عمومیمدیریت کسب و کار

برند دوپلی کالر

دوپلی کالر یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده اسپری رنگ صنعتی، و رنگ خودرویی به صورت اسپری و قلم های خش گیر است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده، وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی است که محصولات خود را تحت لیسانس دو شرکت اروپایی و آمریکایی (شرکت موتیپ دوپلی آلمان و دوپلی کالر آمریکا) تولید می کند.

دلیل محبوبیت برند دوپلی کالر

اگر برای خرید اسپری رنگ سری به بازار بزنید، برندهای مختلفی را خواهید دید که اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است سرتان کلاه رفته و علی رغم پولی که صرف خرید رنگ کرده اید، نتیجه کاری که مدنظر دارید چندان مطلوب نباشد. بالعکس کسانی که اسپری رنگ جزو ابزار کارشان محسوب می شود و برندهای مختلف را امتحان کرده اند، چشم بسته به سراغ محصولات دوپلی کالر می روند. چرا که هیچ برندی در بازار داخلی از نظر کیفیت با برند دوپلی کالر قابل مقایسه نیست.

برند دوپلی کالر

دلایلی که دوپلی کالر را به عنوان بهترین برند اسپری رنگ تبدیل کرده است عبارتنداز :

  1. کیفیت محصولات دوپلی کالر

به جرئت می توان گفت که هیچ یک از برندهای اسپری رنگ از نظر کیفیت با محصولات دوپلی کالر قابل قیاس نیستند.

  1. احترام به نظر مشتریان

دوپلی کالر با احترام به نظر مشتریان، انتقادات و پیشنهادات آن ها را دریافت کرده و ترتیب اثر می دهد و نسبت به آن ها بی تفاوت نیست.

  1. خلق محصولات جدید

هم اکنون دوپلی کالر تنوع محصولات بسیاری دارد، با این حال یکی از شعارهای آن ریسدن به رکورد هر هفته یک محصول جدید است.

محصولات دوپلی کالر

  • اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر : این نوع از محصولات دوپلی کالر بر پایه سیلیکون ساخته شده و برای رنگ کردن تجهیزاتی که در معرض دمای بسیار بالا قرار دارند، مناسب است چرا که اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر قادر به تحمل دمای بالای 500 درجه (نهایتا 690 درجه سانتی گراد) نیز می باشد. از جمله موارد مصرف اسپری رنگ نسوز عبارت است از :

نیروگاه های برق

کارخانجات شیمیایی

پالایشگاه ها

موتورهای انواع خودرو

و …

  • اسپری رنگ فلوئورسنت دوپلی کالر : اسپری رنگ فلوئورسنت دوپلی کالر نسبت به نور ماورابنفش حساس می باشد. در واقع این نور علاوه بر اینکه در روشنایی نیز نسبت به سایر رنگ ها درخشش بیشتری دارد، چنانچه در تاریکی نور ماورابنفش به آن بتابد، درخشندگی بی نظیری خواهد داشت. این رنگ پوشش دهی بسیار خوبی داشته و در مدت زمان بسیار کمی پس از اتمام رنگ کاری خشک می شود.

موارد مصرف اسپری رنگ فلوئورسنت :

سطوح بتنی، سیمانی، چوبی، پلاستیکی، آجری، سقف و …

  • اسپری رنگ رال دوپلی کالر : رال در نام این اسپری رنگ به معنی رعایت استاندارد رنگ رال است. رال رنگ، یک سیستم کد گذاری برای تعریف رنگ ها مخصوصا رنگ های پوششی می باشد. این محصول دوپلی کالر بر پایه رزین اکرلیک روغنی ساخته شده و تقریبا ده دقیقه پس از اتمام رنگ کاری، خشک می شود.

کاربرد استفاده از این استاندارد در تولید این دسته از محصولات دوپلی کالر : جهت شناسایی نوع و گرید رنگ که در صنایع مختلف مثل تولید تجهیزات صنعتی، ترافیکی و ساختمانی بسیار کاربردی و مفید است.

  • اسپری رنگ دودی و چراغ طلق خودرو دوپلی کالر : برای دودی کردن شیشه خودرو، چراغ خودرو و طلق از این محصول استفاده می شود.
  • اسپری رنگ متالیک دوپلی کالر گلد :

تمامی محصولات دوپلی کالر ب استفاده از مرغوب ترین مواد آلمانی تولید می شوند. اسپری رنگ متالیک هم درخشندگی بالایی دارد و هم برخلاف رنگ متالیک کوره ای بسیار سریع خشک می شود. از این رو طرفداران بسیاری دارد.

استفاده از محصولات دوپلی کالر چه مزایایی دارد ؟

کیفیت بسیار بالای محصولات دوپلی کالر نسبت به سایر برندهای موجود در بازار بر کسی پوشیده نیست. با این حال در ادامه به برخی از مزایای محصولات دوپلی کالر اشاره می کنیم :

  • مقاومت بالا در برابر گرما، سرما و رطوبت
  • خشک شدن سریع رنگ های دوپلی کالر در کمتر از ده دقیقه که این مزیت سرعت عمل شما را افزایش می دهد.
  • تنوع رنگی بالا
  • چسبندگی عالی روی سطوح مختلف
  • غلظت پوششی بالا نسبت به سایر برندهای موجود در بازار
  • کیفیت بالا در پوشش دهی و یکدست شدن رنگ بر روی سطوح مختلف

تمامی محصولات برند دوپلی کالر از ابزار میهن، نماینده شرکت دوپلی کالر به صورت تک و عمده (به صورت اینترنتی و حضوری) قابل سفارش و تهیه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا