عمومیمدیریت کسب و کار

راه بند تشریفاتی

راه بند برقی ابزاری برای کنترل تردد خودرو با کمک تکنولوژی RFID و تگ خوان برد بلند UHF است و قیمت راه بند برقی به موارد مختلف بستگی دارد. راهبند اتوماتیک اوژن برای اولین بار و در جهت جلب اعتماد مشتریان گرامی در کشور دارای 4 سال وارانتی یا گارانتی تعویض قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد. سیستم هیدرولیک در طراحی و تولید راه بندها می تواند بسیار متفاوت و خاص باشد و این تفاوت را می توان در کارایی سیستم های راه بند مشاهده نمود.

در انتخاب صحیح راهبند اتوماتیک بایستی به میزان تردد روزانه و ساعتی و طول اهرم و شرایط آب و هوایی منطقه مورد استفاده توجه نمود. شرکت آپامه صنعت با استفاده از سابقه طولانی و موثر بیش از 20 سال مدیران خود در مدیریت شرکت مشابه و اجرای پروژه های صنعتی، در سال 1386 شمسی با هدف تولید و تامین تجهیزات پروژه های صنعتی تشکیل گردید.

راه بند تشریفاتی

راه بند آکاردئونی از جمله موانع ترافیکی است که مناسب برای فضاهایی است که امکان استفاده از راهبند اهرمی به دلیل محدودیت فضا وجود ندارد. گروه صنعتی مونکسبه عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کنندهتجهیزات ترافیکی،تجهیزات ایمنی و لوازم آتش نشانی در سطح کشور بوده است و شما عزیزان می توانید با تماس با شماره های شرکت کالای مورد نیاز خود را به صورت تک و یا عمده به صورت مستقیم از این شرکت تهیه نمایید.

میزان مصرف برق آن در حالت کارکرد ۸۰w بوده که در حالت استندبای حداکثر به ۲W می رسد. گلف کم ایران وارد کننده مستقیم مواد اولیه شیمیایی فروش ویژه نونیل فنول اتوکسیله مول … فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو با بهره از کادری مجرب متشکل از پزشکان متخصص و تیم مهندسی پزشکی، در … فروش سگ های مینیاتوری جیبی فنجونی عروسکی خرید توله پاکوتاه پشمالو مینی خانگی پاپی میکرو لیوانی پشمالو سفید … کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه بازرگانی پاساک (فروشگاه اینترنتی پاساک) می باشد.

راهبند led دار بارزانته 2018 با برق ۲۲۰ ولت AC کار میکند و دارای توان مصرفی ۹۰ وات است که میتواند بوم ۶ متری LED را با سرعت ۶ ثانیه تا زاویه حداکثر ۹۰ درجه باز کند. از این طریق می تواند محدوده عبوری قابل توجهی را با عرض زیاد پوشش بدهد.

در میان بازار انبوهی از ارزهای دیجیتال گوناگون، خرید و فروش تتر را می‌توان انتخابی امن و مناسب برای ورود به دنیای پر رمز و راز ارزهای دیجیتال دانست. تتر، به عنوان یک رمزارز پایه ثابت برای شروع تجارت یکی از اولین انتخاب‌های شماست.

متقاضیان خرید راهبند هتلی باید پیش از هر اقدامی در رابطه با قیمت، شرایط محیط، محل نصب و طراحی ظاهری اطمینان داشته باشند. مراکز مختلفی در این راستا محصولات خود را تولید و روانه بازار کرده اند. مشاوره با کارشناسان این مجموعه ها پیش از خرید بسیار کمک کننده خواهد بود.

فروش راهبند ، فروش راهبند اتوماتیک

در مکانهای عمومی رفت و آمد اتومبیل ها به مراتب بیشتر از پارکینگ منازل و برج های مسکونی است. برای سهولت کنترل تردد در مکان های عمومی از راهبند اتوماتیک استفاده می شود. توجه داشته باشید که یکسری عواملی وجود دارد که به شما در انتخاب راهبند برقی مناسب جهت افزایش امنیت کمک خواهد کرد .

بهتر است بدانید استفاده از راهبند اگر چه موجب افزایش امنیت می گردد حتی باعث می شود تا حجم ترافیک تا حد زیادی کنترل شود ، یعنی وقتی یک راهبند به عنوان مانع و سدی در مقابل خودرو ها قرار می ‌گیرد بنابراین خودرو ها برای یکدیگر حق تقدم قائل شده و در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

در این مقاله سعی داریم به شما اطلاعاتی در جهت خرید راهبند اتوماتیک مناسب قرار دهیم تا بتوانید بهترین راهبند اتوماتیک با شرایط پارکینگ خود انتخاب نمایید و حداکثر بازدهی و کارایی را از راهبند انتخابی خود داشته باشید. مدل تلسکوپی نوعی از مدل اهرمی میباشد فقط با این تفاوت که اهرم راهبند بالا نمیرود و به صورت افقی تغییر اندازه میدهد یعنی با زدن ریموت اهرم به جلو رفته تا مسیر را مسدود کند .

برخی از مارک های راهبند بر روی بوم یا حتی بر روی بازویی در قسمت پشت یا بر روی نوار های ال ای دی موجود است که در حقیقت در شب به عنوان یک راهنما برای شما عمل می کند و در حقیقت به رانندگان این قابلیت را خواهد داد تا سد یا مانع مقابل خود را تشخیص دهند .

همینطور در صورتی که محصول مورد نظر را پیدا نمیکنید برای جویا شدن قیمت مورد نظر با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار نمایید. در نوع هیدرولیکی ابتدا موتور روشن می شود و پمپ روغن به حرکت در می آید و از این رو، روغن با فشار بالا از مخزن تخلیه می شود و وارد سیلندر هیدرولیک می شود. پیستون ها با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک به سمت بالا و پایین حرکت می کنند.

راهبند میله ای

فروش انواع راه بند ضد انتحاری در 9 مدل مناسب جهت نصب در اماکن حساس و ارگان های دولتی و نظامی و تاسیسات هسته‌ای. شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین طراح و تولید کننده انواع گیت تردد و همچنین انواع راهبند در سراسر استان اصفهان .

شرکت نوین سازان پاسارگاد طراح , تولید کننده و فروشنده انواع محصولات به شرح زیر در سراسر رشت و همچنین ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش بدون هیچ قید و شرطی. راهبند زنجیری ارکا مدل راهبند زنجیری ارکا ارکا برندی ایتالیایی که به تولد سیستم های کنترل تردد می پردازد، راهبند زنجیری ارکا در اندازه زنجیرهای 10، 15 و 20 متری گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال راهبند زنجیری می گردند.

شرکت بامبین با هدف پژوهشهای صنعتی در زمینه های مکانیک الکترونیک و رباتیک با اخذ پروانه از پارک علم و فناوری و معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری فعالیت خور را آغاز نموده است.محصولاتی که تولید خود شرکت می‌باشند ، قابلیت سفارشی سازی با توجه به نیاز شما وجود دارد.

شرکت بامبین این آمادگی را دار که در زمینه های بالابر ، راهبند انواع خدمات و مشاوره را ارئه دهد. راهبند ترافیکی به تجهیزاتی گفته می شود که به صورت افقی بر روی یک پایه اتصال داشته و یک ارتفاع مشخصی از زمین دارد. از راهبند در مکان های پر تردد استفاده شده و مسیر ورود و خروج را به صورت موقت مسدود می کند.

هر چقدر کیفیت پایه راهبند تشریفاتی مرغوب باشد، به همان اندازه در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و خوردگی دوام بالایی خواهد داشت. برای اتصال پایه های به یکدیگر معمولا از طناب های بسیار محکم استفاده می شود. جنس این نوع طناب ها در بعضی از موارد از نخ ابریشم می باشد که بسیار محکم و با دوام است.

رنگ های این محصول بسیار متنوع و زیبا می باشند از جمله این رنگ ها می توان به طلایی، قرمز، مشکی، سرمه ای و غیره است که شما می توانید بسته به سلیقه خود و دکوراسیون محل آن ها را سفارش دهید. راهبند‌هایی که با نیروی فیزیکی عملیات باز و بسته را انجام می‌دهند در گذشته قابل استفاده بودند اما در حال حاضر راه بند‌های کنترلی با استفاده از ریموت و کنترل از راه دور به صورت اتوماتیک کار می‌کنند و احتیاج به هیچ نیروی فیزیکی برای باز و بسته شدن ندارند.

البته قابلیت بسیار قابل توجه دیگر این راه بند امکان راه اندازی سیستم عکس و فیلمبرداری آن است، که می تواند به این وسیله حفاظت و ایمنی دو چندانی را در عملکرد خود لحاظ کند. راهبند BFT مدل MOOVI یکی از معروف ترین تولیدات راهبند دربازار ایران میباشد که به خاطر داشتن سیستم عملکردی بسیار قابل قبول برای یک راهبند الکترومکانیک قابلیت باز بسته شده در حدود 300 الی 400 بار در شبانه روز را دارد.

به طور کلی راهبند بی اف تی مدل مووی به صورن نیم ست در بازار عرضه میشود. کمپانی فادینی که در دهه 60 میلادی تاسیس شده است، امروزه یکی از اصلی ترین تولید کنندگان پیشرو در سیستم های اتوماتیک گیت ورود و خروج در دنیا می باشد که در بیش از 50 کشور نمایندگی دارد.

شرکت بتا با تولید راهبند های با کیفیت و با تنوع بالا،نظرمشتریان زیادی را به خود جلب نموده است.راهبند بتا LED دار مدل B 400 نیز یکی ازمحصولات این شرکت می باشد که به صورت الکترومکانیکی تولید شده است و مناسب جهت مکانهای مسکونی و تجاری می باشد.

راهبند اتوماتیک _ راهبند بازویی

در دو طرف پایه، شیار هایی وجود دارد که تسمه مورد نظر جهت مشخص کردن محدوده تردد، از پایه ها به صورت کشویی باز شده و اندازه دلخواه مشخص میشود. زیرا عملا از لحاظ عملی استفاده آنچنانی نمیتوان از این نوع راه بند نمود. البته برای درب ورودی هتل ها حتما برای کنترل تردد وسائل نقلیه حتما باید از راه بند های بوم دار استفاده نمایید.

راهبند کانه گیتس مدل فنس دار مناسب جلوگیری از ورود هرگونه انسان و حتی حیوانات کوچک بازوی آلومینیومی 4.5 متری به همراه سه فنر تنظیم بالانس  ولتاژ 24 ولت 6 عدد چراغ ال ای دی در بدنه دارای چشمی… راهبند کانه گیتس مدل آنتی کرش طول بازو بین 3 تا 6 متر کارکرد با منبع تغذیه 24 ولت دارای سیستم حفاظتی در مواقع برخورد به مانع سرعت تکمیل عملکرد تا 2 ثانیه وزن حدودی 50 کیلوگرم دارای عملکرد نامحدود در ساعت… راهبند پارکینگ فقط به فضای کمی برای نصب نیاز دارند و برای مجوز انواع وسایل نقلیه بسیار موثر هستند.

راهبند ستونی را باید بهترین و مناسب ترین و در عین حال پربازده ترین راهبندهای ممکن نامید. در ایران این نوع راهبند ها را بصورت بتونی در مسیرها و یا خیابان ها مشاهده می نمایید که برای جلوگیری از ورود خودرو و یا موتور سیکلت به داخل محوطه پیاده رو ها نصب می گردد و مدل جهانی آن دارای انواع و طرح های بسیار دیگری نیز می باشد.

می توان اذعان داشت که راهبندها به عنوان یک سد مناسب و کاربردی در ورودی و خروجی پارکینگ شما قرار خواهد گرفت و می تواند تردد افراد مختلف را کنترل نماید، که این کار باعث می‌شود هر کسی نتواند از پارکینگ استفاده کند و فقط افراد مجاز، اجازه ورود را داشته باشند یا این که ورود و خروج افراد در پارکینگ ها کنترل شود.

لازم به ذکر می باشد که راهبندها تجهیزاتی هستند که در مکان های پر تردد مانند مسیر های ورودی و خروجی کارخانجات، مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، پالایشگاه ها، عوارضی ها و پارکینگ های عمومی کاربرد فراوان دارند. فروش و نصب و راه اندازی انواع راه بند اتوماتیک در شهر رشت و استان گیلان نصب انواع راهبند اتوماتیک با ریموت کنترل و کنترل دستی در گیلان فروش و نصب و راه اندازی انواع راهبند … خرید و فروش راهبند فروش راهبند و نصب و راه اندازی انواع راهبند اتوماتیک در استان اصفهان و سایر نقاط کشور انواع راهبند های اتوماتیک ساخت ایتالیا در اصفهان و کشور فروش و نصب انواع …

برد کنترل راهبند بتا B300

فروش راهبند بازویی اوژن مدل آگسا با بالاترین سطح کیفیت و فوق العاده ترین قیمت. شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری حافظان حریم سپاهان در جهت ارایه خدمات طراحی و تولید انواع راهبند در سراسر استان خراسان رضوی آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشد. مجموعه نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده انواع راه بند و انواع سیستم های فوق امنیتی و آماده ارایه خدمت به تمامی هموطنان عزیزمان در سراسر استان تهران می باشد.

راهبند پارکینگ كمپانی نایس ایتالیا

در صورت نصب فتوسل از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنید ، در صورتی که فتوسل نصب نشده است ، این کانکتور باید به Gnd جامپر شود . به عبارت ساده طبق قانون الکترومغناطیس در اطراف هر سیم حامل جریان الکتریکی یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود که اندازه آن متناسب با شدت جریان الکتریکی می باشد.

حال اگر یک جسم فلزی در این میدان مغناطیسی قرار گیرد، خطوط میدان مغناطیسی تغییر یافته و در نتیجه جریان عبوری از سیم تغییر می کند. حال اگر سیم را به صوت حلقه قرار دهیم اثر میدان مغناطیسی تشدید شده و در نتیجه حضور جسم فلزی درون میدان مغناطیسی تغییر جریان بزرگتری ایجاد می کند.

شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور. تولید کننده انواع راهبند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سراسر با ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش. خرید و فروش راهبند اتوماتیک فروش انواع راه بند و انواع سیستم های کنترل تردد در فلاورجان اصفهان فروش انواع سیستم های هوشمند پارکینگی در فلاورجان و حومه اصفهان فروش انواع راه بند … راهبند وسیله ای یا به اصطلاح دقیق تر، مانعی برای کنترل انواع تردد در فضاهای مختلف جامعه به نیت نظارت و کنترل رفت و آمد وسایل نقلیه و اشخاص می باشد.

همانطور که در بالا محصولات راهبند را مشاهده میکنید احتمالا تا بحال متوجه شده اید راجه به چه چیزی در حال توضیح دادن هستیم. همه ما در نزدیک به شهر هایی چون تهران یا قم یا مشهد با عوارضی های بین راهی مواجه شده ایم که پس از پرداخت عوارض میله یا بومی دراز از طریق یک دستگاه دستور گرفته، بلند میشود و اجازه تردد ما را می دهد.

راهبند بتا 300 یا دولوکس مدل لوکس شرکت بتا میباشد.این راهبند 220 ولت و الکتروموتور است و ظاهر زیبایی نسبت به مدل 400 این شرکت دارد.راهبند اتوماتیک بتا 300 دارای بازوی 5 متری است ودرکنار بدنه راهبند 2 ردیف LED ودر بالای راهبند نیز فلاشر وجود دارد.

راهبند خودررویی بتا بدون نیاز به سرویس و نگهداری است و روزانه تا 500 بار قابلیت باز و بسته شدن را دارد. ارتباط بین کامپیوتر ( نرم افزار ) و راهبند جک یا درب جهت کنترل راهبند پارکینگ ( باز و بسته کردن ) استفاده میشود که در اتوماسیون پارکینگ و نیز راهبند هوشمند پلاک خوان و مکانیزه سازی قابل استفاده است.

راهبند آکاردئونی مناسب کنترل ورود افراد به یک مکان خاص بوده و بیشتر در مراکزی که قرار است فستیوال یا جشنواره و یا کنسرت اجرا شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در یک راهبند آکاردئونی، هر لوکوموتیو قابلیت پوشش مسیر تا 40 متر را به صورت یکپارچه داشته و اگر عرض بیشتری باید مسدود گردد لازم است از دو لوکومتیو یا بیشتر استفاده گردد. فروش ویژه انواع راهبند بازویی با 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.

این موارد همگی باعث شده اند تا امروزه در ذهن مشتریان مقبولیتی بیش از پیش را بیابند. این نوع راهبند دارای واحد کنترلی هستند که تقریبا دارای شکلی همه کاره بوده و دارای انعطاف پذیری ای بیشتر برای بکارگیری در کاربردهای مختلف و یا ایفای نقشی تکمیلی برای سایر راهبند(راه بند) را ایفا می نماید.

صفت هوشمندی برای این نوع از راهبند(راه بند) امتیاز بسیار بزرگی ایجاد می نماید، به آنها این توانایی را می دهد که بدون نیاز به راهبری مناسب خودشان تا حدودی نکات امنیتی را رعایت نموده و به میزان زیادی باعث افزایش ضریب امنیتی گردند.

بخاطر مزیت قابل حمل و نقل بودن و سادگی این عمل راه بند های آکاردئونی می توان امنیت را به سرعت در ناحیه ای بزرگ یا کوچک برقرار ساخت. از آن بیشتر اینکه راه بند های آکاردئونی می توانند به میزان زیادی پخش شوند و به این ترتیب به راحتی قابلیت اعمال کنترل بر روی ناحیه ای بزرگ را خواهند داشت.

اما تمامی راهبندهای دستی صرفا همانند زمان های قدیم عمل نمیکنند و منظور از راه بند دستی کلید های مکانیکی و مکانیزه آن میباشند. فروش گیت‌های نفررو تمام قد میله‌ای مناسب جهت استفاده در ورودی زندان‌ها، سفارتخانه‌ها و… گروه تاسیساتی یزد تهویه با فروش دستگاه های تصفیه آب رویال، پورتیک، آرتک، سافت واتر، آکرابست، آی واتر و سی سی کا ، فروش و خدمات پس از فروش انواع برند های ایرانی و خارجی انواع رادیاتورهای فرارا ، فلاما ، آدالار ، ایساتیس ، ازدمیر ، یوکسل ، پرشین و…

برای نصب راه بند ستونی نیاز به فونداسیونی به عمق 1.5 متر و عرض 1 متر می باشد. معمولا راهبند بولارد از استوانه ای 80 الی 100 سانتی متری تشکیل شده است که به صورت عمودی حرکت کرده و از سطح زمین بالا می آید (سرعت بالا و پایین آمدن ستون دستگاه بسته به مدل و نوع آن از ۱٫۲ ثانیه تا ۷ ثانیه متغیر است). مقاومت در برابر ضربه در برخی راهبند پارکینگ ستونی به اندازه ای است که توانایی متوقف کردن یک کامیون به وزن تقریبا 6 الی 7 تُن با سرعت 60 الی 80 کیلومتر بر ساعت را دارا می باشند.

شما می توانید به منظور دستیابی به این نوع از راهبند ها به شرکت های خرید راهبند برقی بروید تا بتوانید از آن ها اجناسی با کیفیت و همچنین با هزینه مناسب خریداری کنید . در زیر به مهمترین برند های تولید کننده راهبند اتوماتیک و دستی اشاره کرده ایم و شما با کلیک بر روی هر کدام وارد صفحه اختصاصی محصولات آن برند میشوید.

با توجه به بررسی کارشناسان دکاشاپ نوع دیگر این محصول کنترل تردد که دارای سیستم محرک الکتروهیدرولیک می باشند به اختصار با نام راهبند هیدرولیکی شناخته می شوند. زمانی از راهبند پارکینگی صحبت به میان می آید یعنی پارکینگ شخصی، پارکینگ اداری، ورودی پارکینگ سازمان ها و… که همگی یا به صورت اتوماتیک متصل به پلاک خوان و یا تحت کنترل واحد نگهبانی پارکینگ، تمامی تردد ها را کنترل می نمایند.

اما گونه ای دیگر از این محصولات در ورودی پارکینگ ها می باشد که توسط نگهبانی ساختمان مسکونی یا اداری مورد نظر اجازه ورود و یا خروج وسایل نقلیه را صادر میکند که با نام راهبند پارکینگ بین مردم شناخته شده است و ده ها مورد دیگر که در بخش انواع آن با ذکر نام، به شرح و مشخصات آنها میپردازیم. راهبند کانه گیتس با بوم تاشو خم شدن بوم تا 90 درجه دارای ولتاژ کاری 24 ولت سرعت بازشو بالا 2 ثانیه ای دارای باتری بک آپ برای زمان نبود برق بازوی 5 متری و دو عدد فنر جهت تنظیم بالانس قابلیت به کار بردن در مکان…

راه بند بلوکر سطحی T-SHAR-SURFACE-BLOCKER از یک سیستم پرقدرت هیدرولیک ساخته شده است که همانند راهبندهای بلوکر در زمین مدفون می گردد ، ولی به جهت آنکه زیرساخت لازم برای دفن آن در حدود 50 سانتی متر است ، بلوکر سطحی نامیده می شود. راه بند بلوکر T-SHAR-BLOCKER را می توان در مراکز حساس نظامی با کیفیت و ایمنی بسیار بالا به کار برد.

این راهبندها بدلیل قدرت ضربه پذیری بالایی که دارند کاملا ضد انتحاری می باشند. ساخت این راهبندها بر اساس استانداردهای مراکز نظامی و استفاده از ورق های فولادی با آلیاژهای خاص می باشد. راه بند بازویی تاشونده اتوماتیک T-SHAR-COLUMNAR-AUTOMATIC با بهره گیری از یک سیستم موتور گیربکس یکپارچه قوی ساخت کشور آلمان و همچنین وجود مفصل بندی قدرتمند در بازوها برای اماکن مسقف ، پیشنهاد مناسبی می باشد.

در راهبندها معمولا حد ابتدا و انتهای حرکت به کمک لیمیت سوییچ ها تنظیم می گردد. در صورتی که پس از پایان حرکت میله راهبند موتور دستگاه همچنان روشن بود و یا دیرتر از حد استاندارد خاموش شود نشان دهنده تنظیم نبودن لیمیت سوییچ های ابتدا و انتهای حرکت می باشد. بنابراین باید ابتدا لیمیت سوییچ ها را تنظیم نموده و مجددا راهبند را راه اندازی نمود.

انجام تنظیمات و راه اندازی دستگاه یک پروسه دقیق و حساس بوده و حتما باید توسط تکنسین تعمیرات راهبند انجام شود. در این حالت بررسی بفرمایید که هنگام فشردن شاسی فرمان یا زدن دکمه ریموت آیا موتور روشن می شود یا خیر. در صورتی که صدای موتور به گوش نرسد احتمالا ایراد از فتوسل (چشم ایمنی) می باشد.

این نوع راهبندها در قسمت ستون گیربکس و موتور خود معمولا به طول کمتر از 1 متر در زیر زمین قرار دارند. یکی از مزیت‌های این نوع از راهبندهای اتوماتیک پارکینگی این است که سرعت بالایی دارند. به همین دلیل است که در کنار قیمت مناسب، این نوع در میان راهبندهای دیگر، از انواع پرکاربرد به حساب می‌آید.

دکمه بازگشت به بالا