عمومی

جدیت نظارت اصناف بر رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جدیت نظارت اصناف بر رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی این استان، اظهار کرد: ضمن اینکه متصدیان در مجتمع‌های تجاری و تمام واحدهای صنفی بایستی پوشش شرعی را رعایت کنند، این افراد به خریدارانی که حجاب و پوشش اسلامی را رعایت نمی‌کنند تذکر جدی دهند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال حضور بیش از پیش این افراد بی حجاب را در سطح شهر و این واحدها شاهد هستیم، اظهار کرد: حتی پوشش بعضی از آنها بسیار غیرمتعارف است که از سوی اصناف و مسؤولان واحدهای تجاری بایستی افرادی برای تذکر و امر به معروف و نهی از منکر حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر رعایت قوانین صنفی در محل کسب و کار، گفت: واحدهای صنفی تحت نظارت اماکن عمومی قرار دارند و هر واحد صنفی که در سطح شهر مشغول فعالیت است، برای دریافت جواز کسب، تعهداتی داده است که ملزم به رعایت آنها هستند.

جابری انصاری در ادامه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: حتی در این روزهای پرخیر و برکت و پر از معنویت این افراد شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه پش از ناآرامی‌های سال گذشته شاهد افزایش پوشش نامناسب و غیرمتعارف از سوی برخی فروشندگان و مردم هستیم، افزود: یکی از عوامل بازدارنده از سوی این افراد خاطی، عدم ارائه خدمات و فروش کالا به آنها است.

دکمه بازگشت به بالا