت از سوی کارشناسان انجام می‌شود.

امکانات طراحی سایت در شرکت جاب تیم

از امکانات طراحی سایت در شرکت جاب تیم باید به موارد مختلفی اشاره داشته باشیم که برخی از آن‌ها به شرح زیر قابل تعریف خواهند.

  • طراحی سایت اختصاصی در بازه زمانی مشخص به صورت اصولی و استاندارد با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد نظر کارفرما با هزینه مناسب انجام می‌شود.
  • با استفاده از فیلم آموزشی، بکارگیری وب سایت مرحله به مرحله در اختیار کارفرما قرار گرفته و به سوالات او پاسخ داده می‌شود.
  • پشتیبانی از سایت پس از 1 سال اول که به صورت رایگان است، در سال‌های بعد نیز با قیمتی مقرون به صرفه انجام شده و همچنین سرعت وب سایت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • در صورت تمایل کارفرما جاب تیم از جمله شرکت‌هایی است که فرایند سئو را نیز بر عهده گرفته به همین دلیل می‌توانید به راحتی بهینه سازی سایت خود را به دست متخصصین این شرکت بسپارید.
  • جاب تیم یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است در نتیجه علاوه بر ساخت سایت وظیفه برندینگ را بر عهده گرفته و شما را وارد بازار رقابت خواهد کرد تا به درآمد مناسبی دست یابید.

مزایای همکاری با شرکت طراحی سایت جاب تیم

از مزایای همکاری با شرکت طراحی سایت جاب تیم باید به این موضوع اشاره کنیم که یک تیم حرفه‌ای و مجرب در کنار شماست در نتیجه نیاز نیست نگران باشید چرا که کارشناسان تمامی نظرات شما را در سایت اعمال کرده و تلاش خواهند کرد تا تجربه کاربری را افزایش دهند. بر این اساس زمانی که کاربر وارد وب سایت می‌شود تمامی توجه او را جلب کرده و این موضوع موجب خواهد شد تا بتوانید به فروش برسید.

یکی از مزایای دیگر خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم را باید انتخاب میزبان حرفه‌ای برای سایت در نظر بگیریم، کارشناسان در جاب تیم به دلیل تجربه بالایی که در این زمینه دارند یک شرکت هاستینگ مناسب برای سایت انتخاب کرده و بر این اساس اطلاعات شما را به خوبی حفظ خواهند کرد.

بهترین خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم

بهترین خدمات طراحی سایت در شرکت جاب تیم را باید قانونی بودن فرایند کار در نظر بگیریم، جاب تیم به صورت رسمی با شما قرارداد بسته و به این ترتیب خود را موظف می‌داند تا تمامی پارامترهایی که در قرارداد ذکر شده را به طور تمام و کمال انجام دهد. بر این اساس با خیالی راحت شرایطی را مهیا ساخته تا بدون درگیر شدن فکر بتوانید با یک شرکت معتبر و معروف در سطح تهران به همکاری بپردازید. همچنین نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد این است که در صورت همکاری با جاب تیم دیگر نیاز نیست که با چند شرکت به صورت همزمان در ارتباط باشید.

طراحی سایت در جاب تیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

از جمله ویژگی‌هایی که جاب تیم برای سایت در نظر گرفته است می‌توان موارد زیر را تعریف کرد.

  • طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت (سازگاری با دسکتاپ موبایل و تبلت)
  • برنامه نویسی فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر وب سایت
  • ایجاد پنل مدیریت آسان و اجرای آن بدون داشتن دانش طراحی سایت
  • استفاده از ایده‌های کارفرما و تلفیق آن با خلاقیت برای جذب مشتری
  • کدنویسی استاندارد به منظور افزایش رتبه وب سایت در گوگل
  • کاهش هزینه تمام شده به دلیل عدم نیاز به داشتن اپلیکیشن جداگانه
  • طراحی وب سایت با زبان‌های مختلف برنامه نویسی با توجه به نیاز کارفرما
دکمه بازگشت به بالا